November 24 2024 08:50:38
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Hot_Dog
Saburo napsal:

ale protože se jedná o motor se stavitelnou vrtulí, tak z něj nedostaneš ani ťuk navíc, čistě proto, že nemá dostatečný kroutící moment na hřídeli


S tímto plnej souhlas, a taky když se podíváš do toho grafu, tak v rozmezí 4-6km má režim bez WEP (tedy režim 2400ot/m) vyšší rychlost než režim WEP (2500ot/m) a to proto, že při obou otáčkách se udrží stejnej, maximální tlak 1000mmhg a liší se tedy jen těmi otáčkami. Nad 6km už zase vede režim 2500ot/m, jelikož tam už to dá větší plnící tlak než 2400ot/m. Tedy jak říkám, za mě sou průběhy obou křivek FN ok...
 
Mira
Hot_Dog napsal:
Na druhý stupeň kompresoru sice není dostuponý boost plnícího tlaku, ale stále můžeš zvýšit otáčky (alespoň ve hře) z 2400 na 2500, na což je rovněž 10minutovej limit, takže ta křivka je asi naměřená tak, že se počítá s druhym stupněm kompresoru s otáčkami 2500 a ne 2400, jako bez boostu, proto se ty křivky liší i ve výškách pro druhej stupeň kompresoru...


Díky za vysvětlení Mrknutí
 
Alan Grey
Že by...............

Dear pilots!

Master server will be offline for a technical maintenance on November 16th from 11:00 to 11:30 GMT.
 
http://www.alan-grey-page.cz/
Saburo
jen pro doplnění k tomu grafu, je skutečně vycucán z prstu, pokud to takhle funguje v BoX, je to špatně ...

motor Aš-82fn měl blokaci, která nedovolovala jít kompresoru nad 1000mmHg při druhé rychlosti kompresoru

díky té blokaci (mechanické) mohla fungovat forsáž jen na první rychlosti, kdy se zisk výkonu z forsáže začne vytrácet ve výšce 350m (bez RAM) aby klesl na hodnoty pro 2400/100 ve výšce 1500m kdy se výkonové křivky vyrovnají (tedy i rychlostí letadla)

při druhé rychlosti kompresoru a 2500ot/m letadlo nakonec letělo nejspíše pomaleji než při "ideálním" režimu 2400ot/1000mm
 
Deschain
Alan Grey napsal:

Že by...............

Dear pilots!

Master server will be offline for a technical maintenance on November 16th from 11:00 to 11:30 GMT.


Ne

Blacksix: AFAIK, it's not an update.
 
Mira
add graf :

https://forum.il2...eed-tests/

přímo ze hry.
 
Hot_Dog
Saburo napsal:

jen pro doplnění k tomu grafu, je skutečně vycucán z prstu, pokud to takhle funguje v BoX, je to špatně ...

motor Aš-82fn měl blokaci, která nedovolovala jít kompresoru nad 1000mmHg při druhé rychlosti kompresoru

díky té blokaci (mechanické) mohla fungovat forsáž jen na první rychlosti, kdy se zisk výkonu z forsáže začne vytrácet ve výšce 350m (bez RAM) aby klesl na hodnoty pro 2400/100 ve výšce 1500m kdy se výkonové křivky vyrovnají (tedy i rychlostí letadla)

při druhé rychlosti kompresoru a 2500ot/m letadlo nakonec letělo nejspíše pomaleji než při "ideálním" režimu 2400ot/1000mm


Já ti teda nevím Saburo, ale já v tom grafu vidím do puntíku naprosto přesně to, co popisuješ, jen se to děje o cca 1km výše, kvůli tomu RAM efektu... Koukáme oba na ten samej graf??? Navíc se ta FeNa ve hře chová taky naprosto přesně, tedy na druhej stupeň je tlak limitovanej na 1000mmhg.
Upravil/a Hot_Dog dne 16-11-2018 18:51
 
Saburo
prosím tě kde to vidíš, já tam totiž vidím dvě křivky pro La-5FN (jedna La-5FN a druhá La-5FN 10 min)

s ohledem na to, že v reálu se ty dvě křivky sejdou v 1500m a nad 3500m ta druhá neexistuje
co tam tedy vidíš?

podle mě ta pro "La-5FN 10 min" naprosto neodpovídá reálné La-5, ale je to jen zbožné přání autorů hry... (nikdo zatím nedoložil nic, čím by mé pochyby vyvrátil, máš něco takového?)
 
Hot_Dog
Nezapomeň, že křivka "10 min." je po celou dobu na 2500ot/min kdežto ta druhá na 2400ot/min, tedy do přepnuti na druhej stupeň je samozřejmě rychlejší 2500ot/min protože kompresor na těhle otáčkách nafouká vysší tlak. Po přepnutí na druhej stupeň ať to nafouká cokoliv, je to stejnak omezeno na 1000mmhg až do výšky cca 6km a proto, přesně jak píšeš, je pak 2400ot/min rychlejší než 2500ot/min. Fakt to tam nevidíš???

nikdo zatím nedoložil nic, čím by mé pochyby vyvrátil, máš něco takového?


Dyť už sem to tu psal včera, že křivka "La-5FN 10min" je po celou dobu včetně výšky nad 3500m i na druhý stupeň kompresoru měřená s 2500ot/min, kdežto ta druhá opět po celou dobu s 2400ot/min...
Upravil/a Hot_Dog dne 16-11-2018 21:15
 
Lanc
Saburo napsal:

...ale je to jen zbožné přání autorů hry... (nikdo zatím nedoložil nic, čím by mé pochyby vyvrátil, máš něco takového?)


Nebudem sa tu ohanat cislami a vseobecne znamymi udajmi z knihovnice ci googla, ale toto je presne vystihnute Saburo. Vieme to vsetci, duplom chlapci z cervenej strany, ktori toto lietadlo pilotuju. Tak ako v starom sturme bola La nadopovana (a nie ze nie) tak isto sa to deje aj tuto v Bos. Beriem vsetko, aj nadprirodzene veci, ktore La5 dokaze pod 3km. Co vsak stvara nad 6km je az dych beruce. Kompresor v tejto vyske moze duchat co chce a ako velmi chce aj pilotovi do zadku. Az skoda pismenok
2/JG26_Krak
 
http://squadron.achileus.cz/
olda Olde maly
Jen se z toho zase nepokaku Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
Lanc
Stolicu mam ok, vdaka za interes o moje creva.
Vam, cervenym to sedi do kramu. Ja to chapem. A aj ked pindam, tak preto ze som si to kupil a mam pravo zapindat ked sa mi nieco nelubi, ci sa ti to Oldo lubi alebo nie. Preco to niektorych vytaca mi nie je jasne.
2/JG26_Krak
 
http://squadron.achileus.cz/
606_Druindin
už aby byly ty švalbiny, jak bude na "KOTA" servru 60 švalbin na 25 mustangů, tak to bude cajk Šklebící se
 
olda Olde maly
Ono je totiž zajímavý, že se čertí jen Ti modří a jak se vehementně bijí za ty uber německé stroje. OMG. Je to jen hra. Nikdy to nebude tak, jako v reálu. A když už by to tak mělo být. Tak by jste od toho Bodenplatte mohli lítat leda tak s papírovými draky. Úsměv
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
LEON
Dovoluji si připomenout paragraf 10 zákoníku Turbova desatera Šklebící se
 
https://www.rcfree.eu
olda Olde maly
Šklebící se
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
1stCL_Novotny
Je pecka jak lidé rostou. Ale zde evidentně za posledních 14.let není vidět žádný progres.
Na druhou stranu, je to nádherný výlet do minulosti. Šklebící se
 
Paulus
Už dávno jsem zjistil, že je jedno do kterého letadla vlezu. Stejně mne kdokoli sestřelí a je jedno, zda jsem v uber ruských či německých strojích.
Lanc, nenadávej na lepší vlastnosti nepřátelského letadla, ale na své schopnosti. Pokud nedovedeš využít přednosti svého stroje a slabiny nepřátelského stroje zamysli se sám nad sebou!
Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Mira
Ale FNko snad žádné slabiny nemá Úsměv aspoň mně to tak přijde..
 
ringlett
Paulus napsal:

Už dávno jsem zjistil, že je jedno do kterého letadla vlezu. Stejně mne kdokoli sestřelí a je jedno, zda jsem v uber ruských či německých strojích.



A proto létám zásadně nízko a pomalu, takže si přisadí i protivzdušná.
Každý návrat na letiště je pro mne svátkem. A s čímkoliv na kontě dvojnásob. A jemi jedno jestli je to zničená motokára nebo (když pán Bůh není doma) dokonce letadlo.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,033,307 návštěv