Původně jde v příběhu vlastně o sázku, tvůrce to vymyslel důmyslně.
Po kocovině se vracíš na svou letadlovku, jak se přiblížíš k domovu aktivuje se zelený kouř na pobřeží.
Závod se zapne průletem železničního mostu s čmoudem, dále leť korytem řeky a první pylon v polovičce mostu aktivuje stopky. Pokračuješ směrem na severozápad, když mineš poslední sloup dostaneš napsaný čas.
Včera překonal můj rekord pilot Sharkku s mnohem lepším časem. Znovu jsem usednout do kvedláku a po průměrných výkonech nakonec povedl zalétnout čas 1:00 best of.
Edit:
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/Screen_181115_211421.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a petsild dne 15-11-2018 21:59
Ty oskenovaní piloti jsou potřeba asi jako okruh pro F1.
Každý jistě ocení záhyby obleku pilota s kterým se míjí v mach 1.5 ve vzdálenosti že sotva rozezná kokpit.
Ty oskenovaní piloti jsou potřeba asi jako okruh pro F1.
Každý jistě ocení záhyby obleku pilota s kterým se míjí v mach 1.5 ve vzdálenosti že sotva rozezná kokpit.
Přesně to bude ten důvod proč to dělají. Já bych ty skeny zakázal, stejně tak PBR, Deferred Shading, Vulkan API apod blbosti. Zpět k časem ověřenému DX9, bez vyhlazování a to v rozlišení 640x480, které musí stačit každému, giga VRAM a dvakrát tolik RAMky... A k tomu pořádnou porci dioptrií.
Ty oskenovaní piloti jsou potřeba asi jako okruh pro F1.
Každý jistě ocení záhyby obleku pilota s kterým se míjí v mach 1.5 ve vzdálenosti že sotva rozezná kokpit.
Vidíš, a přesto se najdou lidi co to ocení. Nebud takovej škarohlíd. Zmačkaný mundur je cool. A to si představ že je teprve v early acces. Počkej až přejde do bety, to bude teprv pošušňáníčko
Ty oskenovaní piloti jsou potřeba asi jako okruh pro F1.
Každý jistě ocení záhyby obleku pilota s kterým se míjí v mach 1.5 ve vzdálenosti že sotva rozezná kokpit.
Přesně to bude ten důvod proč to dělají. Já bych ty skeny zakázal, stejně tak PBR, Deferred Shading, Vulkan API apod blbosti. Zpět k časem ověřenému DX9, bez vyhlazování a to v rozlišení 640x480, které musí stačit každému, giga VRAM a dvakrát tolik RAMky... A k tomu pořádnou porci dioptrií.
Krom bailoutu pilota defakto nevidíš, jen helmu
Nadbytečné objekty srovnávat s API je krapet mimo, ale budiž
magot napsal:
Krom bailoutu pilota defakto nevidíš, jen helmu
Nadbytečné objekty srovnávat s API je krapet mimo, ale budiž
Ale vidíš. Viz. pravý SHIFT+P, kterým si pro tebe nadbytečný objekt můžeš v kokpitu zapnout/vypnout. Prostě si hrajou s 3D skenerem. Někde začít musí a uznej, že sken lahváče by fanoušky DCS asi tolik nepotěšil. Navíc mít VR a koukat na hranatýho pilota/kopilota zabalenýho do textury, co vypadá jak před kómatem?
A co teprve takový Heatblur?
heatblur jsou radikální fanatici co to nemaj v hlavě v pořádku, zřejmě na to bude nějaká diagnóza ten ultra-perfekcionalizsmus, a razbam se po nich opičí
Jediný případ kde ten vzhled pilota má opodstatnění je kokpit se sedadly vedle sebe viz. - UH1 a Mi-8. Ale ani tam bych to nepřeháněl s těma detailama ..
spíš mě šlo o to na co se koncentrujou Viz. jak psal Saburo ..
Ale je fakt že tohle zbytečné plácáním do vody je celkem šumák, páč tím se zabývá grafik ale DCS má díry z 98% především v kódu. Takže grafik by se asi nudil ..
Programátor není to samé jako grafik. To, že někdo z 3D týmu, dělá na lepších modelech pilotů je snad normální ne? A silně pochybuji, že by jim jejich jediný programátor, co v Razbamu je, věnoval čas na vytváření nějakého 3D scan utility, to mají na 99% licencované.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.