Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
1stCL_Werner |
Přidané 13-11-2018 03:02
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
310_Snakes napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Kdyby něco hmatatelného bylo, diskuse okolo tohoto tématu by nebyly tak velkolepé....
Tak si říkám "proč to tam tedy dávají?". Proč tam bude modifikace pro stodevítku s 1.98 ata, kde se její nasazení konkrétně dohledat nedá? Zatímco legitimní konkurenti tohohle "jednorožce" na Spojenecké straně v tuhle chvíli chybí... Spit Mk.IX s +25lb. boost, Spit Mk.XIV s +21lb. boost nebo Tempest s +11lb. boost, které prokazatelně lítaly. V USAAF pak Mustangy a Thunderbolty... (Lightningy??)
Spita devítku slíbili, čtrnáctku naznačili .. a co Tempest? Bude mít taky modifikaci na +11lb? Co ty na to Barone?
Tohle vypadá jako prodejní taktika z War Thunderu
Tady ještě uvolnění 1,98 ata z března a jakých jednotek se to mělo týkat.
http://www.kurfur...ce198.html
Osobně si myslím, že během Bodenplatte se 109 s 1,98 ata neproháněli. Nicméně autoři BoXu si nikdy nelámali hlavu s dobovým zasazením, nebo logikou. Verze MiGů, LaGGů a spol, které se vyrobily v sériích o pár kusech jsou ty nejčastější ve vzduchu. Německá letadla jsou na východní frontě autory zuby nehty, a všemi možnými i nemožnými prostředky výkonostně omezována, tak aby byla navozena nějaká rovnováha už v roce 41. Teď budou stát proti imperialistům a to už rusové koušou líp a tak aby modrým zavřeli hubu, budou si zase západní červení muset užít protivníky, kteří nelítali.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
Mira |
Přidané 13-11-2018 06:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Saburo,( nebo někdo jiný ) kde je prosímtě přesně ten obrazek těch modifikací ? Díky |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 13-11-2018 07:15
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
1,98 ATA? Pche, až bude La 7, bude i 2,9 ATA málo...
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 13-11-2018 08:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
já jsem osobně naprosto alergickej na 20mm kanony u K-4 a je jedno jestli je v čumáku nebo jsou v gondolách, pro tutu "modifikaci" neexistuje jediný důkaz...
(tu větu co se používá jako důkaz odněkut vytrženou z kontextu o tom, že nějaká Grupe dostala ty "kanonenvogel" znám)
ale to, že budou v nabídce samotné hry mi nijak nevadí, stejně nakonec záleží na tom kdo dělá misi a jestli jí chce postavenou na reálném základě nebo jako WT shit a pak je na mě jestli já se zůčastním nebo ne
producenti hry chtějí tu hru prodat co nejvíce hráčům a pro spoustu hráčů (i tady mimochodem) "čím víc proužků, tím víc adihaš" ... nemám s tím problém, proč taky
@ mira General discussion / developer-diary-210 / č.14 příspěvek
@ fuči koukal jsem na ten report, škoda že tam není někde průběh plnícího tlaku, dál nechápu pár věcí
co je to H + delta H a 8/80 obojí v zápiscích měření rychlosti
jinak počítám, že Va je IAS a Ww je vypočtená TAS
p.s. ve 150 octanovém Poníkovy bych se nějakých Lavoček vůbec nebál |
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 13-11-2018 08:54
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
odkaz na těch 150 here:
https://forum.il2...ent=691276
ale zatím to je fejk ne? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 13-11-2018 08:58
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Saburo napsal:
@ fuči koukal jsem na ten report, škoda že tam není někde průběh plnícího tlaku, dál nechápu pár věcí
co je to H + delta H a 8/80 obojí v zápiscích měření rychlosti
jinak počítám, že Va je IAS a Ww je vypočtená TAS
H, resp. delta H je rozdíl výšek, je tam vždycky konstantní rozdíl v rámci jedné výšky. K čemu to ale u protokolu je uvedeno, jestli je to třeba hodnota, na které bylo provedeno měření, to netuším.
8/80 taky nemám tucha .
Jop, Va je IAS, Vw je TAS.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 13-11-2018 13:01
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Saburo napsal:
@Barone, na Il2 foru je obrázek možných modifikacé Spita a jedna modifikace tam je 150octane fuel
Bude tuta modifikace následně dostupná pro všechny Spojenecké letadla, jmenovitě P-47 a 51 co přijdou do BoBo?
Víš/nevíš, řekneš/neřekneš (nemůžeš)?
C je spravne. Nemozem. Je toho viac co sa pripravuje, ale je to Top Secret.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 13-11-2018 13:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
co na to říct, zkazil jsi mi den, ty jeden ... |
|
|
|
Mira |
Přidané 13-11-2018 13:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Zdá se mi to, nebo je ten obrázek z fora fuč.. |
|
|
|
Art |
Přidané 13-11-2018 13:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Aces_Wild děkuji za info. Tu skartaci prostě nepochopím :/
Baron napsal:
Art napsal:
Děkuji Barone za odpověď. Ještě by mě zajímala jedna věc. Z čeho berou FM pro P47? Když DCS uvedlo, že jsou záznamy K.O. (nechápu proč ..)
Hm, tak to je "super", že tu máme zase "na půl" udělanou 190 ... zase doufat na zázračnou opravu
Proč se vývojáři rozhodují takhle podivně ... Záznamů je o tom X Y a oni to tahají jak se jim zachce. Píšu jen pocit.
Po poradí:
- Podklady na P47D majú tak z amerických a ruských archivov, ako aj zo súkromných zbierok. Pokiaľ je mi známe, Jásóň obehaval v Štátoch firmy, kde sa Thud vyrábal vrátane materskej firmy a rovnako i múzeá. Oslovení boli aj majitelia lietajúcich strojov. V neposlednom rade je medzi testermi chlap, ktorý renovoval a lietal s reálnou P47D.
- Fw-190A-8 je stále vo vývoji, je to stroj pre BP. V súčasnosti je iba Early Acces a tak to treba brať. Opravujú sa všemožne veci, od žalúzií na motore, prehrievanie motora, tlak, ATA atď atď atď. Už v nastávajúcej aktualizácii budú zmeny v FM na tento stroj. Teda aspoň dúfam, stať sa môže ešte všeličo.
Díky za vysvětlení. Jsem zvědav o kolik se to s DCS bude lišit Snad ne moc. Trochu se ve mě rozhořel malý plamínek naděje, snad se to někdy všechno srovná a vývojáři se vys.. na jednostrannost. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 13-11-2018 14:10
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
8/80 je pomer hustoty vzduchu ve vysce vuci te na hladine more, deltaH je dusledek naporoveho efektu zvysujici tlak, ktery je na sani motoru. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 13-11-2018 14:25
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
LesniHU napsal:
8/80 je pomer hustoty vzduchu ve vysce vuci te na hladine more
Jo, to by sedělo, díky
deltaH je dusledek naporoveho efektu zvysujici tlak, ktery je na sani motoru.
Viděl jsi tu tabulku? To by výsledek měl být spíš H - dH, než H + dH, ne? Nezdá se mi, aby náporovým efektem byla výsledná "větší" výška. Ale jestli je to jen o sčítání nebo odečítání "rozdílu", tak je to asi fuk.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 13-11-2018 14:36
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
lesníku díky, první mám ale to druhé
napadlo mě to samé co fučiho, je to tedy nějaký koeficient?
pak ale proč není pro všechny výšky?
co je to RAM efekt a jak pomáhá kompresoru vím
mohl bys to nějak rozvést i třeba do SZ ať to tu nezaplavujem, díky |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 13-11-2018 14:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Saburo napsal:
mohl bys to nějak rozvést i třeba do SZ ať to tu nezaplavujem, díky
Klidně sem O tom, co je a co není zaplavování naštěstí rozhodujeme my, strana
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 13-11-2018 16:01
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Co mozem povedat je to ze vysooktanove palivo bude. Nielen do Spita. Necakajte ho ale hned. Snad ked vyjde Tempest alebo Mustang. To vsak iba predpokladam, nic oficialne.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 13-11-2018 16:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
A bude taky benzín "speciál" do šturma?
|
|
|
|
Baron |
Přidané 13-11-2018 16:26
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nie. Na to je samohonka
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 13-11-2018 16:52
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
A doprdele!
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Powerty |
Přidané 13-11-2018 17:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Saburo napsal:
já jsem osobně naprosto alergickej na 20mm kanony u K-4 a je jedno jestli je v čumáku nebo jsou v gondolách, pro tutu "modifikaci" neexistuje jediný důkaz...
( tu větu co se používá jako důkaz odněkut vytrženou z kontextu o tom, že nějaká Grupe dostala ty "kanonenvogel" znám)
Nevím o jaké vytržené větě mluvíš, ale údajně jedna (s důrazem na to jedna) K-4 s MG 151/20 v motorové instalaci měla být dokonce přidělena k III/JG 11. Mělo se jednat původně o prototyp W.Nr. 330 112.
Abys mě nekamenoval: Zdroj "Messerschmitt Bf 109K, JaPo, 1997".
Upravil/a Powerty dne 13-11-2018 18:12
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 13-11-2018 17:21
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Fuči neboj, co by bumbali!! |
|
|