November 24 2024 06:25:46
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
1stCL_pbarry
Saburo napsal:

1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.


tohle hlavně nepiš na Il2 forum Úsměv , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru... Šklebící se

nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu Mrknutí



Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Art
Děkuji Barone za odpověď. Ještě by mě zajímala jedna věc. Z čeho berou FM pro P47? Když DCS uvedlo, že jsou záznamy K.O. (nechápu proč ..)

Hm, tak to je "super", že tu máme zase "na půl" udělanou 190 ... zase doufat na zázračnou opravu Smutný

Proč se vývojáři rozhodují takhle podivně ... Záznamů je o tom X Y a oni to tahají jak se jim zachce. Píšu jen pocit.
 
Aces_Wild
Art napsal:

Ještě by mě zajímala jedna věc. Z čeho berou FM pro P47? Když DCS uvedlo, že jsou záznamy K.O. (nechápu proč ..)

Opravte mě pokud se mýlím, ale pamatuju-li si správně, Republic Aviation nejprve postihl požár, který zničil část dat a pak nový majitel, Fairchild, skartoval drtivou většinu materiálů včetně dat z tunelů, která jsou pro DCS moduly nutností. Proto ED pro vytvoření realistického FM u P-47 používá FlowVision, což je nejen na dlouho, ale i celkem drahé.
Mimochodem, stejný problém s odpovídajícími daty je dle Yo-Yo (tvůrce a ladič FM u ED) např. u Lavoček.
 
310_Snakes
1stCL_pbarry napsal:

Saburo napsal:

1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.


tohle hlavně nepiš na Il2 forum Úsměv , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru... Šklebící se

nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu Mrknutí



Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.


Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.

Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.

BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Snakes.jpg
 
ringlett
Tak se rozhlížím po serverech kde se lítá a nějak nevím.

Buď jsou ultra hardcore kde se ovládá vše co jde a to zatím opravdu nezvládám.
Nebo jsou k dispozici easy hrátky kde jsou zapnuté všechny úlevy a kde vás v éru ze začátku války zmasí s obrovským potěšením kdokoli v hypersuperduper éru z konce války.

Nenacházám něco jako je/bylo AoE pro starého šturma, tedy rozumně vyvážený server kde se dá v klidu létat v rámci něčeho čemu by se dalo říkat historická korektnost, s rozumně nakonfigurovaným rozsahem ovládání letounu.

Úplné ovládání prostě zatím nezvládám, já vím, moje chyba, ale tak nějak jsem rád, že jsem rád a že si dokážu nakonfigurovat těch pár věcí co jsem je v nastavení ovládání pochopil. (Nějak je na mne konfigurace tlačítek moc složitá a tu angličtinu kterou to je moc nechápu)
Ale je pravda, že jsem toho zatím nastavit moc nezvládl a nalétal asi jen deset hodin ...

Jinak jsem dojmově unesen ...
 
magot
ono se toho u jednotlivých strojů toho moc neovládá, myslím že každý jednotlivý stroj se jde naučit řádově za 5 až 10 minut, jen schází jasný popis a namapování co které letadlo potřebuje.
Prostě BOX no, pomatená sdílená konfigurace ..
 
Baron
Art napsal:

Děkuji Barone za odpověď. Ještě by mě zajímala jedna věc. Z čeho berou FM pro P47? Když DCS uvedlo, že jsou záznamy K.O. (nechápu proč ..)

Hm, tak to je "super", že tu máme zase "na půl" udělanou 190 ... zase doufat na zázračnou opravu Smutný

Proč se vývojáři rozhodují takhle podivně ... Záznamů je o tom X Y a oni to tahají jak se jim zachce. Píšu jen pocit.


Po poradí:
- Podklady na P47D majú tak z amerických a ruských archivov, ako aj zo súkromných zbierok. Pokiaľ je mi známe, Jásóň obehaval v Štátoch firmy, kde sa Thud vyrábal vrátane materskej firmy a rovnako i múzeá. Oslovení boli aj majitelia lietajúcich strojov. V neposlednom rade je medzi testermi chlap, ktorý renovoval a lietal s reálnou P47D.

- Fw-190A-8 je stále vo vývoji, je to stroj pre BP. V súčasnosti je iba Early Acces a tak to treba brať. Opravujú sa všemožne veci, od žalúzií na motore, prehrievanie motora, tlak, ATA atď atď atď. Už v nastávajúcej aktualizácii budú zmeny v FM na tento stroj. Teda aspoň dúfam, stať sa môže ešte všeličo.
Upravil/a Baron dne 12-11-2018 19:42
Hals - und Beinbruch!
 
ringlett
magot napsal:

ono se toho u jednotlivých strojů toho moc neovládá, myslím že každý jednotlivý stroj se jde naučit řádově za 5 až 10 minut, jen schází jasný popis a namapování co které letadlo potřebuje.
Prostě BOX no, pomatená sdílená konfigurace ..


Právě.
Jsem z toho velmi zmatený.
 
magot
Pak je to správně. Kdybys nebyl zmatený, tak by někde bylo něco špatně Šklebící se Ovšem za to nemůžeš ty, ale debilní systém nastavení.
Zaměř se na jeden stroj a ten si nastuduj a s tím lítej. Já to takhle udělal, naštudoval Macchi 202, s tím jsem začínal.
Pak časem přidej další.

Tady si stáhni manuály co jsem upnul, třeba se tam něco dočteš:
https://uloz.to/!...anuals-rar
 
Mira

- Fw-190A-8 je stále vo vývoji, je to stroj pre BP. V súčasnosti je iba Early Acces a tak to treba brať. Opravujú sa všemožne veci, od žalúzií na motore, prehrievanie motora, tlak, ATA atď atď atď. Už v nastávajúcej aktualizácii budú zmeny v FM na tento stroj. Teda aspoň dúfam, štát sa môže ešte všeličo.


To zní dobře Mrknutí
 
1stCL_Werner
310_Snakes napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Saburo napsal:

1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.


tohle hlavně nepiš na Il2 forum Úsměv , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru... Šklebící se

nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu Mrknutí



Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.


Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.

Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.

BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)

http://www.kurfur...otte6.html
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
ringlett
magot napsal:



Tady si stáhni manuály co jsem upnul, třeba se tam něco dočteš:
https://uloz.to/!...anuals-rar


děkuji!
Upravil/a ringlett dne 12-11-2018 22:34
 
310_Snakes
1stCL_Werner napsal:

310_Snakes napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Saburo napsal:

1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.


tohle hlavně nepiš na Il2 forum Úsměv , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru... Šklebící se

nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu Mrknutí



Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.


Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.

Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.

BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)

http://www.kurfur...otte6.html


To tak nějak souhlasí s tím, co jsem psal. Na Východě u Luftflotte 6 je v březnu 1945 psáno pouze u 2 z 26 Gruppen vyzbrojených stodevítkami palivo C3. Ani jedna z nich není vyzbrojená Ká čtyřkama (G10 ale měla předpokládám ty samé motory jako K4). Pořád to ale ješte nevypovídá nic o nastavení motorů.
Taky by to chtělo znát stavy. Tabulkové počty to nebudou ...

A co západ a Reich? A období Bodenplatte - tedy před BP (potom už LW na Západě mnoho nenalítala). Tam se LW vyšvihla s počty nasazených stíhaček - někde jsem viděl přehled že G10 i K4 bylo do BP nasazeno poměrně dost, až mě to překvapilo. Ale rád bych se dozvěděl něco těch plnících tlacích - ať už nějaký důkaz o operačně nasazených 1.98ata tak o tom, jak to má být ve hře? Jaké nastavení motoru tam má být u té výkonnější modifikace Ká čtyřky?

Máte někdo něco?
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Snakes.jpg
 
LesniHU
310_Snakes napsal:

1stCL_pbarry napsal:

Saburo napsal:

1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.


tohle hlavně nepiš na Il2 forum Úsměv , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru... Šklebící se

nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu Mrknutí



Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.


Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.

Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.

BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)
"Docela dost" je velmi relativni pojem a dolozit se toho asi moc neda. Kdyz jsem to kdysi hledal, tak palivova situace na prelomu let 44/45 myslim vychazela, ze cela spotreba nemeckeho paliva (tj. nejen C3) byla asi petina spotreby 150grade paliva na spojenecke strane (zapadni, ne ruske). Takze docela dost muzeme videt i tak, ze jenom (*jenom*) petadvacetilibrovy Spit a podobna zvirata byla na obloze petkrat vic nez jakekoliv nemecke letadlo.
 
Saburo
koncem ledna 45 bylo stále nepovoleno používat 1,98ATA na základě testů prováděných II./JG11
to byla asi jediná jednotka používající 1,98ATA do konce března 45 kdy bylo 1,98 "uvolněno do běžného provozu" pokud bylo palivo C3 a vhodné motory

mimochodem v tom seznamu je zajímavé II./JG6 s D-9 a palivo C3...
ten motor s tím palivem samozřejmě mohl běhat bez navýšení výkonu, ale bylo by to plýtvání..
 
1stCL_Fucida
Saburo napsal:
mimochodem v tom seznamu je zajímavé II./JG6 s D-9 a palivo C3...
ten motor s tím palivem samozřejmě mohl běhat bez navýšení výkonu, ale bylo by to plýtvání..


C3 se na D-9 v rámci jedné z motorizací používalo i za situace, kdy stroj nebyl vybaven MW 50. Motor pak dával nějakých 1900 PS při 1,7 ATA. V roce 1945 ale byla určitě mnohem obvyklejší varianta s MW 50 (ta přichází do ostrého nasazení v listopadu 1944).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
310_Snakes napsal:
Máte někdo něco?


Kdyby něco hmatatelného bylo, diskuse okolo tohoto tématu by nebyly tak velkolepé.

Jenže není. To, že akcentuješ možnost použití C3 s nižším plnicím tlakem, je pochopitelné. Použití syntetického paliva C3 na běžných Bf 109 mohlo mít význam (ale tady jen teoretizuji) i v případě nedostatku klasického paliva B4, kdy koncem války se mohlo jednotkám paradoxně dostávat více plně syntetického benzinu C3. Ještě drobná poznámka: Fw 190 A palivo C3 mít musel, tam o alternativním použití B4 nelze vůbec uvažovat. Motor provozu na relativně nízkooktanový benzin B4 prakticky nedokázal fungovat. Ostatně problémy byly na jaře 1942 i s původní specifikací C3.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Saburo
Těch 1,7ATA (1900hp) bylo s B4 palivem, nikde není zmínka o C3.
Jediné co tak 1,7 mašina nemohla mít úpravu na 1,8ATA s MW.
Pouze buď a nebo, ale vše s B4 palivem.

@Barone, na Il2 foru je obrázek možných modifikacé Spita a jedna modifikace tam je 150octane fuel Úsměv
Bude tuta modifikace následně dostupná pro všechny Spojenecké letadla, jmenovitě P-47 a 51 co přijdou do BoBo?
Víš/nevíš, řekneš/neřekneš (nemůžeš)? Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Saburo napsal:

Těch 1,7ATA (1900hp) bylo s B4 palivem, nikde není zmínka o C3.
Jediné co tak 1,7 mašina nemohla mít úpravu na 1,8ATA s MW.
Pouze buď a nebo, ale vše s B4 palivem.


Ahhhh...máš pravdu Úsměv. Popletl jsem to.

C3 se u Dory používalo jen při ještě vyšším plnicím tlaku, (snad 1,98 ATA?). Nějaká data jsou zde:
http://www.wwiiai...D-9_C3.pdf
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Snakes
1stCL_Fucida napsal:

310_Snakes napsal:
Máte někdo něco?


Kdyby něco hmatatelného bylo, diskuse okolo tohoto tématu by nebyly tak velkolepé....


Tak si říkám "proč to tam tedy dávají?". Proč tam bude modifikace pro stodevítku s 1.98 ata, kde se její nasazení konkrétně dohledat nedá? Zatímco legitimní konkurenti tohohle "jednorožce" na Spojenecké straně v tuhle chvíli chybí... Spit Mk.IX s +25lb. boost, Spit Mk.XIV s +21lb. boost nebo Tempest s +11lb. boost, které prokazatelně lítaly. V USAAF pak Mustangy a Thunderbolty... (Lightningy??)
Spita devítku slíbili, čtrnáctku naznačili .. a co Tempest? Bude mít taky modifikaci na +11lb? Co ty na to Barone? Úsměv

Tohle vypadá jako prodejní taktika z War Thunderu Naštvaný
Upravil/a 310_Snakes dne 13-11-2018 02:28
www.311raf.com/images/signature/sigsmall_Snakes.jpg
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,032,465 návštěv