1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.
tohle hlavně nepiš na Il2 forum , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru...
nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu
Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Ještě by mě zajímala jedna věc. Z čeho berou FM pro P47? Když DCS uvedlo, že jsou záznamy K.O. (nechápu proč ..)
Opravte mě pokud se mýlím, ale pamatuju-li si správně, Republic Aviation nejprve postihl požár, který zničil část dat a pak nový majitel, Fairchild, skartoval drtivou většinu materiálů včetně dat z tunelů, která jsou pro DCS moduly nutností. Proto ED pro vytvoření realistického FM u P-47 používá FlowVision, což je nejen na dlouho, ale i celkem drahé.
Mimochodem, stejný problém s odpovídajícími daty je dle Yo-Yo (tvůrce a ladič FM u ED) např. u Lavoček.
1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.
tohle hlavně nepiš na Il2 forum , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru...
nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu
Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.
Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.
Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.
BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)
Tak se rozhlížím po serverech kde se lítá a nějak nevím.
Buď jsou ultra hardcore kde se ovládá vše co jde a to zatím opravdu nezvládám.
Nebo jsou k dispozici easy hrátky kde jsou zapnuté všechny úlevy a kde vás v éru ze začátku války zmasí s obrovským potěšením kdokoli v hypersuperduper éru z konce války.
Nenacházám něco jako je/bylo AoE pro starého šturma, tedy rozumně vyvážený server kde se dá v klidu létat v rámci něčeho čemu by se dalo říkat historická korektnost, s rozumně nakonfigurovaným rozsahem ovládání letounu.
Úplné ovládání prostě zatím nezvládám, já vím, moje chyba, ale tak nějak jsem rád, že jsem rád a že si dokážu nakonfigurovat těch pár věcí co jsem je v nastavení ovládání pochopil. (Nějak je na mne konfigurace tlačítek moc složitá a tu angličtinu kterou to je moc nechápu)
Ale je pravda, že jsem toho zatím nastavit moc nezvládl a nalétal asi jen deset hodin ...
ono se toho u jednotlivých strojů toho moc neovládá, myslím že každý jednotlivý stroj se jde naučit řádově za 5 až 10 minut, jen schází jasný popis a namapování co které letadlo potřebuje.
Prostě BOX no, pomatená sdílená konfigurace ..
Děkuji Barone za odpověď. Ještě by mě zajímala jedna věc. Z čeho berou FM pro P47? Když DCS uvedlo, že jsou záznamy K.O. (nechápu proč ..)
Hm, tak to je "super", že tu máme zase "na půl" udělanou 190 ... zase doufat na zázračnou opravu
Proč se vývojáři rozhodují takhle podivně ... Záznamů je o tom X Y a oni to tahají jak se jim zachce. Píšu jen pocit.
Po poradí:
- Podklady na P47D majú tak z amerických a ruských archivov, ako aj zo súkromných zbierok. Pokiaľ je mi známe, Jásóň obehaval v Štátoch firmy, kde sa Thud vyrábal vrátane materskej firmy a rovnako i múzeá. Oslovení boli aj majitelia lietajúcich strojov. V neposlednom rade je medzi testermi chlap, ktorý renovoval a lietal s reálnou P47D.
- Fw-190A-8 je stále vo vývoji, je to stroj pre BP. V súčasnosti je iba Early Acces a tak to treba brať. Opravujú sa všemožne veci, od žalúzií na motore, prehrievanie motora, tlak, ATA atď atď atď. Už v nastávajúcej aktualizácii budú zmeny v FM na tento stroj. Teda aspoň dúfam, stať sa môže ešte všeličo.
Upravil/a Baron dne 12-11-2018 19:42
ono se toho u jednotlivých strojů toho moc neovládá, myslím že každý jednotlivý stroj se jde naučit řádově za 5 až 10 minut, jen schází jasný popis a namapování co které letadlo potřebuje.
Prostě BOX no, pomatená sdílená konfigurace ..
Pak je to správně. Kdybys nebyl zmatený, tak by někde bylo něco špatně Ovšem za to nemůžeš ty, ale debilní systém nastavení.
Zaměř se na jeden stroj a ten si nastuduj a s tím lítej. Já to takhle udělal, naštudoval Macchi 202, s tím jsem začínal.
Pak časem přidej další.
- Fw-190A-8 je stále vo vývoji, je to stroj pre BP. V súčasnosti je iba Early Acces a tak to treba brať. Opravujú sa všemožne veci, od žalúzií na motore, prehrievanie motora, tlak, ATA atď atď atď. Už v nastávajúcej aktualizácii budú zmeny v FM na tento stroj. Teda aspoň dúfam, štát sa môže ešte všeličo.
1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.
tohle hlavně nepiš na Il2 forum , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru...
nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu
Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.
Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.
Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.
BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)
1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.
tohle hlavně nepiš na Il2 forum , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru...
nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu
Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.
Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.
Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.
BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)
To tak nějak souhlasí s tím, co jsem psal. Na Východě u Luftflotte 6 je v březnu 1945 psáno pouze u 2 z 26 Gruppen vyzbrojených stodevítkami palivo C3. Ani jedna z nich není vyzbrojená Ká čtyřkama (G10 ale měla předpokládám ty samé motory jako K4). Pořád to ale ješte nevypovídá nic o nastavení motorů.
Taky by to chtělo znát stavy. Tabulkové počty to nebudou ...
A co západ a Reich? A období Bodenplatte - tedy před BP (potom už LW na Západě mnoho nenalítala). Tam se LW vyšvihla s počty nasazených stíhaček - někde jsem viděl přehled že G10 i K4 bylo do BP nasazeno poměrně dost, až mě to překvapilo. Ale rád bych se dozvěděl něco těch plnících tlacích - ať už nějaký důkaz o operačně nasazených 1.98ata tak o tom, jak to má být ve hře? Jaké nastavení motoru tam má být u té výkonnější modifikace Ká čtyřky?
1stCL_Fucida napsal:Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.
tohle hlavně nepiš na Il2 forum , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru...
nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu
Z fotek vraků, co se v květnu válely po zemi, jich na céčkový palivo jezdilo docela dost. Podle mě to tak raritní nebylo.
Co znamená "docela dost"? Kolik se jich dá doložit? A u kolika se dá doložit, že opravdu lítaly operačně? A hlavně na jakém plnícím tlaku? 1.8 ata nebo 1.98 ata?
Taky jsem viděl fotky stodevítek se značkou "C3" za kabinou, nicméně to nic nevypovídá o tom, na jakém plnícím tlaku byly jejich motory provozovány a jaký výkon tedy podávaly.
Myslíte, že Německo mělo na jaře 1945 dost paliva C3 na to, aby provozovalo jak FW190 A s BMW801 (kterej s Erhöhte Notleistung s plnícím tlakem 1.65ata pokud vím nemohl fungovat na palivo B4) tak i Bf109, kterej dokázal s plnícím tlakem 1.8 ata fungovat i na horší B4 + MW50? A těch 1.98 ata bylo ještě na začátku 1945 pro DB605DC oficiálně nedoporučeno pro provoz, jestli si to dobře pamatuji...
Mě přijde pravděpodobnější, že C3 palivo co se dalo dát nakonci války dohromady, bylo určené primárně pro FW190, protože jinak by hrozilo výrazné snížení jejich výkonů. Zatímco motory DB605 DB zvládly, bezpečně zvýšený plnící tlak díky MW50 i s horším B4 palivem. A to co by už nezvládly - myslím ještě vyšší plnící tlak, bylo pro DB605 obecně problematické.
BTW nevíte někdo jaký plnící tlak má mít ta výkonnější motorizace K4 co má být ve hře? (předpokládám, že právě ta nedoložitelná 1.98 ata...)
"Docela dost" je velmi relativni pojem a dolozit se toho asi moc neda. Kdyz jsem to kdysi hledal, tak palivova situace na prelomu let 44/45 myslim vychazela, ze cela spotreba nemeckeho paliva (tj. nejen C3) byla asi petina spotreby 150grade paliva na spojenecke strane (zapadni, ne ruske). Takze docela dost muzeme videt i tak, ze jenom (*jenom*) petadvacetilibrovy Spit a podobna zvirata byla na obloze petkrat vic nez jakekoliv nemecke letadlo.
koncem ledna 45 bylo stále nepovoleno používat 1,98ATA na základě testů prováděných II./JG11
to byla asi jediná jednotka používající 1,98ATA do konce března 45 kdy bylo 1,98 "uvolněno do běžného provozu" pokud bylo palivo C3 a vhodné motory
mimochodem v tom seznamu je zajímavé II./JG6 s D-9 a palivo C3...
ten motor s tím palivem samozřejmě mohl běhat bez navýšení výkonu, ale bylo by to plýtvání..
Saburo napsal:
mimochodem v tom seznamu je zajímavé II./JG6 s D-9 a palivo C3...
ten motor s tím palivem samozřejmě mohl běhat bez navýšení výkonu, ale bylo by to plýtvání..
C3 se na D-9 v rámci jedné z motorizací používalo i za situace, kdy stroj nebyl vybaven MW 50. Motor pak dával nějakých 1900 PS při 1,7 ATA. V roce 1945 ale byla určitě mnohem obvyklejší varianta s MW 50 (ta přichází do ostrého nasazení v listopadu 1944).
Kdyby něco hmatatelného bylo, diskuse okolo tohoto tématu by nebyly tak velkolepé.
Jenže není. To, že akcentuješ možnost použití C3 s nižším plnicím tlakem, je pochopitelné. Použití syntetického paliva C3 na běžných Bf 109 mohlo mít význam (ale tady jen teoretizuji) i v případě nedostatku klasického paliva B4, kdy koncem války se mohlo jednotkám paradoxně dostávat více plně syntetického benzinu C3. Ještě drobná poznámka: Fw 190 A palivo C3 mít musel, tam o alternativním použití B4 nelze vůbec uvažovat. Motor provozu na relativně nízkooktanový benzin B4 prakticky nedokázal fungovat. Ostatně problémy byly na jaře 1942 i s původní specifikací C3.
Těch 1,7ATA (1900hp) bylo s B4 palivem, nikde není zmínka o C3.
Jediné co tak 1,7 mašina nemohla mít úpravu na 1,8ATA s MW.
Pouze buď a nebo, ale vše s B4 palivem.
@Barone, na Il2 foru je obrázek možných modifikacé Spita a jedna modifikace tam je 150octane fuel
Bude tuta modifikace následně dostupná pro všechny Spojenecké letadla, jmenovitě P-47 a 51 co přijdou do BoBo?
Víš/nevíš, řekneš/neřekneš (nemůžeš)?
Těch 1,7ATA (1900hp) bylo s B4 palivem, nikde není zmínka o C3.
Jediné co tak 1,7 mašina nemohla mít úpravu na 1,8ATA s MW.
Pouze buď a nebo, ale vše s B4 palivem.
Ahhhh...máš pravdu . Popletl jsem to.
C3 se u Dory používalo jen při ještě vyšším plnicím tlaku, (snad 1,98 ATA?). Nějaká data jsou zde: http://www.wwiiai...D-9_C3.pdf
Kdyby něco hmatatelného bylo, diskuse okolo tohoto tématu by nebyly tak velkolepé....
Tak si říkám "proč to tam tedy dávají?". Proč tam bude modifikace pro stodevítku s 1.98 ata, kde se její nasazení konkrétně dohledat nedá? Zatímco legitimní konkurenti tohohle "jednorožce" na Spojenecké straně v tuhle chvíli chybí... Spit Mk.IX s +25lb. boost, Spit Mk.XIV s +21lb. boost nebo Tempest s +11lb. boost, které prokazatelně lítaly. V USAAF pak Mustangy a Thunderbolty... (Lightningy??)
Spita devítku slíbili, čtrnáctku naznačili .. a co Tempest? Bude mít taky modifikaci na +11lb? Co ty na to Barone?
Tohle vypadá jako prodejní taktika z War Thunderu
Upravil/a 310_Snakes dne 13-11-2018 02:28
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.