Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Art |
Přidané 10-11-2018 12:04
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 19.11.13
|
Barone nebo prosím někoho znalého. Nejsem si jistý zda moje a googlu angličtina je správná, ale jen pouze jedna modifikace K4 (a to ne stíhací) bude mít zásuvné ostruhové kolo? |
|
|
|
Baron |
Přidané 10-11-2018 12:08
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nie, K4 bude mat zasuvacie zadne kolo ako default. Ma dva motory a bude moct niest 500 kg bombu. Plus podvesy. No a plus zopar dalsich veci (novy pilot atd.)
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Mira |
Přidané 10-11-2018 13:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Ty ruzné typy motorů byly do K4 montovány od začátku vyroby ? |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-11-2018 13:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
DB 605 DBM a DCM jsou víceméně stejné, jen jinak naladěné. Rozdíl je v použitém palivu (nízkooktanový benzin B4/vysokooktanový benzin C3) a v důsledku ve vyšších plnicích tlacích (a tedy i výkonech), na kterých pracoval DCM.
Jinak nějaké konkrétní podklady o reálném nasazení verze DCM nemáme. Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Mira |
Přidané 10-11-2018 13:32
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Takže lze předokládat, že DCM bude většinou na serverech jako nepovolená modifikace ale to vubec nevadí. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-11-2018 13:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Bylo by to historicky korektnější . Tak jako tak se rozdíl ve výkonech projevuje jen pod nominální výškou motoru, nad ní je výkon DBM a DCM totožný. Podobně jako třeba u Erhöhte Notleistung u Fw 190. V principu to všechno pracuje stejně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 10-11-2018 13:56
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
tohle hlavně nepiš na Il2 forum , nebo tě kurfiřt (ten maďar co stojí za stejnojmenou stránkou) "rozebere na kousky"
tak jako všechny ostatní "pochybovače" o 1,98ATA na Il-2 a ED foru...
nic to nemění na faktu, že máš naprostou pravdu |
|
|
|
Baron |
Přidané 10-11-2018 13:57
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mira napsal:
Ty ruzné typy motorů byly do K4 montovány od začátku vyroby ?
Nie. Verzia DC sa zacala skusat v decembri 1944. Bezne sa pouzivali motory DB. DC boli silnejsie, udelovali Kurfistovi vyssiu rychlost. Pokial je mi zname, ku koncu vojny bolo nimi vybavenych niekolko malo strojov. Je velmi tazke zistit kolko a odkedy boli DC montovane, pretoze navonok bolu K4 s motormi DB totozne.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Mira |
Přidané 10-11-2018 13:58
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Hele nejsou ti kluci na faceboku trochu zmatení, FW 190A8 přece nemá MW50 |
|
|
|
Saburo |
Přidané 10-11-2018 14:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
A8 MW nemá a nikdy neměla
(testovací nepočítám) |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 10-11-2018 17:39
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
DB 605 DBM a DCM jsou víceméně stejné, jen jinak naladěné. Rozdíl je v použitém palivu (nízkooktanový benzin B4/vysokooktanový benzin C3) a v důsledku ve vyšších plnicích tlacích (a tedy i výkonech), na kterých pracoval DCM.
Jinak nějaké konkrétní podklady o reálném nasazení verze DCM nemáme. Byla to raritní motorizace spíše posledních týdnů než měsíců války. Jakekoliv nemecke letadlo bylo v poslednich tydnech valky raritou... |
|
|
|
magot |
Přidané 10-11-2018 21:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
přesněji ve vzduchu |
|
|
|
Mira |
Přidané 11-11-2018 13:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Fuci, ve tvém článku na palbě píšeš že u A8 se zvýšený tlak 1,58/1,65 může používat max. 10 minut a 1,42 ATA neomezeně. Ale ve hře je 1,42 omezeno na 3 minuty. To mají špatně udělaný ? Jestli se to tady už řešilo a jen jsem to propásnul, tak se omlouvám. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 11-11-2018 13:40
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Mira napsal:
Fuci, ve tvém článku na palbě píšeš že u A8 se zvýšený tlak 1,58/1,65 může používat max. 10 minut a 1,42 ATA neomezeně. Ale ve hře je 1,42 omezeno na 3 minuty. To mají špatně udělaný ? Jestli se to tady už řešilo a jen jsem to propásnul, tak se omlouvám.
Jo, je to špatně uděláno
Diskuse na ofiko fóru na tohle téma byla mohutná, Occamova břitva v ní nebyla dost ostrá a já neměl sil ani času dále bojovat s absolutní tupostí . Cca za rok očekávej, že dojde k opravě bez zmínění v changelogu .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 11-11-2018 15:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mam rad Fuciho optimizmus
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 11-11-2018 16:12
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
1.42 ATA pernametně, musí být zastaven všemi ideovými prostředky. Moskva musí nějak reagovat na vzestup radikálně pravicových motorů! |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 11-11-2018 21:06
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Kdo nezaregistroval, vývojáři zavedli nový nástroj zpětné vazby viz:
https://forum.il2...k-feature/.
Aktuálně se můžete do pátku vyjádřit ve 240 znacích k tomu co Vám na hře nejvíce vadí a naopak co na ní máte nejraději. Doporučuji využít vzhledem k tomu, že si někdy špatně nabrousí břitvy a pak musíme spoléhat na ten optimismus Kdo nevládne jazykem imperialistů případně dělného lidu, prý stačí napsat to česky a nechat přeložit google translatorem, oni tomu porozumí... Myslím, že za pokus to stojí, třeba nějaká výtka padne na úrodnou půdu:-) |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-11-2018 22:04
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nemyslím, že by se cokoli dalo ovlivnit takto. Páčto oni výtky dávno znají. Sem tam čtou forum. Žijí tím x-let. Sami vědí nejlépe, co maj rozporuplně. Kdo si myslí, že takto přijdou na něco objevného, je fakt optimista. Možná ale fakt jen možná, by se tím mohlo poupravit pořadí priorit. Že by třeba potíž s aktuální prioritou 68 dostala ponovu prioritu 67. (a původní 67 by ztratila pořadí a ... tak se na ní vykašleme)
Psát tam ale, že modrý lítadla maj blbě motory? No tak to je přesně to, co číst vůbec nebudou. Čtou to tak často, že už to nevnímaj a jsou vůči tomu imunní. Takové posty rovnou zahazujou do koše.
Hele to rovnou můžete napsat do EU, že chcete, aby se "Pomazánkové máslo" dál mohlo prodávat jako "Pomazánkové máslo" a ne "Pomazánkový ztužený tuk s přísadou vazelíny". Někdo pokýve hlavou, napíše hlášení, který si nikdo nikdy nepřečte a po 10 letech se vyklepe do popelníku. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 11-11-2018 22:38
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nojo, kdo se má vyznat ve všech těch volbách, co nějaký švihlý programátor vymyslel?
Díky :-) |
|
|
|
2JG26Bus |
Přidané 12-11-2018 00:06
|
Nováček
Příspěvek: 26
Založený: 05.10.11
|
1stCL_Fucida napsal:
Mira napsal:
Fuci, ve tvém článku na palbě píšeš že u A8 se zvýšený tlak 1,58/1,65 může používat max. 10 minut a 1,42 ATA neomezeně. Ale ve hře je 1,42 omezeno na 3 minuty. To mají špatně udělaný ? Jestli se to tady už řešilo a jen jsem to propásnul, tak se omlouvám.
Jo, je to špatně uděláno
Diskuse na ofiko fóru na tohle téma byla mohutná, Occamova břitva v ní nebyla dost ostrá a já neměl sil ani času dále bojovat s absolutní tupostí . Cca za rok očekávej, že dojde k opravě bez zmínění v changelogu .
Oni ví, že to víme. My víme, že to ví ...... ale všechno je ok . |
|
|