Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
RH_Killer |
Přidané 17-10-2018 11:41
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Nejde přeci o esa, nebo o to jiné. Jen jsem se zeptal proč nefunguje něco, co by mohlo. S ostatním se fakt vyrovnám. |
|
|
|
Lanc |
Přidané 18-10-2018 17:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
AJaromir napsal:
To ještě dnes někdo řeší kradení sestřelů? Já myslel, že je důležité vyhrát misi. Jakým způsobem, to se už minulost neptá.
Tiez budem mudry. Hru si kupim aby som 'sa hral' ze zostrelujem lietadla a pomohol vyhrat misiu. A presne taki kokoti o akych pise Killer mi tuto moju obrovsku radost kazia.
2/JG26_Krak
|
|
|
|
LEON |
Přidané 18-10-2018 18:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
AJaromir napsal:
To ještě dnes někdo řeší kradení sestřelů? Já myslel, že je důležité vyhrát misi. Jakým způsobem, to se už minulost neptá.
Jestli bude mise vyhraná nebo prohraná to přece nemá na strejk a kádéčko vůbec žádný vliv A pro ty, co to myslí s profi lítáním opravdu vážně, je nejdůležitější mít přes makro namapovanou rychlou funkci ALT+F4, nejlépe na joysticku hned vedle střelby, aby ses mohl před svým dopadem na zem diskonektnout a zbytečně tak nezvyšovat strejk ostatním |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 18-10-2018 19:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
SERU na strejk i na vyhrané mise i celé vyhrané kampaně a války!
Potřebuju něco ouplně jiného. Zjevně zatím , jak doufám jenom prozatím, z toho v co doufám nic. |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 18-10-2018 20:06
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Když někoho přehlídne, nebo pomáhá v souboji, tak je to v pohodě. Oni ale trefují tebe, lítají mezi tebe a soupeře, i do tebe narazí a nebo čeká a pak na poslední chvilku ho před dopadem opráší. Vrchol je, když soupeři přiletí pomoc a pan prášil se odporoučí pryč. To všechno by ale být nemuselo. Ptal jsem se původně na důvod odstranění toho co jsem popsal. Netuším jestli to dělá nastavení serveru, nebo to byla součást hry. |
|
|
|
Mira |
Přidané 18-10-2018 20:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
LEON napsal:
je nejdůležitější mít přes makro namapovanou rychlou funkci ALT+F4
To neznám tu kombinaci, nějaká novinka ? |
|
|
|
Baron |
Přidané 18-10-2018 22:02
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Killer napsal:
Když někoho přehlídne, nebo pomáhá v souboji, tak je to v pohodě. Oni ale trefují tebe, lítají mezi tebe a soupeře, i do tebe narazí a nebo čeká a pak na poslední chvilku ho před dopadem opráší. Vrchol je, když soupeři přiletí pomoc a pan prášil se odporoučí pryč. To všechno by ale být nemuselo. Ptal jsem se původně na důvod odstranění toho co jsem popsal. Netuším jestli to dělá nastavení serveru, nebo to byla součást hry.
Nuz Killere neviem neviem... Toto sa dialo uz v prastarych hrach ako EAW, Fighters, Red Baron...
A tiez v starom Sturmovi, RoF, WT, DCS... Nemyslim, ze je to chyba hry ale hracov. Iba nazor.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 18-10-2018 22:33
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Baron napsal:
Killer napsal:
Když někoho přehlídne, nebo pomáhá v souboji, tak je to v pohodě. Oni ale trefují tebe, lítají mezi tebe a soupeře, i do tebe narazí a nebo čeká a pak na poslední chvilku ho před dopadem opráší. Vrchol je, když soupeři přiletí pomoc a pan prášil se odporoučí pryč. To všechno by ale být nemuselo. Ptal jsem se původně na důvod odstranění toho co jsem popsal. Netuším jestli to dělá nastavení serveru, nebo to byla součást hry.
Nuz Killere neviem neviem... Toto sa dialo uz v prastarych hrach ako EAW, Fighters, Red Baron...
A tiez v starom Sturmovi, RoF, WT, DCS... Nemyslim, ze je to chyba hry ale hracov. Iba nazor.
To určitě ano. Vím to. Zdálo se mi, že to v BoX dřív fungovalo jinak. Popisoval jsem to. Byl jsem dávno zapsanej soupeři, ale doletěl jsem a přistál. Teď je to zapsání až po zničení stroje ne? Nevím, třeba se pletu. |
|
|
|
Deschain |
Přidané 19-10-2018 09:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Killer napsal:
Baron napsal:
Killer napsal:
Když někoho přehlídne, nebo pomáhá v souboji, tak je to v pohodě. Oni ale trefují tebe, lítají mezi tebe a soupeře, i do tebe narazí a nebo čeká a pak na poslední chvilku ho před dopadem opráší. Vrchol je, když soupeři přiletí pomoc a pan prášil se odporoučí pryč. To všechno by ale být nemuselo. Ptal jsem se původně na důvod odstranění toho co jsem popsal. Netuším jestli to dělá nastavení serveru, nebo to byla součást hry.
Nuz Killere neviem neviem... Toto sa dialo uz v prastarych hrach ako EAW, Fighters, Red Baron...
A tiez v starom Sturmovi, RoF, WT, DCS... Nemyslim, ze je to chyba hry ale hracov. Iba nazor.
To určitě ano. Vím to. Zdálo se mi, že to v BoX dřív fungovalo jinak. Popisoval jsem to. Byl jsem dávno zapsanej soupeři, ale doletěl jsem a přistál. Teď je to zapsání až po zničení stroje ne? Nevím, třeba se pletu.
Když už to řešíte všimli ste si že zrovna na tomhle vývojáři teď pracují ?
Speaking of more imminent changes, we plan to improve the in-game statistics and 'who gets the kill' logic in the next update. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 19-10-2018 09:15
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Hele když už jsem zase u té kritiky.
Co vám nejvíce vadí na současném BoXu? Docela by mě zajímalo, jestli se s více lidma shodnu.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 19-10-2018 09:18
|
|
|
|
Baron |
Přidané 19-10-2018 09:16
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
to Deschain: Bezohladnost a sebectvo hracov neodstranis sebelepsim patchom.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 19-10-2018 09:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Cassius Chaerea napsal:
Hele když už jsem zase u té kritiky.
Co vám nejvíce vadí na současném BoXu? Docela by mě zajímalo, jestli se s více lidma shodnu.
Protože lítám hlavně SP, asi budou mé priority jinde než tvoje, ale toto je můj výčet:
- malá dohlednost
- dopad na plynulost v případě mnoha AI v kariéře (density: dense, difficulty: hard) i přes to, že CPU ani GPU nejsou plně vytížené
- špatná kvalita AI (formace, wingman, příkazy velitele, kolize atd...)
- nemožnost nastavovat separátně hlasitost radio komunikace a ostatních zvuků
|
|
|
|
Baron |
Přidané 19-10-2018 09:47
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mala dohladnost? Cca 150 km mi nepride zrovna malo...
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 19-10-2018 09:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Špatně jsem se vyjádřil: myslím "bublinu" cca 10 km limitující viditelnost letadel (dotů)
|
|
|
|
magot |
Přidané 19-10-2018 10:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Stěží uvidíš zeppelin na 10km ... |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 19-10-2018 11:07
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Čísluju od toho co mě nejvíc štve až po drobnosti...
1) Nereálnost zničení motoru po překročení povoleného času pro jednotlivé režimy. Silně zvýhodňuje některé typy letadel nad jinými, příhodně zrovna polovina ruských letadel nemá žádné časové limity pro maximální režima a ta druhá má alespoň 10minut a více. Elegantních a relativně velmi jednoduchých řešení pro implementaci mohu jmenovat několik, to už je ale na jinej dotaz a hlavně když ruský vývojář nechce, tak prostě nechce:-)
2) Umíněnost vývojářů, kteří když něco nějak udělaj (typicky nějakou technickou fičuru toho jistého letadla) a celá vzdělaná komunita ví, že je to blbě, tak budou do poslední chvíle tvrdit, že oni maj tajný zdroje, ze kterejch plyne, že jen oni to maj dobře, že oni to vědí a tak to prostě bylo, atd...
3) Pak už jen drobnosti, jako např. dohled letadel a pozemních cílů na 15 až 20km by byl pořádnej krok kupředu, slibovaný trim na osách, nahození motoru letadla na více než jedno tlačítko, slibované API, slibované pokročílé řízení palivových soustav, slibované zavedení opentracku/TrackIru jako dalšího vstuponího zařízení, motory by se naopak mohly sem tam zničit, když udělám něco, kde reálně hrozí jejich poškození, třeba kombinace nízkých otáček a vysokého plnícího tlaku... Ale jak píšu, všechno v bodě 3 už sou jen drobnosti...
Upravil/a Hot_Dog dne 19-10-2018 11:20
|
|
|
|
Saburo |
Přidané 19-10-2018 11:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
Hot_Dog napsal:
Nereálnost zničení motoru po překročení povoleného času pro jednotlivé režimy.
Přesně!
Celkově naprosto zmršená "simulace" motorů pro mě bohužel činí tuto hru "obtížně" hratelnou.
Už se těším jak Ivani "poladí" R-2800... |
|
|
|
Baron |
Přidané 19-10-2018 11:50
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nuz ja vam teda neviem... Co sa tyka znicenia motorov, nepodarilo sa mi urvat motor ani nepamatam. Chapem, ze niektorym vyhovuje lietat stale na maximalny vykon - ako napr. v L9a-5. Ovsem skuste ist s autom na maximalne otacky. Ako dlho vam vydrzi motor? Mam skusenost, ze vacsinou dochadza k zniceniu motora nespravnym pouzivanim. Je dost a dost upozorneni a navodov, ako s tou-ktorou masinou lietat. Napriek tomu casto vidim (online), ako niektori hraci lietsju na plny plyn od stratu az po urvatie motora a potom nadavaju, ze je ti cele na figu, lebo im sa zadrel motor. Netvrdim, ze je v BoX vsetko spravne, co sa tyka motorov. Na mnohych opravach sa pracuje, a tiez na novych veviach, ako uz trebars spominane palivove rozvody. A nielen to. Nie je az take jednoduche, ako si niektori predstavuju, a vela veci sa po testoch vratilo nazad do vyvoja. V hre mate lento, co sa povazuje za viac-menej dokoncene - pozor, netyka sa strojov BP, to je early access a tam su veci vo vyvoji. Viac nemozem zverejnit, snad len to, ze nova verzia manazovania motorov bude odlisna ako je sucasna. No, mozno dojde aj k tomu, ze bude v kokpite pouzitelna mys - pomerne dost sa o tom vo vnutri timu diskutuje. Na druhej strane vela hracom vyhovuje prave to jedno tlacitko na start.
Co sa tyka zmrsenosti motorov - no je to nazor, osobne si myslim cosi ine ale to je uz na inu debatu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 19-10-2018 11:56
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Barone nepochopils, tady nejde o to, že u některých mašin jde zničit motor, ale že u některých nejde...(Jak, LaGG a u dalších sovětů je to takové hodně volné létání na max La, MiG).
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 19-10-2018 12:01
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
První věc, co mi nejvíce vadí a otravuje hru. Je nesmyslný systém přihlašování na server. A další potíže provázející online stabilitu serverů a počet lidí na serveru. Ani po více jak třech letech tam nedokážou udělat "frontu" na přihlašování.
Těch promarněných hodin při opakované snaze při přihlašování mi asi nejvíce tu hru znechutilo. Když kamarádi někde létají a já přijdu pozdě a musím čekat až se uvolní místo a pak klikat jak blbeček furt dokola, než se mi to podaří je opruz. Stačila by prostá fronta, kdy by si kliknul jednou a viděl kolik lidí je před tebou na přihlášení na plný server a mohl sis jít v klidu uvařit kafe, než sedět jak týdýt a nedočkavě vyhlížet volný flek a pak se nechat opakovaně házet do lobby.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 19-10-2018 12:17
|
|
|