AV-8 TACTICAL MANUAL (ofiko manuál US NAVY - bohužel některé sekce jako nukleární zbraně a speciální zařizení apod. jsou smazány)
Je to ale solidní studie na radary, NAVFLIR, IR a systémy s laserama. https://mega.nz/#...JECe_1Iv_I
Krásné. Bohužel éčko už bude mít dost částí avioniky vejcuc z palce .. ví se úplný prd jak funguje AN/APG-82 v akci.
Takže to bude takový what if lítátko. Nepočítaje RWR, rušičky, stealth nátěr no ..
Možná by udělali lépe kdyby udělali klikací F-15C nebo verzi A.
No já nevím k sehnání je jen ofiko manuál F-15 A/B/C/D od McDonnell Douglas a v tom jsou jen základy přístrojů atd. Tam myslím bylo APG-63.
U F-18C jsou výrazně lepší zdroje, krom ECM a modů RWR je tam snad vše.
I když jak v reálu funguje u APG-73 RSI (sensitivita paprsku) a PRF (frekvence prokládání) se asi taky moc neví ..
Upravil/a magot dne 06-08-2018 20:46
to není těžký najít letové příručky, mám na Ečko z dubna 93 na avialogu je z 91 (edit : je tam i ten z 93)
ale bohužel radar a další jsou součástí "pokračování" a to je otázka..
lidi co to dělají do DCSka budou mít víc než jen nějakou "volně" dostupnou literaturu
zapomeň na AN/APG-73, už poslední Block F-15C byl vybaven 70 a následně všechny Ečka
je pro představu, co je v letové příručce k radaru
(kurva co to je za link jsem se skrze URL doklikal na nějakou studii us army o bakteriologickejch zbraních v ussr )
Upravil/a magot dne 06-08-2018 22:53
Nevíte jestli je simulována teplota povrchu v DCS pro IR zařízení?
Jsem včera testoval IR mavericky v Nevadě a v Perským zálivu a 1. června 12:00 - T-72 uprostřed pouště, je snadno lock-nututelná i ze 7, nm, stejně jako v noci či na podzim za soumraku.
V manuálu AV-8 jsem četl že max tak na 2nm nebo vůbec .. ve dne. Teplota tanku a okolí takřka nerozlišitelná ..
Všeobecně ve dne něco locknout v poušti je dost nepoužitelné IRL ..
Jo a MAVy jdou odpálit v hoover konfiguraci s vytaženým podvozkem s nulovou rychlostí, to mám pocit taky není úplně ok.
Jednak raketové motory osmahnou klapky vytažený na full a jednak MAVy myslím nebyly stavěny na odpal z nulové rychlosti ..
Base programming and testing should be finished next month. We'll then work on transferring our shaders to the new API. This is a very new technology for us, and it is quite possible that we will run into unforeseen issues during that phase. DCS World uses many complicated shaders that may not necessarily play nice with the Vulkan API.
V ACM režimu? I když máš nepřátelský letoun v rozsahu úhlu radaru? Např. radarem locknutý AIM-9L v režimu boresight?
Stačí na sekundu překročit povolený úhel rozsahu a lock ztratíš.
V RWS - STT..v divokých bojích na BF nic neobvyklého. Locknu nepřítele, on vypálí po mně, já po něm, ale když chci a hlavně potřebuju tvrději manevrovat proti jeho příletájící 530D, většinou to skončí ztratou locku. V M2C tento problém vubec nemám. A jestli chce někdo tvrdit, že je to tak nachylny i v realu, budiž, věřil bych tomu, ale v tom případě at opraví ten arcade radar na FC3.
Zkus nastavit scan 2 bary, prokládaně a maximální síla radarového paprsku.
Nicméně režim ACM pokud je aktivní tak aut. nastavuje ten nejefektivnější režim.
Pak ještě dobré mít po ruce nastavování vertikálního úhlu radaru a při zběsilém točení dát ozařovat víceméně od čumáku nahoru. Tzn center pozice není úplně vhodná.
Btw kdyby fungovalo ecm, tak miragi sfoukneš radar a on na to nebude schopen včas reagovat.
Mohl by použít maximálně tak sidewinder na ir seeker nebo kanon.
Francouzské ecm byly relativně neúčinné ..
Upravil/a magot dne 10-08-2018 13:30
Pak ještě dobré mít po ruce nastavování vertikálního úhlu radaru a při zběsilém točení dát ozařovat víceméně od čumáku nahoru. Tzn center pozice není úplně vhodná.
Mám nastaveno a používám, zvyk z BMS. Ale přece když už cíl zamknu tak veškerá síla paprsku se na něj soustředí, prostě bych čekal, že to vydrží víc. Každopádně je to furt lepší, než jak to bylo hned po vydání
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.