November 23 2024 14:43:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Paulus
VELKÝ DÍK ZA VÝCUC!Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Aces_Wild
Jason Williams - Otázky a odpovědi

Otázky vybrány z /r/il2sturmovik.



Otázka: Chápu, že to je na dlouhou trať, ale moc se mi líbí VR. Tisíceré díky za implementaci do Il-2. Chci se zeptat zda plánujete přidat podporu pro věci jako je Single Pass Stereo?
Odpověď: Budu si o tom muset promluvit s naším vedoucím programátorem. Máme vlastní grafický engine a implementace těchto věcí je vždy práce navíc. Velké enginy mají týmy, které jsou schopni podporovat takovéto technologie. My bohužel nejsme. Vše co mohu říci je, že nad tím budu bádat a pohovořím si o tom s naším vedoucím programátorem.

Ot: Jaké máte plány na zvýšení 9,6k limitu renderované vzdálenosti? Jak se letadlům zvyšují výkony a rychlost, vidět dále a dále se stává více důležitým; je to nezbytné.
Od: Už teď podvádíme, aby letadla byla vidět na větší vzdálenost. Budeme potřebovat implementovat nějakou grafickou úpravu a upravit mnoho dalších oblastí jako je AI, fyzika, atd., aby letadla fyzicky existovala na větších vzdálenostech. Bavili jsme se o tom mnohokrát, ale vyžaduje to slušné množství práce od našeho vedoucího programátora. A s moderními monitory vám jednoduše dojdou pixely a věci se promění v tečky a jak se s tím vypořádat zabere čas. Jsme si vědomi touhy komunity po navýšení vizuálního povědomí o letadlech za 10km vzdáleností. Na mém seznamu to má prioritu a hned jak bude volný čas, podíváme se na to.

Ot: Jasone, s přicházejícím obsahem můžeme očekávat další nárust v počtu hráčů. Což je pěkné! Momentálně je dserver.exe schopen zvládnout plný server pouze s několika triky od návrhářů misí (málo AI, despawning pozemních jednotek, když není nikdo kolem, atd.) Mojí otázkou je zda plánujete nebo již pracujete na vylepšeních v oblasti síťového kódu. Pro budoucí potřeby v MP je to opravdu potřeba. Díky.
Od: Moc bych si přál učinit náš síťový kód více účinným a dserver lepší, ale na to potřebuji dedikovaného programátora, co na tom bude dělat měsíce. A toho ještě nemám. I přesto máme v beta testování nějaké drobné úpravy kódu, které by mohly situaci zlepšit. Moje práce je jak být alchymistou, který se snaží z jedniček a nul dostat dost zlata, aby si mohl dovolit větší tým. Vše co mohu říci je, že po vydání Bodenplatte nad síťovým kódem strávíme více času. Tento cíl je ale na dlouho. Pokaždé, když chci vytvořit něco nového nebo se vrátit k něčemu starému, jsem v situaci slepice vejce.

Ot: Jasone, jaký druh kooperace mezi hráči tanků a letadel si představuješ? Např.: Budou letadla schopna tanky zpozorovat nebo budou tanky schopny zažádat si o vzdušnou podporu, aby se vypořádaly s určitým cílem?
Od: Jakmile budeme mít implementovánu funkci Marshal představuji si přesně takové komplexní scénáře. Dostat tuto fukci do hry pro jednoho hráče bude samozřejmě obtížnější, ale bylo by to fajn. Představujeme si bitvy mezi pozemními silami podporovány vzdušnými. To je hlavním bodem proč nechat tanky hrát spolu s letectvem. Po-2, které je v pozdní fázi vývoje, by mělo být v pozici pozorovatele zábavné.

Ot: Máte nějaké plány nebo už rozpracovanou práci ohledně využití více jader CPU enginem hry? Ptám se zda můžeme něco očekávat během vývoje Bodenplatte nebo snad další optimalizaci kódu hry tak, aby plně využil potenciál moderních CPU?
Od: Engine již používá více jader. Tento omyl, který se stále opakuje, mě obtěžuje. Další práce směrem k podpoře každého jádra zabere spoustu času. Viz. předcházející odpovědi ohledně nutnosti mít více programátorů. Vždy jsem chtěl, aby náš engine fungoval co nejlépe a již teď je velmi schopen zvládnout tolik detailních oblastí.

Ot: Kdy můžeme očekávat vylepšenou simulaci palivového systému, která byla oznámena v Dev Diary 120 (22. leden 2016) specifikující následující prvky: detailnější systém palivových nádrží, umožnit hráči řídit průtok motorem, detailnější průsaky paliva a samosvorné palivové nádrže, pravděpodobnost požáru na základě zbývajícího množství paliva a vnější palivové nádrže.
Od: Ten seznam byl zveřejněn před tím než jsem se stal producentem a byl to víceméně Hanův seznam přání, neboť Loft odcházel od týmu. Nebyl to definitivní seznam položek k vývoji. Naši inženýři již implementovali některé z položek a další budou přidány dle požadavků plánu vývoje. Více podrobné palivové systémy jsou naplánovány na příští rok, ale konečné detaily ještě nejsou známy. Tuto práci dělá náš vedoucí inženýr a opravdu bych potřeboval tak 5 jeho klonů.

Ot: Jsou k dispozici nějaké novinky ohledné možnosti rozšířit po Bodenplatte sérii do Pacifiku? Byl odložen neboť nebyl v té době k dispozici dostatek informací k japonským letadlům. Změnila se nějak tato situace?
Od: Pokračuji v práci a snažím se najít cestu jak na Pacifik. Správné reference jsou velkou překážkou a já pokračuji ve snaze toto vyřešit. Stále mám v plánu Pacifik nabídnout za předpokladu, že naleznu způsob jak ho vyvinout v rozumném čase a za rozumný rozpočet. Proto se snažím najít partnery, kteří by mně s tímto v budoucnu pomohli.

Ot: Nebudu se ptát na konkrétní letadla, ale největší německé bomby, pár 1000kg a 1800kg, kompletně předčí jakoukoliv spojeneckou bombu. Plánuje se přidat Spojencům něco těžšího?
Od: To záleží na letounu. Většina spojenecký letadel měla standardní rozměry bomb, ne? Krom těžkých bombardérů, nosily spojenecké stíhačky nebo střední bombardéry nějakou velkou? Možná mě klame mozek, ale nemůžu si vzpomenout na nic supervelkého, pouze klasická 500lb nebo podobné. Ale tím jak stárnu, méně si pamatuji. LOL Prosím, pokud se pletu, opravte mne.

Ot: Jak si vybíráte letadla, která začleníte do rozšíření? Vím, že se před prací na modelu a FM nejprve provádí výzkum, takže je zde problém v případě chybějící dokumentace? (A samozřejmě mluvím o letadlech z dané doby a rozšíření)
Od: Snažíme se najít tu bitvu kolem které můžeme nabídnout zajímavý planeset a prostředí (mapu). Nad celým scénářem pak zjišťujeme, která letadla tam byla a které můžeme udělat a co by bylo fajn udělat. Potom sepíšeme seznam a zjišťujeme jak dlouho to bude trvat, což určuje náš rozpočet. Někdy musíme zapomenout na jedinečná nebo zajímavá letadla, protože by vývoj trval příliš dlouho nebo jsou na vývoj příliš těžká. Povětšinou skončíme balancováním planesetu mezi novými originálními návrhy (P-47D) a draky letadel, která mohou být vytvořena z již hotových modelů (Spitfire Mk.Vb a Mk.IXe).

Ot: Je nějaké letadlo, které byste chtěli mít v jednom z již vydaných rozšíření?
Od: Pravděpodobně Hurricane, protože ho Sověti měli v dobrém počtu. A stále chceme udělat letadla jako je Jak-3 a Jak-9.

Ot: Teď když třetí strany jako je Yugra začaly pracovat na Po-2 a vše půjde hladce, jsou nějaké plány jak začlenit letadla do již vydaných rozšíření?
Od: Pokud správně chápu otázku, chcete vědet zda uděláme více Collector Planes, která mohou být použity v existujích produktech? V základu ano za předpokladu, že bude Po-2 populární. Jugra má v plánu vyrobit Li-2, které může být použito na mapách východní fronty a možná v budoucnu C-47 pro západní bojiště. A potom, kdo ví!?

Ot: Budeme mít plně realizované ovládání tanku jakmile je Tank Crew vydáno? Tím myslím namísto dopředu/dozadu a levá/pravá mít možnost plné kontroly nad plynem/brzdami/spojkou a řazením včetně možnosti použít duální joysticky?
Od: Doufáme, že časem upravíme ovládání tanku, aby bylo pružnější, ale interně jsme se o řazení/spojce bavili a implementovat to není vůbec jednoduché. V tuto chvíli nemáme čas toto udělat, takže jsme zůstali u stávajícího řešení. Přál bych si mít pro vás konkrétnější odpověď, ale Tank Crew, stejně jako naše letecké tituly, jsou evolučním procesem.

Ot: Děkuji, že toto děláte! Můžete nám nabídnout hrubý odhad nadcházejících letadel? 190A/F-8 zrovna dorazila, P-47 je další, ale které letadlo je opravdovou výzvou?
Od: Zrovna nemám po ruce celý rozpis, ale vím, že Me-262 bude posledním díky nutnosti začlenit do enginu nové FM pro trysková letadla s podporou pro vyšší Machovo číslo. Kokpit Tempestu se stal náročným úkolem, protože není lehké najít dobrou referenci. Zdá se, že v muzeích není jediný přeživší kus. Znovu prosím, opravte mne, pokud se mýlím.

Ot: Přemýšlíte, že byste někdy v budoucnu začlenili Battle of Britain pod sérii Great Battles?
Od: Pravděpodobně ne. Team Fusion toto pokrylo s Cliffs of Dover.

Ot: Pokud by peníze nebyly problémem a ty bys byl velmi sobecký; jakou bitvu bys rád nabídl a která letadla by byla k poletu nejvíce vzrušující?
Od: Bavíme-li se o WWII, stále chci udělat Battle of Midway a další pacifické bitvy a pokud bych mohl udělat jakýkoliv sim co chci, pak by to byl konflikt ve Vietnamu.

Ot: Jasone, díky že sis na toto udělal čas. Jaké jsou tvé představy pro hru pro více hráčů pro Bodenplatte a dále (úpravy dedikovaného serveru, marshal mode, navýšená kapacita serverů, přezbrojení/doplnění paliva)?
Od: Dserver a síťový kód jsem již probral v minulých odpovědích. Stále chci přezbrojení/doplnění/opravu a Marshal mode je ve vývoji. A doufám, že to do hry více hráčů přinese nový rozměr a udělá servery více koordinované a povzbudí ke spolupráci.

Ot: Proč nemůžeme mít jak ranou tak i pozdní verzi motoru (např.: +18lbs a +25lbs) jako modifikaci? Takto by si mohli tvůrci misí a vlastníci serverů zvolit jakou verzi na základě časového období mise chtějí použít. Stávající řešení vybízí k nehistorickým soubojům +18lbs Spitfire vs 109K-4 nad Evropou.
Od: Čas, čas, čas a někdy i zdánlivě malá změna motoru může způsobit velké bolesti hlavy a spoždění.

Ot: Hrajete vy nebo vývojáři online? Pokud ano, jaké servery jsou vaše oblíbené?
Od: Ano hrajeme. Osobně hraji na různých serverech jako je WoL. Záleží na náladě a co se nabízí, ale povětšinou hraji kvůli výzkumu. Také mám moc rád kooperaci a sleduji co se děje na TAW, protože si myslím, že je fajn vidět, která strana vyhraje. Už nějakou chvilku si myslím, že se do hry více hráčů vrátím ve velkém osobním stylu, ale práce na dalších částech simu nebo reálný život tomu brání v cestě. Vývoj těchto produktů je jak snem tak i prokletím.

Ot: Máte v plánu po vydání Bodenplatte přidat do planesetu Ar-234 nebo jiné známé bombardéry (lehké, střední, těžké)?
Od: Moc rád bych Ar-234 (téměř se dostalo na seznam do BoBp) a létatelnou B-25, ale pouze čas ukáže co můžeme. Těžké bombardéry zaberou spoustu času a my se snažíme udělat vše létatelné, takže většinou zůstaneme u toho co funguje pro aktuální produkt a časová osa pro Bodenplatte byla taktickou bitvou.
 
CSW_Cassius Chaerea
Je paráda vědět, že hlavní šéf BoXu chce vlastně Vietnam...
 
magot
Zemřel mu tam otec, byl sestřelen s B-52. Asi k tomu má svůj vztah..
 
CSW_Cassius Chaerea
Tak to chápu. Doufám že neztratil hodinky po otci.
 
magot
BOX engine na to nemá na Vietnam. Asi ani DCS. To je snad nejkomplexnější krajina pro simulaci ..
 
saldy
Cassius Chaerea napsal:

Tak to chápu. Doufám že neztratil hodinky po otci.


Jo tyhle hodinky Šklebící se

YouTube Video


 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Baron
Ak mate dojem, ze je to vtipne, ste na omyle.
Hals - und Beinbruch!
 
Aces_Wild
magot napsal:

BOX engine na to nemá na Vietnam. Asi ani DCS. To je snad nejkomplexnější krajina pro simulaci ..

Více informací k plánovanému Vietnamu v DCS ke konci roku, nechal se slyšet v jednom ze streamů Wags.
 
saldy
Když už budou dělat ten proudový engine, tak by to arado sfouknout mohli, spojenci nic takového neměli a tak mají smůlu.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Meteory měli, nesly i HVARY a 1000lbs bomb
 
Baron
Meteory sa pocas WW2 do boja nedostali, ak neberiem do uvahy V1 a obranu ostrovov proti nim. Tiez Amici dodali prve P-80 do Talianska este pred koncom vojny ale nevystrelili si. Treba pockat na Koreu, tam sa s nimi vyblaznis do Aleluja.

P.S. Arado by malo byt planovane ako Collector Plane. Plus dalsie masiny. Aj pre uz existujuce produkty.
Upravil/a Baron dne 08-08-2018 22:16
Hals - und Beinbruch!
 
magot
Meteory zničili při průzkumných misích kolem 50 německých letadel (na zemi) do konce války.
Kolik toho zničilo Arado? A nebylo právě Arado určeno přesně pro tento úkol? Ozbrojený průzkum?
 
Baron
Pozri Magote, ja sa s tebou nehadam. V Bodenplatte ale Meteory neboli, a nie su ani planovane, tak ako P80. Arado sa BP zucastnilo, robili prieskumne aj bombardovacie misie. Preto Arado je v plane a preto Meteor nie.
Hals - und Beinbruch!
 
LesniHU
Aces_Wild napsal:
Ot: Nebudu se ptát na konkrétní letadla, ale největší německé bomby, pár 1000kg a 1800kg, kompletně předčí jakoukoliv spojeneckou bombu. Plánuje se přidat Spojencům něco těžšího?
Od: To záleží na letounu. Většina spojenecký letadel měla standardní rozměry bomb, ne? Krom těžkých bombardérů, nosily spojenecké stíhačky nebo střední bombardéry nějakou velkou? Možná mě klame mozek, ale nemůžu si vzpomenout na nic supervelkého, pouze klasická 500lb nebo podobné. Ale tím jak stárnu, méně si pamatuji. LOL Prosím, pokud se pletu, opravte mne.

Plete se, 4000lb HC se skoro o 50% vice vybusniny nez v SC2000. Pouzito pres 25000 kusu, i kdyz samozrejme ne vsechny z toho byly shozeny z Mosquita nebo neceho podobne maleho. Kolikpak se se shodilo tech velkych nemeckych bomb?
Nicmene, jeho hlavni premisa v odpovedi je zmatecna, proc bychom se meli limitovat na stihacky nebo stredni bombardery?
 
saldy
Pozor, bojové operace arada u KG76 byly poměrně intenzivní, s ohledem na malý počet kusů samozřejmě. první bojová akce už ráno na Vánoce během ofenzivy v Ardenách, 9 strojů s 500kg pumou s cílem nádraží Lutych. Odpoledne vzlétly znovu s podobným cílem. Další lety každý den do konce prosince. Mnoho dalších letů na bombardování Bruselu, leteckých základen, útoky na Antverpy. Ve větším rozsahu útočila arada v únoru a to až v počtech 16 kusů na cíle kolem Bruselu a postup pozemních jednotek. Rekordu dosáhly 21. února-37 bojových vzletů na postup jednotek v okolí Cách. Akce podobného rozměru pokračovaly během února až do března. V březnu 20 útoků na most u Remagenu kdy arada pronikala přes hustou síť stíhačů. 19.března 4 arada útočila na letiště nedaleko Bruselu a jedna puma AB poškodila jeden zde stojící Meteor 616. squadrony. V dubnu útoky na obrněné kolony u Achmeru, utoky na Zossen na ruský postup a dálnici na Hannover. 14. dubna útoky na brity u Essel a Hannover-Brunswick. 18. duben útoky na mosty z malé výšky, 20.4 útoky na obrněné ruské jednotky na silnici mezi Zossen a Baruthen. Do konce dubna mnoho útoků na cíle přímo v Berlíně.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Nj, něco s tím ještě nalítali. Ten Remagenský myslím most netrefili, že?
Určitě by to bylo zajímavý, v rámci mapy Německa Arden nebo Antwerp. Právě tam byl nasazován i Meteor.
 
saldy
Ten most byl ten týden zrovna zahalen nízkou oblačností, ta znemožňovala i útoky z malé výšky. Arada útočila z výšky 5000-8000m s využitím rádiového systému Egon pro let bez vidu avšak neúspěšně. Když se vyjasnilo 14.3, šly na malou výšku, ale hlídkující stíhačky si pozorně hlídaly všechny hladiny a spustily se na ně z velkého převýšení-čtyři z jedenácti arad sestřelily. Most se sám zřítil 17.3.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Mira
Baron napsal:

Plus dalsie masiny.


Myslíš třeba zmiňované Jak-3 a Jak-9 ?
 
Baron
Nie.
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,026,606 návštěv