Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...
A používáš opravdu ve hře aktivní Force Feedback, nebo máš joystick jen v režimu "Central spring" (tzn. bez FF, jen simuluje centrální pružinu)? Já musím mít v ROF i v FC při Open Tracku funkci FF vyplou, jinak mi obraz skáče stejně jako PetSildovi, bez ohledu na to, že hra jede na 60 FPS, stejné problémy má s FF+OT i JoskaPilot.
Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...
Je mnoho uživatelů kteří Bos hrají s FFB-TrackIR chybou a nevnímají problém tolik jako ostatní.
Stačí provést jednoduchý test vypnout FFB a pohyb v kokpitu se pocitově přibližuje DCSku.
YouTube Video
YouTube Video
YouTube Video
YouTube Video
YouTube Video
YouTube Video
Problém se v Bosku ukázal příchodem DX11, před tím byl nepatrný nebo vůbec.
Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...
A používáš opravdu ve hře aktivní Force Feedback, nebo máš joystick jen v režimu "Central spring" (tzn. bez FF, jen simuluje centrální pružinu)? Já musím mít v ROF i v FC při Open Tracku funkci FF vyplou, jinak mi obraz skáče stejně jako PetSildovi, bez ohledu na to, že hra jede na 60 FPS, stejné problémy má s FF+OT i JoskaPilot.
Ano, používám. Je ale možný, že ten problém tam je a já ho nevnímám, jak píše Petsild... Udělám ten test a dám vědět...
Tak otestováno. Jestli to chápu dobře, de o sekání se toho rozhlížení, tedy že pohyby hlavy nejsou plynulé, zbytek je ok? Řeknu to asi takle, nějakej rozdíl tam asi vidim, nevim do jaký míry je to placebo... Nikdy sem doteď nehrál BoX s vypnutym FF, tak mi to asi tak nějak přišlo normální, nebo sem na to méně citlivej (popravdě ani v těch videích od Petsilda nevidím nějakej extra rozdíl, přesto že cítím, že tam je, to bude asi můj hlavní problém, respektive dar v mém případě). Za mě je to ale stále dost dobře hratelné, ty rozdíly vidím, jen když se na ně zaměřím, ale souhlasím s tím, že tam nejspíš jsou. Dodám jen, že sem teda člověk co spolehlivě pozná rozdíl mezi 30 a 60 fps, že hraju s headshake ON, což asi skoro nikdo jinej tady ne a že mám trochu spešl nastavení v tom, že předozadnim pohybem hlavy zoomuju, kdežto samotnej předozadní pohyb, kterej v kokpitu téměř nepoužívám mám nastavenej na osu joysticku (asi bych ho i používal více, ale to zoomování je pro mě důležitější), jestli to nemá nějakej vliv...
Jinak samozřejmě po této zkušenosti žádám nápravu, už pro ten můj placebo pocit, kdybys Barone tedy mohl předat dále...
Upravil/a Hot_Dog dne 24-07-2018 22:59
Jako zpracování toho Erhöhte Notleistung...ech. O víkendu napíšu na ofiko fórum, tak by bylo Barone fajn, abys to pak nějak zdůraznil tvůrcům. Když už jste testingem nechali projít takovou blbost.
Tak otestováno. Jestli to chápu dobře, de o sekání se toho rozhlížení, tedy že pohyby hlavy nejsou plynulé, zbytek je ok? Řeknu to asi takle, nějakej rozdíl tam asi vidim, nevim do jaký míry je to placebo... Nikdy sem doteď nehrál BoX s vypnutym FF, tak mi to asi tak nějak přišlo normální, nebo sem na to méně citlivej (popravdě ani v těch videích od Petsilda nevidím nějakej extra rozdíl, přesto že cítím, že tam je, to bude asi můj hlavní problém, respektive dar v mém případě). Za mě je to ale stále dost dobře hratelné, ty rozdíly vidím, jen když se na ně zaměřím, ale souhlasím s tím, že tam nejspíš jsou. Dodám jen, že sem teda člověk co spolehlivě pozná rozdíl mezi 30 a 60 fps, že hraju s headshake ON, což asi skoro nikdo jinej tady ne a že mám trochu spešl nastavení v tom, že předozadnim pohybem hlavy zoomuju, kdežto samotnej předozadní pohyb, kterej v kokpitu téměř nepoužívám mám nastavenej na osu joysticku (asi bych ho i používal více, ale to zoomování je pro mě důležitější), jestli to nemá nějakej vliv...
Jinak samozřejmě po této zkušenosti žádám nápravu, už pro ten můj placebo pocit, kdybys Barone tedy mohl předat dále...
Já jsem dřív také hrál pouze se zapnutým FF a protože jsem nikdy bez vypnutého FF nelítal, tak jsem neměl možnost srovnání a také jsem pokládal to poškubávání obrazu při rozhlížení jako "normální", že to zkrátka s OpenTrackem asi líp už nepůjde a taky mi to nevadilo. Ale když jsem se od PetSilda a od JoskyPilota dozvěděl o této chybě a vyzkoušel si delší dobu létat bez zapnutého FF, tak zpátky jsem se už bohužel vrátit nemohl, potom mi to už zkrátka rvalo oči, když jsem si zvykl na opravdu plynulé rozhlížení. A to jsem jinak velký zastánce FF...
The game has been updated to version 3.005c. This is a minor update:
1) Sound positioning and volume has been updated for all aircraft;
2) Pistols won't inflict incorrectly high damage anymore;
3) A possible cause of a random server crash has been addressed;
4) Mission resaver utility has been updated.
We're also working on some changes to the Netcode at a fundamental level to hopefully address some crashes and server load issues. However, these changes need to be thoroughly checked in a Beta version first. Hopefully we'll be able to include them in the next major release assuming they make a positive impact.
Náhodou jsem vyzkoušel upravit nastavení zobrazování objektů "Object markers" a zjistil jsem že v Quick mission zmizí ikony nad letadlama, ale na mapě jsou vidět. Přesně tohle nastavení jsem celou dobu po novým IL2 chtěl Používal jsem ho ve starým Šturmu i v ROF a nechápu, proč to novej IL nemá od počátku . Viz screen.
Jenže v kariéře toto nastavení nefunguje, respektive ikony letadel zmizí i z mapy .
Můj dotaz zní, je to BUG jen u mě? Je to BUG obecně? Nebo je to snad tak schválně? Můžete toto nastavení někdo prosím vyzkoušet?
Ahoj.
Omlouvám se za off topic,ale mám takový malý problém. Chtěl jem si jen tak z nudy pro radost sfouknout nějaké skiny na tanky. Ale bump files jsou prý uloženy v souboru vehicles1.gtp a ten nejsem schopen ničím otevřít. měl by někdo nějaký tip jak na to???
díky
It’s the summer holiday season and many team members are taking their hard-earned vacations. So, as a result our ability to give you super detailed Developer Diaries is diminished a bit. However, we have the first shots of our American P-47D-28 “Jug” in the engine. The cockpit is under development and these shots are of course Work In Progress. She’s turning out to be quite the beauty! We hope you enjoy!
Mohl by to někdo to jejich Emerické žvatlaní někdo přeložit pro nás, kteří nerozumí řeči jejich kmene?:o
Nejprve připomínám, že toto video nejsou plánované Otázky & Odpovědi, které budou zveřejněny dnes.
Tady výcuc z videa:
* historie Sturmovik a 777 Studios
* tým Team Fusion součástí 1C Studios; projekt Afrika je blízko
* srovnává Sturma s DCS; narozdíl od DCS chtějí nabídnout přístupnější zpracování techniky; pro lidi, kteří nemají čas na studijní simulátor
* ovládání je nastavené tak, aby se dalo maximálně soustředit na let a boj; např. nižší nároky na správu motoru, aby nemuseli hráči klikat v kokpitu na kdejaké malé tlačítko (pozn.: tak nevím jak vy co lítáte WWII v DCS, ale po namapování ovládání na HOTAS se s myší po kokpitu zrovna dvakrát nehoním)
* klikatelné kokpity a realisticky zpracované systémy sežerou spoustu času, osobně se Jasonovi DCS líbí, sám by klikatelné kokpity chtěl, ale nemají peníze, prostředky ani čas to zrealizovat
* peníze raději investují do obsahu, optimalizace, odstraňování chyb, atd.
* do srovnání FM se mu nechtělo
* povídání o BoS, BoM, BoK, FC a tancích; zdůvodňuje volbu bojišť
* na Pacifik ještě nebyli připravení, proto mj. volba padla na Bodenplatte - mluví o historii operace
* s Me-262 přidávají do enginu hry technologii pro podporu tryskových letadel
* Flying Circus Volume 1 - engine RoF zastaralý a překonaný, DX9, absence podpory VR, 32-bit, apod., spravovat 2 enginy by bylo časově i finančně náročnější, proto přechod na engine BoX
* tanky - jejich engine byl od začátku navržen s podporou pro velké prostředí; stejně jako velké letecké bitvy chtějí nabídnout i tankové - jako příklad velkých bitev historie zmiňuje Kursk a Ardeny
* srovnání s War Thunder; má prý malé mapy, které nutí hráče se utkat v boji co nejdříve
* obecně za poslední roky nevyšel žádný pořádný tankový simulátor s interiéry, tak to vyzkoušeli na PzIII a T-34 (z 3/4 dokončeny), které jsou zdarma a zpětná vazba byla od hráčů velmi pozitivní
* věří, že na trhu je s kvalitním zpracováním tanků díra, kterou chtějí zacelit a doufají v úspěšný produkt
* sami na tanky nemají dost lidí, proto oslovili firmu Digital Forms z Petrohradu co dělá velmi kvalitní 3D modely a textury (pozn.: mj. např. do World of Tanks nebo War Thunder)
* do tanku může naskákat více lidí a hrát tak společně
* ještě neví, jakým směrem se budou tanky dále rozvíjet (východní, západní fronta nebo Afrika)
* krátery po bombách aka deformovatelný terén; rád by to jednou chtěl, momentálně jiné priority; zmiňuje, že to není lehký úkol, stačí se podívat, které enginy simulátorů to dnes nabízejí
* ve vývoji mapa, která pokrývá sektor Prokorovky v bitvě o Kursk; nabídne mj. detailnější a jinak ničitelné budovy než ve stávající implementaci
* ohledně Steamu; má ho rád, je tam velká část Sturmovik komunity, přesto doporučuje nakupovat ne jejich eshopu (sice jim Steam přináší další zákazníky, ale nákup na Steamu pro ně znamená po zdanění 30%-45% dolů per produkt, za nákup přes kreditku nebo PayPal přímo u nich pak 4%-5%)
* dříve nebo později se s Eagle Dynamics stanou konkurenti, mluví o WWII scéně a Korei, zatímco moderní tryskáče v BoX neuvidíme
* líbí se mu WWII v DCS ("they have already made some cool stuff"), v rámci konkurence je to vybízí k vyšším výkonům
* DCS je zdarma s možností nákupu dalšího obsahu, Froogle se ptá zda také neplánují nabídnou obsah zdarma, Jason odpovídá, že tento model zkoušeli v RoF a měli z toho smíšené pocity (na jednu stranu výhodné, na druhou ne); začátky byly pro ně prý velmi těžké
* nemyslí si, že demo v době, kdy nabízejí hodně obsahu v placené verzi, má smysl; navíc příprava dema by jim zabrala měsíce času, úpravy serverů apod.
* budou se v nejbližší budoucnosti věnovat WWI a WWII, pokud uznají za vhodné, pustí se do Korejské války
* Froogle nemá rád srovnávání leteckých simulátorů, je nás tak málo, že bychom je měli podporovat všechny, tvrdí :D
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.