Petsilde, kedze ja stuttering v hre nemám, mozes prosim ta popisat blizsie problem kedy a ako sa prejavuje? Podla vsetkeho je tam konflikt medzi FF a hrou. Aspon teda podla toho co som si precital. Daj mi prosim spätnu vazbu, nech mozem vyvojarov bomabrdovat s opravou problemu. Odporucam PM, aby sme nezasierali vlakno, ono toho bude asi viac co sa budem pytat.
Tu je vyjadrenie pilota, co lieta s replikou Dr.1, ku spravaniu sa Dreideckera vo Flying Circus. Stoji to za precitanie: https://forum.il2...ent=645151
Ale to přece není novinka že BOS engine je "quirky"
Petsilde, kedze ja stuttering v hre nemám, mozes prosim ta popisat blizsie problem kedy a ako sa prejavuje? Podla vsetkeho je tam konflikt medzi FF a hrou. Aspon teda podla toho co som si precital. Daj mi prosim spätnu vazbu, nech mozem vyvojarov bomabrdovat s opravou problemu. Odporucam PM, aby sme nezasierali vlakno, ono toho bude asi viac co sa budem pytat.
Debatovat na tohle téma tady, není na škodu určitě bude zajímat více pilotů.
Rád popíšu problém… je tu spojitost rozhlížení pomocí TrackIR\Opentrack\Freetrack a následnou aktivací FFB funkce na zařízení MSFFB2 nebo G940, způsobuje velice nepříjemné lepení obrazu.
Nejde o fps drops, tohle se děje i při konstantních 120 snímcích.
Už delší dobu sama komunita provedla diagnostiku a zjistila, že to způsobuje výpočet potřebné síly FFB a problém se opticky zhoršuje vyšší rychlostí.
Májí tam borci chybu v códu zdrojáku, který bohužel neustále aplikují do současných i budoucích produktů.
Petsilde, kedze ja stuttering v hre nemám, mozes prosim ta popisat blizsie problem kedy a ako sa prejavuje? Podla vsetkeho je tam konflikt medzi FF a hrou. Aspon teda podla toho co som si precital. Daj mi prosim spätnu vazbu, nech mozem vyvojarov bomabrdovat s opravou problemu. Odporucam PM, aby sme nezasierali vlakno, ono toho bude asi viac co sa budem pytat.
Debatovat na tohle téma tady, není na škodu určitě bude zajímat více pilotů.
Rád popíšu problém… je tu spojitost rozhlížení pomocí TrackIR\Opentrack\Freetrack a následnou aktivací FFB funkce na zařízení MSFFB2 nebo G940, způsobuje velice nepříjemné lepení obrazu.
Nejde o fps drops, tohle se děje i při konstantních 120 snímcích.
Už delší dobu sama komunita provedla diagnostiku a zjistila, že to způsobuje výpočet potřebné síly FFB a problém se opticky zhoršuje vyšší rychlostí.
Májí tam borci chybu v códu zdrojáku, který bohužel neustále aplikují do současných i budoucích produktů.
No, každopádně ho tak má Requiem v tom instruktážním videu popsaný.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
To ze to ma tak popisane este neznamena ze ma pravdu.
Ono je to totiz sklonomer.
To dává smysl. Magot byl ze strany Requiem uveden v omyl :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Petsilde, kedze ja stuttering v hre nemám, mozes prosim ta popisat blizsie problem kedy a ako sa prejavuje? Podla vsetkeho je tam konflikt medzi FF a hrou. Aspon teda podla toho co som si precital. Daj mi prosim spätnu vazbu, nech mozem vyvojarov bomabrdovat s opravou problemu. Odporucam PM, aby sme nezasierali vlakno, ono toho bude asi viac co sa budem pytat.
Debatovat na tohle téma tady, není na škodu určitě bude zajímat více pilotů.
Rád popíšu problém… je tu spojitost rozhlížení pomocí TrackIR\Opentrack\Freetrack a následnou aktivací FFB funkce na zařízení MSFFB2 nebo G940, způsobuje velice nepříjemné lepení obrazu.
Nejde o fps drops, tohle se děje i při konstantních 120 snímcích.
Už delší dobu sama komunita provedla diagnostiku a zjistila, že to způsobuje výpočet potřebné síly FFB a problém se opticky zhoršuje vyšší rychlostí.
Májí tam borci chybu v códu zdrojáku, který bohužel neustále aplikují do současných i budoucích produktů.
Mám G940 se zaplym FFB a že by mi to dělalo pravidelně nějakej bordel to říct teda nemůžu. Občas to na online pocukává, ale to je spíš hodně zatíženym servrem a to dělá i ostatním na TSku
Se teda taky musim přiznat, že od začátku BoX používám MSFF2 a Opentrack (dříve Freetrack) a nic takového jsem nikdy nepozoroval. Může to být možná tím, že mám relativně silnou sestavu, sice tu kde kdo řekne, že i5-2500K je 8 let starej procík, což je samozřejmě pravda, ale na 4,6GHz v pohodě v kombinaci s GTX980Ti a 2K monitorem, nic z toho nepozoruju...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.