Ty osy u harika jsou "zkouřený"odjakživa. Ze začátku nešly vůbec a ani teď nechodí moc korektě. Používám TWCS plynovku, ta má stejný klobouček. Nemám F-18 , ale u A-10C chodí jemně a plynule a u AV-8 je to takový splasěný.
Přesně tak u A-10 to je OK, stejně tak u horneta.
Ale dík za info, takhle aspoň vím, že to není chyba u mne.
For the F-14's ALR-67 (-B) and ALR-45 (-A), we're working on a new, in-depth simulation of RWR antennas and how they're affected by various factors. This also includes recreating the way the cockpit systems interpret and process the data received by the system. Here's a quick video from the Chromecat branch showing how the location of the RWR antennaes influences signal processing and display in the F-14! Read the detailed description of what is happening below.
AN/ALR-67 is the radar warning receiver (RWR) system used in the F-14B. The eyes of the system are four spiral high-band wide-field-of-view antennas looking front right (45°), back right (135°), back left (225°), and front left (315°). The two front antennas are located on the sides of the air intakes, and the two rear antennas are attached to the horizontal stabilisers. When the aircraft is pictured by a radar beam, the RWR antennas receive the emission. The closer the beam direction is to the antenna centre of the view, the stronger the registered signal is. The AN/ALR-67 electronics compares signal amplitudes from the antennas and uses the strongest two to reconstruct the incoming signal direction.
In the video, the simulated radar location is to the aircraft rear and below. When the left stabiliser rotates and moves the trailing edge up, the antenna rotates up too, and the incoming radar signal shifts away from its centre of view - thus the registered signal becomes weaker. At the same time, the signal in the front left antenna doesn't change. The electronics don't know about the horizontal stabiliser deflection and interpret the change as the emitter moving away from the rear left antenna field of view.
Heatblur AN/ALR-67 will simulate: radar wave attenuation, signal reception for each antenna independently, antenna condition (damage), signal amplification and threat direction reconstruction from the received signal amplitudes. Just as a real unit does, no faking or RWR-magic.
Tak problém s APU v Kamovovi je vyřešen. Chyba byla mezi kniplem a pedály Ale proč nestřílí minigun na Gazele jsem nepřišel. Hýbe se, ale nestřílí na žádnou klávesu ani myš. Nepomohl ani reinstalace modulu. Oproti kamarádovi v nastavení nemám vůbec kolonku "weapons" a v ní prý příkaz "minigun fire" Mám CS mutaci, on EN..???Neví někdo co s tím.?
No AI mě netrápí, já právě nemůžu střílet manuálně, nějak nemám nic co by fungovalo jako spoušť. Kamarád právě říkal, že má v nastavení ovládání skupinu weapons a položku "minigun fire". Jenže já tam nic takového nemám. .
Objasnil jsem velkou záhadu, místo slunce máme v DCS bílého trpajslíka.
[img]https://img15.rajce.idnes.cz/d1503/11/11057/11057247_45659f63d9764a3a52746cec332994fd/images/19h.jpg[/img] is not a valid Image.
Objeven bílý trpaslík s neobvyklou kyslíkovou atmosférou.
Tým astronomů pod vedením Souzy Oliveira Keplera při analýze dat ze Sloan Digital Sky Survey (SDSS) nalezly bílého trpaslíka SDSS J124043.01+671034.68, který byl zvláštní tím, že jeho vnější vrstva lehkých prvků byla odstraněna, což odhalilo vrstvu složenou téměř výlučně z kyslíku.
No AI mě netrápí, já právě nemůžu střílet manuálně, nějak nemám nic co by fungovalo jako spoušť. Kamarád právě říkal, že má v nastavení ovládání skupinu weapons a položku "minigun fire". Jenže já tam nic takového nemám. .
Zkoušel jsem to. Jde to.
Nakopni gazelu a nastav toto:
na pozici střelce se přemístíš tlač. "3" na numer. klávesnici
palbu spustíš
Sa342 Fire Gun or Rocket - tlačítko myši 1
hlavu do kolimátoru nacpeš tak když držíš zmáčknutý (nepouštět dokud nebudeš mít hlavu tam kde ji chceš mít) prostřední tlačítko myši (posuv) a hýbeš s myší.
Hmm, kdyby použili vahadlo, mohli by zvýšit nosnost popruhů. Takhle klesá na 0.7 násobek jmenovité nosnosti. Jinak si náhodou nevzpomínáte, jaká je definice ostré hrany pro popruh? U lana a řetězu to vím. Ale u popruhu jsme to snad ani nikdy na školení vazačů neřešili. BTW kontrolní otázka: co značí signalista?
Upravil/a AJaromir dne 09-07-2018 20:44
hrana břemena je pro vázací popruh ostrá tehdy, je-li poloměr zaoblení hrany stejný nebo menší než tloušťka vázacího popruhu
tyhle popruhy mají bezpečnost většinou 7, takže snížení nosnosti je trápit nemusí a pokud jsou to dva popruhy (pod každým křídlem jeden, podvlečený) tak mají nosnost 1,4 jmenovité nosnosti cca
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.