Jaromíre, případně i někdo jiný, můžete pls zkusit zda odstartuje AI harrier z Tarawy?
U mě negativní. Dík.
Jsem na tom stejně.
Vzal jsem single misi Carrier landing Practice.Hodil AI na Tarawu,udělal mu malej okruh a odstartoval i přistál bez problémů.
Byl bez munice a nevím kolik měl paliva.To jsem neřešil.
Teoreticky by to ale mohl umět harrier.
Btw harrier je jediný letadlo v DCS který umí pokročilé manévry který umí F-22, F-35 či F-31 jako climb & flip či defensive break.
Upravil/a magot dne 14-06-2018 11:13
Fiks napsal:
Vzal jsem single misi Carrier landing Practice.Hodil AI na Tarawu,udělal mu malej okruh a odstartoval i přistál bez problémů.
Byl bez munice a nevím kolik měl paliva.To jsem neřešil.
Nepomohla ani čistá instalace bety 2.5.2. Prostě AI harrier neodstartuje.
Mohl bys mi pls uploadnout tvou misi kde ti to funguje? To by mě fakt zajímalo kde je zakopanej pes ..
Neměl jsi náhodou nahozenou stable verzi 2.5.0 kde to je ok?
Fiks napsal:
Vzal jsem single misi Carrier landing Practice.Hodil AI na Tarawu,udělal mu malej okruh a odstartoval i přistál bez problémů.
Byl bez munice a nevím kolik měl paliva.To jsem neřešil.
Nepomohla ani čistá instalace bety 2.5.2. Prostě AI harrier neodstartuje.
Mohl bys mi pls uploadnout tvou misi kde ti to funguje? To by mě fakt zajímalo kde je zakopanej pes ..
Neměl jsi náhodou nahozenou stable verzi 2.5.0 kde to je ok?
Ne,lítám jen Open betu.V stable mám nastavenou jen Mig-15.Mise mám zkopírovaný ze složky DCS open beta/Mods
do uložených her/DCS open beta/Mission.Tam si je upravuju a odtamtud je i spouštím.
Je tam mise a záznam startu https://uloz.to/t...aGUp2dBYSc
Díky Fiksy, zakopanej pes se nalezl
Jediná kombinace startu kterou jsem zřejmě opomněl (i když jsem měl za to že jsem ji taky zkoušel) byla studenej start.
Totiž start z hot pozice to nějak úplně rozstřelí, start z dráhy se zasekne a stojí na místě - ten v stable verzi jde a právě že startuje VTOL.
Na studenej start - v betě startuje pouze STOL.
Další vtipné věci se dějí že ta tvoje mise začne že je Tarawa prázdná a asi po 30s se tam ex-post objeví harik, nakopne motor jak dvěstěpadesátku kejvačku a do 15s startuje z cold
Při startu harik divně cuká (nemyslím drop FPS ale jakýsi lag stroje ve vzduchu) a odstartuje dost energicky a stoupá jak raketa
Pokud vedle této letadlovky udělám druhou úplně identickou se stejnou konfigurací startu harika, tak už se na této nové objeví hned bez časové prodlevy, nakopne se taky rychle jak kejvačka ale startuje plynule bez cukání a klasika raketa ..
To ani nemluvím co se stane pokud se člověk přepne do AI jako flyable nebo pokud má odstartovat AI UH1 z Tarawy (pokaždé něco jiného)...
Probably for the next update will be an initial implementation of IFF for the Hornet. Attached are a couple of looks.
A diamond-shaped TD box indicated a negative IFF response (hostile), whereas a standard, square TD box indicates a valid IFF handshake (friendly). Initially, this will be done automatically as part of an STT/LTWS/DTWS (L&S and D2) designation.
At a later point we will investigate a more in-depth IFF system using the encrypted-code system. However, this is a VERY complex system that will take a lot of time, and we currently have much higher priorities. Furthermore, a code-based IFF system will also involve a significant re-write of portions of the AI code.
Also, in the next update we changed the manual (M) radio modulation selection logic to be more realistic based on recent information. The modulation selection will now be in a single Option Select Window and toggle between AM and FM (rather than separate OSW windows). The inability of an entered frequency not be saved (reverts back to default) has also been resolved.
Here’s a small segment from a single mission I’m creating for the Hornet. It’s an interdiction strike in the Caucasus map. Should be coming soon. A set of single missions for both the Caucasus and Persian Gulf Map are in-progress. Once these done, a free Hornet campaign for the Caucasus map is planned.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.