Tak se mi stáhnul asi 7GB patch a já se rozhodl kouknout dál než jen na úvodní intro.
I dostal jsem se k rozhovoru s tatíkem kovářem. A tam mi vyběhla mravokárná obrazovka s vysvětlením, co a jak. Na dvě strany. A jakože až to přečtu, může tlč. ESC z téhle obrazovky hopsnout zpět děje.
A ono nic.
Zkusil jsem na tlč. ESC dát i olympiádu, ale furt nic.
Tak pomohlo shodit natvrdo hru a poslat ji na nějakou dobu (do příštího patche) do háje :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
O dvoustránkové nápovědě jsem psal schválně z toho důvodu, že přepínání mezi nimi fungovalo ok. Tož tak.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Get ready for the release of our #KingdomComeDeliverance "From the Ashes" DLC today for PC, PS4 & XBoxOne and watch a quick preview livestream by CohhCarnage right now
Tak DLC je na disku, a protože v podobných příp. vždy začínám novou hru (a protože je i hard mod ), tak Jindra opět zdrhá z vypálené Skalice...
A všiml jsem si jedné opravené věci - je to taková pitomůstka, ale srdce a oko kovářovo potěší
V úvodu, když Jindra s otcem sesazují meč, tak nakonec narazí hrušku. Pak se ale musí roznýtovat konec řapu, nebo spojení zpevnit jinak (třeba příčným čepem či hrušku našroubovat apod.), protože pouze naražená hruška (tzv. "na trn" neboli moderněji nalisovaná na úkos) by se při boji postupně uvolňovala a odpadla by.
No a to roznýtování nebylo na mečích (na žádném, nejen na tom Rackově) viditelné. A teď je!
Předpokládám, že podobně zapracovali i na těch nemnoha bugíčkách co ve hře ještě po pačích zbyly
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Tak to už máte patch 1.5 a furt je středověk? V kterým patchi máte naplánovaný vydání alespoň Fokkeru E.III, aby Jindra mohl začít bojově lítat?
Spíš pořád toužebně očekávám ty firebally a draky, protože Skyrim už taky není nejmladší, mody ho věčně nad vodou neudrží a Drakorozený by tady slušel...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Kvalitních fantasy srágor zas až tak moc není. I do Skyrima je těch modifikací potřeba mraky... Aby člověk musel mít kromě brnění i nějaké teplé prádlo, jinak by mu přimrzly v Ledohradu koule k plechu, aby člověk v promočených hadrech dostal rýmičku nebo po pokousání nemocnou krysou vzteklinu, aby AI postavy reagovaly na okolní podněty a necajdali třeba při prudké bouři po cestách, aby člověk musel kontrolovat svoji tělesnou teplotu a po pádu do mrznoucí vody mohl za chvíli v klidu umřít, aby musel jíst, pít a spát, aby hmotnost věcí dostala realistické hodnoty a člověk sebou nemohl tahat půl tuny šrotu jako by to nic nevážilo, aby si člověk nemohl vyrobit kožich z vlka kterého před tím totálně usmažil ohnivým kouzlem, aby mohl vzít sekyru a ze dřeva a kůží si vyrobit třeba stan na cestách, aby si člověk mohl totálně ožrat držku, padnout do bezvědomí a společníci ho pak mohli probudit chrstnutím kýble studený vody, aby se skleněná flaška po pádu na zem poslušně rozbila, aby dostali společníci alespoň základní IQ a vyhýbali se nástražným pastím, nebo mi dali napít ze své flašky, když mi dojde voda a milion dalších drobností, který člověku přijdou automatický, ale ve fantasy srágorách povětšinou chybí. Z Kingdomu pro to bude solidní základ
Fantasy her je ažaž počínaje Elvirou na amize, pokračujíce dungeon master I a později Baldurs gate či nestabilní Elder Scrolls Daggerfall
Jen dnešní generace hraje nesmyslný grafický orgie ... typu Skyrim, který jsou dle mého už docela nudné ..
Nedávno jsem dohrál graficky primitivní (vektorová grafika) 8mi bitový "The Crypt" a "Castle Master" ale to už dne nikdo nedocení a hlavně ani nepochopí
Upravil/a magot dne 07-07-2018 22:54
Nedočkáš se - jedině že by je někdo vytvořil jako mod. Byly by příliš ÓoooPééé, tvůrci se vyjádřili několikrát a jednoznačně. Tudíž nebudou nejen kuše, ale ani hákovnice, píšťaly a "rošety" po nichž volal Mistr Trebušétotvůrce
Ostatně to říká i otec Jindry hned na začátku hry: "Naučím tě mečem a hned za humny tě někdo zasřelí kuší". A má pravdu.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.