Ball funguje. Byl jsem lehce nízko. Když jsi dobře nebo vysoko, svítí bíle. Když jsi vysoko, svítí nad zelenou. Když jsi pod, tak oranžově nebo červeně. Když jsi hodně pod, tak bliká. Krátký jsem nebyl, protože jsem držel správně sestup 3 stupně. Na katapult se jede tak, že těsně před nim stiskneš klávesu U
Dík. Mě se to zdálo jako kratší, ale asi jsem předposraný že bych hňápl do zádi lodi :)
A ještě jeden dotaz: Má Harrier udělaný hák (nejsem si bohužel jistý jestli jej v reálu měla ta verze AV-8 která je ve hře)? Nebo musí na letadlovkách přistávat jedině kolmo?
No ta verze co je v DCS (night attack), tu používaj jen mariňáci a ty letadlovky nemaj.
Maj jen útočné výsadkové/ vrtulníkové lodě pro harriery a vrtulníky (taky pro F-35B)
Tam lana nejsou. Myslím že ani ty záchranné ... zřejmě používaj sítě
Italové a Španělé maj ty skokánkový letadlovky pro verzi PLUS a tam by teoreticky mohli mít ty lana ..
Nicméně harik má na prdeli vzdušnou brzdu tak netuším kam by ten hák nacpali ..
Btw short landing (nemyslím emergency) se snad použivá jen na pozemních letištích ..
Upravil/a magot dne 01-06-2018 14:01
The NET protocol was changed. The current version of DCS is not compatible with old ones in the multiplayer.
DCS World
* Aircraft with "uncontrolled" setting will not damages aircraft carrier.
* Aircraft will not takeoff from an unactivated aircraft carrier.
* SVN-74 Stennis. Decreased max speed to real rate.
* Graphic options. SSAA disabled above 1080P.
* SVN-74 Stennis. Fixed AI collisions when AI group takeoff from ramp or from parking.
* SVN-74 Stennis. The aircraft will be not fall through left elevator.
DCS F/A-18C
* Waypoint Time On Target functions will not crashes DCS.
* Added high visibility textures of tanks FPU-8A.
* When launching from Carrier w/ Radio Menu Open, mouse control of camera is disabled after - fixed.
DCS Spitfire IX
* Tail wheel animation corrected.
DCS AV-8B by RAZBAM
* Altitude Sensor Selector preventing use of IRMAVs bug fixed.
Dnešní zpravodaj potvrzuje vývoj F-16C Block 50, Mi-24P, AH-1S a F-4E.
Eagle Dynamics and Belsimtek
“We've been silent for a while and want to announce a new exciting change. Eagle Dynamics has been working hand in hand with Belsimtek for many years and together we have succeeded in creating some well-known products in the flight simulation community that we hope you enjoy. With the intent of further developing this success we have decided to align and strengthen our brand image under one banner, Eagle Dynamics. The team will remain unchanged and under the same leadership we are confident of delivering great new products to you. With the F-16C block 50, Mi-24P, AH-1S Huey Cobra and F-4E in the development pipeline, the future is very exciting. Together we look forward to taking Eagle Dynamics to the next level. Thank you."
The Belsimtek Team
Case II a III není ještě namodelován. Přesněji letadlovka jej neumí.
Magote, Hornet je 100% fly by wire, tedy neřídíš plochy, ale dáváš příkazy počítači, co chceš udělat, a ten řídí plochy. Letadlo může mít nějaký roll rate limit, který PC nedovolí překročit. Navíc letadlo je stavěno jako nestabilní, tedy zatáčí "samo". Zřejmě yaw damper reaguje kontra proti tvému pohybu, bočení je více méně vždy nechtěné, protože při něm vzniká velký odpor.
Upravil/a AJaromir dne 01-06-2018 18:11
Panstvo, mam problem s koncovymi svetlami. Deje sa to od vydania Horneta. Je to hnus. Viete niekto poradit, ako dat tie svetla do normalu?Inak je vsetko ok, len tie prekliate svetla...
Hello everyone, hope you are enjoying the hornet as well as the exciting news about the upcoming falcon, hind, cobra and phantom modules. Here, we would like to hype you a bit more with this simple demo video of an early WIP AG radar and MITL. We just finished the prototype of AG radar and will polish it (more realistic appearance, no look-through effect etc).
Regarding the MITL, we are currently completing the functions and will later polish the graph effect (the current image looks too clean etc). Although we've implemented DL antenna limitation, it's not shown in this demo video. Some hint of the WIP MITL of CM-802AKG: 1. you will not receive the camera image from missile until it's 20-30km from target where the IR/TV sensor starts to work. 2. after hitting the target, there would be no snow screen but static on last frame.
At last, wish you a happy weekend and International Children's Day
Baron napsal:
Viete niekto poradit, ako dat tie svetla do normalu?
Lights OFF?
Niekedy to nepomoze, tie zblbnute svetla zostavaju zapnute aj ked ich vypnes. Potom jedine restart hry, alebo lietat s tou hruzou na sebe. Napodiv mi to ale robi iba na Viggenovi a na M2000C, ostatne stroje to maju v poriadku vratane Horneta.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.