Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Tapi |
Přidané 25-05-2018 13:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Nabízím překlad textu z DD od Kirilla Konnova (jejich programátora) ke gyroskopickému zaměřovači: http://www.luftsc...cz/?p=4029
|
|
|
|
saldy |
Přidané 25-05-2018 23:56
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Jak to je u tý 110-E, nesmí se překročit 75% tahu ? Zase mi čoudí motor. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 26-05-2018 01:32
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Smí. Asi spíš používáš vysoký výkon déle, než je zdrávo (100% máš povoleno jen na jednu minutu).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
petsild |
Přidané 26-05-2018 07:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
To není fér , proč má Bob hned v základu Spiťáka dlouhé/krátké křídlo, určitě s možností osadit bomby.
Navíc s plně funkčním zrcátkem a dokonce gyroskopický zaměřovačem. Tohle nemá DCS ani po dvou letech marného vývoje.
Ještě všiml v kokpitu je správný počet šroubů a matek co drží přední plexi.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-05-2018 08:24
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Byl jsem si včera zas jednou zalítat a překvapilo mě, že není moc velká volba serverů. Tedy serverů jsou mraky, lidí je hafo taky. Lítá se ale WoL a nějaký ten dogfight. Servery s populací pod 10 jsou celkem na nic a Normal mode mě tak nějak nebere. WOL není smysluplně zajímavej, protože se od DF serverů odlišuje jen kosmeticky. Stejně se nad nějakým tím cílem vytvoří klubko, kde jeden za minutu párkrát vystřelí a pak ho někdo sundá. Cílů je zjevně schválně málo, aby se to tak motalo a byla záruka přísunu té správné autentické WW2 zábavy.
Zalítal jsem si tedy pár letů na DF serveru Berloga, něco trefil a párkrát dostal po čuni no a za 15 minut mě to přestalo bavit. Kde jsou ty časy, kdy jsme lítali hodinové lety, abychom vybombardovali nějakou fabriku v zázemí za Stalingradem?!
Není v dohledu zas něco jako býval DED Expert? |
|
|
|
Baron |
Přidané 26-05-2018 08:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Vyskusaj Coconut.Tam si uzijes aj hodinovy let k cielu.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 26-05-2018 08:56
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
DED espert, resp. Random expert je v prcu, páč Crusader nemá čas. Na pořádnej servr musíš počkat až zas spustí kampaň TAWu, nebo se spokojit s menšíma servrama jako je Finskej a Coconut.
Anebo si musíme výhledově něco vytvořit sami - když je to taková bída |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 26-05-2018 15:45
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak díky kluci. Zkusím tedy ty menší servery.
Jinak já se tak těším na to nové ROFko. Když tak koukám kolem sebe v BOSku a vidím ten svět ... za WW1 bylo toho času na čumendu přeci jen trošičku víc. |
|
|
|
saldy |
Přidané 26-05-2018 15:59
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Ten coconut je taky dynamickej ne? Frontu ovlivňují hráči, ale jen pro 42, někdy je plno, ale jaký dny už nevím, většinou se dostanu až pozdě v noci a je tam už málo hráčů.
|
|
|
|
Baron |
Přidané 26-05-2018 16:01
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Jj Coconut je dynamicky.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Lanc |
Přidané 27-05-2018 11:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
Na fejsbukovej Il2 Bos stranke vypisovali a oznamovali do sveta ze spustia TAW za 14 dni (vazne, nehladajte spojenie s uz classic hlaskou). No uz je tomu asi mesiac az dva.
Presne toto ma zaujalo minule tiez. Kopii predali viac jak je lidu v Indii, ides na servery a tam ked napocitas 150-200 ludi max tak si nalej. Kvalita serverov je tiez story. My lietame na Finoch a spominame na stary dobry WoE s cielami po celej mape a na vyse hodinove lety. A ano, raz si urobime svoj aby som furt nepicoval.
2/JG26_Krak
|
|
|
|
Algy |
Přidané 27-05-2018 22:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 260
Založený: 07.06.10
|
Od update na verziu 3.003 , tuším predvčerom som sťahoval ma z neznámych dvôvodov začína vyhadzovať od Fínov a aj od Coconut . Napíše že zlé prípojenie, prípadne niečo podobné. Podobné problémy majú aj niektorý ostatní.... ...vie niekto, kde môže byť chyba ???
|
|
|
|
1stCL_Punkey |
Přidané 27-05-2018 23:40
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 21.01.07
|
Lanc napsal:
Na fejsbukovej Il2 Bos stranke vypisovali a oznamovali do sveta ze spustia TAW za 14 dni (vazne, nehladajte spojenie s uz classic hlaskou). No uz je tomu asi mesiac az dva.
Taw skončilo před dvěma týdny...... |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 28-05-2018 10:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Na východní frontě máme radost, že už jedna z prvních sérii FeNy z první půlky roku 43 dokáže držet rychlostní krok s fašistickým messerschmidtem z druhé poloviny roku 44. A nemůžeme se dočkat, až příjde Lavočkinova sedmá symfonie, která snad nejen dokáže držet krok, ale i předčí vlašťovku.
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 28-05-2018 12:12
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Cassius Chaerea napsal:
Na východní frontě máme radost, že už jedna z prvních sérii FeNy z první půlky roku 43 dokáže držet rychlostní krok s fašistickým messerschmidtem z druhé poloviny roku 44. A nemůžeme se dočkat, až příjde Lavočkinova sedmá symfonie, která snad nejen dokáže držet krok, ale i předčí vlašťovku.
Njn očividně bohužel ani princ Jasoň nedokáže změnit historická data a nezbude mu nic jiného, než utřít slzu nad tím, jaké jsou jeho americké stroje v BoBp plečky ve srovnání se starou FeNou... Na druhou stranu je mi to celkem jedno, jelikož v Bodenplate nebude lítat nic, v čem by měli vývojáři osobní (rozuměj povinně národní) interest, a tak docela věřím tomu, že tam ty stroje budou navzájem odpovídat historickým legendám tak, jak se u nás běžně tradují |
|
|
|
Baron |
Přidané 28-05-2018 12:33
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Osobne si myslim, ze podobna situacia nastane s vydanim Pacifiku. Len v opacnom garde.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 28-05-2018 12:45
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Baron napsal:
Osobne si myslim, ze podobna situacia nastane s vydanim Pacifiku. Len v opacnom garde. Jako že Zera budou rychlejš než Laviny?
|
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 28-05-2018 13:19
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
Nevim, ale nemyslim si, že touha a motivace Jasona by se mohla rovnat té vývojářské Ruské. Takovejch případů jako roll rate Laviny, aby to nikde nešlo dohledat ani otestovat a mohli si to tedy udělat jak chtějí, zas moc není. Musej se tedy uchýlit třeba k zavedení nesmylných následků po překročení času motorových režimů, jelikož to zrovna krásně zvýhodňuje zejména a pouze Ruské stroje... Tím ovšem nase*** půlku komunity a přece jenom, Jason na tom bude chtít primárně vydělat peníze. |
|
|
|
Baron |
Přidané 28-05-2018 13:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Tak nejak
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Richi |
Přidané 28-05-2018 17:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 449
Založený: 20.02.18
|
Odpověď na problém, proč jsou ve hře rozdílné výkony letounů oproti historickým faktům, je ale snadná.
Problém není ve hře ani ve faktech. Problém je v tom, že někteří z vás mají nejasnost v základní otázce: o čem vlastně mluvíte a co vlastně chcete?
Buď si přejete simulátor - hru na motivy příběhů z WWII, nebo si přejete historickou rekonstrukci - hru podle skutečnosti.
V simulátoru si zalítáte za obě strany a určitě to bude fajn. V rekonstrukci si první polovinu války zalítáte jen za Němce a druhou asi jen za Rusy, jinak to bude nejspíše pěkná otrava.
WWI i západní fronta mohou být nějaká rozumná kombinace simu a historie, ta letadla byla podobné kvality a výhody či nevýhody konkrétních letounů lze lépe namodelovat a stále zůstat v nějaké rozumné vyrovnané hratelnosti pro všechny hráče.
A pokud se bavíme o hře, potom se bavíme o zábavě. O společné zábavě s ostatními hráči. K tomu potřebujeme modré a červené, poldy a zloděje, indiány a kovboje, prostě ty "hodné" a ty "zlé".
Ale východní fronta tak nikdy nemůže být podle skutečnosti, protože by to bylo pro polovinu hráčů nehratelné. A když bude chybět polovina hráčů, tak to pro tu druhou půlku bude docela nuda. |
|
|