Jo, docela hrubka, kterou rád vyčítám ostatním (i když je to docela humorný - udělat ji ve vztahu k popisu chyb v DCS). Jinak když si ale pročteš můj projev na této diskuzi, tak musíš uznat, že v porovnání s ostatními jsem na tom gramaticky nadprůměrně, takže podobné "útoky" ve stylu "píšeš jak pýča" jsou docela směšný.
Kdybych sekal jednu hrubku vedle druhé či nerespektoval shodu přísudku s podmětem, jako většina místního osazenstva, pak by se to dalo pochopit. Ale takto je to z tvojí strany pouze red herring, abys nemusel reagovat na to, že čím víc obsahu EDečko do DCS sype, tím víc se to sere a stává se z toho zabugovaný kolos nepěkných rozměrů, kdy se čím dál rozesírají všechny moduly bez ohledu na to, zda jsou final, alfa, beta, gama či delta...
Ale co, utíkej si připíchnout na tu svoji nástěnku bodík za nalezení jedné hrubky v mých příspěvcích, drsňáku
Když si přečtu tvůj projev na této diskuzi pak je zcela jasné, že diskuzi troluješ. Zkus se zamyslet nad svými příspěvky.
Vše na DCS je blbě, všechny moduly jsou dle tebe rozesraný, ED jsou matláci a můžou za chyby třetích stran... No zkrátka věcná diskuze a fakty podložená argumentace. Jsi typický diskuzní toxík.
Navíc jsem na tebe nijak neútočil, standarty opravdu vlají a v DCS jsou. Zjevně ti nešmakuje vlastní medicína.
Člověk se s tím buď smíří a bere ho tak jak je, nebo jde o dům dál a už se nevrátí. Rozčilovat se nad tím, jak jsou věci rozbité je jen mlácení prázdné slámy.
Ne že bych nesouhlasil, ale to se týká tak 90% diskuze. Pokud nebude někdo v diskuzi chtít třeba pomoct (např. jak namapovat ten či onen stroj, či podobně), tak ta diskuze bude vždy mlácení prázdné slámy A propo, tento argument by šel přepracovat třeba i na prostředí, které tu bylo ve druhé polovině dvacátého století nebo jakoukoliv EU či "kosteleckouuzeninu", která se nám servíruje dneska.
Ještě k tomu chybí dopsat: "Tak se ukaž a běž jim s tím pomoct" - též vděčný "argument". S takovým by vlastně něco jako kritika neexistovala (jééé, to by se měla část lidí krásně) [Wilde, má tam být o nebo a? Nechám si rád poradit, tady fakt nevím]. A že v ní moc tlačím na pilu? To abych zase vyvážil podobné onanisty jako toho nástěnkáře
To, že se ta kritika nedostane k autorům (ED) přece neznamená, že je zbytečná a je to mlácení prázdné slámy. Třeba tím zachráním nějakého místního naivku, co si to tu přečte, od utrácení peněz za tyhle nedodělaný věci (málem jsem napsal "rychlokvašky", ale hned vzápětí se rozesmál a zároveň rozbrečel). Btw být pasivní ve stylu "nic s tím stejně nenadělám" je akorát právě příčina toho, že si mohou vývojáři dovolit servírovat věci v podobném stavu. Pamatuji dobu, kdy se hráči vývojářům smáli, když začaly být "in" různé prealfa verze, že "placený betatesting, no, tovítežejo, nasrat". A dnes? Existuje vůbec nějaká hra, co vyjde skutečně až ve finální podobě? Naopak jsou hry, které nikdy dokončené nebudou (a ne v podobě obsahu, to by se dalo brát i pozitivně, ale v podobě opravených fatálních chyb a nedodělků) a DCS je jednou z nich
Mate niekto nejake informacie o planesete chystanom pre Vietnam? Ze bude Phantom o tom nepochybujem, len by ma zaujimalo, ci sa pocita aj s Crusaderom, F-105 Thunderchief, F-100 Super Sabre, OV-10 Bronco, F-104 Starfighter, AH-1 Skyryder, A4 Skyhawk, F-101 Voodoo atd. Taky Skyhawk (nielen on samozrejme) by sa hodil aj do dalsich map, viem, ze bol na Skyhawka mod, ale to nie je ono.
Člověk se s tím buď smíří a bere ho tak jak je, nebo jde o dům dál a už se nevrátí. Rozčilovat se nad tím, jak jsou věci rozbité je jen mlácení prázdné slámy.
Ne že bych nesouhlasil, ale to se týká tak 90% diskuze. Pokud nebude někdo v diskuzi chtít třeba pomoct (např. jak namapovat ten či onen stroj, či podobně), tak ta diskuze bude vždy mlácení prázdné slámy A propo, tento argument by šel přepracovat třeba i na prostředí, které tu bylo ve druhé polovině dvacátého století nebo jakoukoliv EU či "kosteleckouuzeninu", která se nám servíruje dneska.
Ještě k tomu chybí dopsat: "Tak se ukaž a běž jim s tím pomoct" - též vděčný "argument". S takovým by vlastně něco jako kritika neexistovala (jééé, to by se měla část lidí krásně) [Wilde, má tam být o nebo a? Nechám si rád poradit, tady fakt nevím]. A že v ní moc tlačím na pilu? To abych zase vyvážil podobné onanisty jako toho nástěnkáře
To, že se ta kritika nedostane k autorům (ED) přece neznamená, že je zbytečná a je to mlácení prázdné slámy. Třeba tím zachráním nějakého místního naivku, co si to tu přečte, od utrácení peněz za tyhle nedodělaný věci (málem jsem napsal "rychlokvašky", ale hned vzápětí se rozesmál a zároveň rozbrečel). Btw být pasivní ve stylu "nic s tím stejně nenadělám" je akorát právě příčina toho, že si mohou vývojáři dovolit servírovat věci v podobném stavu. Pamatuji dobu, kdy se hráči vývojářům smáli, když začaly být "in" různé prealfa verze, že "placený betatesting, no, tovítežejo, nasrat". A dnes? Existuje vůbec nějaká hra, co vyjde skutečně až ve finální podobě? Naopak jsou hry, které nikdy dokončené nebudou (a ne v podobě obsahu, to by se dalo brát i pozitivně, ale v podobě opravených fatálních chyb a nedodělků) a DCS je jednou z nich
Jediné co by mohlo u DCS zabrat je, že to lidé přestanou kupovat, jenže to by pak taky nemuselo existovat NIC. Problém je, že to je jediný simulátor tohoto rozsahu na trhu, takže chtě nechtě, i přes jeho chyby, nedodělky, se s tím musí lidé smířit dokud nějaká konkurence nebude.
Tvoje příspěvky by byly naprosto v pořádku, kdyby existovala reálná konkurence DCS. Což neexistuje, takže i kdyby jsi tu chtěl hrát roli rytíře, který chce novým netušícím lidem pomoci nekoupit DCS, aby předešli zklamání, tak budou takové rady zbytečné. Tihle lidé, hledající simulaci na profesionální úrovni, nemají jiné volby. Buď si můžou koupit arkádu ala Ace combat, nebo se pokusit rozběhat archaický BMS, či za mnohem větší peníze jít do Prepar3D, nebo utřít nos.
Mate niekto nejake informacie o planesete chystanom pre Vietnam? Ze bude Phantom o tom nepochybujem, len by ma zaujimalo, ci sa pocita aj s Crusaderom, F-105 Thunderchief, F-100 Super Sabre, OV-10 Bronco, F-104 Starfighter, AH-1 Skyryder, A4 Skyhawk, F-101 Voodoo atd. Taky Skyhawk (nielen on samozrejme) by sa hodil aj do dalsich map, viem, ze bol na Skyhawka mod, ale to nie je ono.
Oficiálně je plánovaná ještě A-7 Corsair od Razbamu.
Jenomže dělat dnes velmi obsáhlé hry je prostě běh na dlouhou trať a oproti dobám minulým, kdy si hry vystačily s relativně jednoduchým kódem, je dávno ta tam. S takovou by dnes již těžko malá studia vydávala takto komplexní tituly, protože by je nikdo nezainvestoval, takže by skončili dřív, než začali. DCS nemá konkurenci. Jenomže proč ji nemá? Nebo přesněji, proč se nikdo jiný nesnaží o to, co dělá ED a jejich třetí vývojáři? A že dříve hry neměly chyby? Ale prd. I prastarý Space Invaders z roku 1978 měl chyby. Vlastně jeho nejznámější chyba se stala jeho vlastností. Tou vlastností je postupné zrychlování hry. Ono to zrychlování totiž bylo způsobeno náročností na hardware. Čím více toho bylo postříleno, tím méně byla hra hardwarově náročná a tím více měla "FPS". Tedy vykreslení trvalo třeba 50 strojových cyklů a pauza byla tvrdě nastavena například taky na 50 strojových cyklů. Potom každý proces trval celkem 100 strojových cyklů. Ale jak se snižoval počet cizáků, tak se snižoval i počet potřebných strojových cyklů na vykreslení. Takže najednou jich místo 50 bylo potřeba třeba jenom 40, tedy každý proces pak trval už jen 90 strojových cyklů, což zapříčinilo zrychlení celé hry.
Upravil/a AJaromir dne 24-05-2018 18:08
Mate niekto nejake informacie o planesete chystanom pre Vietnam? Ze bude Phantom o tom nepochybujem, len by ma zaujimalo, ci sa pocita aj s Crusaderom, F-105 Thunderchief, F-100 Super Sabre, OV-10 Bronco, F-104 Starfighter, AH-1 Skyryder, A4 Skyhawk, F-101 Voodoo atd. Taky Skyhawk (nielen on samozrejme) by sa hodil aj do dalsich map, viem, ze bol na Skyhawka mod, ale to nie je ono.
Myslím že Razbam se kdysi zmínil o A-7. Corsair ve Vietnamu působil.
Mate niekto nejake informacie o planesete chystanom pre Vietnam? Ze bude Phantom o tom nepochybujem, len by ma zaujimalo, ci sa pocita aj s Crusaderom, F-105 Thunderchief, F-100 Super Sabre, OV-10 Bronco, F-104 Starfighter, AH-1 Skyryder, A4 Skyhawk, F-101 Voodoo atd. Taky Skyhawk (nielen on samozrejme) by sa hodil aj do dalsich map, viem, ze bol na Skyhawka mod, ale to nie je ono.
Barone, ty jsi někdy jak malé dítě :)))
(jinak pokud bychom brali ten tvůj dotaz jakože by měl nějakou šanci - proč tam chceš tolik letadel, když nechceš MiG-17 a MiG-21F-13 ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Skrecku nepisal som, ze ich tam nechcem Tie typy, co som vymenoval, vo Vietname lietali, tak ma zaujimalo co z nich sa uvazuje dat do hry. Ked uz teda bude mapa Vietnamu, bolo by fajn mat tam planeset, ktory zodpoveda tomu co tam bolo. Ze na cervenej strane bude MiG21 a 17, tak nejak predpokladam. Aj 19 len tak na okraj. Ze urobia iba 3 mozno 4 typy ocakavam tiez. Snad sa dozijeme aj Cobry Tot vsjo
AJaromire, to neni, ze driv byl vyvoj her jednodussi. Tehdy to byl stejne velky projekt jako dnes, protoze dnes jsou nastroje, ktere umozni vytvorit neco komplexnejsiho se stejnym usilim.
Čím mi tu argumentuješ? Že když si armáda USA může dovolit vyhodit prachy za grafický šit, tak ED na poli komerčních her může ostatním hrám (ano, hrám, ne vojenským simům, které s komerční sférou nemají cokoliv společného a kde imho na grafiku sere pes) konkurovat šitovou grafikou?
S touto tvojí logikou nechápu, proč létáš nedodělané a zabugované DCS a místo toho nesedláš F16 v BMS, kde je grafika pravěká, ale alespoň jako komplexní sim funguje. Ajajaj, že by přecejen na tom grafickém zpracování skutečně záleželo? To víš, že ano. Proto je důležité, aby ED vydávalo obsah, který nebude vypadat jak vytažený z kraví prdele... což dělá.
Edit: Ale já vím, prealfa, beta, gama, delta... pár let, než to vychytaj...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.