Jestlipak bude season pass? Hmmm, už otevírám peněženku
Pro Cibule: jsou to "ty" Přibyslavice, dle stejného vzoru jako např. "ty" Bernartice, Linhartice, Nechanice, apod
PS: Dohrál jsem to dvakrát a počítám s tím, že v rámci DLC to dám zase od začátku do konce
Dík, Alfíku.
Také to hraji již podruhé. Poprvé s mečem, teď s válečným kladivem. Docela účinná zbraň. Nicméně měli by ve hře nějak vymyslet, jak realističtěji bojovat proti více protivníkům. S jedním to jde, se dvěma to IMHO už moc realistické není.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Njn, jenže realisticky by tě dvojice protivníků rozmázla tajak ty pavouka novinama... a to prostě ve hře nejde. Takže se to "ňákudělá", aby to bylo hratelné, rovná se jsi za superhrdinu co sám vykuchá kumánský tábor.
Některé hry tento nerozum obcházejí tím, že ti dají společníka, jako tř. Skyrim. Méně to pak bije do očí, i když... někdy ten společník je taky na dvě věci
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
No, nejsem odborník, ale dobře vycvičený rytíř se štítem by asi proti dvěma najatým ozbrojencům z družiny šanci mohl mít. Spíš jde o to, že se ve hře fixuješ jen na jednoho a přepínání je IMHO dost kostrbaté.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
dobře vycvičený rytíř se štítem by asi proti dvěma najatým ozbrojencům z družiny šanci mohl mít
Ale ty niesy dobre vycviceny rytier, ty si kovarsky synek co sa vie akurat tak ohanat kostetem.
To "fixovanie na jeden ciel" sa da vypnut v nastaveniach.
Nijak jsem po tom na netu nepátral, ale určitě mi tu rád někdo odpoví - jak je na té mapě řešen konec? Nějaký neprostupný les, měsíční krajina jako v armě, nebo vzhledem k tomu, že se to odehrává v době, kdy se věřilo, že je Země placatá, tak dojdete na její kraj a spadnete?
Ale ty niesy dobre vycviceny rytier, ty si kovarsky synek co sa vie akurat tak ohanat kostetem.
To bys koukal, jak mě Bernard vycepoval :-)
To "fixovanie na jeden ciel" sa da vypnut v nastaveniach.
Bezva, to jsem nevěděl. A jaké s tím máš zkušenosti? Bojuje se líp?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Bezva, to jsem nevěděl. A jaké s tím máš zkušenosti? Bojuje se líp?
Je to lahsie aj tazsie zaroven. Lahsie lebo nemas ten lock na jeden charakter a tazsie lebo prave kvoli tej absencii locku musis viac davat pozor na to kam sa hybes na smer a orientaciu. Treba vyskusat co ti vyhovuje viac. Ja som tam nakoniec ten lock nechal.
No, nejspíš zůstanu u staré osvědčené taktiky. Vždycky u tábora lapků někde vykouknu, pár se jich za mnou rozběhne, ale postupně odpadávají resp. se vracejí. Posledního vytrvalce pak zabiju. A jdu si, tedy spíš jedu na koni, stejným způsobem pro dalšího. Trochu zdlouhavé, mírně nedůstojné, hodně nerealistické. Ale funkční :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tam je tlačítko pro přepínání hvězdice, ale nikdy jsem to nepoužil, jak se natočím na jinýho nepřítele, hned to samo přeskočí. Základem je ustupovat tak aby vás neobešli zezadu. Někdy jsou čestní a čekají až přijdou na řadu. Žádný komba neumim, jen kryt za štítem a občas výpad palcátem/kladivem na odkrytý místo. Je to zábava. Ty jejich nový DLC hned kupuju, automaticky.
Já se řídím radou od Bernarda.
"Když jdou na tebe dva lapkové, tak jednoho střelíš do oka, a druhého zabiješ mečem. Není to sice rytířské, ale je to účinné..."
Akorát že já raději střelím oba!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
U průvodce v Sázavském klášteře (IRL) je zahrnut i výklad "virtuálního" zobrazení jeskyně kde byl poustevník sv. Prokop pod klášterem v KCD, který dosud není zpřístupněn veřejnosti.
Do 4 let by ta jeskyně měla být přístupná.
Taky je v KCD zrekonstruován křížový kostel (rotunda) kterou od roku od 15 stol. nikdo neviděl (v zahradě kláštera). (V KCD nepřístupná uvnitř vyjma jedné místnosti).
Totéž platí o masových hrobech v sadu v okolí rotundy, v KCD jsou některé hroby ještě otevřené ..
Teoreticky by měl existovat v r. 1403 ještě dřevěný kostel po straně Sázavského kláštera, tam před jeskyní kde jsou jakési vykopávky a stavba, ale kdo ví ..
Bezva, to jsem nevěděl. A jaké s tím máš zkušenosti? Bojuje se líp?
Je to lahsie aj tazsie zaroven. Lahsie lebo nemas ten lock na jeden charakter a tazsie lebo prave kvoli tej absencii locku musis viac davat pozor na to kam sa hybes na smer a orientaciu. Treba vyskusat co ti vyhovuje viac. Ja som tam nakoniec ten lock nechal.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.