Ano, ak sa nic mimoriadne nestane, dnes vyjde patch s Bf-109G-14 a Spitom IX (vratane verzie so skratenymi kridlami). Bude tam toho viac samozrejme, okrem ineho bude mozne lietat karieru na Kubani aj za 13./JG52 (Slow.) alebo za spanielsku letku.
Nezabudnite si potom nastavit ovladanie gyroskopickych zameriavacov v Spitovi (no, ono to vlastne budu dve verzie - dva typy motorov + skratene kridla)
Nezabudnite si potom nastavit ovladanie gyroskopickych zameriavacov v Spitovi (no, ono to vlastne budu dve verzie - dva typy motorov + skratene kridla)
We could not locate the item you are trying to view.
Jak se nastavuje u spita gyro zaměřovač na různé typy německých letadel?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak to je jasný Radime. Pakliže to v BoX blbě lítá, tak je to A-0, potažmo A-1. B-2 měla o 50% víc výkonu.
Přesně.
No, tak to je opravdu naprosto neprůstřelná logika.
Rychlost a stoupavost Henschelu v BoX neodpovídá "béčku" ale "áčku"?
Tak to by měl říci někdo, kdo ho lítá. Verze A-0 a A-1 s Argusy, byla těžce podmotorovaná. Kromě nemožnosti letět na jeden motor, "také start byl sázkou do loterie, neboť stroj byl velmi nestabilní. Ve střemhlavém letu pod úhlem větším než 45° se letoun stával naprosto neovladatelným. Proto bylo provedeno mnoho drobných konstrukčních změn. Na celkové výkony to nemělo ale podstatných změn. Operační zkoušky u 5. (Schlacht)/LG 2 v létě 1940 byly zakončeny prohlášením, že nový bitevní letoun je pro službu u Luftwaffe nevhodný. A-1 dostala elektricky ovládané trimery zlepšující ovladatelnost. Většina problémů pramenila z příliš nízkého výkonu motorů. Použití motorů Gnome-Rhone 14M znamenalo zhruba 50% nárůst výkonu". Baron říká, že je to v BoX ok. Někteří, že je na verzi B-2 podmotorovaný jako A-0 a A-1. Já jen, co jsem se dočetl. Mám tu jen výkony k verzi B-2: max rychlost ve výšce 3 000m - 320 km/h; stoupavost - 5,84 m/s; hmotnost prázdného letounu - 3810 kg; vzletová hmotnost - 4 193 kg.
Dovolim si poopravit - nehovorim, ze je to ok, len ze sa s nim da letiet na jeden motor a ze s nim treba vediet lietat. V ziadnom pripade to nie je stroj, do ktoreho sadnem a letim ako napr protitankova Stuka.
Experti na Hs su u nas Pragr a Pfeil (tu na fore pSipi). Ti na Hs nedaju dopustit.
P. S. Musim sa priznat, ze v 3 km som s nim este neletel.
Borci když už tady vyrábíte skinpacky, mohl byste "spíchnout" skin na CWčkovou IX z 312.Sq
konkrétně jde o DU-X, MH356, sice to bylo IXc, ale zase jedna z mála s krátkým křídlem
(a nejpravděpodobněji se špičatou směrovkou)
sice mě ty Spity až tak neberou, ale pro tuten mám slabost
*spíchnout míněno minimálně na profesionální úrovni, že
Tož pěkné je toto polítání s novými stroji, po tom na co byl člověk 4 roky zvyklej v tomhle simu, jsou ty 1944/45 letadla výkonově pěkný bestie... Jinak co se dle mne vývojářům opravdu povedlo je ten gyro zaměřovač, na první pocit super, dá se s tím krásně střílet, je to intuitivní a věřil bych i tomu, že když si na to člověk trochu zvykne, muže mu to pomoct... U starýho šturma sem se nebyl schopnej s tím nikdy sžít, lítalo to tam jak postřelená koza, nic sem netrefil a vždy sem se nakonec vrátil k fixed modu, tady sem to zapnul a hned pár sestřelů, krása... Konečně důvod pustit se do výroby rotační rukojeti plynový páky...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.