Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
magot |
Přidané 21-05-2018 09:35
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Zvýší útok čeho? |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 21-05-2018 22:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
doporučuju přečíst toto, ohledně výkonů. Mám za to že to je to v BOX příliš podmotorované ..
Když se vrátím k tomu Henschelu. Jestli to mají dobře nebo ne půjde asi snadno vydedukovat. Nepíšou v té publikaci Magote, jestli to zvládlo letět na jeden motor? Protože ve hře - i v čistý konfiguraci - při letu na jeden motor (a druhý vypraporovaný) spadne..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
magot |
Přidané 21-05-2018 23:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
To je jednoduché, požadavek LW byl, že musí umět letět a doletět na jeden motor v případě poškození.
Prototyp (verze A0) s motory Argus to skutečně nedokázal, byl to totální propadák a tato verze byla zrušena a nepřešla do sériové výroby.
Byla navržena nová verze B s větší plochou křídel a odlišným úhlem, lepšími motory Gnome-Rhome a tato minimální požadavky splňovala. A jeden z požadavků byl let na jeden motor..
Škoda že se Hs-129 nikdy nedočka motorů co měl fockewulf ač tato verze byla plánována ..
Ať tak a nebo tak ta příšernost co je nyní v BOXu odpovídá příšernosti verze A0 .. rozhodně ne B2. (to samozřejmě nepočítám komižlání či jiné nereálné chování)
Upravil/a magot dne 22-05-2018 16:44
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 22-05-2018 14:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Ok, díky. V tom případě máš pravdu a je to podmotorované.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Baron |
Přidané 22-05-2018 15:14
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
No Magote, schvalne som si dal let na Hs na jeden motor. A islo to. Ze som letel pomalsie ako dochodca medzi regalmi v potravinach je ina vec.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-05-2018 16:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
A ještě jedna věc, Hs-129 létal i v severní africe a tam ty výkony motorů byly všeobecně ještě o něco slabší daný teplotou a vlhkostí.
Byl-li by programován vliv okolního prostředí na chod a výkon motorů tak Henschel na teoretické mapě severní afriky v této kondici jako je v BOSu, tak se ani neodlepí od země. Nemluvě o letu na jeden motor ..
Čili na východní frontě musí Henschel ve verzi B2 létat jako víno.
Upravil/a magot dne 22-05-2018 19:50
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 22-05-2018 19:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Baron napsal:
No Magote, schvalne som si dal let na Hs na jeden motor. A islo to. Ze som letel pomalsie ako dochodca medzi regalmi v potravinach je ina vec.
Ne neletí, rychlost ztrácí pomalu, ale pořád ztrácí až do úplného pádu. Dokážeš tak uletět možná 20km, spíš míň při té malé rychlosti. Nic o čem by šlo hovořit jako o "letu na jeden motor".
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 22-05-2018 21:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Souhlasím s Magotem, ten Hs 129 vypadá ve stávající podobě přehnaně.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 22-05-2018 21:50
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
1stCL_pbarry napsal:
...
Když se vrátím k tomu Henschelu. Jestli to mají dobře nebo ne půjde asi snadno vydedukovat. Nepíšou v té publikaci Magote, jestli to zvládlo letět na jeden motor? Protože ve hře - i v čistý konfiguraci - při letu na jeden motor (a druhý vypraporovaný) spadne..
Pegg v té publikaci nepíše nic o tom jestli to zvládalo let na jeden motor, nebo alespoň já jsem tam na to nenarazil. Je tam docela dost přímých zkušeností od pilotů a žádná z nich pokud vím nemluví o tom že by to někdy dotáhly domů jen s jedním funkčním motorem, naopak je tam minimálně jednou napsáno že po zastavení motoru šel pilot raději na nouzák i když byl nad nepřátelským územím.
magot napsal:
To je jednoduché, požadavek LW byl, že musí umět letět a doletět na jeden motor v případě poškození.
Prototyp (verze A0) s motory Argus to skutečně nedokázal, byl to totální propadák a tato verze byla zrušena a nepřešla do sériové výroby.
Byla navržena nová verze B s větší plochou křídel a odlišným úhlem, lepšími motory Gnome-Rhome a tato minimální požadavky splňovala. A jeden z požadavků byl let na jeden motor..
Škoda že se Hs-129 nikdy nedočka motorů co měl fockewulf ač tato verze byla plánována ..
Ať tak a nebo tak ta příšernost co je nyní v BOXu odpovídá příšernosti verze A0 .. rozhodně ne B2. (to samozřejmě nepočítám komižlání či jiné nereálné chování)
Pegg o žádném takovém požadavku nepíše, nebo ano?
magot napsal:
Byl-li by programován vliv okolního prostředí na chod a výkon motorů tak Henschel na teoretické mapě severní afriky v této kondici jako je v BOSu, tak se ani neodlepí od země.
Celkem odvážné tvrzení, v létě u Stalingradu se to odlepí od země relativně v klidu, v Africe by to až takový rozdíl ve výkonu nebyl.
--------------------
Já nevím jestli je Hs 129 v BoX špatně nebo ne. Je fakt že i piloti co na tom lítali to letadlo označovali za podmotorované a pomalé, jestli to ale bylo takhle podmotorované nemám tušení. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 22-05-2018 22:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Pegg v té publikaci nepíše nic o tom jestli to zvládalo let na jeden motor, nebo alespoň já jsem tam na to nenarazil. Je tam docela dost přímých zkušeností od pilotů a žádná z nich pokud vím nemluví o tom že by to někdy dotáhly domů jen s jedním funkčním motorem, naopak je tam minimálně jednou napsáno že po zastavení motoru šel pilot raději na nouzák i když byl nad nepřátelským územím.
ok, potom to je v pořádku, protože přesně tak se to chová Na východě by určitě nikdo nepřistával, kdyby vyloženě nemusel.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
magot |
Přidané 22-05-2018 23:12
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Zkusím to dohledat. Bylo tam popisováno to testovací období a proč "zrušili" verzi A0. (Případně to bylo v Aircraft Profile Hs-129/ UK, předrevoluční vydání)
Celkem odvážné tvrzení, v létě u Stalingradu se to odlepí od země relativně v klidu, v Africe by to až takový rozdíl ve výkonu nebyl.
To proto že to BOX engine nepočítá. Ani starej šturm a netuším zda DCS .. |
|
|
|
Vladis |
Přidané 22-05-2018 23:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 100
Založený: 19.01.13
|
Farky napsal:
1stCL_pbarry napsal:
...
Když se vrátím k tomu Henschelu. Jestli to mají dobře nebo ne půjde asi snadno vydedukovat. Nepíšou v té publikaci Magote, jestli to zvládlo letět na jeden motor? Protože ve hře - i v čistý konfiguraci - při letu na jeden motor (a druhý vypraporovaný) spadne..
Pegg v té publikaci nepíše nic o tom jestli to zvládalo let na jeden motor, nebo alespoň já jsem tam na to nenarazil. Je tam docela dost přímých zkušeností od pilotů a žádná z nich pokud vím nemluví o tom že by to někdy dotáhly domů jen s jedním funkčním motorem, naopak je tam minimálně jednou napsáno že po zastavení motoru šel pilot raději na nouzák i když byl nad nepřátelským územím.
V inej publikacii "Squadron/signal publications" pisu ze mohol letiet na jeden motor... |
|
|
|
Farky |
Přidané 23-05-2018 00:53
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
magot napsal:
Zkusím to dohledat. Bylo tam popisováno to testovací období a proč "zrušili" verzi A0. (Případně to bylo v Aircraft Profile Hs-129/ UK, předrevoluční vydání)
Celkem odvážné tvrzení, v létě u Stalingradu se to odlepí od země relativně v klidu, v Africe by to až takový rozdíl ve výkonu nebyl.
To proto že to BOX engine nepočítá. Ani starej šturm a netuším zda DCS ..
V BoX minimálně teplota prostředí vliv na výkon motoru pokud vím má. |
|
|
|
magot |
Přidané 23-05-2018 01:09
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Krom rychlejšího přehřívání/ zamrzání jsem jiný vliv nezaznamenal. Ale třeba máte jiné zkušenosti ..
A pak ruské léto a saharské klima přeci jen nebude úplně totéž. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-05-2018 07:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
.https://www.uloz...29-mbi-pdf. Třeba se tam něco dočtete...spíš, ale ne |
|
|
|
Hot_Dog |
Přidané 23-05-2018 10:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4034
Založený: 15.10.14
|
magot napsal:
Krom rychlejšího přehřívání/ zamrzání jsem jiný vliv nezaznamenal. Ale třeba máte jiné zkušenosti ..
A pak ruské léto a saharské klima přeci jen nebude úplně totéž.
Chyba Magote, ta simulace vlivu okolní teploty tam skoro jistě je, a je docela výrazná... Třeba v P-40 spolehlivě poznám, podle toho jak se to odlepí od země a dál stoupá, jestli je +20°C nebo -20°C, jenom díky pocitu... Zkus si vzít libovolný letadlo a nastavit si na stajný mapě za stejných pdmínek na stejnej režim motoru různý teploty prostředí... Zjistíš, že ty letadla letěj v levelu jinou rychlostí...
A do teď sem teda žil v domění, že to bylo simulovaný i ve starym Il-2 1946.?!?! |
|
|
|
magot |
Přidané 23-05-2018 10:58
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Ve starým šturmu to bylo velmi spartánské toto .. tzn. bylo to děláno velmi zjednodušeně ten vliv teplot/ tlak a neodpovídalo to realitě ani přibližně.
Zkusím si udělat nějakou misi s extra pařákem ve Stalingradu a otestuju to a dohledat chování A-20 nebo P-40 v Alžíru/ Egyptě |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 23-05-2018 21:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Tak jsem se kouknul do Letadla Luftwaffe od Muravskiho a co se týče výkonů verze A-0, A-1 je na tom stejně. Piloti z Lehrgeschwader 2 plně potvrdili: "Hs 129 disponuje příliš nízkým výkonem motorů (Argus As 410 A-1, 342 kW (465 k) v poměru k vlastní hmotnosti, je náročný na obsluhu i pilotáž, velmi nebezpečný při manévrování v malé výšce a let s jedním motorem je prakticky nemožný". Toliko citace. |
|
|
|
magot |
Přidané 23-05-2018 21:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Ano, Oldo verze A. Ale verze B byla v mnohých aspektech odlišná výkonově i aerodynamicky. |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 23-05-2018 21:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Tak to je jasný Radime. Pakliže to v BoX blbě lítá, tak je to A-0, potažmo A-1. B-2 měla o 50% víc výkonu. |
|
|