FPS na mobilu je mizerný ... já mám + - 15 FPS. PC mě dává zhruba 40 FPS a tel. mám Xiaomi Mi2S zhruba na těch 15 FPS ...
U té VR část výkonu ale dělá grafická karta ne sama VR helma.
Je nad slunce jasné že tyhle papírový VR jsou jen taková sranda. Na nějaké hraní to není ...
Upravil/a magot dne 13-04-2016 20:16
FPS na mobilu je mizerný ... já mám + - 15 FPS.
U té VR část výkonu ale dělá grafická karta ne sama VR helma.
Jo, ale potřebuješ slušný datový tok mezi GK a mobilem. A tohle bude celkem jasně úzké hrdlo pro přenos vysokých FPS. Pak to taky bude zdrojem proměnlivé latence. Ostatně zkus to a dej vědět.
magot napsal:
hele to bude fejk, to je Oculus Rift DK2
Nemyslím si. Má tam ještě jedno video z MiGem na OR DK2. Na Redditu je vlákno ohledně Cardboard a lidi tam reportujou, že funguje i mj. na DCS.
Klasický Cardboard je sice krabice od bot, ale jsou už "lepší" řešení.
Taky by mě zajímalo, co tam takovou dobu s tím OR dělají, když kdejakej smartphone dneska má větší rozlišení per oko než DK2 verze. Netuším jak je na tom s rozlišením CV1, HTC Vive apod. Stejně to dopadne jako s předraženým TrackIR a třeba Joska rozšíří portfólio.
Nikdo tě nepochopil, jak to tak čtu, protože neupozornil na zcestné odpovědi ostatních.
Je jasné, že je TrackIR pro tento ůčel nepoužitelné.
Úhly 51,7 a 48 jsou FoV TrackIR snímačů. Nikoliv úhly natočení hlavy, které dovede TrackIR snímat.
Při otočení hlavy o 90º TrackIR snímač ztratí odraz nebo přímou viditelnost LED (ten úhel je samozřejmě menší) a ve hře se podle toho zachová. Obvykle ukáže v simulaci pohled na 12 hodin.
Nikdo tě nepochopil, jak to tak čtu, protože neupozornil na zcestné odpovědi ostatních.
Je jasné, že je TrackIR pro tento ůčel nepoužitelné.
Úhly 51,7 a 48 jsou FoV TrackIR snímačů. Nikoliv úhly natočení hlavy, které dovede TrackIR snímat.
Při otočení hlavy o 90º TrackIR snímač ztratí odraz nebo přímou viditelnost LED (ten úhel je samozřejmě menší) a ve hře se podle toho zachová. Obvykle ukáže v simulaci pohled na 12 hodin.
Souhlas s Clonem, jen upřesním, že se pohled nevrací na 12 hodin, ale zůstane v poloze, kde byl ztracen kontakt mezi snímačem a odrazkou. Ke ztrátám dochází poměrně často i v případě, že jsi stále v teoreticky viditelném úhlu, poskakování obrazu na střed by bylo velmi nepříjemné.
Šturm pod krabicí od bot funguje bezvadně, zdá se že je to zcela hratelné. FPS 40 až 60, latence je ok, měl jsem nastavení 360 stupňů na gyro takže rozhlížení 1:1. Šturm na rozlišení 1024*768 v okně.
Vyšší jsem zatím, nezkoušel protože se to musí spouštět v okně a šturm povolí je toto jako max. (Musí se to pak přepsat v configu)
Snímání jde to nastavit i pro track-ir, 3D mouse a jiný srágory ale vzhledem k tomu že gyro běhalo naprosto hladce tak asi není důvod.
Použitý HW/SW, nastavení: Krabice od bot nebo home verze, Xiaomi Mi2s (4.3" IPS 720x1280, Procesor Qualcomm Snapdragon 600 Quad core 1.7 GHz, RAM 2GB),
propojeno USB - tethering USB (jde to i přes wifi ale přes USB je vyšší výkon), Trinus server v PC, Trinus android client (plná verze)
IL2 1946 windowed mode 1024*768. (Pozor na fullscreen to nejde)
Údajně jde zvýšit výkon i ve spolupráci s SW Tridef. Tady zdá se že to optimalizovaly pro Half life 2
Jediná nehezký nepěkná věc je že občas klekne spojení. Ten Trinus je beta verze a napojit se na server tak není napoprvé, takže než se to vždycky chytí tak to chce trpělivost.
"Žhaví" to tak 20-30 sekund než se to spojí s pc.
Screeny z Mi2s (poměr stran jde změnit, v tom jsem se zatím nevrtal)
[img]http://s25.postimg.org/af1s5gb4f/Screenshot_2016_04_16_11_22_22.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/y8l1aeez3/Screenshot_2016_04_16_11_23_23.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/lfwxah3db/Screenshot_2016_04_16_11_22_59.png[/img] is not a valid Image.
Za málo peněz hodně muziky .. no překvapilo mě to. Čočky v té papírové krabicy kupodivu dělaj přesně to co maj.
Moc jsem tomu nevěřil, ale přesně ostří na displej. Jsem si říkal jestli to nebude rozmazané nebo nějaké asynchroní.
Pohled je plastický, plnohodnotný ostrý obraz, dost podobné jako v OC. Akorát v OC jsou lepší displeje, větší rozhled atd ..
Akorát mě nejde do hlavy jak to že šturm rozezná pozici hlavy z gyra telefonu kam se dívám když se lze rozhlížet 360st. samozřejmě v limitech pohledu IL2.
Funguje to ale teoreticky by snad ani nemělo Zřejmě má Trinus výstup něco jako track-ir.
Upravil/a magot dne 16-04-2016 19:51
Ještě jsem provedl experiment s Tridef. To je sw pro pc který generuje pravý 3D obraz jako OC nebo HTC Vive.
Bohužel Tridef u mne v pc rozeznal instalaci pouze ROF. DCS, BOS, IL2 ani nic jiného ze ze simů nerozeznal a nepodařilo se mi jiné přidat ..
V kombinaci ROF - Tridef - Trinus pc server - Trinus android klient. Bohužel to běží na nižším rozlišení 720x428 což je hodně málo. FPS + - 35 FPS.
Nicméně pocit 3D je lepší s Tridef. Defakto identický s OC. Jenže s takto nízkým rozlišením to je na pikaču ..
pár screenů z mi2s
[img]http://s25.postimg.org/dfimlzmfj/Screenshot_2016_04_17_12_14_50.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/4lws205sf/Screenshot_2016_04_17_12_15_00.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/icw773oen/Screenshot_2016_04_17_12_15_14.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/rpx8ul93j/Screenshot_2016_04_17_12_15_31.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/t29vzd07j/Screenshot_2016_04_17_12_15_46.png[/img] is not a valid Image.
[img]http://s25.postimg.org/pk2y035n3/Screenshot_2016_04_17_12_15_57.png[/img] is not a valid Image.
Na trhu se objevila nová náhražka předraženého Track Clipu. Vypadá velmi slušně. Hlavní výhoda je kovová kostra. Také prodává "dražší" verzi, jenž má v balení již i upravenou PS eye kameru.
Její název je Delan Clip. http://www.delane...ering.com/ YouTube Video
Na trhu se objevila nová náhražka předraženého Track Clipu. Vypadá velmi slušně. Hlavní výhoda je kovová kostra. Také prodává "dražší" verzi, jenž má v balení již i upravenou PS eye kameru.
Její název je Delan Clip.
Hlavní výhoda je spíše levná výroba - menší pracnost . Prostě necháš vypálit laserem zastrčíš diody a spojíš drátky.
Kovové jádro používám ve formě drátu z výpletu kola již X let a drží to dobře (ideálně) , plech se ohne snadno , drát propruží a drží geometrii lépe.
Ale té ceně nemůžu konkurovat :-( Zvlášť když u nás PS3 kamerky lítají s cenou od 250kč až po 780kč za kus.(dříve jsem nakupoval od 150-200kč)
Spíše váhám jestli osobně nepřejdu na CAP clip na střed co se dává na kšiltovku, když už mám bezdrát , tak mě kabel nebude prudit , alespoň na to využiji svoji 3D tiskárnu .
Boční clip při monitoru s 31,5" je už vždy níže než kamerka a musím to naklápět .
Padlo tady že 3D tiskárnu jedině od Průši , no tak na to mám opačný názor, vše jen né Průšu. Zlatý Rebel 2.https://joskapilo.../tiskarna/
Doporučuji projít tyto videa https://www.youtu...der/videos
Nová verze Průši má pěkný extruder s kolečky proti sobě, ale to je jediné co se my na ni líbí :-)
Každého věc - dopekla vede přímá cesta :-)
[img]http://www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.