Uvítám případnou korekci od expertů na konkrétní typy letadel. Díky.
Real Spit trim smerovky naplno vpravo, určite nie 0. Vyskovka ok.
Protože Spita moc nelítám, tak jsem si to otesoval v simu. Moje dojmy z vlivu trimů na chování Spita při vzletu jsou poněkud rozpačité:
Trim výškovky:
defaultně je tak půl čárky "nose up" - vcelku dobrý, při rozjezdu po dosažení vhodné rychlosti se ocas zvedne po lehkém doteku kniplu
doporučeně 1 čárka "nose down" - ocas se při dosažení vhodné rychlosti sám zvedne a drží - není nutný zásah kniplem
Celkový rozdíl obou nastavení při vzletu, ale moc znatelný není.
Trim směrovky (má rozsah cca 4x plné otočení trimovacího kolečka)
defaultně cca 1/4 otáčky kolečka doprava: po lehké korekci pedály v první fázi rozjezdu Spit drží směr jak přibitý
doporučeně naplno doprava: při rozjezdu se Spit chová zhruba stejně, rozdíl téměř nepozoruju,možná má tendenci mírně uhýbat vpravo mimo směr dráhy
po vzletu je ovšem rozdíl markantní a trim směrovky je potřeba ihned vrátit na neutrál.
Závěr: v simu je vliv trimů na vzlet Spita marginální a netřeba se tím zatěžovat. V reálu to asi bylo jiné.... Věřil bych, že plný trim směrovky vpravo výrazně pomohl pilotovi překonávat přirozenou snahu letounu vybočovat při vzletu doleva díky točivému momentu motoru.
ta mapa vypadá moc pěkně, když to porovnám s tím nešťastným nedodělkem v dcsku, je mi smutno...
už aby tu byla
No je tam Frankfurt nad Mohanem a Amsterdam. Zatím nebyly schopný udělat jediný pořádný velký město, to jsem zvědav jak to bude engine zvládat ..
Doufám že to nebude na úrovni Stalingradu ..
Tapi napsal:
při rozjezdu se Spit chová zhruba stejně, rozdíl téměř nepozoruju,možná má tendenci mírně uhýbat vpravo mimo směr dráhy
po vzletu je ovšem rozdíl markantní a trim směrovky je potřeba ihned vrátit na neutrál.
To je tím pseudo enginem ... ono se to celé chová tak nějak podezdřele ..
Rozhodně bych se u BOXu nezabýval detaily, prostě spita nakopnu, žádnej trim a žádný klapky, lehce plynu, zvednout ostruhu, pak plnej knédl a nahoru.
Žádný sraní s mladou paní Trim při letu už má + - svou hodnotu
Jó spit v DCS už má hlavu a patu, pominu-li sedm let rozbité zrcadlo a sim bez obsahu.
To je tím pseudo enginem ... ono se to celé chová tak nějak podezdřele ..
Rozhodně bych se u BOXu nezabýval detaily, prostě spita nakopnu, žádnej trim a žádný klapky, lehce plynu, zvednout ostruhu, pak plnej knédl a nahoru.
Žádný sraní s mladou paní Trim při letu už má + - svou hodnotu
Jó spit v DCS už má hlavu a patu, pominu-li sedm let rozbité zrcadlo a sim bez obsahu.
Oné, veď som písal "Reál Spit"
Ten "boxový" trimovanie smerovky nepotrebuje vôbec, výškovku len za letu, určite nie pre vzlet. A je to zaručene dobre !
Uvítám případnou korekci od expertů na konkrétní typy letadel. Díky.
P-40E-1 má trim křidýlek.
Podle dobových příruček mají být pro vzlet všechny trimy (směrovka, výškovka, křidýlka) na neutrál, klapky dle potřeby ale ne víc jak 1/2 (v RAF doporučeno cca 1/4). Později se to pro P-40E malinko změnilo, trim výškovky měl být při vzletu v pozici T.O. (Take Off), mají to tak snad bez výjimky i dnešní restaurované P-40E.
Ve hře jsou už trimy nastavené pro vzlet, ať už začínáš na stojánce a nebo na dráze. To jestli to odpovídá tomu co se používalo v reálu je jiná věc, jsou prostě nastavené tak jak vývojáři chtěli a tak jak to považují za správné.
Uvítám případnou korekci od expertů na konkrétní typy letadel. Díky.
P-40E-1 má trim křidýlek.
Podle dobových příruček mají být pro vzlet všechny trimy (směrovka, výškovka, křidýlka) na neutrál, klapky dle potřeby ale ne víc jak 1/2 (v RAF doporučeno cca 1/4). Později se to pro P-40E malinko změnilo, trim výškovky měl být při vzletu v pozici T.O. (Take Off), mají to tak snad bez výjimky i dnešní restaurované P-40E.
Ve hře jsou už trimy nastavené pro vzlet, ať už začínáš na stojánce a nebo na dráze. To jestli to odpovídá tomu co se používalo v reálu je jiná věc, jsou prostě nastavené tak jak vývojáři chtěli a tak jak to považují za správné.
Díky Farky, upravil jsem hodnoty pro P-40 v tabulce. Také jsem na konec přidal poznámku vysvětlující, jak to v simu s trimy pro vzlet je...
Konečně bitva. Naši honibrci s jedním motorem nikde, tak budu muset Stalingrad zachránit sám.
Napínavá podívaná Saldy, pěkný!
V reálu by ale Tante Ju asi nepřežila útok čtyř stíhaček. Pokud jsem se díval dobře, dvě se rozmázly nakonec o zem (i když teda všechna čest střelci, měl také dobrou mušku). A zbylé dvě se nechaly sundat flakem nad letištěm
ješte musím někdy povozit šéfa nejvyššího. V karieře za šturma jsou befka na stejnou obtížnost jedovatější a dokážou víc zatopit, když už se na mě natrekují, ale větší hrozba je flak. Střelec v polní úpravě nemá možnost se mnou komunikovat, střelec v Ju ale hlásí zteče což je dobré a na příkaz neplýtvá municí což je taky dobré.
Přejmenuj původní .dds soubor a nakopíruj do "planes" ten nový. Ale bacha, pak ti nebudou zase korektně fungovat ty původní skiny. Chápu-li to správně, .dds soubor je tzv. Normal map, který vytváří texturu povrchu. Normal map pro 4K není vhodný pro 2K skiny.
No, já bral za bernou minci info z Readme ke 4K skinům od BlackHellHounda:
WARNING 1: This normal map is a complete rebuild and not an upgraded default normal map. This means that this normal map will not work with the default skins in the game.
If you install this normal map, then I advice you only fly with skins made with BlackHellHound1's 4K Bf 109F-4 Skin Template.
První přistání na coconut servru, příšerný, ale bez nehody. Smyslem zásobovačů je přesunovat kilogramy od zadních po přední linie, po vykládce by se mělo vrátit zpět na základnu aby se zde Jučka nehromadily, můžete vypouštět i paragány ale kde to jsem nepochopil.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.