An important aspect of the Persian Gulf Map has been to make the the water bodies look correct. A big part of this has been the tone of the water and the shallow areas along the coasts and around the islands. Today, we took a big step to making that aspect of the map much more accurate.
Včerejší živé vysílání - Hornet nad Perským zálivem
It's really satisfying to confirm all your meticulous measuring and modeling pays off when the parts look, work and fit perfectly as they should. The landing gear has been a labor of love... and still needs accessories, on to them.
Last tease before summer.
We are planning AI aircraft of J-10A, JH-7A and H-6H (A volunteer just started H-6D, and hope we will have this too to shoot YJ-6). These three models are early works from our artists made years ago. Since now they need to focus on JF-17 models, another junior artist will finish all details and export them to DCS on his pace.
To make more progress on JF-17 and show something to you after F/A-18C early access, we will start emissions control after today
* uvažují nad dalšími variantami Hornetu, ale je to na dlouhou trať
* uvažují nad Super Hornetem, opět na dlouho s tím, že není jasné zda k němu vůbec sehnají dostatečné množství informací
* nová letadlovka třídy Nimitz se vyvíjí ve 3 fázích
* PFM pro MiG-29 možná ke konci tohoto roku
* nové skiny pro jednotky ve hře
* na kampaních pro Hornet pracuje několik lidí
* mapy budou časem propojeny, takže bude možno letět z Perského zálivu přes Sýrii na Kavkaz
* Wags říká, že v tuto chvíli to nemohou udělat; stávající hardware není schopen utáhnout velké mapy bez značného vlivu na výkon; jakmile bude k dispozici rychlejší HW, dojde k rozšíření map
* vylepšené efekty pro Hornet
* ve vývoji nové lodě; torpédoborec, nákladní loď, tanker
* ve vývoji nové jednotky; např. ASM systémy země-moře
* Heading Hold Autopilot v Hornetu již funkční
* nová fyzika pro tankování za letu
* po vydání Hornetu máme očekávat nabídky balíčků na mapu Perského zálivu, Hornetu a letadlovky
* aktualizované textury vody, teď vypadají světleji modré namísto barvy "hlubokého oceánu"
* aktualizovaný mesh pro mělčí vody tak aby byly viditelné
An important aspect of the Persian Gulf Map has been to make the the water bodies look correct. A big part of this has been the tone of the water and the shallow areas along the coasts and around the islands. Today, we took a big step to making that aspect of the map much more accurate.
Ne, furt to vypadá, jako by ten ostrov levitoval X desítek metrů nad hladinou...
Joke, chybí jim tam efekt pobřežních vln, pak to vypadá jakokdyž se vznáší. Ten efekt DCS umí viz. mapa N44 a Kavkaz, ale zde ho zřejmě ještě nemají implementován ..
A co řeky? Tam vlny asi nebudou, pořád v DCS vypadají při přeletu např. helikoptérou tak, jako by to byl půlkilometrový kaňon s tím, že jde vidět "pod terén"?
1- We plan an option that will allow the pylons to be removed.
2- There will be the option to include each aircraft number of the team. It's just not ready in these WIP images.
A common request for our cockpits has been a pilot model when in the cockpit view. Today, we have just that in the Hornet! While particularly immersive when in VR, the pilot model is a valuable element to allow the player to feel “grounded” in the cockpit.
Naturally, this can be defaulted on or off from the Options menu, and manually turned on and off while in a mission.
In the previous live stream, one of the questions was how much customer “wish list” items influence our development plans. As noted, very much! Rain drops is one such example. We have read your strong desire for such an effect and we wanted to make it a priority once 2.5 exited open beta. While still very much WIP, this little snippet shows of the general tech and animation we are using. We are now tuning the effect for such items as drop size, animation speed, etc. We plan to bring this effect to all DCS aircraft. Also on the to-do list will be wet surfaces (airfield surfaces for example) and water spray.
bych chtel videt cloveka za 2000 let, jak jde kolem sutru a na nem je vytesano "Kdyby radeji misto kapek udelali dedikac"
Netesejte do tech kamenu kdejaky picoviny, co si o nas pak budou lidi myslet
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.