We are very much in a sprint now to create a Hornet press preview, which will then fold into the Early Access release version.
As is probably a familiar mantra by now, much of the work is focused on the air-to-to air radar with implementation of STT, accurate gimbal limits in reference to the antenna frame, and SRPS scan being done “electronically” based on gimbal command to correct azimuth and elevation values. This results in the actual antenna maximum sweep azimuth varies with aircraft roll angle in RWS. The antenna servo electronics have additional scan limits applied to gimbals: 40 degrees of elevation at maximum azimuth, and 50 degrees of azimuth at maximum elevation. This results in the gimbal scan limit having the shape of octagon (gimbals physical limits + the limits applied by servo electronics). This can be observed by moving the antenna up or down using manual elevation control on the throttle. You’ll be able to observe this by not touching manual elevation and set the aircraft roll to 90 degrees.
In the attached image, you can see some of this new radar code now manifested on the HUD in regards to target range and Vc. A big push is now on auto-lock for the ACM modes and correct attack radar symbology on the HUD and radar display (AA Gun, AIM-9, and AIM-7).
Navigation is basically done for the Early Access, but we’ll return to this after Early Access release and add additional functions like the GPS, Mark Points, Offset Aim Points (OAP), and ICLS. For now though, you will have TACAN, ADF, and Waypoints.
With Early Access navigation ready, this part of the team has now moved to implement the AG bombing modes on the HUD and clean up the AG gun HUD mode. Once this is done, we’ll be able to create some pretty cool videos.
The flight models is undergoing continual refinements and tuning, and it’s already quite close. However, we strive to make it even better!
We have completed all the planned skins for actual F/A-18C squadrons and we’re now working on skins for F/A-18A/A+ squadrons. We have not forgotten about you Canadians, Australians and Spaniards!
We will have seven interactive training missions at the launch of the Early Access Hornet to include: Introduction, Cold Start, Taxi and Takeoff, TACAN and ADF Navigation, Waypoint Navigation, Straight In Landing, and Overhead Pattern Landing. More will come as Hornet systems come to completion!
The Early Access Hornet Guide is undergoing art creation, and it’s our hope that we can release this prior to the Early Access release of the game.
Jen nevím co si představit pod pojmem - v příští aktualizaci - Deka Ironwork Simulations
Thanks for the support from ED, flyable J-11A as part of FC3 will be in DCS in next update. IRL, J-11A is almost identical to Su-27SK but with some upgrade of avionics to launch R-77. From external, J-11A has many difference from Su-27 and I believe most of you have already noticed them.
In game, players will see completely same avionics as Su-27, but can launch R-77 [no countdown timer, IRL, there is not either], and can control the anti-collision light [same key as F-15C anti-collision light]. Currently, we don't have time/artist to modify the cockpit (SEI-31 replaced by MFI-55, and some gauge position change). Maybe in the future, we would try to give J-11A a unique cockpit model.
zvolili fakt debilní vývojovej model, paralelně dělaj XY modulů v jeden čas aniž by byl engine a předchozí moduly hotovy. Aby je to časem nepoložilo ..
Měli by přesedlat na vývoj jednu věc dodělám a pak jdu na další. Případně vytvořit dva nezávislé týmy moderna+engine a WWII nepočítaje battlesimulator.
Klidně by mohli zafreezovat modernu, nic tam nepřidávat a vše dodělat ..
Magote, daný způsob vývoje si nezvolili. To prostě vyplynulo ze situace. Někdo něco nastřelil a ukázalo se, že to může mít budoucnost. Tak v tom začali bastlit první letadla a ukázalo se, celkem logicky, že to je nastřelený a že je potřeba to dovyvinout. To je osud kdejakého softu. Třeba ... Windows?
Magote. Zrovna Belsimtek podle mě není třeba pomlouvat. Ti, když vydají stroj v předběžném přístupu, tak má daleko vyšší kvalitu, jak stroje vydané ostatními vývojáři jako hotové.
Chce někdo zdarma KA-50 do DCS, Non-steam verze?
BTW, nehlaste se všichni. Hlavně ne urýpaní trollové a lidé, kteří všeobecně nemají o DCS zájem. Jde mi o to, aby jej dostal jedinec, který jej opravdu chce a bude jej plně využívat ku své radosti.
Pokud to jde, bral bych ho. Odpadla by zlouhavá instalace původní verze z CD a následný instal Upgrade verze.
Ale ráád přenechám potřebnějším!!!!
Povím ti, proč je prodávám.
Protože mám BS1 a upgrade na BS2. Nechtělo se mi mít kvůli tomu nainstalovaný BS1, tak jsem pořídil plnou BS2. ED ale pak umožnili vyměnit BS1 a upgrade na BS2 za plnou verzi BS2. Tak teď mám 2 plné verze BS2. Vývojáři mi dovolili jednu prodat. Takže, leone, když zajdeš na podporu, zadáš požadavek a de něj klíč od CD verze a upgradu, tak ti dají plnou verzi.
[img]https://picload.org/image/dawwgwdi/tiket.png[/img] is not a valid Image.
Upravil/a AJaromir dne 14-04-2018 19:15
Pokud to jde, bral bych ho. Odpadla by zlouhavá instalace původní verze z CD a následný instal Upgrade verze.
Ale ráád přenechám potřebnějším!!!!
Povím ti, proč je prodávám.
Protože mám BS1 a upgrade na BS2. Nechtělo se mi mít kvůli tomu nainstalovaný BS1, tak jsem pořídil plnou BS2. ED ale pak umožnili vyměnit BS1 a upgrade na BS2 za plnou verzi BS2. Tak teď mám 2 plné verze BS2. Vývojáři mi dovolili jednu prodat. Takže, leone, když zajdeš na podporu, zadáš požadavek a de něj klíč od CD verze a upgradu, tak ti dají plnou verzi.
[img]https://picload.org/image/dawwgwdi/tiket.png[/img] is not a valid Image.
April showers bring Hornets? Sneak peek at the new raindrop effects coming soon to DCS World - NineLine/Norm
Heatblur Simulations
Vylepšení BK90.
Unleash the Mjolnir!
We've been working with Eagle Dynamics to update the simulation of the BK-90 for the Viggen. It will soon correctly dispense bomblets and work properly in Multiplayer.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.