To má DCS stále tak sračkoidní zpracování vodní hladiny? Hned na prvním (ale i na dalších z podobné dálky) magotově nasdíleném screenu - člověk má pocit, jako by ten ostrov byl půl kilometru ve vzduchu nad vodní hladinou.
To má DCS stále tak sračkoidní zpracování vodní hladiny? Hned na prvním (ale i na dalších z podobné dálky) magotově nasdíleném screenu - člověk má pocit, jako by ten ostrov byl půl kilometru ve vzduchu nad vodní hladinou.
Chybí jim tam efekt pobřežních vln. Pak to působí jako by ta voda podtékala pod tím. Asi to nemaj hotový .. Jinak v DCS 2.5 ten efekt pobřežních vln je.
myslíš Saburo tu reakci klonění při ostrém úhlu křídel?
Jinak jim to hrozně laguje .. a v tom videu Matta z Perského zálivu tam je několik lagů na "jednadvacet"
Všimněte si jedné zajímavosti. Hra si zarezervovala třeba 13GB, ale použila jen 6.
Zkusím ještě vystopovat ty zámrzy. Zřejmě se dějí při nahrávání dat z disku. Zkusím zjistit, jaká data to jsou.
Mám totiž dojem, že vývojáří se snaží odlehčit zátěž hry tím stylem, že se do paměti nepřednahrává vše, ale jen co je aktuálně v poli. No a pak když se třeba někdo objeví v novém stroji, který před tím nikdo neměl, potřebuje data, která nemá přednahraná, a zámrz je na světě.
Upravil/a AJaromir dne 04-04-2018 10:52
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.