Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
toci |
Přidané 01-04-2018 15:42
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 09.10.11
|
Mne to funguje normalne-tak ako v rof: aby sa mohol niekto pripojiť,tak treba povoliť aplikáciu /box/ vo firewall vo win. a otvoriť porty udp aj tcp 28000-28100 v routri.
K dilatacii času- aj ked mam velmi slaby comp,nič take som neregistroval, jedine čo mi robí problémy, ak je moj server preťažený,tak sa strácajú príkazy pre AI, hlavne trigger .Comp nestihne spracovať v príslušnom čase a AI objekt ostane na poslednom príkaze.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 01-04-2018 17:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Rumcajs napsal:
Nojo Fuči, ale ty jsi vyjímečný. Nemůžeš nás, běžné smrtelníky, poměřovat tvojí vlastní zkušeností.
No asi jako ten Chuck N. nemůže být vzor.
https://www.loupa...ni/259627/ |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 01-04-2018 17:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Třeba se taky jednou vypracuješ do pozice, kdy ti ostatní budou dobrovolně lézt do prdele.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 01-04-2018 19:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Třeba. Ale jedno vím jistě. Nikdy do žádné nepolezu |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 01-04-2018 19:16
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Zifi napsal:
Třeba. Ale jedno vím jistě. Nikdy do žádné nepolezu Pevný charakter a nebo velká hlava to se cení.
[img]https://im-01.gifer.com/1gR8.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 01-04-2018 19:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Já docela chápu, že pro spoustu lidí je tohle chování v pohodě, přijatelné, normální. Já to mám jinak. Jen jsem měl potřebu to vyjádřit |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 01-04-2018 19:58
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
On Zifi v mělkých vodách ironie občas trošku bloudí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 01-04-2018 20:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Pokud to byla od Ruma ironie, tak jsem cyp |
|
|
|
magot |
Přidané 01-04-2018 21:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
toci napsal:
Mne to funguje normalne-tak ako v rof: aby sa mohol niekto pripojiť,tak treba povoliť aplikáciu /box/ vo firewall vo win. a otvoriť porty udp aj tcp 28000-28100 v routri.
K dilatacii času- aj ked mam velmi slaby comp,nič take som neregistroval, jedine čo mi robí problémy, ak je moj server preťažený,tak sa strácajú príkazy pre AI, hlavne trigger .Comp nestihne spracovať v príslušnom čase a AI objekt ostane na poslednom príkaze.
Lítáte na tom tvém serveru? Koukám že je vidět Letka 13 server |
|
|
|
toci |
Přidané 02-04-2018 15:18
|
Nováček
Příspěvek: 47
Založený: 09.10.11
|
Ano, letka 13 a kugelsptitz, to su naše. Inak na toto hostovanie som čakal jak na božie spasenie. Misiu si spravíš ako chceš a na testovanie lietadiel neni nič lepšie.
|
|
|
|
Achileus |
Přidané 02-04-2018 20:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 166
Založený: 29.07.08
|
skoda ze neni nejakej poradnej server na ceske scene neco jako aoe pro stareho sturma |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 02-04-2018 22:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Tak zpoždění času hry 15 vteřin na jedné minutě. Pocítili (různou měrou) všichni přítomní (SaBot, Shade, Pepan, Losik):
https://photos.go...RMX0Vfa21R
FPS 50+. Pro představu zpomalení pohybů jsem provedl roll s maximální výchylkou křidélek a rozhlížení kloboučkem s max. rychlostí. TrackIRáři cítili zpomalení TIR-ů.
EDIT: Té prupovídky na konci si nevšímejte, není pro vás Losik, který právě přišel, se mě po TS ptal, jestli je to normální, že mu klesly FPS Nedošlo mi, že to nahrávám...
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 02-04-2018 22:51
|
|
|
|
magot |
Přidané 03-04-2018 00:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Plácni jim to na fórum, Jiříčku. Jsem zvědav jak se k tom Jason vyjádří .. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 03-04-2018 08:14
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nojo, tak to maj něco kucí fakt blbě. Díky za test a provedení důkazu. Přiznám se, že mě tohle hodně překvapilo.
Na forum to rozhodně dejte. Tohle je dost zásadní problém. |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 03-04-2018 08:31
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
u me se to projevuje vzdy takhle. Nekolik kratkych mikrolagu rychle za sebou, server hodi hlasku overload.. blablabla a zacne postupne nakurvovani. Ze zacatku ma TIR divnou odezvu, pak uz je to znat i na chovani letadla a pokud server nespadne, tak je to pak znat i rychlosti letu vuci zemi....to uz je pak zpomaleni vterinovky videt i pouhym okem. A maji to vsichni, jen si nekteri mysli, ze jim laguje server, a nebo jsou to takova polena, ze si toho ani nevsimnou . To co natocil Jiricek je jeste pomerne hodne brzka faze. Blby je, ze se to kazdymu projevi s jinou tendenci. Takze nekdo hlasi, ze uz to ma hodne v prdeli a letadlo mu doslova stoji ve vzduchu a druhej zatim citi jen lehce opozdenej TIR.
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 03-04-2018 08:38
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 03-04-2018 08:56
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
A děje se to i na nepřetížených serverech?
Totiž může být, že hra je synchronizovaná ne na skutečný čas, ale na serverovou představu času. To by pak asi dávalo nějakou logiku. Páčto na serveru se dějí serverové události a má to alespoň nějaký smysl, aby se to dálo synchronně všude. Ale zjevně ta implementace není dořešená a spoléhá se na to, že server prostě stíhá. Není to dělaný na masivní lagování.
No jsem napjatý, jak se tohle vyvine. |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 03-04-2018 10:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Jak jsme psali výše. Typicky to začne na plnějších serverech a náročnějších mapách - odtud podezření, že nějak se na tom podílí nestíhání serveru. Na prázdném serveru jsem to nepozoroval. Zároveň to ale postihuje lidí tím více, čím mají horší počítač. Zkrátka - vypadá to, že nejde ani výhradně o serverovou záležitost, ani výhradně o klientskou záležitost.
Mohlo by být zajímavé, že totéž dovedete zažít i v off-line kampani. Sice jsi Rumcajsi vysvětloval, že tam je všechno jiné a že nestíhání počítače by se klidně mohlo projevovat celkovým zpomalením (ježto není nezbytně nutné se s někým dalším synchronizovat). Nicméně myslím si, že fakt, že ty projevy jsou lautr stejné jako v on-line stojí za zmínění.
Rumcajs napsal:
Totiž může být, že hra je synchronizovaná ne na skutečný čas, ale na serverovou představu času...
To by ale nevysvětlovalo, proč to každému zpomalí jinou měrou a proč je tato míra závislá na síle HW klienta.
Mě ještě napadlo, že server nestíhá jako důsledek toho, že nestíhají klienti... |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 03-04-2018 10:59
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jasně, je to divné. Je to zjevně udělané "na čestné slovo". Tedy pravděpodobně není synchronizace na systémové hodiny, ale na serverový herní čas. A implementace té synchronizace je udělaná nedokonale, takže se k tomu přičítají další zpoždění. Serverový čas je pak pravděpodobně postižen tím, že natvrdo předpokládají jednu generaci na pevný časový úsek, když tu generaci nedodržej, ukáže se ta hláška o "server overload", ale místo aby se znovu synchronizovali na serverový systémový hodiny, prostě pokračují, jako by se to stihlo s tím, že čas prostě ujel.
Nevím, co je vedlo k tomu, že to takto udělali. Možná že chtěli předejít manipulaci systémových hodin na klientské straně, což je oblíbený online sport. Je asi jasné, že kdo by si byl schopen zrychlit hodiny třeba o 30%, bude lítat pro ostatní nadzvukem. Ale současně s tím to udělali nedokonale a utíká jim to. Tolik moje doměnka.
Jinak z toho záznamu je zřejmá jedna věc, totiž že ta hra v principu řeší čas, jak jsem ho popisoval. Že každý frejm, který vygeneruje, je zasazen do času. Jen ten čas prostě není ten čas, jak ho vnímáme. Je to čas postižený nějakou chybou.
Fakt jsem z toho dost vykolejenej. Napadá mě sbírka postupů, jak to vyřešit korektně včetně detekce zrychlených klientských hodin. Vlastně bych se musel přemlouvat, abych se při programování takovéhle úlohy spoléhal na cokoli jiného, než na systémový timer. Páčto zavlečením jakéhokoli slabého principu se to začne rozjíždět. Inu jeden se neustále učí, co všechno je možné. |
|
|
|
RH_Killer |
Přidané 03-04-2018 12:36
|
Uživatel
Příspěvek: 540
Založený: 14.05.10
|
Můžem to taky potvrdit. Turbo má o něco slabší PC a čas mu proti mému zpomaluje. Má i přibržděnej opentrack. Po 20 minutách lítání už byl rozdíl 25s. |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 03-04-2018 12:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Killer napsal:
Můžem to taky potvrdit. Turbo má o něco slabší PC a čas mu proti mému zpomaluje. Má i přibržděnej opentrack. Po 20 minutách lítání už byl rozdíl 25s.
Člověk si vždycky trochu oddychne, když se ukáže, že není blázen... |
|
|