November 23 2024 23:04:39
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
toci
Mne to funguje normalne-tak ako v rof: aby sa mohol niekto pripojiť,tak treba povoliť aplikáciu /box/ vo firewall vo win. a otvoriť porty udp aj tcp 28000-28100 v routri.
K dilatacii času- aj ked mam velmi slaby comp,nič take som neregistroval, jedine čo mi robí problémy, ak je moj server preťažený,tak sa strácajú príkazy pre AI, hlavne trigger .Comp nestihne spracovať v príslušnom čase a AI objekt ostane na poslednom príkaze.
 
www.aircombat.sk
ukulele
Rumcajs napsal:

Nojo Fuči, ale ty jsi vyjímečný. Nemůžeš nás, běžné smrtelníky, poměřovat tvojí vlastní zkušeností.
No asi jako ten Chuck N. nemůže být vzor.


https://www.loupa...ni/259627/
 
CSW_Cassius Chaerea
Zifi napsal:

Rumcajs napsal:

Nojo Fuči, ale ty jsi vyjímečný. Nemůžeš nás, běžné smrtelníky, poměřovat tvojí vlastní zkušeností.
No asi jako ten Chuck N. nemůže být vzor.


https://www.loupa...ni/259627/
Třeba se taky jednou vypracuješ do pozice, kdy ti ostatní budou dobrovolně lézt do prdele. Mrknutí
 
ukulele
Třeba. Ale jedno vím jistě. Nikdy do žádné nepolezu
 
CSW_Cassius Chaerea
Zifi napsal:

Třeba. Ale jedno vím jistě. Nikdy do žádné nepolezu
Pevný charakter a nebo velká hlava to se cení.
[img]https://im-01.gifer.com/1gR8.gif[/img] is not a valid Image.
 
ukulele
Já docela chápu, že pro spoustu lidí je tohle chování v pohodě, přijatelné, normální. Já to mám jinak. Jen jsem měl potřebu to vyjádřit
 
1stCL_Fucida
On Zifi v mělkých vodách ironie občas trošku bloudí Mrknutí
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
ukulele
Pokud to byla od Ruma ironie, tak jsem cyp
 
magot
toci napsal:

Mne to funguje normalne-tak ako v rof: aby sa mohol niekto pripojiť,tak treba povoliť aplikáciu /box/ vo firewall vo win. a otvoriť porty udp aj tcp 28000-28100 v routri.
K dilatacii času- aj ked mam velmi slaby comp,nič take som neregistroval, jedine čo mi robí problémy, ak je moj server preťažený,tak sa strácajú príkazy pre AI, hlavne trigger .Comp nestihne spracovať v príslušnom čase a AI objekt ostane na poslednom príkaze.


Lítáte na tom tvém serveru? Koukám že je vidět Letka 13 server Úsměv
 
toci
Ano, letka 13 a kugelsptitz, to su naše. Inak na toto hostovanie som čakal jak na božie spasenie. Misiu si spravíš ako chceš a na testovanie lietadiel neni nič lepšie.
 
www.aircombat.sk
Achileus
skoda ze neni nejakej poradnej server na ceske scene neco jako aoe pro stareho sturma
 
jg26.achileus.cz
1stCL_Jiricek
Tak zpoždění času hry 15 vteřin na jedné minutě. Pocítili (různou měrou) všichni přítomní (SaBot, Shade, Pepan, Losik):

https://photos.go...RMX0Vfa21R

FPS 50+. Pro představu zpomalení pohybů jsem provedl roll s maximální výchylkou křidélek a rozhlížení kloboučkem s max. rychlostí. TrackIRáři cítili zpomalení TIR-ů.

EDIT: Té prupovídky na konci si nevšímejte, není pro vás Úsměv Losik, který právě přišel, se mě po TS ptal, jestli je to normální, že mu klesly FPS Úsměv Nedošlo mi, že to nahrávám...
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 02-04-2018 22:51
 
magot
Plácni jim to na fórum, Jiříčku. Jsem zvědav jak se k tom Jason vyjádří ..
 
Rumcajs
Nojo, tak to maj něco kucí fakt blbě. Díky za test a provedení důkazu. Přiznám se, že mě tohle hodně překvapilo.

Na forum to rozhodně dejte. Tohle je dost zásadní problém.
 
1stCL_SaBot
u me se to projevuje vzdy takhle. Nekolik kratkych mikrolagu rychle za sebou, server hodi hlasku overload.. blablabla a zacne postupne nakurvovani. Ze zacatku ma TIR divnou odezvu, pak uz je to znat i na chovani letadla a pokud server nespadne, tak je to pak znat i rychlosti letu vuci zemi....to uz je pak zpomaleni vterinovky videt i pouhym okem. A maji to vsichni, jen si nekteri mysli, ze jim laguje server, a nebo jsou to takova polena, ze si toho ani nevsimnou Úsměv. To co natocil Jiricek je jeste pomerne hodne brzka faze. Blby je, ze se to kazdymu projevi s jinou tendenci. Takze nekdo hlasi, ze uz to ma hodne v prdeli a letadlo mu doslova stoji ve vzduchu a druhej zatim citi jen lehce opozdenej TIR.
Upravil/a 1stCL_SaBot dne 03-04-2018 08:38
 
Rumcajs
A děje se to i na nepřetížených serverech?

Totiž může být, že hra je synchronizovaná ne na skutečný čas, ale na serverovou představu času. To by pak asi dávalo nějakou logiku. Páčto na serveru se dějí serverové události a má to alespoň nějaký smysl, aby se to dálo synchronně všude. Ale zjevně ta implementace není dořešená a spoléhá se na to, že server prostě stíhá. Není to dělaný na masivní lagování.

No jsem napjatý, jak se tohle vyvine.
 
1stCL_Jiricek
Rumcajs napsal:

A děje se to i na nepřetížených serverech?

Jak jsme psali výše. Typicky to začne na plnějších serverech a náročnějších mapách - odtud podezření, že nějak se na tom podílí nestíhání serveru. Na prázdném serveru jsem to nepozoroval. Zároveň to ale postihuje lidí tím více, čím mají horší počítač. Zkrátka - vypadá to, že nejde ani výhradně o serverovou záležitost, ani výhradně o klientskou záležitost.

Mohlo by být zajímavé, že totéž dovedete zažít i v off-line kampani. Sice jsi Rumcajsi vysvětloval, že tam je všechno jiné a že nestíhání počítače by se klidně mohlo projevovat celkovým zpomalením (ježto není nezbytně nutné se s někým dalším synchronizovat). Nicméně myslím si, že fakt, že ty projevy jsou lautr stejné jako v on-line stojí za zmínění.

Rumcajs napsal:
Totiž může být, že hra je synchronizovaná ne na skutečný čas, ale na serverovou představu času...

To by ale nevysvětlovalo, proč to každému zpomalí jinou měrou a proč je tato míra závislá na síle HW klienta.

Mě ještě napadlo, že server nestíhá jako důsledek toho, že nestíhají klienti...
 
Rumcajs
Jasně, je to divné. Je to zjevně udělané "na čestné slovo". Tedy pravděpodobně není synchronizace na systémové hodiny, ale na serverový herní čas. A implementace té synchronizace je udělaná nedokonale, takže se k tomu přičítají další zpoždění. Serverový čas je pak pravděpodobně postižen tím, že natvrdo předpokládají jednu generaci na pevný časový úsek, když tu generaci nedodržej, ukáže se ta hláška o "server overload", ale místo aby se znovu synchronizovali na serverový systémový hodiny, prostě pokračují, jako by se to stihlo s tím, že čas prostě ujel.

Nevím, co je vedlo k tomu, že to takto udělali. Možná že chtěli předejít manipulaci systémových hodin na klientské straně, což je oblíbený online sport. Je asi jasné, že kdo by si byl schopen zrychlit hodiny třeba o 30%, bude lítat pro ostatní nadzvukem. Ale současně s tím to udělali nedokonale a utíká jim to. Tolik moje doměnka.

Jinak z toho záznamu je zřejmá jedna věc, totiž že ta hra v principu řeší čas, jak jsem ho popisoval. Že každý frejm, který vygeneruje, je zasazen do času. Jen ten čas prostě není ten čas, jak ho vnímáme. Je to čas postižený nějakou chybou.

Fakt jsem z toho dost vykolejenej. Napadá mě sbírka postupů, jak to vyřešit korektně včetně detekce zrychlených klientských hodin. Vlastně bych se musel přemlouvat, abych se při programování takovéhle úlohy spoléhal na cokoli jiného, než na systémový timer. Páčto zavlečením jakéhokoli slabého principu se to začne rozjíždět. Inu jeden se neustále učí, co všechno je možné.
 
RH_Killer
Můžem to taky potvrdit. Turbo má o něco slabší PC a čas mu proti mému zpomaluje. Má i přibržděnej opentrack. Po 20 minutách lítání už byl rozdíl 25s.
 
1stCL_Jiricek
Killer napsal:

Můžem to taky potvrdit. Turbo má o něco slabší PC a čas mu proti mému zpomaluje. Má i přibržděnej opentrack. Po 20 minutách lítání už byl rozdíl 25s.

Člověk si vždycky trochu oddychne, když se ukáže, že není blázen... Šklebící se
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,640 návštěv