"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
* dlouholetý člen CloD komunity se stane PR hlavou TFS
* tým se rozrůstá
* chystá se generátor dynamické kampaně
* vylepšování AI
Hello everyone, this will be a small update with some information just to let everyone know things are still progressing smoothly. Much more exciting and content filled updates will follow in approximately 3-4 weeks by our new PR representative. I'll still respond to questions and help where needed, but as far as PR, I will be signing off after this post.
Our new PR rep is a member who is very well liked across the entire CloD community, one who is very knowledgeable with the game and one who has been contributing great things for the community for years. His first update will be up to him on when and what. Personally speaking, I'm very grateful and excited that he has joined TFS. His updates will be completely fresh in approach and I look forward to seeing them just as much as the rest of the community.
TFS has also welcomed several new members which will both speed up the process of getting 5.0 out, and also address certain noted gripes from the community. We have several additional coders which will help out in multiple areas, but most importantly the import/animation process for all the new objects, ships, and aircraft/cockpits that will be included for 5.0. We also have a member who will be taking over the bugtracker maintenance from our main coder and another coder who will be working on bringing a Dynamic Campaign Generator to CloD.
Multiple new aircraft have now been imported in game and are being tested, along with more static objects and turrets for new flyable aircraft. Work on the AI continues and within TFS we should have a big update from our AI coder tomorrow. I may break what I said earlier in this post and bring some news if I can about that front once we get it.
Just wanted to give you all a quick note with some good info and properly sign off. Thanks for being civil and respectful (for the most part), and using constructive criticism when needed. I leave you in excellent hands.
* nový člen týmu - 69th_Zeb (3D)
* datum vydání zatím nejasný
* letectvo:
-- import kokpitu CR.42, animace a ladění FM
-- modelování Bf 108 kompletní a připraveno na import
-- import Bf 109F-1/2/4 (se zástupným kokpitem a texturami) kompletní, ladění FM
-- import Spitfire IIa kompletní se zvětšeným chladičem oleje nahrazujícím původní
-- modelování Spitfire IIb kompletní a připraveno na import
-- modelování Spitfire Va/b kompletní a připraveno na import
-- modelování Hurricane IIa/b/c kompletní a připraveno na import
-- modelování Martlet III kompletní a připraveno na import
* podrobnosti v odkazu + nějaké ty obrázky pozemní techniky
Jsem v tom trochu ztracen. Až vyjde jednou verze 5.0. tak to bude placená hra a bude obsahovat mapu a planetset kolem Afriky..Ale bude obsahovat i současnou mapu a planetset co máme v 4.5 ? Jedna verze , dvě bojiště ?
Jsem v tom trochu ztracen. Až vyjde jednou verze 5.0. tak to bude placená hra a bude obsahovat mapu a planetset kolem Afriky..Ale bude obsahovat i současnou mapu a planetset co máme v 4.5 ? Jedna verze , dvě bojiště ?
Přesně tak ... půjde o placený addon. Nebo se pletu ? Jako je BoS ... BoM... BoK... BoBP
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.