Napsal jsem ji pro PCT a cca před týdnem odevzdal. Snad bude vydána brzy...
Ale v krátkosti řečeno tam nového není asi nic...nebo aspoň nic zásadního.
Fuci, ale podla spravnosti (korektnosti) by si mal porovnavat verziu Cliffs of Dover, v1.1xy, a BLITZ v4.5. A medzi tymito verziami uz rozdiely 100% najdes...
Nie je spravne porovnavat v4.5 a MOD 4.312, kedze v4.5 je v skutocnosti "len" technologicky krok, kedy sa doterajsia praca TF (teda ich MOD-y) pretavili do oficialnych zdrojakov a jednotnej code-base. Takze z pohladu uzivatela je skutocne 4.5 "takmer" rovnaka ako 4.312, ale to je z definicie a nie omylom!
Ked si ale odmyslis nejake neoficialne mod-y v medzicase, tak predosla oficialne vydana hra bola v1.1x, a dalsi jej oficialny nastupca je v4.5. Alebo sa na to mozes divat aj tak, ze TFS (Team Fusion Simulations, Ltd., komercna firma), ako vyvojar 3. strany, dostal od 1C zdrojaky CloD-a vo verzii 1.1x (dokonca ani nie tie najposlednejsie mozne), a za necely rok svojej spoluprace s 1C dokazal vydat novu hru, BLITZ, oznacovany verziou 4.5, ktora sa od 1.1x zasadne lisi.
To je ako keby si porovnaval DCS 2.5 proti 2.1 -- tiez tam nenajdes skoro ziadne rozdiely. Ale ked (spravne) porovnas DCS 2.5 s 1.5, tak tych rozdielov tam bude hafo.
Takze je treba spravne porovnavat jablka s jablkami, a nie jablko s hruskou, pretoze ti za poslednych X rokov ta hruska "zachutila" a tak si si na nu zvykol, ze na povodne jablko si uz ani nespomenies!
Tak co, upravis este svoj clanok, aby bol korektny?!
Tak ono by stačilo si přečíst ten change list. Klidně se to může porovnávat s 4.312, protože 4.5 je bug fix patch a jen poměrně málo obsahu. Nový obsah je jen ve formě nových letadel a objektů. Jinak mapa stejná, sim stejný. Nicméně těch změn a oprav na vnitřku simu je fakt hodně. A mnohé jsou zásadní. Bohužel lidi ani nevěděli, co všechno bylo blbě na FM, DM, atmosféře, engine managementu a tak podobně. Takže to přjde stejné. 4.5 je prostě ozdravený základ pro další vývoj.
Ta recenze je psaná spíše jako samostatná. Není založena na porovnání s původním simem, nebo TF4.3.
Nicméně je to spíše filosofování na letecké téma, nečekejte detailní rozbor bugového chechlistu bod po bodu. Ono se člověk těžko oprostí od nadhledu, že takhle to snad mělo vypadat před sedmi roky a ne dnes. Více plná konkrétních faktů a hlavně komparační bude až recenze BOK. Také musíte mít na paměti, že těžko v ní budu psát jazykem SVK a hodnotit opravy plnicího tlaku DB 601 N . Tedy tohle tam zrovna zmiňuji, ale spíše pro zajímavost 😁
Obrázkyz CLODa byly vždycky moc pěkný, je to vlastně takový 3D generátor obrázků WWII techniky .. tisknout to do kalendáře dalo by se na tom i dobře vydělávat :D
kupodivu 101% souhlas ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jen škoda že krásné obrázky neumí udělat TF v menu samotné hry. Stačilo by aplikovat lepší AA metodu a zubaté antény a okraje zmizí.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
So as it stands we are listening to feedback and steadily working through updates and fixes. Here's news on the fuel tank fire which many reported to be too extreme, so it's being toned down to make it still extensive but no longer extreme?
This will be included in a January patch (still being built) and be part of a selection of fixes to issues including code work, map details, effects and others (detailed in the patch notes).
So for now here are a few pictures of the updated fuel tank fire effect, cheers, MP/TFS
CLIFFS OF DOVER - BLITZ Version 4.53 is live
Hello All
We will be activating Version 4.53 on Steam. (should be up Friday February 16th)
Changes:
- Netcode improvements
- Addition of hi resolution cockpits for all aircraft
- Added drag for Hurricane and Bf-110 bombracks
- Correct gunsights for British types
- Changes to AI gunner effectiveness (less effective)
- Fix to allow Vehicles to be driveable
- Fix to reduce the range at which active AI gunners are being drawn by the game engine... fps saving
- Some small changes to the Sounds
Please note for those wanting to host servers:
The server will have a tendency to park cores... which will increase lag.
Changing the power options to "high performance", will improve performance considerably. Please check your server settings.
Please note: Our Chief Coder is busy with Real Life concerns and does not have the time at the moment to address a few bugs... these will be fixed in a final version... but we wanted to get this out for the players.
- The driveable vehicles are now listed in the Quick Mission aircraft selection screen.
- There is some smoke in the cockpit when firing nose mount guns
- The AI gunners have been adjusted to suit Single Player preferences... we will be releasing an optional version later which will see the AI gunners be tuned to Multiplayer preferences. (more accuracy)
To je hezké, ale nepíší že 109 zase lítá jak urvané ze řetězu. Prakticky se k němu nedá přiblížit. Odlétává s lehkostí a bez zemské přitažlivosti. Také se nedají jen tak lehce poškodit. Jejich hlavní Programátor je zaneprázdněn jak píší. Tak to je v pr..li a na opět dlouhé lokte.
Mě od tý poslední aktualizace CloD přestal chodit úplně. Prostě nenaběhne. Jsem to i celé smazal a přeinstaloval a ... něco je rozesrané, ale nemám sílu to řešit. BOSko funguje hezky, tak se nebudu trápit.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.