Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Ajvn |
Přidané 26-02-2018 14:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Mi nejde o nějaké "bojové" využití trimování, ale o pohodlí.
Mám trim výškovky na tzv. plynové páce z X-52. Takže vždy vím kde přesně jsem prostě pohoda pohodička. U tlačítek vím prd. a za druhé se nadčítají šíleně rychle. Ano někdy když je najvětší krize dá se to rychle použít i v boji. (myslím páku). Ale dělam to nerad. Připadám si tak nějak nepatřičně, nepilotně, nasimulátorově, prostě blbě herně.
Ne neskuhrám. Všechno se dá nacvičit. Mám teď zmáklé trimování i na čudlíkách.
Prostě jen na páce je to fakt labůžo: Start, přistání, nebo když koníček zrychluje tak mu jemně povolíš úzdu paráda. .
Nebo: Páka X-52 má na "hlavě" poťák takže mám na něm trim směrovky. Jednoduché přesné konfortní. Víš přesně kde jsi. Nemusíš se jebat s tlačítkama zhuru dolu, tam a zase spátky.
Ja fakt žiju v přesvědčení, že tenhle problém dají tvůrci jednou do cajku. |
|
|
|
606_Smis |
Přidané 26-02-2018 15:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 222
Založený: 24.06.09
|
1stCL_Jiricek napsal:
Já pořád nevím, co je na tom tak úsměvného Že se (s trochou nadsázky) trim používá častěji než knipl ti potvrdí snad každý reálný pilot včetně těch zde diskutujících. Jen "čistí virtuálové" trim pořád považujou za cosi mystického či nespravedlivě pomáhajícího.
Tak ja trim používam stále ale len na to aby mi držal stroj rovno, prípadne aby som vybral dive. Je síce pravda že je to jediná vec ktorú nemam namapovanú na joysticku ale na klávesnici tak sa mi tam cez tie káble tolko šahať nechce
A ono je asi obrovský rozdiel keď točíš s kolečkom trimu ktoré je priamo prepojoné s vyvažovacími plochami lietadla ku ktorému si pripútaní a cítiš aj odpor toho trimu aj to kam éro smeruje ako keď len točíš "mrtvým" potenciometrom/tlačítkom.
Tiež som mal raz taký let na skúšku kde som pilotoval niečo cez pol hodinu ale to bol taký lahký ultralight (FM 250 Vampire) že bolo stále treba korigovať hlavne bočné nárazy vetru a to bola dosť makačka keďže ten den dosť fúkalo. |
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 27-02-2018 06:59
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
A to už si člověk myslel . . . . a zas nic!
IL-2 Facebook:
Attention Pilots!
We will be performing a big amount of long overdue forum maintenance starting tomorrow Tuesday February 27th at 11am Moscow Time. We hope to have it done and the forum back up by the weekend. https://forum.il2sturmovik.com/
This maintenance has nothing to do with the release of 3.001 update. You will still be able to log in and play the game as usual. Work and testing on 3.001 continues! We appreciate your patience.
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 27-02-2018 08:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Srovnání La-5FN a FW 190A-5: http://www.luftsc...cz/?p=3566
|
|
|
|
magot |
Přidané 27-02-2018 11:28
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
to srovnání je neúplné a nepřesné ..
aby to bylo úplné museli být doloženy zdroje výkonové tabulky rudé armády (kterým se dá stěží věřit)
+ ideálně zdrojové tabulky USAAF či Luftwaffe pro La-5FN a to porovnat a vzít jako něco od čeho se dá odrazit.
Pro A-5 jsou tabulky dostupné a celkem důvěryhodné.
Pak by se muselo ověřit zda byly tabulky vytvořeny podle stejných podmínek, čili + - shodné podmínky počasí, atmosféry, vítr, tlak, atd.. shodná konfigurace paliva/ naložení. Čili aby ty tabulky odpovídali tomuto.
Dále pak aby bylo dostupné nejen měření IAS ale i TAS.
btw nejedou ty umělci v 777 podle téhle pseudo tabulky?
Upravil/a magot dne 27-02-2018 11:41
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 27-02-2018 12:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
Rád si nechám poradit a případně opravím/upravím. Můžeš být konkrétnější? (v článku srovnávám ovšem pouze hodnoty uváděné od vývojářů simulátoru nikoli pro reálná letadla, která v reálu mohla, ale také nemusela dosahovat stejných parametrů, jaké jim přiřadili tvůrci hry).
EDIT: než jsem napsal svoji odpověď rozšířil jsi svůj příspěvek o další info. Souhlasím s tebou, ale jak jsem zmínil, nemám ambice dobrat se porovnání výkonů reálných letadel. Článek je orientován pouze na simulátor.
|
|
|
|
magot |
Přidané 27-02-2018 13:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Ano teď už ten článek je srozumitelný. Je o výkonech s kterými pracují vývojáři/ analytici a s reálnou předlohou letadel to nemusí souhlasit.
Pak to máš správně
Kdybys do článku přidal ještě jak se např. A-5 BOX odlišuje od A-5 IRL můžeš použít zdroje odsud:
http://www.wwiiai...190a5.html
(oskenované originální tabulky + překreslené tabulky aby se to dalo lépe číst)
Popřípadě jsou myslím dobré zdroje na Luftarchiv.de, nicméně tam to chce mít nějaký privátní přístup.
Myslím že by to čtenáře tak mohlo zajímat.
K La-5 FN originálním tabulkám Lavočkina nemám přístup. (Ale můžu se podívat co zbylo po Olegovi ve zdrojích pro šturma, třeba tam něco bude)
Upravil/a magot dne 27-02-2018 13:25
|
|
|
|
Lanc |
Přidané 27-02-2018 13:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
Ja sa v tom nevyznam a ani korculovat sa neviem. Ale neda mi sa nespytat. Ake podmienky musi splnat taka G-4, aby v 6+ dala tabulkovych 650km/h. To je v dajve?
2/JG26_Krak
|
|
|
|
Tapi |
Přidané 27-02-2018 13:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
magot napsal:
Kdybys do článku přidal ještě jak se např. A-5 BOX odlišuje od A-5 IRL můžeš použít zdroje odsud:
http://www.wwiiai...190a5.html
(oskenované originální tabulky + překreslené tabulky aby se to dalo lépe číst)
Bezva dík. Doplnil jsem odkazy na dva grafy pro A-5 na konec článku (IMHO se mi zdá, že to docela sedí s údaji v BOX)
K La-5 FN originálním tabulkám Lavočkina nemám přístup. (Ale můžu se podívat co zbylo po Olegovi ve zdrojích pro šturma, třeba tam něco bude)
Pokud bys někde vyštrachal něco hodnověrného pro La-5FN, rád to zveřejním (ať už odkaz nebo samotný graf). Je jasné, že žádné srovnání nebude dokonalé, jak jsi psal, právě z důvodu nesouladu mnoha faktorů jak externích, tak v konfiguraci samotných testovaných strojů (u rusů navíc známý obecně častý výrazný výkonový pokles u sériových strojů proti prototypům z důvodu nekvalitní výroby), ale pro základní orientaci by to mohlo být vhodné doplnění článku.
|
|
|
|
magot |
Přidané 27-02-2018 13:58
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tapi napsal:
IMHO se mi zdá, že to docela sedí s údaji v BOX
Nemají to úplně přesně ale + - ... horší to bude s tou lavinou .. |
|
|
|
Baron |
Přidané 27-02-2018 14:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nebude
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 27-02-2018 14:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tak určitě luftwaffe dostane nejnovější stroje
|
|
|
|
Mira |
Přidané 27-02-2018 14:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Barone, nebud tajemnej jak mnich a už něco pusť |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 27-02-2018 15:44
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Barone nepouštěj nic. Ja se strašně rád těším. |
|
|
|
Saburo |
Přidané 27-02-2018 16:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
se koukám drží s tou Lavinou ještě u země, dají se najít výkony ještě o fous lepší (593 místo 583 km/hod) a hlavně podle tohoto manuálu z roku 44 to vypadá, že mohly letět na forsáž ne 10 ale 15 minut, do výšky 2000m...
jen přemýšlím nad tím, kdo s ní odlítá těch 10 hodin než tam dá plnej kotel |
|
|
|
Tapi |
Přidané 27-02-2018 17:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1141
Založený: 08.04.09
|
To Saburo: hodně zajímavý! Nemohlo se jednat o nějakou subverzi či pozdější modifikaci verze FN? V ruských érech se moc nevyznám, ale pokud je ten manuál z r.44, tak to je skoro celý jeden rok časového odstupu od FN verze z jara 1943, která bude v BOK...
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 27-02-2018 17:42
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
V každém případě to po uvedení 5 FN bude vypadat na východní frontě jak na východní frontě. Modří budou lítat vysoko a honit sestřely. Rudí budou lítat nízko a mastit pozemáky. Tedy ono to tak do značné míry vypadá už teď, ale pak už dole bude taková tlačenice, že tam modří nepolezou vůbec a FW se přesune do pozice rychlejší Štuky. |
|
|
|
magot |
Přidané 27-02-2018 17:46
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
A vypadá to že při standartním výkonu vydržela FN max 40 min, jestli dobře čtu parusky
Помнить о малой продолжительности полета Ла-5ФН: 40 минут при нормальной мощности и еще меньше - на форсаже".
http://www.airwar...la5fn.html |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 27-02-2018 17:54
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
V tom článku se taky píše С 30 января по 11 февраля 1944 года на летно-испытательной базе завода No. 21 провели контрольные испытания серийного Ла-5ФН с тремя пушками УБ-20. Максимальная горизонтальная скорость у земли на номинальном режиме работы двигателя не превышала 596 км/ч. Основываясь на опыте эксплуатации ряда самолетов предположили, что при форсировании мотора скорость у земли увеличится на 30-35 км/ч и составит 630 км/ч.
Tedy s 3 kanónama a 596km/h u země na nominálním výkonu - 11 února 1944. |
|
|
|
Saburo |
Přidané 27-02-2018 18:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
40 minut na nominále je dolet, ten měly laviny tragickej, to není žádná novinka, jde množství paliva a ne o limity motoru
mimochodem v jiném manuálu, taky z roku 44!!!, je forsáž na 5 minut, tak to třeba jen zprůměrovali (no asi ne)
bohužel u té super třílaufové laviny není nic konkrétního, nejsou tam popsané žádné další úpravy nebo alespoň seriál, tak vše o ní zůstává jen v rovině těžkých teorií o co vlastně šlo... |
|
|