DCS World 2017
|
606_JuLB |
Přidané 29-01-2018 17:31
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
To vyzerá naozaj komplikovane |
|
|
|
606_hayes |
Přidané 29-01-2018 20:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
takze ked mam obe verzie v PC, mozem s kludom jednu vyrazit ? teda konkretne tu 2.2OA a nechat si len 1.5.8. a z nej sa mi to aktualizuje? lebo sak nemam tolko miesta na disku? |
|
|
|
magot |
Přidané 29-01-2018 22:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
ano |
|
|
|
petsild |
Přidané 29-01-2018 23:00
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
606_hayes napsal:
takze ked mam obe verzie v PC, mozem s kludom jednu vyrazit ? teda konkretne tu 2.2OA a nechat si len 1.5.8. a z nej sa mi to aktualizuje? lebo sak nemam tolko miesta na disku?
Pro instalaci 2.5 je doporučeno nechat si obě, kvůli méně staženým datům k 31.1.
|
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2018 14:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Viggen update 2.5 Ta autogenerovaná cartridge vypadá celkem user-friendly
New feature! auto-generated data cartridge. Choosable in the kneeboard (# 6)
The Auto-generated data cartridge is a cartridge with five pre-programmed waypoints, where the third waypoint will be located on the first expected enemy units. This waypoint will take into account projected target movement and if you follow Time on Target cues, you will intercept your target. ** This is a work in progress feature! **
You can now load a data-cartridge file stored in the saved games-folder without respawning. Details on this will be posted on the forums.
New Export of ELINT-analysis data to Saved games-folder added! It will be located in the %SAVED_GAMES%/DCS_AJS37/ELINTData.info file. The DCS_AJS37-folder must exist for export to work ** work in progress ***
Added new JA-37Di “Akktu Stakki” Livery by Magnus Almgren!
https://imgur.com/a/FiYYE
Fixed FORMLJUS not illuminating tail with deferred rendering on
Fixed fuselage FORMLJUS (slimelights) not appearing with deferred rendering on
Corrected landing light sprite movement
Landing light distance and attenuation reworked for deferred rendering
Landing light will no longer illuminate the cockpit
Landing light will now follow nosewheel strut rotation.
Wing nav/formation lights will now cast dynamic lighting
Fixed static airfield AJS-37 missing canopy & ejection seat issue.
Adjusted PBR materials for new tonemapper gamma
Fixed missing Bare Metal livery due to errant commit
Fixed missing ordinance icons
Fixed duplicate material name of canopy glass & rocket pod (Thanks Home Fries!)
Replaced default Viggen briefing UI image
Corrected AKAN Gunpod size
Fix to RWR showing ghost signals
Fixes to Time On Target calculation accuracy
Fix to second BK90 MJ1 not releasing
Fix to Glideslope indication issues.
Fix to inaccurate DYK and NAV - bombing
Fix to Maverick-sight going off target
Fix to Easter egg triggering erroneously. (or, rather, in common flight parameters)
Fixed Lysbomb not releasing and FÄLLD LAST light not activating
Various Fixes to U22 and U22/A pods
Corrected shader parameters for cockpit
Corrected shader parameters for LoD1/2/3 to fit better with LoD0.
Removed all instances std::rand() and replaced with ED’s replay-consistent random object.
Fixed Droptank fuel weight not being removed from aircraft
Fix to lift-performance in slow speeds/high alpha
Corrected shader parameters for all ordinance models.
Fixed default radio frequencies.
Fixed an issue where an AI aircraft could not be assigned to common frequency ranges.
Corrected some mission elements for new 2.5 Caucasus.
Fixed Canopy Glass in cockpit being practically invisible.
Fixed doubled up canard vortices and right wing will now generate vortices.
Adjusted ‘Mozdok Attack’,‘Moscow Takedown’ and ‘Attack the Camp’ Single missions for new Caucasus (thanks Grimes & Graywo1f!)
Darkened HUD Glass for better HUD visibility
Increased HUD material strength for better visibility |
|
|
|
Deschain |
Přidané 30-01-2018 15:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Možná hoax, ale vypadá to že to vyjde už dnes. Na redditu prej už někdo stahuje
https://forums.ea...tcount=665 |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 30-01-2018 16:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2946
Založený: 01.05.06
|
Už to sosám |
|
|
|
petsild |
Přidané 30-01-2018 16:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Opravdu jde 2.5 sosat a bere data zároveň s OA.
|
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 30-01-2018 17:25
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
Mňa by zaujímalo, ako dosiahnuť, aby ostala aj 1.5.8 final...? |
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2018 17:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
teď nijak, zůstane.
Teď je k dispozici pouze Open Beta 2.5 která přepíše OpenBeta 1.5.8. a pokud zvolíš tak přepíše i OpenAlfa 2.2.
Tzn, po instalaci zbude jediná instalace OpenBeta 2.5.
Plné verze 1.5.8. se to netýká. Té se to bude týkat až vyjde plná verze 2.5. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-01-2018 19:27
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Až dojde na naši verzi, tak se tě ten jejich aktualizátor sám zeptá, jestli chceš přejít na 2.5 nebo zůstat na 1.5.8.
Takže musíme čekat...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Mira |
Přidané 30-01-2018 20:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Updatováno..a..chlapi sorry, ale Kavkaz v BoK mi furt přijde hezčí..můj názor. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 30-01-2018 20:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2946
Založený: 01.05.06
|
Máš zapnutý Deferred shading a cocpit global ilumination? Taky si zkus snížit gammu. třeba na 1.9 |
|
|
|
606_hayes |
Přidané 30-01-2018 20:22
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
ja mam zvlastny problem, ked pustim updater na 2,2alphe tak sa mi pusti hra bez vobec kontroly verzie hry |
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2018 20:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
BoK je krapet o něčem jiném, nevšiml jsem si tam paneláků a lítajících trubek |
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2018 20:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
606_hayes napsal:
ja mam zvlastny problem, ked pustim updater na 2,2alphe tak sa mi pusti hra bez vobec kontroly verzie hry
to nepouštěj, open beta ji nahrazuje. Open alfa už není podporována. Není 2.2. už je 2.5. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 30-01-2018 20:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Já mám verzi 2.2 ... tak asi zatím smolík |
|
|
|
magot |
Přidané 30-01-2018 20:32
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
dej update openBeta 1.5.8 |
|
|
|
Mira |
Přidané 30-01-2018 20:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
AJaromir napsal:
Máš zapnutý Deferred shading a cocpit global ilumination? Taky si zkus snížit gammu. třeba na 1.9
Ano. Ale to máš jedno. Mně se stejně nejvíc líbí Korea v BMS |
|
|
|
606_hayes |
Přidané 30-01-2018 20:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
ked dam update 1.5.8. tak mi napise ze je UP to DATE, a openaplha nerobi nic ako som pisal takze pockam |
|
|