další obrázky s písmenkama .. oblast s tunelem měla kódové označení projekt "Zitteraal" nebo "Baustelle Inn"
Základy aerodynamického tunelu v Ötztalu v rakouských Alpách ve výstavbě (1943).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1943_oetztal1.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1943_oetztal2.jpg[/img] is not a valid Image.
Lágry pro větrný tunel (1942)
[img]https://s25.postimg.org/skjn4tw4v/dt-common-streams-streamserver.jpg[/img] is not a valid Image.
mapa oblasti
[img]https://s25.postimg.org/3ra346ku7/img_9950.jpg[/img] is not a valid Image.
Situace dnes v Ötztal: oblast zástavby kde býval tunel
železniční rampa pro zásobování vlaky
[img]https://s25.postimg.org/dol3x303z/dt.common.streams.Stream_Server.jpg[/img] is not a valid Image.
přeživší budova aerodynamického tunelu
-----
-----
Jiný větrný tunel v Göttingen (dolní Sasko)
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1920_zeppelin.jpg[/img] is not a valid Image.
větrný kanál 1 byl postaven v roce 1919: Pohled na měřicí úsek s tříkomponentní stupnicí a sběrnou nálevkou. Na levé straně trysky se nachází regulátor tlaku (asi 1922).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1922ca_mess.jpg[/img] is not a valid Image.
Aerodynamické zkoumání modelu skokanů v Göttingenu (1927)
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1927_ski.jpg[/img] is not a valid Image.
Šestikomponentní stupnice Göttingenského tunelu 1 byla vedena po kolejích do aerodynamického tunelu, mezi tryskou a sběrnou nálevkou. Uprostřed modelu letadla jsou zavěšena vlákna.
Vlákna přenášejí účinek síly proudění vzduchu na váhy, při němž je možné vyčíst vliv síly v jednotlivých součástech (1928).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1928_waage.jpg[/img] is not a valid Image.
Nová konstrukce tunelu Göttingen 6: Instalace částí tunelu. Montážní práce v oblasti měření. Pohled do eliptické části tunelu, osoby pro srovnání velikosti (1935).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1935_k6_bau1.jpg[/img] is not a valid Image.
Nová konstrukce tunelu Göttingen 6: Instalace částí tunelu, spoje: Ocelová konstrukce pro budovu obklopující tunel. Pohled z východu (1935).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1935_k6_bau2.jpg[/img] is not a valid Image.
Nová výstavba tunelu 6 Aerodynamického výzkumného institutu (AVA) Göttingen. Pro srovnání velikosti je osoba v trysce (1936)
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1936_goe_k6.jpg[/img] is not a valid Image.
Nadzvukový tunel des Göttinger Kaiser-Wilhelm-Instituts für Strömungsforschung (KWI) s průřezem měření 60 x 75 milimetrů v kasárně u domu 10, pracovní skupina Walchner 1939
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1939_goe_ueber.jpg[/img] is not a valid Image.
V malém nadzvukovém větrném tunelu A7 v Braunschweigu lze dosáhnout až třikrát vyšší rychlosti zvuku (Mach 3). V roce 1939 se v tomto tunelu uskutečnily první měření na křídlech, které byly paralelně s pokusy v Göttingenu prof. Adolfa Busemanna cca 1939.
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1939ca_ueber.jpg[/img] is not a valid Image.
Der Braunschweiger Schießkanal K1 (kanál K1) byl postaven a dokončen v roce 1940. Byl to 400 metrů kde byl tlak vzduchu odpovídajícím nadmořské výšce 20 kilometrů. Byla určen k testování palubních zbraní. (kolem roku 1940).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1940ca_bs_sk.jpg[/img] is not a valid Image.
GR II, první kryogenní kanál na světě v Göttingenu během výstavby (1941).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1941_goe_kryo.jpg[/img] is not a valid Image.
Demontáž po druhé světové válce: Göttingenův rozmrazovací a chladicí kanál GR II byl označen čísly demontáže a poté demontován.
Na obrázku je zobrazena měřicí část s ventilátorem a odbočujícími rohy v pozadí, stejně jako směšovací komora v popředí (1946).
[img]http://www.dlr.de/100Jahre/Portaldata/37/Resources/images/1946_demont.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 17-01-2018 09:22
Výztuž na obrázku "1941_goe_kryo" v oblasti kruhového průlezu musel montovat nějakej mongol. Vzdálenost výztuže je zcela mimo koeficient "nepřesnost na stavbě".
Ondrej1 napsal:
Výztuž na obrázku "1941_goe_kryo" v oblasti kruhového průlezu musel montovat nějakej mongol. Vzdálenost výztuže je zcela mimo koeficient "nepřesnost na stavbě".
To je docela možné, v rámci hospodářské výpomoci byly i mongoloidní rasy nedobrovolně nasazeny ..
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.