Jinak po dnešním hotfixu je v harrierovi mnohem více FPS.
Úhel klapek v režimu STOL se odvíjí od naklonění trysek. Čím více jsou trysky nakloněné, tím větší je i úhel klapek.
YouTube Video
Zítra ti natočím ještě vzlet a přistání na tu ledadlovku. Není to moc těžké. Ideální je mít 2 plynovky, kde jednu osu máš pro plyn a druhou pro úhel trysek. Protože úhlem trysek si pak koriguješ ryhlost letu.
Upravil/a AJaromir dne 01-12-2017 22:57
úhel trysek mám samozřejmě namapovaný na druhé plynovce.
Učím se s tím zacházet, hlavně ten poměr tahu k úhlu a najít ten bod kdy se letoun začne nenávratně propadat je docela problém
Upravil/a magot dne 01-12-2017 23:13
na vnitřním pylonu jsou bomby typu junior
[img]https://s25.postimg.org/ccvr3tnlr/Screen_171201_180132.jpg[/img] is not a valid Image.
ano, jako za starých časů s F-4kama jde zaměřit slunce a zničit
[img]https://s25.postimg.org/8t9tdzq0v/Screen_171201_181652.jpg[/img] is not a valid Image.
ač harrier padák nemá, tak tento ho má ..
[img]https://s25.postimg.org/fwhotmilr/Screen_171201_183637.jpg[/img] is not a valid Image.
lochnesska útočí na Tarawu
[img]https://s25.postimg.org/6opgcww3z/Screen_171201_195241.jpg[/img] is not a valid Image.
zakousla se do lodního šroubu
[img]https://s25.postimg.org/r8uabfefz/Screen_171201_195252.jpg[/img] is not a valid Image.
nekecám, couvám po vodě, kola se dotýkala vody ..
[img]https://s25.postimg.org/4k53bupcf/Screen_171201_195649.jpg[/img] is not a valid Image.
vylejzat vždy doprava
[img]https://s25.postimg.org/df5xmcqzj/Screen_171201_200210.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/p49xackj3/Screen_171201_200215.jpg[/img] is not a valid Image.
ten vnitřní hangár Tarawy se nedaří a nedaří
[img]https://s25.postimg.org/tdencivi7/Screen_171201_202734.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 01-12-2017 23:39
úhel trysek mám samozřejmě namapovaný na druhé plynovce.
Učím se s tím zacházet, hlavně ten poměr tahu k úhlu a najít ten bod kdy se letoun začne nenávratně propadat je docela problém
Podle manuálu je to AoA 15°, ten bys neměl překročit.
1.5.8 vám teď v Multiplayeru běží normálně? Na 104th mám trhaný obraz, i když podle FPS by to mělo být přijatelný. Když založím rychlý start tak to jede normálně, ale MP trhání. Dík
1.5.8 vám teď v Multiplayeru běží normálně? Na 104th mám trhaný obraz, i když podle FPS by to mělo být přijatelný. Když založím rychlý start tak to jede normálně, ale MP trhání. Dík
Úplně stejná zkušenost dnes na MB2.Nejhorší to bylo asi v Harrieru,ale i A-10C se cukala.
1.5.8 vám teď v Multiplayeru běží normálně? Na 104th mám trhaný obraz, i když podle FPS by to mělo být přijatelný. Když založím rychlý start tak to jede normálně, ale MP trhání. Dík
Hoj, mise na MB2 je teď upravena pro lepší FPS, u mě nárůst 10-15snímků.
Ovšem když lidé obsadí 10 AV8 tak je znát pokles včetně lagů, když se piloti neustále připojují do těch Harrierů.
=MB2= 1.Flight - Falcon Flight; =UVP= Společné výcvikové centrum JTC; =AVS= Aliance Virtuální letek
Ještě máme vyzkoušené, že pokud někomu nestíhá PC vykreslovat scénu, třeba při přeskakování pohledu F2 mezi další letadla po mapě, obraz mu zmrzne na par sekund než se mu vše vykreslí. Tento jeho zámrz má vliv na ostatní, kteří dostanou lag ... asi synchronizace?
Zkrátka a dobře piloti si za lagy mohou sami.
=MB2= 1.Flight - Falcon Flight; =UVP= Společné výcvikové centrum JTC; =AVS= Aliance Virtuální letek
Hoj, mise na MB2 je teď upravena pro lepší FPS, u mě nárůst 10-15snímků.
Ovšem když lidé obsadí 10 AV8 tak je znát pokles včetně lagů, když se piloti neustále připojují do těch Harrierů.
Bylo by možné optimalizovat MB2 server tak, aby žral méně grafické vram? Pokud se přípojí uživatel, který má méně jak 6Gb vram, příklad třeba GTX970 má využití paměti na nejnižší nastavení přes 4,2Gb a ve skutečnosti používá jen 3,5Gb a nedej bože piloti s takovou grafikou obsadí 5/10 AV8, tak je to pro server konečná i když bude fungovat na silném železe.
Lepší optimalizaci na misi 003 už nelze udělat. To jaký kdo má PC a na jaké detaily hraje to už neovlivním.
Počítám i s tím, že až se implementuje F14 a F18 tak Vám zas pár FPS ubude.
Něco jiného je létáni v COOP misích, tam se všichni připojí do letadel na začátku, pohledy a mapa F10 jsou zakázány, takže lagování je téměř neutralizováno.
=MB2= 1.Flight - Falcon Flight; =UVP= Společné výcvikové centrum JTC; =AVS= Aliance Virtuální letek
Takže kdo má slabší PC, neměl by vlastně ani k vám na server chodit. Nejen že si to neužije, ale navíc kazí zážitek i ostatním. V tom případě, by to chtělo do popisu mise definovat vhodnou sestavu pro připojení
Po nikom nic nechceme a lidé moc nečtou, každý pozná sám, že v naší misi má méně FPS a buď se mu naše mise líbí a překousne výkonovou náročnost nebo ne.
V nové misi 003 si pravidelní hráči u nás nárůst FPS pochvalují.
=MB2= 1.Flight - Falcon Flight; =UVP= Společné výcvikové centrum JTC; =AVS= Aliance Virtuální letek
On MB2 server je místy opravdu přeplácaný a náročný (to je daň za to že je to vycikově-bojová mapa). Ale myslím že za tohle MB2 ani hráči nemohou.
Já tam mám v AV-8B cca 60 FPS a dostávám trhání obrazu kdy FPS skáče z 70 na 50 a nazpět. Podle toho co lidi píšou na diskusním fóru RAZBAM v DCS tak to dělá více lidem i na jiných serverech a píšou tam o tom i lidi co mají grafku 1080ti. Jeden tam psal, že mu pomáhá se hned po načtení mise odhlásit a znova ji načíst.
Otázka: Kdy bude Hornet vydán?
Odpověď: Datum předběžného přístupu oznámíme ve stejný čas, kdy bude pro předkup k dispozici (promiňte, ale již žádné nejlepší odhady). Datum předkupu záleží na tom, kdy budeme mít stabilní sestavení Hornetu, které poskytne klíčové vlastnosti předběžného přístupu - PFM letový model, funkční motorové, palivové, elektrické, hydraulické, rádiové systémy, osvětlení, výstražný/poradní systém, nouzové systémy a systém zbraní popsaný zde: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3285514&postcount=13
Otázka: Budou zahrnuty operace na letadlových lodí?
Odpověď: Základní operace na letadlových lodí budou k dispozici, ale nejdříve budou odkázány na to co máme nyní pro Su-33. Během předběžného přístupu budou k dispozici více detailní a realistické operace Case I, II a III.
Otázka: Jaké letky budou k dizpozici?
Odpověď: Nejdříve se zaměříme na letky US Navy - skiny, senzory a zbraně.
Otázka: Bude Hornet vydán spolu s DCS World 2.5?
Odpověď: DCS World 2.5 bude před vydáním Hornetu k dispozici.
Otázka: Bude Hornet vydán s letadlovou lodí třídy Nimitz?
Odpověď: To budou dva samostatné moduly, ale plánujeme nabídnout balíček obsahující oboje. Aktuálně máme v plánu méně detailní verzi, která bude pro DCS World zdarma.
Otázka: Bude Hornet uvolněn s manuálem?
Odpověď: Hornet bude uvolněn s průvodcem předběžného přístupu, který vás bude instruovat jak letoun ovládat. Jak se nové vlastnosti budou přidávat, budeme průvodce aktualizovat. S finálním vydáním Hornetu uvolníme plný manuál.
Otázka: Bude Hornet schopen sdílet informace z datalinku A-10C?
Odpověď: Jakmile implementujeme Link-16 bude to rozhodně něco co chceme za pomoci datalinkové schopnosti A-10C prozkoumat. A-10C používá SADL, ne Link-16.
Otázka: Bude Hornet schopen komunikovat s JTAC?
Odpověď: Ano, ale dorazí až po vydání předběžného přístupu.
Otázka: Budou pro Hornet k dispozici atomovky?
Odpověď: Ne.
Otázka: Je v plánu možnost odstranit pylony?
Odpověď: Ano, ale pravděpodobně ne s vydáním předběžného přístupu. Toto dorazí později.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.