Podobně jako Mustang, další původně privátní projekt, Jak-52, pravděpodobně do DCS dorazí jako plnohodnotný modul. Více info snad dorazí později. Mezitím pár obrázků.
Dalším překvapením je pokračování vývoje F-15E od RAZBAM Simulations.
Edit: Belsimtek potvrzuje práce na Huey. Multicrew bude trvat ještě pár měsíců díky odlišné implementaci od např. Albíka, nicméně máme pro Huey očekávat změny o kterých nás budou údajně brzy informovat.
* jejich AI balíček čínských jednotek (bude zdarma) již brzy v jedné z nadcházejících aktualizacích (pozn.: seznam vytažen z jiného FB příspěvku z 29.9.2017)
- letadla:
-- J-11A (AI) [dokončeno]
-- JF-17 "Thunder" (AI) [WIP]
- lodě:
-- 052B torpédoborec DDG-168 "Guangzhou" [dokončeno]
-- 052C torpédoborec DDG-171 "Haikou" [téměř dokončeno]
-- 054A fregata FFG-538 "Yantai" [dokončeno]
- zbraně:
-- YJ-83 protilodní střela [dokončeno]
-- YJ-62 protilodní střela [WIP]
-- 9M317 protiletadlový systém [dokončeno]
-- HQ-16 protiletadlový systém [dokončeno]
-- HHQ-9 protiletadlový systém [dokončeno]
-- PL-5EII raketa vzduch-vzduch [dokončeno]
-- PL-8 raketa vzduch-vzduch [dokončeno]
-- PL-12 raketa vzduch-vzduch [dokončeno]
-- WMD multifunkční zaměřovací podvěs [dokončeno]
-- RKL609 ECM podvěs [dokončeno]
- pylony:
-- AKU-170 pro raketu R-77 na J-11A [dokončeno]
-- PF-12 pro raketu PL-12 [WIP]
* pracují na torpédoborci typu 052C a protilodní střele YJ-62
* dále pracují na tankeru KJ-200 založeném na A-50 od ED
* kolizní model JF-17 je hotový
* indikátory poškození pro každou komponentu
* DM úspěšně integrován do EFM
- zelená: lehké poškození
- modrá: střední poškození
- červená: těžké poškození
- černá: kritické poškození
Tiny updates:
As you may already know, Razbam AV-8B N/A will be out on Nov 29. Our China Asset Pack will also be released on the coming update, in which, J-11A, 052B and 054A will be included for its debut.
Meanwhile, one of our modelers is hard working on the 052C and its anti-ship missile YJ-62.
Besides, to expand the PLAAF units, we decided to make KJ-2000 based on Eagle Dynamic's A-50 model.
We will try our best to make both be included soon.
[He Is back!!] Another modeler has finished the collision model of JF-17, and now moves to the final stages of JF-17 modeling.
For EFM testing and visuliazation purpose, programmers wanted him to make the damage animations for all external components.
However, he refused - he still dares not to see any 'debris' since last 'family event' .
As a concession, he added damage status indicators for each damage component.
Different color of the ball represents different damage level:
1. green: light damage;
2. blue: moderate damage;
3. red: heavy damage;
4. black: critical damage;
And damage model (DM) now has been successfully integrated into our EFM.
.... (silently) we will definitely add the damage animation at the end
Jabbers se tentokrát podíval na skiny, vylepšení HUDu a exploze raket.
Quick demonstration of the Liveries for the AV-8B N/A Harrier II, the HUD and Cockpit glass improvements, and some rather sweet explosions, explosions are always fun :)
104th_Maverick pak nabízí ukázku tankování paliva za letu.
DISCLAIMER: This is an early access preview copy of the module and does not necessarily reflect what will be released when the module is launched into early access for everyone.
A key aspect of the Hornet early access release will be the air-to-air radar modes that consist of Range While Search (RWS), Single Target Track (STT), Latent Track While Scan (LTWS), and the Air Combat Maneuvering Mode of Boresight Acq (, Vertical Acq (VACQ), Wide Acq (WACQ), and Long Range Automatic Acq (AACQ). A lot of our efforts are now devoted to this.
Attached is an image just showing a symbol test. Several items are quite incorrect (it’s just a symbol test), so please don’t get too wrapped around the axle on this.
Once that is complete and the Early Access version of the Hornet has been released, we’ll be using the air-to-ground radar technology we’ve been developing over the past few years to create the A/G modes of the AN/APG-73 radar we are simulating. Our goal is to create the most realistic simulation of an A/G radar ever done for a game. This will be in addition to including the remaining A/A radar modes and functions.
Upon wrapping up the APG-73, we’ll move on to the ATFLIR, and at that time, develop a new and improved FLIR technology to provide the best and most realistic simulation of such a sensor.
You may also note in the image that we’ve been working on the lighting system for the IFEI. In fact, the panel was modified.
As for the Hornet start up video, we are just waiting on one critical item to be resolved with the caution and advisory system. The AV-8B will have the limelight to itself this weekend, but I hope to the Hornet start up video to you the week after… finally.
Wags se rozepsal ohledně vývoje DCS 2.5 a DCS WWII. Kde byli, kde jsou a kde plánují být.
Nebudu překládat celé, pouze krátký výtažek.
Něco málo k minulosti ED a co se chystá:
* když roku 1995 vydali jejich prvotinu, Su-27 Flanker 1.0, bylo jich v týmu 7
* po 27 letech mají kolem 80 interních programátorů, umělců, manažerů, testerů a producentů
* dále mají 18 partnerů a třetí strany, které krom vlastních modulů spolupracují i na interních projektech
* v roce 2005 se objevuje první Advanced Flight Model (AFM) - Su-25T
* v roce 2008, resp. 2009, se objevuje první Professional Flight Model (PFM) - Ka-50 Black Shark, resp. A-10C Warthog
* pro letadlo typu A-10C trvá vytvořit PFM obvykle 3 roky
* získat povolení/licenci (od výrobce a vlády) k tvorbě letadla může zabrat spoustu času, pro Ka-50 a A-10C to trvalo 2 roky!
* konečně podepsali nezbytné smlouvy a Hornet se tak může začít prodávat, už jsou prý blízko k nabídnutí předprodeje
* po Hornetu mají k internímu vývoji nachystaný moderní bojový letoun a vrtulník
* třetí strany - AV-8B Night Attack S/VTOL, F-14 Tomcat, JF-17, F-4E Phantom II, Mi-24P Hind, Bo-105 a další
* za 27 let interně vytvořili 5 generací grafického enginu
* zkoušeli jiné enginy (MSFS, OSG a další), ale vždy se vrátili k vlastnímu internímu řešení kvůli potřebě vyrenderovat prostředí, které vypadá a funguje skvěle od 1 metru do 50 000 metrů, věří, že v tomto je jejich engine unikátní a silný
* po 8 letech vývoje mají velmi stabilní grafický engine poháněný DX11, s technologií Deferred Shading a s Physical Based Rendering (PBR)
* upravují jejich engine pro podporu Vulkan API
* mají v plánu vypustit 2.5 v následujících týdnech
Ohledně WWII:
* The Fighter Collection (TFC), zásadní partner ED, s jednou z největších privátních sbírek druhoválečných letadel, požaduje již celkem dlouho po ED WWII letadlo, takže nemůžeme svého partnera ignorovat
* společně souhlasí, že WWII scéna je velmi zajímavá, TFC podporuje WWII od samého začátku
* tým pracující na WWII není týmem pracujícím na F/A-18C
* velmi je překvapil fakt, že investice vs generovaný zisk je pro WWII excelentní - P-51D je dvakrát efektivnější než A-10C
Hmmm, zajímavá zpráva. Jestli plánují VULKAN API (ten je proslavený hlavně díky novému DOOMovi, The Talos Principle a Star Citizen a díky podpoře všech aktuálně nejpoužívanějších operačních systémů), tak to bude ještě velmi zajímavé.
To v ED objevili Ameriku ne?! Přece naprosto každý min. tuší, že WW2 je, byla a vždy bude mnohem populárnější než moderna, o WW1 ani nemluvě. Proč mě to nepřekvapuje. Stačí se podívat do historie kolik vniklo WW2 leteckých simulátorů jen na PC vs moderna a jak si vedli finančně. Na to potřebovali 20+ let? Nemluvě o faktu, že udělat WW2 éro bude vždy jednodušší než moderní éro nacpané elektronikou.
Jen málo simulátorů moderny v historii PC překonalo prodeje WW2 simulátorů. Možná tak DID EF-2000 v roce 1995.
* po 27 letech mají kolem 80 interních programátorů, umělců, manažerů, testerů a producentů
* po 8 letech vývoje mají velmi stabilní grafický engine poháněný DX11, s technologií Deferred Shading a s Physical Based Rendering (PBR)
* se obávám, že z těch 80ti bude umělců, managorů a producentů 70 a testerů 3. Hádejte, kolik programátorů...
* ani po 27 letech, natož po těch 8, nejsou schopni udělat fléry a kouře tak, aby nezabíjely FPS.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
* po 27 letech mají kolem 80 interních programátorů, umělců, manažerů, testerů a producentů
* po 8 letech vývoje mají velmi stabilní grafický engine poháněný DX11, s technologií Deferred Shading a s Physical Based Rendering (PBR)
* se obávám, že z těch 80ti bude umělců, managorů a producentů 70 a testerů 3. Hádejte, kolik programátorů...
* ani po 27 letech, natož po těch 8, nejsou schopni udělat fléry a kouře tak, aby nezabíjely FPS.
Pocet jsi asi odhadl velmi presne, myslim. Spis bych rekl, ze po tolika letech maji stale engine, kde jsou stromy jen vizualni efekt. A maji stale system, ktery nema zadnou podporu kampane na persistentnim bojisti...
Rapier napsal:
To v ED objevili Ameriku ne?! Přece naprosto každý min. tuší, že WW2 je, byla a vždy bude mnohem populárnější než moderna, o WW1 ani nemluvě. Proč mě to nepřekvapuje. Stačí se podívat do historie kolik vniklo WW2 leteckých simulátorů jen na PC vs moderna a jak si vedli finančně. Na to potřebovali 20+ let? Nemluvě o faktu, že udělat WW2 éro bude vždy jednodušší než moderní éro nacpané elektronikou.
Jen málo simulátorů moderny v historii PC překonalo prodeje WW2 simulátorů. Možná tak DID EF-2000 v roce 1995.
Jestli objevili Ameriku netuším, stejně tak si nejsem jistý, že WWII scéna je finančně úspěšnější. Tak si tak namátkou zavzpomínám nad Sturmovik sérií, která byla tak finančně úspěšná, že 1946 přebral Daidalos Team, Cliffs of Dover Team Fusion a u stávající Battle of Something si každý druhý měsíc Jason neodpustí připomenout, že nemá dost peněz. Prostě pouze s překvapením zjistili, že na jednomotorovém druhoválečném letadle, kde jsou náklady kolem 150000$ a vývoj trvá 2-3 roky, se dá skončit v plusu. Když k tomu připočteme v podstatě nulový WWII obsah, neodpovídající planeset, neodladěná mapa, pak to překvapením je i pro mě.
Pro ED není DCS hlavním zdrojem příjmů, tím je TBS a armádní zakázky a ty nejsou na WWII obsahu postaveny.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.