DCS World: AV-8B Harrier II - Wild Weasel - další video od MagzTV
DCS World: AV-8B N/A Harrier II - Wild Weasel
I feel the need, The need for SEAD.
A special thank you to Eagle Dynamics and RAZBAM for the early access to the Harrier II module.
Ten model těch raketnic na externím modelu doufám nemyslej vážně
The DCS: Strait of Hormuz map is the strategic choke point between the oil-rich Persian Gulf and the rest of the world. Flanked by Iran to the North and western-supported UAE and Oman to the south, this has been one of the world’s most potentially dangerous flash points for decades. The region also includes the vast Arabian Sea that is well-suited to combat aircraft carrier operations. Be it from land bases in Iran, UAE and Oman, or from the deck of an aircraft carrier, the DCS: Strait of Hormuz map will offer a wide array combat mission scenarios to prove your metal.
Key Features of the DCS: Strait of Hormuz Map:
• 90,000 sq km highly detailed map area that centers on the Strait of Hormuz.
• As part of DCS World 2.5, it will support highly detailed terrain, textures, and buildings.
• Numerous, accurately rendered airbases in Iran, the UAE and Oman.
• Detailed cities such as Dubai and Bandar Abbas with unique buildings.
• “Strong Hold” islands such as Abu Musa and Greater Tunb.
• Iran, the UAE and Oman will be added to the list of DCS World nations.
DCS World: AV-8B Night Attack Harrier II - First Impressions
Jabbers (člen testovacího týmu ED) nabízí první dojmy z Harrieru.
Just my thoughts and first impressions of the new AV-8B Harrier from Razbam Simulations. DISCLAIMER: This is an early access preview copy of the module and does not necesarily reflect what will be released when the module is launched into early access for everyone.
Tak to jsem v klidu Jelikož budu muset provest nějaký upgrade abych aspon trochu rozběhl 2.2 tak na tohle už nezbude..
BTW : proč se to video zrazu stalo nedostupným ?
Tak to jsem v klidu Jelikož budu muset provest nějaký upgrade abych aspon trochu rozběhl 2.2 tak na tohle už nezbude..
BTW : proč se to video zrazu stalo nedostupným ?
Mě 2.x běhá líp než 1.5 a to mám plečku.
Odkaz opraven, nevím, asi reupload.
Otázka: Kolik je vás v týmu?
Odpověď: Máme kolem 70 zaměstnanců a konzultantů na plný úvazek.
Otázka: Při vytváření modulu komunikujete s armádou?
Odpověď: Ano, podnikáme v oblasti profesionálních tréninkových řešeních, The Battle Simulator (TBS). Máme klienty z několika vojsk a mezi některými z našich více veřejných projektů jsou tréninková řešení A-10C a AC-130 pro US armádu. Kromě těchto armádních klientů dodáváme DCS World spoustě zábavných center letecké simulace po celém světě.
Otázka: Jaké reálné lokace jsou aktuálně v DCS k dispozici?
Odpověď: Všechny naše mapy jsou skutečnými světovými místy. Mezi ně patří Kavkaz, Nevada a Normandie. Další mapy dle skutečných míst jsou aktuálně ve vývoji, např. Hormuzský průliv.
Otázka: Podílejí se na vývoji reální piloti? Pokud ano, jsou to piloti civilní, armádní nebo oboje?
Odpověď: Určitě. I přesto, že se dá spousta informací získat z technických manuálů, videí, obrázků a knih, pracovat se Subject Matter Experts (SME) je kritické, abychom dosáhli našich vysokých standardů.
Často jsou to piloti nebo pozemní obsluha letadla ve vývoji. Vývoj všech našich letadlech probíhal ve spolupráci se SME. Toto platí i pro třetí strany v DCS.
Otázka: Jak dlouho je Eagle Dynamics v provozu?
Odpověď: Eagle Dynamics bylo založeno v roce 1991.
Otázka: Jak dlouho trvá vytvořit modul zcela od začátku?
Odpověď: To hodně záleží na komplexnosti daného letadla, jak dlouho nám trvá vytvořit nezbytné technologie k podpoře modulu a získat o něm odpovídající informace. Tedy, vývoj se může lišit od 12 měsíců do několika let.
Otázka: Máte v plánu nabídnout DCS také Xbox ONE a PS4 platformám?
Odpověď: V tuto chvíli ne. Jsme zaměřeni na Windows PC.
Otázka: Jaký software používáte při tvorbě DCS a modulů?
Odpověď: Primárně používáme naše vlastní interní nástroje a náš vlastní engine simulace/grafiky. Nicméně, používáme například 3DS Max, Adobe Photoshop, atd.
Otázka: Můžeš nám prozradit které budoucí moduly přibudou do DCS?
Odpověď: Naší nejvyšší prioritou je unifikovaná verze, která podporuje všechny mapy a další moduly. Bude obsahovat aktualizovanou mapu Kavkazu, nové exploze, lépe zoptimalizovaný výkon, vylepšené mraky a další funkce. Paralelně, ve vývoji jsou nové mapy jako např. Hormuzský průliv, nové moduly jako např. BO-105, Mi-24P, F/A-18C Hornet, AV-8B N/A, F-14B Tomcat, F-4E Phantom II a některé další, které, doufám, oznámíme později.
Navíc je k dispozici široká nabídka kampaní vytvořených ED a třetími stranami.
Otázka: Oblíbený vrtulník?
Odpověď: Pro mě je oblíbený jeden z našich prvních, Ka-50 Black Shark. Nicméně, BO-105 a Mi-24P mohou brzy převzít korunu!
Otázka: Oblíbené letadlo?
Odpověď: I když stále ještě ve vývoji, je to již teď F/A-18C Hornet. Díky rozsahu rolí schopných vykonávat, letovým charakteristikám, zbraním, senzorům a schopnosti operovat z letadlových lodí. A myslím, že v tomto nebudu sám!
Otázka: Oblíbená hra ať již pro PC nebo konzole?
Odpověď: Samozřejmě DCS World.
Otázka: DCS je vždy považován za jeden z nejlepších simulátorů na trhu. Co více lze v budoucnu od DCS očekávat?
Odpověď: I po vydání unifikované verze DCS budeme pokračovat ve vylepšování technologiích, renderování terénu, vizuální efekty, zvukové efekty, multiplayer, výkon/stabilita, nové mapy a letadla, kampaně. Je důležitě si pamatovat, že DCS je neustále se vyvíjející produkt. Není to statický produkt kde bychom každých pár let prodávali novou verzi. Namísto toho je DCS freeware, obsahuje dvě letadla zdarma a to TF-51D a Su-25T.
Otázka: Víme o éře Normandie 1944, ale existují plány nabídnout další scénáře, např. první světovou válku a další dějiště skutečných bitev?
Odpověď: Určitě máme v plánu nabídnout další bojiště které by zahrnovaly druhou světovou válku.
Otázka: Odkud se vzal název Belsimtek?
Odpověď: Když se tým dal dohromady jeho jádro bylo v Bělorusku a adresa registrace také. Belsimtek Company ("BelSimTek") byla zformována v roce 2011. Belsimtek je běloruská strojírenská inovační společnost, která využívá dovedností vědců a špičkových inženýrů z Běloruska, Ruska a Ukrajiny pro vytváření profesionálních leteckých simulátorů a her. Všichni zaměstnanci mají vysokoškolské vzdělání v rámci své specializace, tři z nich mají doktorské studium.
Otázka: Kolik je vás v týmu?
Odpověď: Dostatek k vytváření DCS modulů vysoké kvality?
Otázka: Které helikoptéry jste vydali a pro jaké platformy?
Odpověď: Aktuálně pracujeme pouze pro DCS World. Našimi moduly helikoptér jsou UH-1H a Mi-8MTV2.
Otázka: Jaký software používáte k vytváření helikoptér?
Odpověď: Microsoft Visual Studio, Autodesk 3DS Max.
Otázka: Kdo testuje letový model helikoptér?
Odpověď: Alfa testování provádí vedoucí projektu, od prvního po poslední let. Nejprve skuteční piloti provedou beta testování, následuje tým testerů.
Otázka: Jak dlouho trvá vytvořit, otestovat a vyprodukovat helikoptéru?
Odpověď: V stavu, kde je celý tým směřován k vývoji pouze jednoho modulu, bude vývoj trvat od 14 měsíců do 2 let. Záleží na složitosti helikoptéry. Nicméně, s každým dokončeným modulem získává tým další zkušenosti, které v budoucnu pomáhají zrychlit proces vývoje. Ale poptávka k preciznosti a detailům konstantně roste. Něco, co jsme dříve zjednodušovali nyní děláme s každým novým modulem více realističtěji.
Otázka: Jsou skuteční piloti zapojeni do vývoje helikoptéry?
Odpověď: Samozřejmě! Pokud náš pilot nemá dostatek odborných znalostí pro určitý typ, zapojujeme piloty zvenčí.
Otázka: Jaká je tvá oblíbená helikoptéra?
Odpověď: Oblíbená je ta, která je aktuálně ve vývoji.
Otázka: Máte v plánu vyvíjet helikoptéry také pro FSX/Xplane a P3D?
Odpověď: O tom jsme ještě nepřemýšleli, ale kdo ví...
Otázka: Můžeš nám prozradit které helikoptéry jsou v plánech do budoucna?
Odpověď: Momentálně pouze Mi-24P. Další by mohly být v plánu, ale jak jsem již odpověděl dříve, čas na vývoj není krátký a během toho se může stát spousta věcí, takže není produktivní v tuto chvíli činit nějaká spolehlivé prohášení.
Dost pochybuju, ze je to duvod. Ty trojuhelniky by musely byt pres mapu, ne na kraji, a mimo to kazdy pricetny pouzije na takhle malou mapu konformni zobrazeni do roviny a ma vyreseno.
ale prd to je grafická chyba, nic takovýho tam být nemá ..
[img]http://www.schoenstatt-antofagasta.cl/capa9/2017/dcs/Strait%20of%20Hormuz/Strait_Hormuz-1.jpg[/img] is not a valid Image.
možná bys nám tady mohl ty hlupáku grafomanskej vysvětlit proč jsou rozdílné délky rovnoběžek a jak na to napasovat ten tvůj vohnutej čtverec....
Nojo, jsem ti šlápnul na kuří oko. Vohnutej čtverec je termín natolik ujetej, že jsem doufal, že ti dojde, že to je sarkasmus i bez tisíce smajlíků. Nedošlo, omlouvám se.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.