Zajímavý post na ACG, aneb kolik by jste byli ochotni zaplatit za CloD..nejde o oficiální anketu : http://www.aircom...amp;t=8806
Aby som pravdu povedal - nie je im zaco zaplatit....
Nojo, kluci znovu objevili kolo. Přišli na to, že práce jsou peníze a naopak. Bez peněz se práce blbě vykonává. Nedá se to řídit. Nedá se s tím smysluplně nakládat. Ale co, jsou furt rychlí. Komunistům to trvalo desítky let, než v praxi ověřili, že bez pěněz to skutečně nepůjde. Tihle na to přišli mnohem dřív.
Za sebe to vidím tak, že když to bude dobré, tak jim těch 30€ klidně pošlu. Ale ne bianco jako původnímu CloDu.
Komunistum to porád nedocvaklo....jenom lidem. Doufám že to vydají přes paypal abych si mohl zaplatit v prodejně voucher...kartu si kvuli tomu nezaložim.
Two new videos from Beta testing v4.49 - lighting and particle effects shown
Blenheim Hunting by JG4_ Karaya - Beta v4.49 footage IL2 Cliffs of Dover
Footage captured by JG4_Karaya in Beta v4.49 showing a selection of the new effects coming in Patch v4.5
Almost there.....final beta testing expected to start on November 5th
Team Fusion Simulations - Blitz Edition relaunch video
So here is the relaunch video for IL2 Sturmovik: Cliffs of Dover - Blitz Edition which will be available on Steam as soon as the final round of Beta testing is completed.
Since 1C Game Studios gave Team Fusion Simulations (TFS) access to the Source Code earlier this year, TFS have been fixing bugs, adding new content and preparing the software for re-release on Steam. There is, it is fair to say, still work to do and over the coming months we will be creating our first paid for expansion which will include many new aircraft and a complete new Theatre of Operations, that being the North Africa campaign.
We are still working hard to cram last-minute features and fixes into the software in preparation for it's upcoming re-release, the date of which will be announced shortly once final beta testing is complete (currently well underway).
Zase výmluvy!
Kdy bude „the final round of Beta testing is completed“?
"We are still working hard to cram last-minute features and fixes into the software in preparation for it's upcoming re-release, the date of which will be announced shortly once final beta testing is complete (currently well underway)."
Vlastně pozitivní je, že to chtěj prodávat. Páčto když to bude generovat nějaký výnos, budou se o to starat. Jen tak na nadšení se nic smysluplného postavit nedá. Alespoň část takové snahy musí generovat peníze.
Vlastně pozitivní je, že to chtěj prodávat. Páčto když to bude generovat nějaký výnos, budou se o to starat. Jen tak na nadšení se nic smysluplného postavit nedá. Alespoň část takové snahy musí generovat peníze.
Slibováním, že něco vydají, nic nevydělají. Jsou jak politici, slibují, ale skutek utek…
Starali se o to aktivně i když neměli přístup ke zdrojáku. Narozdíl od věčně uřvanýho Jásona to dělají s nadšením a vášní.
Vydáním za x let nějakého patche není moc dobrá strategie. Lepší je vydávat drobné úpravy pravidelně za kratší časový úsek.
Upravil/a Paulus dne 11-11-2017 13:37
Připomeň mi, kde TFS slibují nějaké datum vydání. Nebo že by jsi četl mezi řádky?
Že by klasika, člověk co o tom neví ni zbla bude radit jak by se to mělo dělat?
Starali se o to aktivně i když neměli přístup ke zdrojáku. Narozdíl od věčně uřvanýho Jásona to dělají s nadšením a vášní.
Starali a to skvěle. Jenže pak Colander prohlásil, že už nemá energii a vzdálil se. A tím to na nějaký čas usnulo, protože Colander byl snad jediný programátor, který do toho opravdu viděl. Asi proto sem tam vydávali ty ukázky 3D modelů, ale nebyl žádný pokrok na straně přepracování toho FM, jak říkali a vůbec programování. Co se změnilo, že zas pokračují, to už nevím, protože jsem přestal sledovat dění uvnitř TF. Tohle střídání nadšení a vyhoření je dost typické pro komunitní projekty. Když projekt trvá dlouho, což tenhle určitě trvá, pak jediný fakt spolehlivý pohon jsou peníze.
Co se týká nadšení a vášní Jásoně, to bych nepolemizoval. Že sem tam někoho sjede, je pro mě právě důkaz jeho osobního vztahu k tomu BOx. Ale možná jsi chtěl jmenovat jiné výtečníky, kteří se podepsali na původním CloDu.
Jak jsem psal:
Kdy bude „the final round of Beta testing is completed“?
Až provedou Beta testing tak něco vydají. To je snad slibování, né! To slibují několik let!
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Rumcajs napsal:
Starali a to skvěle. Jenže pak Colander prohlásil, že už nemá energii a vzdálil se. A tím to na nějaký čas usnulo, protože Colander byl snad jediný programátor, který do toho opravdu viděl. Asi proto sem tam vydávali ty ukázky 3D modelů, ale nebyl žádný pokrok na straně přepracování toho FM, jak říkali a vůbec programování. Co se změnilo, že zas pokračují, to už nevím, protože jsem přestal sledovat dění uvnitř TF. Tohle střídání nadšení a vyhoření je dost typické pro komunitní projekty. Když projekt trvá dlouho, což tenhle určitě trvá, pak jediný fakt spolehlivý pohon jsou peníze.
Co se týká nadšení a vášní Jásoně, to bych nepolemizoval. Že sem tam někoho sjede, je pro mě právě důkaz jeho osobního vztahu k tomu BOx. Ale možná jsi chtěl jmenovat jiné výtečníky, kteří se podepsali na původním CloDu.
Změnil se pouze takový drobný detail a to, že mají přístup ke zdrojáku. Pokud děláš dobrovolně s nadšením, pak peníze žádným pohonem nejsou.
Jmenovat bych mohl, např. Ubisoft, ale nejprve mi vysvětli jak původní CloD tým souvisí s údajným slibováním stávajícího týmu.
Nedokážu si plně představit, že by tu kdokoliv podobným toxickým způsobem, jakým se tu někteří diskutující prezentují, plival jed na Daidalos Team za to, že si v rámci své dobrovolné činnosti dovolili posunout vydání další aktualizace.
Navíc, dotyční toxíci mohou navštívit oficiální stránky, kde najdou seznam aktualizací a změn, případně YT kanál a pokud to zvládnou, spočítají i počet videí za poslední měsíc. Tolik ke stávajícímu vývoji.
Pliváním jedu se žádný projekt neurychlí, spíše naopak.
Tak já jsem o slibech TF nepsal nic a o TFku nakonec nikdy ani nic negativního. Jediný můj komentář je to, že rozumím tomu počinu přesunout TF do komerční sféry. I když se to dělá z lásky a nadšení, ono to něco stojí. Musej být někde servery se zdrojákama, musí se koupit třeba vývojové nástroje, musí se to udržovat, nedejbože platit za služby jako je hosting. Pracuje na tom sbírka lidí a většina z nich se musí především živit. Dělaj na tom už snad 4 roky, to je dlouhá doba na to, aby člověk vydržel jen s nadšením pro věc. Proto za sebe říkám, že takový krok schvaluju a rozumím mu. Ale nemám k tomu žádné další detaily, jen to, co tu proběhlo.
Toxíci, jak jim říkáš, prostě jsou a budou bez ohledu na to, o co právě jde. Jsou ve všech hrách, jsou mimo herní průmysl, jsou kdekoli jsou lidi. Nemá smysl se jimi zabývat, nikam to nevede.
Je známo, že jakákoli kritika na cokoli je v této české kotlině zapovězená.
Nezpochybňuji, že tým na CLODu maká, udělali hodně. Kdyby né nedal by se vůbec létat. Vytvoření videa taky stojí nějakou námahu a čas. Kdyby v tom časovém úseku jak vydávají videa, vydali drobná vylepšení simu, bylo by to přínosnější.
Howgh!
vydají to na Vánoce za 40 ojro abudete spokojení
(nebrat vážně)
teď dotaz - bude to fungovat tak, že původní již jednou zaplacená verze bude létatelná a oddělitelná od dalších placených "patchů" ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.