Opentrack - náhrada FreeTracku?
|
petsild |
Přidané 12-10-2017 14:39
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Killer napsal:
petsild napsal:
Josko mám...
stačí editovat soubor current.actions umístěný x:\Steam\steamapps\common\IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\input
Najít řádek ''bc_head_zoom'' a změnit jeho parametr na trackir_axis_z, jak prosté zato účinné.
Fungovalo by to asi dobře, ale proč jsem furt nalepenej v tom divnopohledu na palubce? Jak udělat, abych byl v nejoddálenější poloze a zároveň to fachalo jak má?
Vysvětlím proč... když použiješ osu Z v OT/TIR je výchozí poloha ve středu kokpitu, tedy jako virtuální analogová osa v poloze 50%. Třeba Rofko dokáže posouvat osu Z nativně ve hře pomocí křivky, proč tak důležitá věc není i BOX mi hlava nebere. Abys nebyl nalepený na palubku, tak se stačí posunout v kokpitu libovolně jak potřebuješ změnou Options – Camera vedle Roll vpravo měníš parametrem polohu hlavy.
To že se zároveň v Box pohybuješ se zoomem je trochu výhoda rychle jsem si zvykl a bez toho už nelétám.
[img]https://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4901/4901891_507dca2b7c43a1bacef8c830a77145ff/images/OTzoom.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 12-10-2017 15:15
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Mám 24" 1920x1200 Full HD.
Brýle mám půl roku nové. ( starobní vetchozrakost L= 2,75 P= 2,25)
Ja tak nějak naivně věřím, že ten dohled- rozhled časem "nějak" vylepší. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 12-10-2017 15:46
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
57_OTU ajvn napsal:
Mám 24" 1920x1200 Full HD.
Brýle mám půl roku nové. ( starobní vetchozrakost L= 2,75 P= 2,25)
Ja tak nějak naivně věřím, že ten dohled- rozhled časem "nějak" vylepší. 24" a Full HD je prakticky nic neříkající specifikace. Pod daným se schová jak naprostý low end za pár šupů, který má problém s podáním barev, rozlišením stupňů šedi, rozmazaným pohybem, nerovnoměrným podsvícením a děsným gtg plus otřesným input lagem až po solidní monitor, který tohle všechno zvládne hravě. Smysluplněji to vysvětlím na autech, tomu rozumí každý. Trabant má 4 kola a volant a fofrklacek stejně tak jako Ferrari Testarossa. Dokonce můžeš mít model obojího ze stejného roku a přesto to nebude moc podobné. U monitorů je to skoro tak nějak podobně. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 12-10-2017 17:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Stačilo napsat, že monitor má více podstatných parametrů než jen velikost a rozlišení |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 12-10-2017 17:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Na tomto trabantu vidím ve všem kde gembleřím dobře.
Jenom v BoX blbě . Myšleno "doty". Buďto jsou to vinné mušky zjevujíci se z ničeho nic pozdě a nebo když jsou blíže tak to jsou rozplizlé muchy.
Moje "specifikace" není poslední výkřik mody, ale jinde se mi tento pazjev nevyskytuje.
Podívej asi před měsícem mě ta skurvená "rozhlednost tak nasrala, že jsem od te doby BoX neletěl. A věř mi CHTĚL BYCH!!
Tak raději lítám tu přitroublou WT-mlhavici: Tam vidím.
Stejně jsem přesvědčený, že s tou grafikou časem něco udělají.
Do té doby můžeš dále točit Ty stará točno.
PS
Abych nekecal občas hlítam, ale jenom off-line .
Na serverech je to o ničem : Vidím pozdě nebo vůbec. A když tak rozplizle. |
|
|
|
petsild |
Přidané 12-10-2017 17:54
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Ještě důležitý parametr, který vám zachrání zrak je zjistit, jakým způsobem je provedena regulace jasu, tedy správné řízení je stejnosměrným proudem, nikoliv PWM pulse width modulation!!!
|
|
|
|
petsild |
Přidané 28-02-2018 13:32
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Po delší pauze přichází nová verze 2.3.10 a má hned spoustu vylepšení jako...
Nastavení PS3Eye kamery, je nyní dostupné v modulu PointTracer.
Zobrazuje ideální velikost bodu při zapnuté funkci treshold.
Funkce Dynamic pose jen pro symetrické Caps udělátka! (Platí pro Leona)
Zvětšené rozlišení spodní hodnoty křivek.
Změna v Accela filtru, zůstala jen důležitá nastavení.
Lepší podpora pro Wiimote.
soubor: https://github.co...ortable.7z
- tracker/wiimote: by Wei Shuai @cpuwolf. Thanks for continuing development and great collaborative spirit.
- tracker/wiimote: implement automatic pairing with the Wiimote device (@cpuwolf)
- tracker/pt: the camera settings dialog now works!!! Thanks to @opencv for accepting the patch so quickly.
- tracker/pt: show brightness slider value and improve auto threshold
- tracker/pt: dynamic pose will fix itself when centering (for cap users)
- filter/accela: euthanize nonlinearity and smoothing options (confusing and useless for almost everyone)
- tracker/hatire: it's confirmed to work, and not necessary to use 2.3.1.5 anymore
- tracker/hatire: workaround bad input range on some devices
- fully portable mode (create portable.txt in program dir)
- mappings: default max pitch output to 90 in graph. show more scales with lower max input selection.
- modules: errors during tracking start are now more clear, with messages specific to each error
- reltrans: add a mode that disables reltrans when close to center (for WW2 sim users).
- gui: fix on HiDPI screens, even when changing resolution
- tray: close button must always exit the whole program (reported by @albertolg)
|
|
|
|
Hubytel |
Přidané 20-03-2018 14:52
|
Nováček
Příspěvek: 19
Založený: 20.12.07
|
Zdarec,potřeboval bych poradit,jak řešíte při pohledu na šestou náklon hlavy bo mě to jede porád stejně. Zaškrtnuto mám,v Thundru to jede normálně. Tak nevim co sem přehlídnul. Díky |
|
|
|
petsild |
Přidané 20-03-2018 20:32
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Nerozumím úplně nejlépe dotazu…
-náklon hlavy bo mě to jede porád stejně?
-Zaškrtnuto mám?
Který simulátor potřebuješ pod OT rozchodit?
|
|
|
|
Hubytel |
Přidané 21-03-2018 18:58
|
Nováček
Příspěvek: 19
Založený: 20.12.07
|
Jj,sem to popsal jako trotl. Jde o Roll, když koukám na šestou tak se mě to nechce invertovat i když mam v relative translation zaškrtnuto Roll. Skoušel jsem to i bez zaškrtnutí ale je to porád stejné. A hlavně ve War Thundru to šlape správně. Jo ladim to pro BOS/BOM. |
|
|
|
petsild |
Přidané 21-03-2018 22:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Maj to vejlupci ruští po update 3.001 rozbité: https://forum.il2...date-3001/
|
|
|
|
petsild |
Přidané 29-11-2018 17:45
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Je k disposici zbrusu nová 2.3.11 beta1.
Někdo se mě dotazoval na FSX, měl by korektně fungovat SimConnet.
soubor: https://github.co...ortable.7z
Není k dispozici úplný changelog, snad vám bude stačit tenhle:
• fix tracking not working in very latest build (tests with Alex and other users)
• fixing Aruco regressions after 2.3.9 #770 (@Emton, @Psebcool)
• more strings can be translated (translations haven't caught up yet)
• toggle while held must stop filter output #777 (@r8d)
• keep the right modules if changing language
• keep Fusion from crashing #775 (@Artyrm)
• TO REMOVE ~~~fix switching -180 <=> +180 but add gimbal lock on raw Roll value (Yuri Vostrenkov)~~~ -- causes worse problems (reported by @Len62 and others)
• SimConnect was completely broken #760 (@TommyLee42, @pgazda)
• add a more complete Chinese translation -- done by @cpuwolf
• closing with tray enabled had problems (Yuri Vostrenkov)
• better user interface for the Wii tracker -- done by @cpuwolf
• new steamvr SDK
• make reltrans aiming less strict
• make reltrans aiming also disable dynamic neck
• make reltrans aiming have a smoother transition (HOPPING_PONY on Russian IL-2 forum)
• center reltrans when center button pressed
• center is now a held button (CAHEK on Russian IL-2 forum)
• set game name to unknown if it's not named
• on Linux and OSX, the software will annoy you at startup if running as root
• make mappings look better on HiDPI displays
• fix joystick POV hat binding
• reduce mapping rotation snap 1 -> .5
• remove more issues when points on mapping dragged too close together (or with a very fast mouse movement
• add masking support to PT for testing (I'll arrange testing)
• updates to the Chinese translation - by @cpuwolf
• build: speed up Aruco ABI check
• core: revert pre-2.4.0 axis rotation order (roll issue); reltrans and dynamic neck should work
• core: fix POV hat keybindings
• PT: masking support is still on
• PT: it's now enough to only center once to fix dynamic pose
• PT: add green only color extraction
• Rift: remove old yaw drift functionality inherited from 0.2.5.
• Rift: use centering API (needs testing, probably removed later)
• Tobii-EyeX: remove support. The device and the SDK are already obsolete.
• fix Linux build - reported by Artem Sobolev
• make the pipeline code actually readable to a human
• then, fix some relative translation issues
• then, fix tracking not working (!)
• then, fix mapping settings not cancelling when closing dialog
• hopefully fix boolean settings not sticking for some users on Linux
• fix the Linux build many times, thanks to Artem Sobolev for tirelessly reporting the mistakes!
|
|
|
|
hybca |
Přidané 22-12-2018 12:38
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 177
Založený: 25.03.11
|
zdar, mám problém s opentrackem...najednou, aniž bych cokoli měnil v nastavení kamery ve hře nebo v klientovi opentracku, mi najednou začlo fungovat přiblížení hlavou, byť jsem tuto funkci měl záměrně velmi osekanou, abych zoomoval pouze čudlíkem. Má někdo nápady, kde to zase odnastavit?
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 22-12-2018 13:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Nástřel od boku. Deaktivuj osu Z |
|
|
|
hybca |
Přidané 22-12-2018 14:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 177
Založený: 25.03.11
|
to, že se mi růžová chobotnička v opentracku zvětšuje kdykoli, když hlavu přiblížím ke kameře je v pohodě, to dělala vždycky, ale ve hře jakoby mi nastavení nereagovalo a nezohledňovalo nastavení os opentracku. Je pravda, že se mi dnes stáhnul ten opravný hotfix ze čtvrtka (1 zásah=100% poškození), tak mi to možná rozesral, ale jak to opravit...? Pro někoho to je výhoda, mně to ale vadí a nechci přibližování hlavou
Upravil/a hybca dne 22-12-2018 14:35
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
|
|
|
|
petsild |
Přidané 22-12-2018 14:44
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Máš dvě možnosti:
Buď v Accela filtru pro Position filtering x,y,z smoothing, šoupátko posuneš doprava, nebo prohneš pěkně osu Z na křivce.
|
|
|
|
hybca |
Přidané 22-12-2018 14:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 177
Založený: 25.03.11
|
jenže já mám nastavení pořád stejný a ještě ve středu to fungovalo normálně...
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
|
|
|
|
petsild |
Přidané 22-12-2018 15:03
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Tak napiš podpoře Boska a do pár dní máš hotfix venku.
|
|
|
|
hybca |
Přidané 22-12-2018 16:04
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 177
Založený: 25.03.11
|
ne, ne, ne, já píšu na podporu právě tobě, petsilde komu jinému ohledně OT...nejde to nějak odnastavit (případně na jakou hodnotu) v \IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\input u řádku ''bc_head_zoom"?
Upravil/a hybca dne 22-12-2018 16:27
i5-6600K @ 4.6 GHz, ASUS Z170 Pro Gaming, Gigabyte RX 5700 XT Gaming OC 8G, Kingston 8GB KIT DDR4 2400MHz CL12, Noctua NH-C12P SE14, Win 10 Pro
|
|
|
|
petsild |
Přidané 22-12-2018 16:31
|
Diskutující
Příspěvek: 4103
Založený: 30.11.14
|
Chceš osu Z používat na zoom, nebo jako normální polohování v kokpitu?
|
|
|