joska napsal:
Ty tři čtyři body co ti umožní monitor je fakt k ničemu , v reálu na tu vzdálenost poznáš co to je za letoun a jakou má barvu .
No nevím nevím, ani v reálu to není až tak snadné . Ve starém Šturmovi mi přišlo, že vidíme více a lépe, než v reálu. V novém mi to přijde v zásadě OK.
Nevím jaký měsíc jsem létal a nevím jaký to má smysl viz edit min. příspěvku. Mohl jsem mít taky nick Cassius, CassiusCh, nebo 3.BAP/Cassius či 3.BAP_Cassius.
Jo, už jsem Tě našel, 3.BAP_Cassius, odlétáno 48 hodin od roku 2013 do současnosti.
Neříkám, že by PK nemělo být v ROF častější, ale určitě se nedá tvrdit, že by byl ROF pilot nesmrtelný a má i nějaké zásahové zóny odlišené několika úrovněmi poškození (což jsem dodnes vlastně ani netušil, protože tak detailně jsem ty statistiky zatím neměl potřebu prolézat )
Pokud jsem tu statistiku pochopil, tak jsem za prosinec 2013 a leden 2014 sestřelil 116 letadel, kolik z toho byly pkčka, tedy poměr zabitých pilotů kulkou vs ostatní fatál poškození? Nahodilé killy asi nejsou nijak vypovýdající hodnotou mimo množství zásahů které letadlo musí absorbovat, abych po oldshatterhandovsku ustřílel pilota. Když vezmu první let co jsi vytáhl: jeden kill na 38 zásahů pilot zabit čtvrtou koulí co inkasoval.
Nemožnost zabít pilota jednou ranou je debilita. Vystřílet dvousekundové dávku do potahu a pár drátků aby jsi zabil pilota je možná pro někoho důkazem že v RoFu lze snadno zabít pilota, pro mě je to důkazem absurdní odolnosti pilotova života.
Hraní se statistikou je na prd když se neudělá pořádně a i tak má tato statistika limitující výpověďní hodnotu a bohužel navíc nelze porovnat s ranějšími verzemi RoFu,, aby si mohl potvrdit, či vyvrátit mojí tezi.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 11-10-2017 12:24
Ty logy na New Wings nedělají nic jiného, než že zapisují každý projektil, který zasáhl letadlo a k němu přiřadí DMG, který letadlu udělil. A stejně tak každý projektil, který zasáhl pilota a zranění, které mu udělil. (Plus další události, jako starty a přistání a zničené pozemní cíle). Jaké se z těch statistik dají vyvodit závěry, to je už na každém, jen jsem poukázal na nástroj, který je na vytváření závěrů přece jen vhodnější, než "pocity". Nakolik je co realistické, to neposoudím, nejsem odborník na balistiku. Že by měl někdo v ROF problém s tím, že nejde pilot zabít pouze jednou ranou, ale přinejmenším jen dvěma (jak se Ti to minimálně 3x dle statistik povedlo), to jsem slyšel poprvé
EDIT: ...a vždycky je tu ještě jedna možnost, jak zabít pilota https://www.youtu...GT7FzxXL9gUpravil/a LEON dne 11-10-2017 13:04
Ty logy na New Wings nedělají nic jiného, než že zapisují každý projektil, který zasáhl letadlo a k němu přiřadí DMG, který letadlu udělil. A stejně tak každý projektil, který zasáhl pilota a zranění, které mu udělil. (Plus další události, jako starty a přistání a zničené pozemní cíle). Jaké se z těch statistik dají vyvodit závěry, to je už na každém, jen jsem poukázal na nástroj, který je na vytváření závěrů přece jen vhodnější, než "pocity". Nakolik je co realistické, to neposoudím, nejsem odborník na balistiku. Že by měl někdo v ROF problém s tím, že nejde pilot zabít pouze jednou ranou, ale přinejmenším jen dvěma (jak se Ti to minimálně 3x dle statistik povedlo), to jsem slyšel poprvé
EDIT: ...a vždycky je tu ještě jedna možnost, jak zabít pilota https://www.youtu...GT7FzxXL9g
Jo ono se mi to třikrát do dvou měsíců povedlo, tak to jo...
Četl jsem, že mazáci měli oči na kontakty vycvičené, nováčci neviděli nic. Já se posledních asi 15 let rozhlížím jen pozičním kloboučkem, u bombru to tak nehoří.
joska napsal:
Ty tři čtyři body co ti umožní monitor je fakt k ničemu , v reálu na tu vzdálenost poznáš co to je za letoun a jakou má barvu .
No nevím nevím, ani v reálu to není až tak snadné . Ve starém Šturmovi mi přišlo, že vidíme více a lépe, než v reálu. V novém mi to přijde v zásadě OK.
To už se dostáváme k tomu že někdo má horší zrak a druhý lepší :-)
Ten co vidí lépe, a nemá zrovna 4K rozlišení a HW k tomu , tak má smůlu, ale se Zoom s opentrackem už je to lepší .
Píte nemáš někde návod jak rozchodit zoom v BoSku?
[img]http://www.imgup.cz/images/2015/08/30/FCU.png[/img] is not a valid Image.
Fuchimori při vší úctě neser.
V novem šturmu rozhled, dohled určitě není OK. Furt vidím i po vylepšení celkem guvno. Při suoboji kolikrát ani nepoznám jestli náhodou nemlátím vlastního.
Fuchimori při vší úctě neser.
V novem šturmu rozhled, dohled určitě není OK. Furt vidím i po vylepšení celkem guvno. Při suoboji kolikrát ani nepoznám jestli náhodou nemlátím vlastního.
To bych řekl, že se stávalo i v reálu. Leckdo viděl ve vzduchu hovno a kolikrát sundali i vlastního.
Trochu vážněji. Každý máme jiný HW. Jako jiný PC, grafiku, monitor. Jakákoli grafika je nevyhnutelně poplatná zobrazovacímu zařízení a všemu zpracování za tím. A to dost zásadně. Na některém monitoru je vidět kulový, protože stojí za starou bačkuru, i když je třeba úplně nový. Na jiném je naopak vidět hezky. Navíc máme každej jiné oči. Někdo vidí třeba i dost blbě a možná o tom ani neví. Už se to tu probíralo n-krát, tak se nebudu rozepisovat. Jen povím, že problematika viditelnosti na monitoru je dost obsáhlá věda a když je to ještě v pohybu, je to skutečně náročné. Monitory se ve schopnosti podat letadla v pohybu ve flight simu od sebe dramaticky odlišují. Nadávat na sim je úplně zbytečné, pokud máš doma vybledlý ochablý ohříváček fotonů či lichoběžné oko.
To je krásné.
Jenomže : Problém je, že i v těch nehorších WTmlžných sračkách vidím a rozpoznám lépe než v BoX.
A to už grafiku trochu vylepšili.
Mě jebne.
Josko mám...
stačí editovat soubor current.actions umístěný x:\Steam\steamapps\common\IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\input
Najít řádek ''bc_head_zoom'' a změnit jeho parametr na trackir_axis_z, jak prosté zato účinné.
Fungovalo by to asi dobře, ale proč jsem furt nalepenej v tom divnopohledu na palubce? Jak udělat, abych byl v nejoddálenější poloze a zároveň to fachalo jak má?
Josko mám...
stačí editovat soubor current.actions umístěný x:\Steam\steamapps\common\IL-2 Sturmovik Battle of Stalingrad\data\input
Najít řádek ''bc_head_zoom'' a změnit jeho parametr na trackir_axis_z, jak prosté zato účinné.
Fungovalo by to asi dobře, ale proč jsem furt nalepenej v tom divnopohledu na palubce? Jak udělat, abych byl v nejoddálenější poloze a zároveň to fachalo jak má?
Protože když uděláš jen to co napsal petsild, tak pouze přidáš k pohybu hlavy dopředu a dozadu zoom, ale zůstane tam ten pohyb hlavy zároveň se zoomem, tedy pokud se přiblížim k monitoru, ve hře se stane 1) přiblížim hlavu k palubce a 2) nazoomuju a při oddálení samozřejmě naopak... To co ty chceš je aby předozadní pohyb tvé hlavy řídil jen zoom ale hlava pilota byla furt v zádu nalepená na hlavové opěrce. Jak toho docílit sem popsal v tomhle vlákně na straně 13, už přes rok to tak úspěšně používám... Jelikož sem si chtěl zachovat možnost pohybu pilotovy hlavy dopředu a dozadu, dal sem si ten pohyb na volnou osu na joysticku... Má to jedinou nevýhodu a to, že musíš jednomu souboru dát atribut pouze pro čtení, jinak se ti při spuštění hry opět přepíše a bude ti chodit opět předozadní pohyb se zoomem dohromady. V momentě, kdy pak chceš měnít v settings nastavení jakýchkoliv kláves, musíš smazat atribut jen pro čtení, spustit hru změnit co potřebuješ a opět tam dát ten atribut. Celé je to popsané na té straně 13.
S ohlášenim BoKu loni ohlásili, že chtěj přidat headtracking jako další vstupní zřízení, tudíž si ho člověk bude moct nastavit podobně jako v DCS, na každou osu opentracku přiřadit co chce... Když sem se na jaře ptal vývojářů, jak sou s tim daleko (a s dalšíma věcma, jako trim na osách či ovládání palivové soustavy), odpověď zněla, že v roce 2017 nic z toho co slibovali nebude, jelikož jim skoro všechen čas zabere změna letovejch modelů se směrovkou, s čímž při ohlášení nepočítali... Takže do tý doby, než to implementujou, tak kdo chce mít zoom na opentracku aniž by při tom hejbal hlavou dopředu a dozadu musí skousnout tohle omezení, že si ten soubor musí odznačit pokaždý, když chce změnit něco v ovládání a pak zase přepsat ten řádek a nastavin jen pro čtení...
Fuchimori při vší úctě neser.
V novem šturmu rozhled, dohled určitě není OK. Furt vidím i po vylepšení celkem guvno. Při suoboji kolikrát ani nepoznám jestli náhodou nemlátím vlastního.
Člověče, já ti nevím. Po té co jsem vymněnil starou 22ku za novou 27čku ( + nové brýle ) už si na viditelnost nestěžuju. Kamarád líta na 22palců a to co já už vidím a jsem pomalu schopen rozeznat, on kolikrát má problém najít. V tomhle musím BoS pochválit, oproti DCS, kde to maj možná sice realističtější, ale pro mne v zájmu hratelnosti deprimující..
Já můžu potvrdit, že ty brýle fakt dělají hodně v čitelnosti dotů. Původně jsem si myslel, že vidím tak nějak obstojně, ale po návštěvě očního a předepsání brýlí se čitelnost dotů dramaticky zlepšila a ještě mě přešla občasná bolest hlavy, když jsem létal 3 a více hodin v kuse... Ty brýle jsou fakt dost podceňovaným kusem hardware
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.