Já jsem pacifiku dost fandil, vždy mě to bojiště nejvíc zajímalo, teď už jsem hodně skeptickej, za prvý Midway jeden atol a voda, tak si říkám no aspoň budou mít čas namodelovat ty svazy lodí atd. no oficiální plán je přidat jeden typ každé lodi z obou stran (1 letadlovka, 1 křižník atd) prý by chtěli zbytek přehodit na moddery, to mi přijde postavený na hlavu (bitva letadlových lodí, bez lodí)za druhý co se týče dat pro japonský letadla atd, toho je opravdu poskrovnu, no uvidíme
S odsudenim pockaj az budes vediet aspon planeset. Zatial vies iba nazov a to je sakra malo na to, aby si uz teraz vynasal verdikt. Sam neviem co tam bude a ake masiny tam daju, na druhej strane si nemyslim, ze to bude nuda. Ze tam bude ocean? Nuz, v Pacifiku by som ine ani necakal. Ze budu lietadlove lode? Beriem to ako vyzvu, pristat s poskodenou masinou na lietadlovej lodi bude kumst, a to ani nehovorim o navigacii. Torpedove a strmhlave bombardery budu kapitola sama o sebe. Osobne sa na to tesim, mali sme tu iba jeden Pacifik (ak teda neratam CFS alebo WT), a ten Ilja dojemrdal teda statocne. Sam som m zvedavy ako sa s tym vyvojari popasuju, je to vyzva.
Jeden Pacifik, když nepočítáš CFS a WT... A taky WarBirds a AirWariora bys neměl počítat. A Aces Over Pacific .
Barone, Pacifik nebyl ve starém Šturmovi nahovno protože by byl dojebaný, ale protože lidi nebavil. Preferovalo ho možná 10% pilotů a asi i to přeháním. Midway byla bitva trvající asi týden, kdy boje zabraly několik hodin. Stalingradská kampaň trvala 3/4 roku a boje zabraly stovky tisíc hodin. Potenciál Midwaye je mizerný a já bych byl opravdu hodně nerad, aby kvůli nenapravitelným optimistům celá série utrpěla roční deficit.
Nie sme v rozpore ohladne nazoru na pripravovany Midway. I ked ja mam Pacifik hodne, hodne rad a tesim sa na neho. Ako som uz pisal, zatial okrem nazvu nie je zname nic. Som optimista v tom, ze to nebude ziadna nuda, a pokial je mi zname, Midway nebude jedina mapa. No, nechame sa prekvapit, Midway bude az o jeden a pol roka, zverejnit nieco o nom by mali okolo.Vianoc. Potom budeme mudrejsi.
Není tak těžké Barone uhodnout co tam bude za letadla, základ totiž musí být Zero, Val a Kate vs. Wildcat, Dauntless a Devastator. Jelikož chtějí podklady na F1M2 Pete, bude tam hodně pravděpodobně taky. Což je imho dost stupidní volba éra pro bojový simulátor, daná tím že u Midway Japonci prostě neměli ani 4 různý typy moderních bojových letadel, to jen tak mimochodem. A jsem celkem zvědavý jak moc si zase přiohnou historii aby vůbec měli těch japonských letadel pět a nebo jestli tam bude třeba A5M Claude ( B4Y1 Jean z Hosho tam nebude určitě).
Já pořád trochu věřím že jim snad dojde že jenom Midway nemůže stačit a bude tam i něco jinýho, ale nejsem v tom vůbec optimista.
Edit: jak jsi přišel Barone na to že Midway nebude jediná mapa?
Art napsal:
A ještě jedna malá otázka. V FM sekci vznikl test, že pár letadel ohl. rollu je úplně bokem. Chtěl bych se optat, jako úplný amatér. Jak je možné, že když něco upravují nebo vylepšují v FM se jim to může takhle pokazit. Je tak těžké ta čísla se kterýma mohou pracovat implementovat do hry? Nebo mají špatné materiály?
Roll rate je poměrně dobře změřen u všech nosných západních typů, horší je to u ruských. Současná interpretace zvláště LaGGu (a Lavočky) je poněkud šílená. Jenže vývojáři se k tomu stavějí tak, že neříkají, na základě čeho konkrétně daný model interpretují. Nicméně udělat z Lavočky letadlo s nejlepším roll rate při všech rychlostech ze všech WW2 strojů, je fakt divné.
Zrovna Roll rate je manévr, kterej za a) není moc ovlivněn rozdíly mezi tím, jak ty letadla lítaly za WW2 a dnes (odlehčení, změna povolených režimů atd atd), b) je oproti jinejm manévrum relativně bezpečnej a jednoduchej na to ho vyzkoušet c) se naprosto snadno změří, stačí mít v kokpitu třeba dobře umístěnou kameru. Nemám to zjištěný, ale řek bych že těch Lavoček, Laggů i Yaků po světě pár lítá, tak je škoda, že si tvůrci tohle nedokážou zařídit, když k tomu tedy nejsou pořádný materiály. Ikdyž oni jsou určitě přesvěčeni o tom, že je to takle správně případně o tom, že to z nějakýho důvodu takle udělali, takže je to netrápí tak jako nás:-)
Upravil/a Hot_Dog dne 16-09-2017 23:42
Jeden Pacifik, když nepočítáš CFS a WT... A taky WarBirds a AirWariora bys neměl počítat. A Aces Over Pacific .
Barone, Pacifik nebyl ve starém Šturmovi nahovno protože by byl dojebaný, ale protože lidi nebavil. Preferovalo ho možná 10% pilotů a asi i to přeháním. Midway byla bitva trvající asi týden, kdy boje zabraly několik hodin. Stalingradská kampaň trvala 3/4 roku a boje zabraly stovky tisíc hodin. Potenciál Midwaye je mizerný a já bych byl opravdu hodně nerad, aby kvůli nenapravitelným optimistům celá série utrpěla roční deficit.
ono by to chtělo pojmout trochu inteligentněji, mít minimálně nějakou mapu Šalamounových ostrovů, rozsáhlé a pestré bojiště,
mít možnost ovládat svazy lodí na nějaké taktické mapě aby do toho vstoupila i taktika a strategie, nějaký ten ovladatelný palubní provoz, na každé straně alespoň tři typy palubních letadel (fighter/ dive/ torpedo bomber) na ostrovech za každou stranu alespoň jeden bombardér.
Další problém je že lidi jsou uvyklý na prasomlejn, sednout do letadla a do 5/ 10 minut bejt v akci nad Stalingradem nebo Moskvou ..
Akce v pacifiku byly o x hodinových letech nad mořem a lidi to nedocení. Nemají na to čas večer po práci ..
Pro mne osobně má pacifik mnohem větší váhu než východní fronta. Ale nevím kolik takových lidí ještě je. Saburo tutově
Help pls. Před časem jsem reinstaloval systém i BOSko a nemohu se zbavit jednoho grafickýho problému - při spuštění jak se tam točí v hangáru stodevítka a praská tam zářivka tak mě tam běhaj po podlaze takový duhový fialovo-modro-divoký mžitky-kostičky. Stejně tak když nahodim motor tak místo textury kouře od motoru a oblaků prachu je tatáž psychedelická textura. Předpokládám že jsou špatně stažené nějaké soubory-textury, místo nichž se tam pak projikuje toto Jiříkovo vidění. Nebo sem vožralej. Setkali jste se s tím už? Nevíte co je špatně? Zkoušel jsem ladit grafickou kartu, ovladače i přímo hru a nic. Možná to bude tim chlastem. Dík! Nik_cz
Hot_Dog napsal:
Nemám to zjištěný, ale řek bych že těch Lavoček, Laggů i Yaků po světě pár lítá, tak je škoda, že si tvůrci tohle nedokážou zařídit
Jaky ano, ale LaGG-3 nebo La-5 ne.
V tom případě je to pak jasný, to sem nevěděl... Na letišti kde táta lítá je soukromá opravna pístových leteckých motorů, kdysi, tak 15 let zpátky, tam měli právě motor z Lavočky (nevim přesně jakej typ) na generálce/renovaci, tenkrát mě šokovala informace o spotřebě ve vzletovym režimu - 800 l/hod:-) Podrobnosti si bohužel nepamtuju, bylo mi tak 15. Tudíž sem tak nějak předpokládal, že jich bude ještě pár lítat, kde tehle motor skončil netušim...
Help pls. Před časem jsem reinstaloval systém i BOSko a nemohu se zbavit jednoho grafickýho problému - při spuštění jak se tam točí v hangáru stodevítka a praská tam zářivka tak mě tam běhaj po podlaze takový duhový fialovo-modro-divoký mžitky-kostičky. Stejně tak když nahodim motor tak místo textury kouře od motoru a oblaků prachu je tatáž psychedelická textura. Předpokládám že jsou špatně stažené nějaké soubory-textury, místo nichž se tam pak projikuje toto Jiříkovo vidění. Nebo sem vožralej. Setkali jste se s tím už? Nevíte co je špatně? Zkoušel jsem ladit grafickou kartu, ovladače i přímo hru a nic. Možná to bude tim chlastem. Dík! Nik_cz
Hmmm to je divne. Pozri ci nemas zaskrtnute nieco v settingoch, co ti robi sarapatu. I ked to skor vyzera na hardwerovy problem.
Farky napsal:
Edit: jak jsi přišel Barone na to že Midway nebude jediná mapa?
V nějakém DD cca okolo oznámení BoK se jednou Jason rozepsal, že po BoK chce zkusit pacifik a že podobně jako BoS, BoM a BoK by to mohlo mít 3 díly, než se vrátí zase do Evropy. Midway měla být první, protože by se moc nemusel drbat s mapou a mohl se věnovat vývoji nových technologií (letadlovky, torpéda, navigace).
Všechno to ale podmiňoval úspěchem prodeje BoK, aby vydělal na další díl...
...Vzhledem k tomu, že vývoj jednoho dílu trvá cca 1.5 roku, tak až se vrátí do Evropy, možná už dostuduju, začnu pracovat a herní život skončí (soudě podle ostatních tady)
Farky napsal:
Edit: jak jsi přišel Barone na to že Midway nebude jediná mapa?
V nějakém DD cca okolo oznámení BoK se jednou Jason rozepsal, že po BoK chce zkusit pacifik a že podobně jako BoS, BoM a BoK by to mohlo mít 3 díly, než se vrátí zase do Evropy. Midway měla být první, protože by se moc nemusel drbat s mapou a mohl se věnovat vývoji nových technologií (letadlovky, torpéda, navigace).
Len doplnim, ze po Midway by mala byt Okinawa a po nej... to vie asi iba Jason. Snad Guadalcanal alebo Filipiny, kto vie...
Farky napsal:
Edit: jak jsi přišel Barone na to že Midway nebude jediná mapa?
V nějakém DD cca okolo oznámení BoK se jednou Jason rozepsal, že po BoK chce zkusit pacifik a že podobně jako BoS, BoM a BoK by to mohlo mít 3 díly, než se vrátí zase do Evropy. Midway měla být první, protože by se moc nemusel drbat s mapou a mohl se věnovat vývoji nových technologií (letadlovky, torpéda, navigace).
Všechno to ale podmiňoval úspěchem prodeje BoK, aby vydělal na další díl...
...Vzhledem k tomu, že vývoj jednoho dílu trvá cca 1.5 roku, tak až se vrátí do Evropy, možná už dostuduju, začnu pracovat a herní život skončí (soudě podle ostatních tady)
Nebo se to protáhne až do starobního důchodu a herní život zase začne
Farky napsal:
Edit: jak jsi přišel Barone na to že Midway nebude jediná mapa?
V nějakém DD cca okolo oznámení BoK se jednou Jason rozepsal, že po BoK chce zkusit pacifik a že podobně jako BoS, BoM a BoK by to mohlo mít 3 díly, než se vrátí zase do Evropy. Midway měla být první, protože by se moc nemusel drbat s mapou a mohl se věnovat vývoji nových technologií (letadlovky, torpéda, navigace).
Všechno to ale podmiňoval úspěchem prodeje BoK, aby vydělal na další díl...
...Vzhledem k tomu, že vývoj jednoho dílu trvá cca 1.5 roku, tak až se vrátí do Evropy, možná už dostuduju, začnu pracovat a herní život skončí (soudě podle ostatních tady)
Některým nejlepší herní život začal právě až v dospělosti, život je jen věc priorit
Jeden Pacifik, když nepočítáš CFS a WT... A taky WarBirds a AirWariora bys neměl počítat. A Aces Over Pacific .
Barone, Pacifik nebyl ve starém Šturmovi nahovno protože by byl dojebaný, ale protože lidi nebavil. Preferovalo ho možná 10% pilotů a asi i to přeháním. Midway byla bitva trvající asi týden, kdy boje zabraly několik hodin. Stalingradská kampaň trvala 3/4 roku a boje zabraly stovky tisíc hodin. Potenciál Midwaye je mizerný a já bych byl opravdu hodně nerad, aby kvůli nenapravitelným optimistům celá série utrpěla roční deficit.
No to je slovo do pranice, já myslím, ze kdyby nebyl pacifik "dojebany", bavil by víc lidi než východní fronta. A taky myslím, že pokud Midway bude, bude stejně "dojebana" jako předchozí pacifik i současné BoS. Ty roky už ztracime teď a dokud ruští výrobci simulátoru nezkrachuji a nevezme to do ruky někdo rozumny, budeme je ztrácet dal
Farky napsal:
Edit: jak jsi přišel Barone na to že Midway nebude jediná mapa?
V nějakém DD cca okolo oznámení BoK se jednou Jason rozepsal, že po BoK chce zkusit pacifik a že podobně jako BoS, BoM a BoK by to mohlo mít 3 díly, než se vrátí zase do Evropy. Midway měla být první, protože by se moc nemusel drbat s mapou a mohl se věnovat vývoji nových technologií (letadlovky, torpéda, navigace).
Nemyslel jsem další díl, myslel jsem další mapu v Battle of Midway. Protože právě ta myšlenka že v Battle of Midway bude jen ten jeden atol a pak voda okolo mě zkrátka děsí.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.