Já oceňuji to, že se autoři neschovávají za nějaké alfa a betaverze a Stalingrad i Moskvu prezentují jako hotové produkty. Tohle mi dost vadí na DCS a v dnešní době obecně řadě dalších titulů.
Výsledek je ovšem stejný.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
Spokojení uživatelé boska jsou ti kteři hru koupili ze zoufelého důvodu: Protože na trhu téhle zábavy kurva nic jiného nenajdeš. (Včetně mě.)
Mám počítat WT? Dneska už ne.
Mám počítat věčně nedodělanou splácanici jakou je DFC WWII ? Dneska ještě zdaleka ne.
CoD je žívá mrtvola takové zombí mezi "simulátory". Takže prozatím taky ne.
Takže se cipísku uklidni BoX je prozatím jen: Pidlooký mezi slepýma králem.
Nojo no, dokud bude jednooký králem, pak je prostě králem. Díky za takové zhodnocení, vidím to úplně stejně.
Ono psané slovo je blbé. Páčto celkem nešikovně vyjadřuje emoce. Respektive je příliš snadné míněné a vnímané emoce úplně otočit. Tedy abych tohle uvedl tak jako přesně, tak ten výrok je třeba brát zcela bez emocí. Není v tom špetka ironie. Skutečně je to prostě tak, že nic lepšího není. A nic lepšího není ani na obzoru a to ani ve formě třeba nějakého příslibu či oznámení vývoje. Tedy to prozatím se může stát konstantou našich zbytků životů.
Ajvne proto je dobré mít svůj názor a nenechat se ovlivnit vším co kdo řekne nebo napíše. Ale tohle není pro každého. Tím nechci popřít to co Rum napsal
Tak mě napadá, obrátit se na antimonopolní úřad, a ten nám vývojáře rozdělí, načež budeme platit dvakrát vic za stejný produkt jiného názvu . . .
. . . a nebo založíme fiktivní konkurenční vývojářský team, který bude produkovat fiktivní sim se skutečnou směrovkou místo plácačky na mouchy. Jen bude třeba skutečné PR s tajnou organizací skutečných zaměstnanců, kteří za $1 neprozradí, že nic nedělají.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Je jasný, že potenciál to má. Takovou selanku se Štukama měli v reálu naposledy kucí anglický ve čtyřicátým. A vy si takovou zábavu můžete užívat denně.
Do vydání BoK v prosinci už není plánován žádný velký update, píše Jason.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
S Jakem-9 se tedy nepočítá, ten je asi až pozdější období.
Seznam letadel pro BOK je přece známý snad už rok. Jak-9 tam nikdy být neměl, stejně jako La-5FN. Teď se jen ukáže, jestli tvůrci přehodnotí ten svůj nesmysl s Midwayí.
Jupí, povedlo se mi odstranit tu hnusnou chybu a tralalá může se létat. Ohl. toho Pacifiku, ne že bych ho nerad neviděl, ale přeci jen když tvůrci mají úplné hov.. co se týče materiálu atd. neudělají si zbytečně zase moc práce?
A ještě jedna malá otázka. V FM sekci vznikl test, že pár letadel ohl. rollu je úplně bokem. Chtěl bych se optat, jako úplný amatér. Jak je možné, že když něco upravují nebo vylepšují v FM se jim to může takhle pokazit. Je tak těžké ta čísla se kterýma mohou pracovat implementovat do hry? Nebo mají špatné materiály?
Já jsem pacifiku dost fandil, vždy mě to bojiště nejvíc zajímalo, teď už jsem hodně skeptickej, za prvý Midway jeden atol a voda, tak si říkám no aspoň budou mít čas namodelovat ty svazy lodí atd. no oficiální plán je přidat jeden typ každé lodi z obou stran (1 letadlovka, 1 křižník atd) prý by chtěli zbytek přehodit na moddery, to mi přijde postavený na hlavu (bitva letadlových lodí, bez lodí)za druhý co se týče dat pro japonský letadla atd, toho je opravdu poskrovnu, no uvidíme
Art napsal:
A ještě jedna malá otázka. V FM sekci vznikl test, že pár letadel ohl. rollu je úplně bokem. Chtěl bych se optat, jako úplný amatér. Jak je možné, že když něco upravují nebo vylepšují v FM se jim to může takhle pokazit. Je tak těžké ta čísla se kterýma mohou pracovat implementovat do hry? Nebo mají špatné materiály?
Roll rate je poměrně dobře změřen u všech nosných západních typů, horší je to u ruských. Současná interpretace zvláště LaGGu (a Lavočky) je poněkud šílená. Jenže vývojáři se k tomu stavějí tak, že neříkají, na základě čeho konkrétně daný model interpretují. Nicméně udělat z Lavočky letadlo s nejlepším roll rate při všech rychlostech ze všech WW2 strojů, je fakt divné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.