Moje interpretace je ta, ze to zavazi musi byt az za osou otaceni, tedy zvysovat hmotovou nevyvazenost plochy a tim zvetsovat silu na G (a stabilitu). A zvysovat tendenci k flutteru.
Ono se to dělá trochu jinak. Aby to nezvyšovalo možnost flutteru kormidel, tak se to dává do řízení a většinou na řídící páku. Pak to závaží při zvětšujícím se násobku "táhne za páku" a přitom to neovlivňuje tak to kormidlo. Přesněji řečeno neovlivňuje to tak jako když výškovka je více hmotově nevyvážená.
S tím mě napadla jedna věc k tomu spitfiru. Vlastně ten spitfire má velké rohové odlehčení na výškovce (jak psal 606_Druindin). To pomáhá při řešení stability s volným kormidlem ale zmenšuje síly v řízení a tím spojené problémy s řiditelností. Prostě když to přeženu můžu se dostat do nulových sil nebo mě to v určitém okamžiku dokonce může obrátit síly v řízení. Ono to mohlo být tak že tím rohovým odlehčením pomáhali stabilitě s volným řízením ale protože jím klesla síla v řízení tak tam dali to závaží do řízení aby se zvětšily síly na násobek. Pak by to i cukalo s kniplem při pojíždění na hrbolatém letišti.
Hello everybody,
since 2.012 release, more than a half of Battle of Kuban content is available in Early Access already. We have three aircraft left to release (P-39L-1, A-20B, Yak-7B series 36) and two game modes (Career and Coop), but since the 2.012, we're positive they will be ready on time. Career mode is almost finished from a technical point of view and it is being filled with data. The main guy who works on it is Victor =FB=ViKs Sechnoy, he has a vast experience and we're sure you'll like the result. At the moment, Victor is working on mission contents - we'll try to keep all the best things you may have enjoyed in BoS and BoM dynamic campaign and Rise of Flight career while adding new things that will improve the diversity of tactical situations and mission tasks. Jason and his team of enthusiasts have nearly finished the work on the career texts while our old friend Dmitry =choybolsan= Kulikov finished drawing the squadron emblems and banners. We still have a lot to do before the end of the year, but the momentum we gained as a team makes us sure we will be successful.
The physical models of the three remaining aircraft are in the making for some time already; Yak-7B 3D model is nearly finished and we'll be able to show you its screenshots next week. The exterior model of A-20B has been finished some time ago (its screenshots are in the Dev Diary #158), but its cockpits take much time to make. Today we'll show you the WIP screenshots of the real symbol of the Battle of Kuban, the fighter on which Alexander Ivanovich Pokryshkin, one of the most successful Allied aces and the highest scoring pilot flying any American fighter design in history, became famous: Bell P-39 Airacobra. This aircraft brings two new American weapons into our project arsenal: 7.62mm Browning M2 .30 and 37mm Browning M4 autocannon. The graphs below show how close to the reference data we were able to recreate the ballistics of their AP rounds.
M2 .30 machine gun has good fire rate (1350 shots per minute) and muzzle speed (845 meters per second), close to German MG 17. However, there will be an option in the game to remove 7.62 guns, their ammo and the rear armor plate that protected the oil reservoir, reducing the total weight of the aircraft by 200 kilograms, its time of turn and improving its vertical maneuverability.
37mm M4 autocannon is similar to German 20mm MG-FF by design - its fire rate and muzzle speed were sacrificed to reduce the weight of the gun and its recoil. These compromises improved the burst fire accuracy but greatly hampered the anti-armor effectiveness (the armor penetration of this gun is 29mm at 500m). Because of this, AP ammo for these guns wasn't supplied to USSR via the lend-lease program in adequate quantities, so AP loadout will be an optional modification in the game. Primarily, 37mm M4 autocannon in the sim will be a weapon of choice against large air targets, and HE rounds are the best for this task.
Problem s padom fps vyrieseny... po tatkovskej lanparty (kde sme sa zisli zvacsa tatkovia aby sme si zaspominali na stare casy...) som kabel od monitora sturil do integrovanej grafiky v mojom pc... Az dnes ked som dal manazera nvidie a ten mi vypisal ze nie je na tuto gpu pripojeny monitor a zaroven uz naky cas sa cudoval co robi ikona intelackeho manazera integrovanej grafarne na liste, zasipil som naku zradu... Asi som uz stary... tatko...
EDIT: fps lietaju od 30 cez 60 po 90. Ale stale lepsie ako 10-12... To uz si poladim. Hlavne ze to ide. Jaj a raz to zamrzlo v quick mission. Tak budem sledovat co sa robi.
Já oceňuji to, že se autoři neschovávají za nějaké alfa a betaverze a Stalingrad i Moskvu prezentují jako hotové produkty. Tohle mi dost vadí na DCS a v dnešní době obecně řadě dalších titulů.
Jedna věc je prezentovat a druhá věc je mít. Rozporuplné FM a DM, absence user-friendly mission editoru, absence vytváření vlastní serveru, mizerný obsah offline hry, AI .. jsou ty slabší články "hotového produktu" který na mne působí jako nedodělek a může si podat ruku s věčnejma betama a alfama.
Upravil/a magot dne 12-09-2017 00:13
Spokojení uživatelé BOSka nejsou většinou žádní idioti. Jsou to lidi, kteří to kupují a hrají pro to, co BOSko je. Nejsou to lidi, kteří by to zavrhovali proto, co to není.
Někteří mrzouti dokolečka opakují, že to nemá to či ono. A že to tím pádem není pro ně (a chtějí z toho dělat závěr ve smyslu, když to nevyhovuje mě ... sousedovi ať taky chcípne). No jo, nemá to to či ono. Pak to není pro ně. Má to ale zas něco, co nemají jiné bety a tedy je to pro svoji skupinu zákazníků.
S potěšením musím říct, že podle online vytíženosti ta skupina lidí, pro které to je, drobně roste. A že online polet je vždy takový, jaký si to člověk udělá. Nebo jak mu to jinej provede. Takže se mi často stává, že jdu spát spokojenej sám se sebou. A ještě častěji tedy mě žere, že mě nějakej hajzl sundal. Takže se rozhodně nenudím. Vy to tak nemáte? Škoda.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.