Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
AH_Kraken |
Přidané 31-08-2017 10:28
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Já nevím Fučido jestli jsem správně pochopil na co se ptáš, ale to vzepětí funguje tak že když to začne klonit tak ta strana která se pohybuje dolů má větší úhel náběhu (a na druhé straně opačně)a díky rozdílů vztlaku set to "má snahu vracet. Co se týče změny úhlu náběhu jen čistě od vybočení tak si myslím že tam je nepatrný rozdíl a většinou se to zanedbává a na tohle má víc vliv šípovitost kde hraje úlohu jak "šikmo" je v daném řezu křídla profil obtékaný a tedy jaký je rozdíl na jedné polovině křídla než na druhé.
Co se týče toho jak je to podobné skutečnosti. Za tu dobu co spolu virtuálně létáme musím říci že se zájmem sleduji jak je to věrnější a věrnější a to že tam jsou nějaké ty nekorektnosti jako toto je prostě daň že ti co to tvoří nemají třeba takové možnosti si to zkusit jak říkají zubaři "na živém". Tady v tom případě té směrovky tak většina začne zjišťovat větší rozdíly až když zkusí skluz a z hlediska toho že většina se na to kouká jako na simulátor vzdušného boje to ,když to v současnosti tak nejančí, myslím nebude řešit. Z hlediska podobnosti reality a skutečnosti se mě třeba velice líbí DCS L-39 a ne proto že by to bylo úplně všechno z hlediska FM totálně přesně, ale to jak z hlediska výcviku je to realné. A i když sedím doma na židli třeba a BP_Avalo sedí někde v tramtarii, tak už to je vyloženě výcvikově použitelné a hodně blízké realitě.
Ten Blaník Zifi.
Já ten Blaník používám jako příklad protože jak jsem si všiml tak většina těch co tady někdy alespoň začala ve skutečnosti létat, tak začali na větroních a proto se jim snažím pomoci rozpomenout na to s čím mají praktické zkušenosti. To se žádným rozdílem s letadlama z WWII nemá nic společného a snažím se jen upozornit na základy které jsou v letectví stejné. U těch WWII letadel tam jak správně píše Rumcajz bude mít vliv už jen režim či změna režimu motoru a to je zase o trochu dále. To nesmíš takhle brát. Úplně přesně to žádná počítačová hra nedá a my se tady bavíme o tom jak ten FM je podobný s realitou. Ne že tam bude úplně všecko. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 31-08-2017 11:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Krakene. Takže rozumím tomu dobře, že máš zkušenosti s pilotováním L-39? |
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 31-08-2017 11:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Zifi s tebou je to těžké. Ty jsi extrémista že jo
Já mám spoustu kamarádů a známých jak v armádě tak přímo v Aero a ne zrovna jen mezi Catia monkey. Ale v L-39 jsem neletěl a nejblíže jsem se k tomu dostal na simulátoru L-159. Což asi více z vás. Mimochodem je zajímavé že ten simulátor L-159 je snazší řídit než DCS L-39. Já jsem to o DCS L-39 psal proto, že je zajímavé že simulátory se dostaly už do stavu kdy lze reálně učit. Je jedno jestli je to Blaník, Z-26, ultralait či skutečná L-39. Ten způsob učení je v základu podobný a ten DCS L-39 to vyloženě umožňuje.
Upravil/a AH_Kraken dne 31-08-2017 16:30
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 31-08-2017 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Díky za odpověď. Nejsi první kdo mě nazval extrémistou |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 31-08-2017 13:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
Krakene, teď už jsem v naprostém pochopení a souznění s tím, co píšeš. To, že je vliv vzepětí při bočení v porovnání s dalšími zanedbatelný (resp. Zanedbává se), jsem nevěděl, ale budu si to pamatovat. Díky
Označit Zifiho za extrémistu je místní norma
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 31-08-2017 15:27
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
S tim zanedbavanim bych tak odvazny nebyl. Kdyz si odmyslime zacatek deje, kdy pilot slapne do smerovky a letadlo zacne rotovat kolem svisle osy (a v te dobe hraje roli hlavne pozice smerovky a ruzna rychlost proudeni na kridlech, proste protoze letadlo leti stale vicemene kupredu a ne bokem), tak nam zbyde par hlavnich vlivu: sipovitost, vzepeti, zastineni kridla trupem na 'zavetrne' strane a naopak proudeni na navetrne strane okolo trupu menici proudeni kolem navetrneho kridla.
Takze treba mig-15 ma negativni vzepeti, aby se vykompenzovala sipovitost, a ma myslim jen -2° vuci >30° sipovitosti, to mi prijde jako dost znacny efekt vzepeti. Jina vec samozrejme je, ze kdyz se nedaji vsechny vyse jmenovane faktory spocitat a stavime male letadelko, pak muzeme rovnou zanedbat i vliv vzepeti a vsadit na talent designera a podobnost s fungujicimi predchudci. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 31-08-2017 16:30
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
A dělají se dnes ještě takové malé projekty, kdy by se sázelo na šťastnou ruku konstruktéra? Nebo se nechá v počítači "ofouknout" i ultralight? Si myslím, že posledních cca 10 let je počítačová analýza natolik dostupná (levná a rychlá), že už se tak může řešit asi všechno. |
|
|
|
AH_Kraken |
Přidané 31-08-2017 16:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 486
Založený: 05.12.05
|
Sakra já tady píšu a ono se to nějak, samo (určitě za to nemůžu já ) smazalo . Tak znova.
Zanedbávání vzepětí a vliv zastínění křídla trupem. Tady se hlavně bavíme o malých úhlech vybočení. Když půjdeme dál tak hlavně narazíme na to že se na SOP můžeme dostat do situace kdy i když mám plně vyšlápnuto tak mám tak záporný úhel náběhu že to vlastně nemá čím s tím letadlem pohybovat a spekulovat o tom že převládne vliv vzepětí či části křídla blízko osy ovlivněná trupem to už se dostáváme na hodně tenký led.
To záporné vzepětí při velkých šípech. To se tam dává z hlediska obratnosti. Ten šíp tomu zvedne stabilitu a aby se to tomu laicky řečeno tak nebránilo tak tomu musím ubrat vzepětím.
Malá letadélka a ta velká.
Z tohohle hlediska je to jedno. Třeba to vzepětí mají stejné (když si budou podobná). My když jsme měli nějaký úspěch tak právě pro to že jsme k tomu nepřistupovali tak "že je to dobrý protože je to malé letadélko a tak to nějak střelím". Já vždy ke všem letadlům přistupuji tak že je to letadlo a je tomu potřeba dát co náleží. To že hodně lidí k tomu přistupují tak že si řeknou to je třeba jen ultralight to dobrý, tak to je ten jejich největší omyl. Když mluvíme o těch ultralightech tak právě na nich je krásně vidět jak se znova zopakovala historie letectví a že od jednoduchý strojů jsme u letadel u kterých je potřeba, když je chcete dělat, se k tomu chovat při návrhu s pokorou a se znalostí věci a které si i když samozřejmě mají daleko slabší motory a jsou lehčí moc nezadají z hlediska návrhu s těma z WWII. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 31-08-2017 20:10
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak jsem si byl zalítat na nějakým tom cvičným serveru Kavkaz. A ona je to fakt hezká mapa. To že jsou tam hory, moře, rovina. Že to není jednotvárný jak Stalingrad či nepřehledný jak Moskva. Začíná být výběr z map. Ještě pár let tímto tempem a bude to slušně veliké.
Navíc mi přijde, že v tomhle patchi nějak líp vidím letadla. Nevím, jestli s tím něco dělali, nebo se mi zostřil zrak (no to asi ne), nebo je to jen shoda okolností a lítal jsem mapy s dobrou viditelností. Ale i na tom test serveru a předímt na WOL na mapě Moskvy jsem byl překvapenej, jak hezky a daleko rozeznám cíl. I z vrchu proti lesu.
No a nemůžu si pomoct, ale ta směrovka je teď prostě lepší. Asi není dokonalá, když to říkají piloti, ale je prostě lepší. Předtím byla blbě tak moc, že to poznal i nepilot jak já. No a kulička se tím pádem chová očekávaně.
Zkrátka líbí se mi to. Na ty mapy Kavkazu se fakt těším. Navíc na Jaku 1b maj skin "Free Donbass". Takže poněkud paradoxně může člověk lítat za Rusy a přitom od nich osvobozovat Donbas. Jeden by neřekl, jak se to celé může zvrtnout. |
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 31-08-2017 20:49
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Tak ja neviem s tym novym vyvazenim na befku nic zostrelitJa lietam s palcom na kolecku na vyvazeni a vyvazujem da sa povedat stale,zatacku atd.-takto lietam od cias Il-2,CLOD.Takto lietam aj na vsetkych plachtakoch,co som doteraz lietal.Ale s tymto novym spomalenym vyvazeninm som uuuuplne v prdeliii.
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 31-08-2017 23:07
|
Stařešina
Příspěvek: 5855
Založený: 30.09.05
|
No prave, Krakene, a prave proto bych byl s tim zanedbavanim velmi opatrny... |
|
|
|
Deschain |
Přidané 01-09-2017 14:57
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Hotfix:
Hello everybody,
We were closely monitoring the forums for the last two days and corrected several issues that could be fixed quickly. The hotfix 2.012 brings the following changes:
1. Course corrections in the bomb sight mode became more precise;
2. Wind speed will no longer suddenly decrease or increase while approaching the airfileds in the mountains;
3. Adjustable stabilizer buttons control delay minimized;
4. Mouse controls are now compatible with the level autopilot and course correction commands, even in the bomb sight mode;
5. Flag capture messages were corrected;
6. Complex Trigger takes into account paratroopers properly now;
7. Marker colors were corrected in track replays;
8. Kuban map boundary limits now work correctly;
9. 'End of the world' on the Kuban map has been removed;
10. QMB on the Kuban map won't generate buildings too far from the starting point, decreasing the mission load time;
11. 7000 tons cargo ship has been added to the game;
12. 14000 tons armed tanker has been added to the game. |
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 01-09-2017 15:06
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Tak už je tam i tanker Stalin, tak teď už je to komplet. |
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 01-09-2017 20:24
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
... komplet to neni, potřebujem ještě pár letadel a zfunkčnit spitu výškovky, resp. je opravit. Bo já nemám nervy na to, aby mě po odpárání jedné výškovky hra přiřadila místo letadla splašenyho kozla.
Dokáže někdo letět ve spitu s jednou ustřelenou výškovkou? Mě se to ještě nepovedlo a už jsem měl asi 3-4 pokusy. |
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 01-09-2017 20:38
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Není ze dřeva -> neumí to.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
|
|
|
|
Perugi |
Přidané 01-09-2017 23:50
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 03.11.09
|
606_Druindin napsal:
... komplet to neni, potřebujem ještě pár letadel a zfunkčnit spitu výškovky, resp. je opravit. Bo já nemám nervy na to, aby mě po odpárání jedné výškovky hra přiřadila místo letadla splašenyho kozla.
Dokáže někdo letět ve spitu s jednou ustřelenou výškovkou? Mě se to ještě nepovedlo a už jsem měl asi 3-4 pokusy.
Vy si v tom spitu vozíte náhradní výškovky? ... tak to by teda nešlo soudruzi |
|
|
|
606_Druindin |
Přidané 02-09-2017 10:11
|
Diskutující
Příspěvek: 4090
Založený: 18.01.10
|
... jo 2 náhradní, ale jak to začne skákat tak to stejně nejde vyměnit. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 02-09-2017 10:29
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Skáče to protože máš ve spitu FM z ROF Fokkera.
A ten bez půlky výžkovky trdloval. |
|
|
|
Baron |
Přidané 02-09-2017 11:20
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Blbost. V D.VII a D.VIIF sa da lietat i s polovicou vyskovky. Vlastna skusenost.
K Spitu - Druindin, mas track? Posli mi ho pls, posuniem vyvojarom. Dakujem.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
LEON |
Přidané 02-09-2017 11:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Potvrzuji Baronova slova, i s půlkou výškovky se v ROF dá bez větších problémů dál letět a někdy i dokončit souboj.
|
|
|