Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Mira |
Přidané 29-08-2017 17:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
No..líbí..hezký to je..tenhle Kavkaz se mi pozdává víc než ten v DCS..at si říká, kdo chce, co chce..oscilace prakticky žádné jo, za mně palec nahoru. A ta P40..celkem citelná změna..aspon z mého pohledu. Ale takových změn je tam daleko víc.
Upravil/a Mira dne 29-08-2017 17:54
|
|
|
|
petsild |
Přidané 29-08-2017 18:02
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Je divné že ten problém s GTX 780 nastal, až po vydání předposledního patche. Tedy chyba je spíš na straně dev Boska nikoliv Nvidie.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-08-2017 18:08
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
petsild napsal:
Je divné že ten problém s GTX 780 nastal, až po vydání předposledního patche. Tedy chyba je spíš na straně dev Boska nikoliv Nvidie. Tak v tom jejich textu je to vysvětlené. Stačí si to přečíst. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 29-08-2017 18:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
No zkoušel jsem jen La-5.
Rozdíl nevidím žádný. Komižle se vpříčné ose při přechodu přez střed furd stejně.
Je nějaký seznam u čeho všeho měnili FM? Asi není.
Lítám na GTX 760 4GB a jede to na ultra. |
|
|
|
Baron |
Přidané 29-08-2017 18:23
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Mas to v Annoucements v spoileri. Staci si rozkliknut, su tam vsetky zmeny v FM:
La-5 series 8:
10.25. Landing gear physics model has been revised. Now the aircraft is much less prone to 'circling', it is now possible to turn at 15-25 km/h speed without using brakes.
10.26. Pedals load at various flight conditions has been corrected (increased at low speeds and decreased at high speeds).
10.27. Pitch balance and its dependence on the flaps have been corrected.
10.28. Rudder, elevator and ailerons trim shift time from end to end increased from 6 to 8 seconds.
10.29. The aircraft stall behavior has been corrected using the data available. The stall in a level flight doesn't end in a spin, the aircraft proceeds to 'pancake', keeping the roll controllability. In a case of intentional spin entry, spin recovery requires intensive rudder input while failure to give it can result in a significant spin recovery delay.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-08-2017 18:51
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Byl jsem teď krátce online na WoL serveru. A všící mluví o Bf 109. No bylo málo červených, tak jsem vzal MIG 3. A to je teď paráda. To byl jeden z komižlacích strojů na červené straně a najednou je to hezký lítat. Výkonově to bude stále pozadu za modráskama, ale je to radost řídit. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 29-08-2017 19:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
La-5 série 8:
10.25. Model fyziky přistávacích zařízení byl revidován. Nyní je letadlo mnohem méně náchylné na "kroužení", nyní je možné otáčet rychlostí 15-25 km / h bez použití brzd.
10.26. Zatížení pedálů v různých letových podmínkách bylo opraveno (zvýšilo se při nízkých rychlostech a snížilo se při vysokých rychlostech).
10,27. Rovnováha rozteče a její závislost na klapkách byly opraveny.
10,28. Kormidlo, výtah a křidélka se mění od 6 do 8 sekund.
10,29. Chování stánku letadla bylo opraveno pomocí dostupných údajů. Stánek v rovinném letu se nekončí, letadlo pokračuje k "palačinku", čímž udržuje ovladatelnost válce. V případě záměrného vstupu do spinu vyžaduje regenerace odstřeďování intenzivní vstup kormidla, zatímco jeho nedodržení může vést k významnému zpoždění obnovení odstřeďování.
Umíte to někdo přeložit z Hebrejštiny? |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-08-2017 19:23
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak jsem zkusil i tu Bf 109. Konkrétně F2. No a dojem výbornej. Výbornej ve smyslu, že je sice trochu horší než dřív. Ale! Ale správně. Je línější na křidélka na vysoké rychlosti, jak by jeden čekal. Směrovka nepomáhá jako dřív. Dřív směrovka vedla k rychlejšímu výkrutu než samotná křidélka. Tak s tím je konec. No a vykopnutí směrovky vede, a teď se světe div, vede k ploché zatáčce. Chápu, že pro skutečné piloty je to výrok jak od blbce spadlého z višně, ale v BOSku prostě směrovka nevedla k ploché zatáčce. Směrovka spíš tak trochu trošičku jako zatáčela, to jo, ale především s letadlem šla do výkrutu. No a nyní se chová jako směrovka. Je to dost slušná úleva.
No takže po jednou souboji musím říct, že najednou roll rate začíná mít smysl. Už to není tak, že by všechna letadla po kopnutí do směrovky rollovala jako F16. Najednou je krutě znát, že ta stodevítka je na křidélkách pomalá.
Takže zatím to vypadá, že letadla nekomižlají jako dřív. Trochu samozřejmě jo, ale pocitově tak jako přiměřeně. Zaletí plochou zatáčku. Obratnost na křidélkách je najednou podobný trumf jako utažená zatáčka.
No a FPS. Na mém pekáčku mám 120+ u země na letišti. Pohled do nebe pak něco ke 200. Slušnej oddíl tuto 777. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 29-08-2017 19:23
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Že spravili miginu je fajn.
A co P-40 ?
Ptam se proto jestli ma cenu ji vůbec kupovat. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-08-2017 19:26
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ty voe ajvne. To je překlad jak od Hotentota. Stánek letadla místo přetažení. K tomu palačinka a válec místo výkrutu. Boha jeho. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 29-08-2017 19:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
To je gugla |
|
|
|
jirik |
Přidané 29-08-2017 19:35
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Moc se mi ten nový update zamlouvá. Zkoušel jsem hlavně P-40 a myslím že je tam velký posun k lepšímu. Zmizela jedovatost směrovky a éro se nyní chová velmi způsobně. Zdá se mi, že i trochu přidala na schopnosti zatáčet, ale může to být jen můj pocit. Ale je to pořád P-40 (stejně budete tahat za kratší konec provazu ). Mapa Kubáně je nádherná a Henschel je taky super. Prostě celkově veliká radost. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 29-08-2017 19:43
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nějak neuměle přeloženo takto:
La-5 series 8:
10.25. Revize fyziky podvozku. Letadlo je nyní mnohem méně náchylné k roztočení, nově lze zatáčet do rychlosti 15 - 25km/h bez brzd.
10.26. Zátěž v pedálech byla revidována. (Zvýšena v malých rychlostech a snížena ve velkých).
10.27. Byla opravena rovnováha na výškovce a její závislost na klapkách.
10.28. Čas pro trim směrovky, křidélek a výškovky mezi krajními polohami zvýšen z 6 na 8 sekund.
10.29. Chování letadla při přetažení bylo upraveno podle dostupných materiálů. Přetažení v vodorovném letu nevede k vývrtce, letadlo pokračuje k "palačince" (tohle neumím přeložit, možná pomůže nějaký pilot s pilotním slangem), za podržení kontroly kolem osy křidélek. V případě záměrně vyvolané vývrtky vybrání vyžaduje intenzivní použití směrovky, zatímco opomenutí směrovky může vést k významnému prodloužení do získání kontroly. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 29-08-2017 19:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
ty stíny jsou neskutečné |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-08-2017 20:01
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Já si nepamatuji, že by někdy v těhle hrách byly stíny skutečné. |
|
|
|
ukulele |
Přidané 29-08-2017 20:10
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
tak já jsem si toho všiml až teď |
|
|
|
Saburo |
Přidané 29-08-2017 20:15
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
myslím, že ta Vaše palačinka je flat spin - plochá vývrtka..
tuším, že jsem někde kdysi četl něco jako "představte si rotující lívanec padající dolu"
a ještě bych tipoval, že bod 10.27. je o chování letadla na dané ose s ohledem na vysunutou / zasunutou mechaniku než rovnováha výškovky |
|
|
|
Baron |
Přidané 29-08-2017 20:22
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Spravne. Je to plocha vyvrtka.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
606_hayes |
Přidané 29-08-2017 22:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
akurat mi po poslednom patch padne BoX ked sa chcem prihlasit na nejaky server. jea |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-08-2017 22:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
A-3 stabilnější, obě 190ky při nízké rychlosti mají poněkud tupější směrovku (méně agresivní). Upravené obtékání trupu se projevuje hlavně při stoupání pod plynem na nízké rychlosti.
Celkově jsou 190ky skoro beze změn. Tzn. jak jsem předpovídal, jejich revize už přišla s přepracováním na jaře.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|