Good day!
Please, is possible to add more options into rearm menu?
For example add more fuel sliders for each fuel tank and have one slider for total fuel.
In FW-190D and BF-109K add option to change content of MW-50 tank to fuel.
Thank you and have a nice day!
Chlapi, od kdy má Sučko lehce nahnědlou či jak to popsat zažloutlou přední čast překrytu kokpitu ?? Po dlouhé době jsem do něj vlezl a nestačím se divit co to rusak dostal za sluneční clonu..
Pokud má někdo rád klasické čiré sklo tady je mod.
Tak Harrier by měl vyjít mnohem dříve. A pak jestli vypustěj horneta 30 minut před koncem roku v nějaké alfa verzi a ještě ho budou následujících 6 měsíců ladit tak to netřeba vůbec teď řešit.
Právě bych řekl, že tam oproti jiným strojům skoro žádný není. Podobně, jako tomu je v A-10C. Před startem nastavíš pár serepetiček, a potom vše přes MFD a UFC. Jinak kecají, není to 4k, ale 2k QHD.
Edit: jestli chceš hodně čudlů, tak TADY je hodinový videonávod na ovládání palivového panelu v Concordu.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v211/scottzdc/FE_Panel.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a AJaromir dne 31-07-2017 22:49
AJaromir napsal:
Edit: jestli chceš hodně čudlů, tak TADY je hodinový videonávod na ovládání palivového panelu v Concordu.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v211/scottzdc/FE_Panel.jpg[/img] is not a valid Image.
Nojono, jenže Concord to měl těžší, protože se u něj muselo vyvažovat přepouštěním paliva - trimy jak známo za letu nadzvukem moc nedungují a na rozdíl od vojenských letadel civilní stroj vyvažovat musíš - aby cestující nenapadali pilotovi za límec nebo naopak aby se nenahromadili okolo dvířek od hajzlu
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Alfíku, ono je to víceméně jedno. Ty ten stroj vyvažuješ hlavně kvůli tomu, aby jsi jej nemusel vyvažovat kormidly, protože jakákoliv výchylka kormidel od ideálního stavu způsobuje vyšší odpor - tedy horší aerodynamiku a následkem toho všeho větší spotřebu paliva. Proto se to dělá. Na pohodlí cestujících to nemá moc vliv. Ovšem u nadzvukového stroje takové velikosti, jako je concord, není jiná možnost. Při přestupu na nadzvukovou rychlost se totiž u letadla začne celkem rychle posouvat bod vztlaku směrem dozadu. Pokud by nedošlo ke změně těžiště letadla, tak by se bod vztlaku dostal až za těžiště a stroj by se tak stal velmi nestabilní a měl tendenci padat na nos. Proto je nutné posunout během zrychlování těžiště dozadu, aby bylo stále za bodem vztlaku. Pro přistání je nutné udělat zase opačnou operaci, což je hlavně kvůli vyvážení podvozku. Pokud bude těžiště za podvozkem, tak si stroj odře zadek.
Upravil/a AJaromir dne 01-08-2017 17:13
Alfíku, ono je to víceméně jedno. Ty ten stroj vyvažuješ hlavně kvůli tomu, aby jsi jej nemusel vyvažovat kormidly, protože jakákoliv výchylka kormidel od ideálního stavu způsobuje vyšší odpor - tedy horší aerodynamiku a následkem toho všeho větší spotřebu paliva. Proto se to dělá. Na pohodlí cestujících to nemá moc vliv. Ovšem u nadzvukového stroje takové velikosti, jako je concord, není jiná možnost. Při přestupu na nadzvukovou rychlost se totiž u letadla začne celkem rychle posouvat bod vztlaku směrem dozadu. Pokud by nedošlo ke změně těžiště letadla, tak by se bod vztlaku dostal až za těžiště a stroj by se tak stal velmi nestabilní a měl tendenci padat na nos. Proto je nutné posunout během zrychlování těžiště dozadu, aby bylo stále za bodem vztlaku. Pro přistání je nutné udělat zase opačnou operaci, což je hlavně kvůli vyvážení podvozku. Pokud bude těžiště za podvozkem, tak si stroj odře zadek.
temer perfektni, jen ten vztlak musi byt za tezistem vzdy a ne moc daleko. Cim bude dal, tim bude horsi aerodynamika.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.