Fox Three! For DCS: F-14, an accurate simulation of the AIM-54A and C Phoenix missiles is integral to the realism and recreation of real life combat scenarios for the F-14. We’ve poured months of time into conducting research, scavenging for documentation and performing CFD simulations, all in order to give ourselves a better understanding of what this missile is capable of.
We now believe that we have a very firm grasp of the actual performance of the AIM-54 with both Mk.47 and Mk. 60 engines. We’ve promised to be transparent with our research and conclusions on the AIM-54-- in part as we want to ensure high levels of confidence in our implementation, which is especially important in the MP Arena. We’ve prepared a short whitepaper on some of our conclusions and findings above. Enjoy!
We’re knee deep into tweaking the F-14's flight model performance using automated regression testing! Each part of the aircraft’s performance is automatically measured in the simulation and compared to documented performance charts.
Correcting and tweaking issues is an arduous and time consuming task, but the closer we get- the more tests come out with a PASS rather than a FAIL. This automated system allows us to easily verify that everything is correct every time we create a new build- which should help to avoid inadvertent changes in the future.
We've spent the last 3 years developing the F-14 FM; and we're super excited about how closely it will represent the real deal. Check out an example below!
Little fun fact. The real life sister of the currect 3D model I am about to finish has an exact tail rotor speed of 2381 rounds per minute. You think you know which one it is ?
Zdá se, že v PS pracují na dalším vrtulníku. Tušíte odpoveď? Nejčastějším tipem je zatím Bell OH-58D Kiowa.
Aby se nepletl název Polychop Simulations s Poly-Dynamics, rozhodli se v PD změnit na MILTECH-5.
Probíhá jednání ohledně subfóra pro BO-105. PBR textury má Olliver skoro sfouklý.
Za chvíli Mi-24 (Belsimtek to sype celkem svižně ), to bude mixérů na trhu.
Dear Simmers,
it's been quiet a while since I posted updates on the BO-105. That's because we're waiting for our 3rd party section in the ED forum and the transfer of the BO105 subforum to it.
The 3rd Party name will be MILTECH-5 to avoid confusion with PS and PD. So Poly-Dynamics uses the brand MILTECH-5.
Due to the reason above I also don't want people to post screen updates of the BO from this group here in the ED Polychop section to avoid misunderstandings.
All I can say from now is that I'm almost done with the PBR textures. Thanks all for your patience.
To vypadá že se Aces vrátil z dovolené
Hele tak jak to tedy je..Kluci čínští vyvíjej modul a přitom ještě nemají jistotu, že jej vůbec dostanou do prodeje? Jinak jestli se tohle povede fakt se těším..sice to unese míň než F16 ( o Hornetu nemluvě ) ale bude to aspon něco pro Red..
To vypadá že se Aces vrátil z dovolené
Hele tak jak to tedy je..Kluci čínští vyvíjej modul a přitom ještě nemají jistotu, že jej vůbec dostanou do prodeje? Jinak jestli se tohle povede fakt se těším..sice to unese míň než F16 ( o Hornetu nemluvě ) ale bude to aspon něco pro Red..
No dovolená... minulý čtvrtek nejprve kleknul notebook, asi úžeh (po 6 letech na to měl nárok) a cca 2h na to odešel systémový disk na desktop pecku (ten na to teda nárok neměl). Takže klasický dýchánek s natvrdlejma Widlema. Edit: Při nákupu nového disku jsem vzal i 16GB RAM a v DCS je to teda oproti 8GB sakra rozdíl, pokud někdo uvažuje o navýšení.
Tak nějak. Stejně jako Oliver s BO-105. Pokud chceš dostat od ED/TFC licenci, tak musíš něco ukázat. Ale oba projekty vypadají dost kvalitně, nebál bych se říci, že je otázkou kdy než zda vůbec.
Upravil/a Aces_Wild dne 28-07-2017 15:12
No BO-105 byl jen na úrovni 3D modelu, nikde ani píp o implementaci!
To jistě jednou byl, ale Oliver, resp. MILTECH-5 se pustil i do manuálu. Navíc dělá hned 4 varianty BO-105. Díky působení v Polychop-Simulations si nemyslím, že by případná licence byla problémem. EFM bez SDK, licence, nenapíše.
* The Spitfire LF Mk. IX: Operation Epsom Campaign is introduced.
* Spitfire IX and P-51D. Added new British historical skins by Bunyap for Operation Epsom Campaign.
DCS World
* German soldier with Mauser 98 is available for all localizations.
* Briefing. Added pressure in hPa and measurement units for QFE pressure indicator.
* Su-25. Fixed cockpit glass.
* Decreased CPU load of SAM groups.
* Su-25T and Ka-50. Phantom images will not appear on TV screen.
* Ka-50. Added trimmer mode for joysticks without spring and FFB into Ka-50 special options.
* Fixed in-game manual window is less than game window in minimum resolution.
DCS AJS37 Viggen by Heatblur Simulations
* Re-added PBR corrected cockpit model (Cockpit lights will now be properly visible)
* Reduced HUD glow pending full HUD texture overhaul for PBR BRDF
* Implemented various Radio functionality
* Fixes to the Automatic Fuel Regulator
* Fixes to afterburner at altitude
* RB-04 no longer launching (exploding) when re-armed
* Added R for RUTA waypoints
* Correction to TILS-stations numbering past 20
* Multiple potential CTDs fixed
* Corrected TILS layer switch not switching back
* Updated and fixed CN locale
* Fixed distance time line getting stuck relative to horizon when in sidewinder fast select mode
* Fixed backup sights
* Fixed several kneeboard issues
* Fixed starter sound
* Re-added playsound for Walkman
* Wave 1 of input overhaul
* Radio is now pre-configured to nearest airfield
* Fixed issue with FR22 radio becoming unusable after moving radio function selector
* Fixed broken easter egg
* Tuned pylon x,y,z coordinates
* Added custom data cartridge functionality
* Added interface for custom data cartridge selection
DCS Mi-8MTV2 by Belsimtek
* BugFix: Rockets can't be released when rocket launchers are loaded on 2nd and 5th hardpoints
Known issues
* The Su-25T cockpit has some issues with external 3D model that visible from in-cockpit camera.
* TF-51 cockpit is broken.
* Client crashes when connected to server with Nevada terrain after flying in Normandy
Aces_Wild napsal:
* German soldier with Mauser 98 is available for all localizations.
available byly ale používali stealth technologii ... kdy budou už kurva asi vidět jako pochodujou za svuku píšťal aby je člověk mohl poladit kanonem
* The Spitfire LF Mk. IX: Operation Epsom Campaign is introduced.
To mě fascinuje, z čeho ta kampaň je asi postavená? Vždyť tam schází polovička slíbenejch strojů WWII packu, dora a kurfiřt jsou v na téhle mapě zbytečný a B-17 nemá posádku.
Celý to je alfa beta gama zabugovaný ...
Aces_Wild napsal:
* German soldier with Mauser 98 is available for all localizations.
available byly ale používali stealth technologii ... kdy budou už kurva asi vidět jako pochodujou za svuku píšťal aby je člověk mohl poladit kanonem
* The Spitfire LF Mk. IX: Operation Epsom Campaign is introduced.
To mě fascinuje, z čeho ta kampaň je asi postavená? Vždyť tam schází polovička slíbenejch strojů WWII packu, dora a kurfiřt jsou v na téhle mapě zbytečný a B-17 nemá posádku.
Celý to je alfa beta gama zabugovaný ...
Za moji krátkou kariéru virtuálního pilota sem již pochopil že DCS na to jde zásadně od konce
No ale ta funkční německá pěchota tomu dodává úplně nový rozměr! Ještě by pak mohli dodělat kulometčíky a s protitankou výzbrojí.
Nepočítaje odrbat flak od posádky a tím ho odstavit i bez bomb.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.