Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
|
Rumcajs |
Přidané 07-07-2017 20:17
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Máš pravdu Farky. Na boostu reaguje nějak divně. Sice se plynovka pohybuje korektně ve své dráze včetně toho kliknutí zámku, ale plnící tlak to řídí nějak záhadným způsobem. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 07-07-2017 20:34
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Tak snad to brzy dodělají. Ještě jednou dík za info.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-07-2017 22:19
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
Farky napsal:
Ta červená páčka po aktivaci (tj. ručním stisknutím pilotem) prostě resetovala automatický regulátor plnícího tlaku tak, aby maximální dosažitelný plnící tlak byl těch +16lbs .
Je vtipné, že na to Angláni šli úplně stejně, jako klucí německý u Fw 190 .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 08-07-2017 12:42
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Tak jsem se se Spitfirem trošku víc proletěl a taky se víc podíval jak by to asi mělo fungovat. Takže -
Plynová páka má podivný rozsah. Na zarážce (ten výřez v kulise plynové páky, ve hře 49% plynu) by to mělo za normálních okolností (bez aktivovaného Emergency boostu) dávat +9lbs boostu, což nedává.
Cokoliv za zarážkou by mělo zřejmě znamenat skokově +12lbs boostu.
Emergency boost - maximální plnící tlak +16 lbs byl možný pouze pokud byla plynová páka na zarážce (ve hře 49% plynu) a nebo za zarážkou, samozřejmě musel být aktivovaný Emergency boost. Pohyb plynové páky v rozsahu úplně vzadu až těsně před zarážkou při aktivovaném Emergency režimu normálně ubíral a přidával plnící tlak. Plynová páka na zarážce a nebo dál vedla automaticky skokově k maximálnímu plnícímu tlaku +16lbs . Takže ve hře to není úplně špatně, jen to je potřeba doladit. Více méně stačí udělat to tak, aby tam těch +16lbs boostu bylo až od 49% plynu a ne od 30%.
Farky napsal:
Nemluvě o tom, že v reálu byla kritická výška (Full throttle height) Merlinu 45 pro +16lbs boostu při 3000 rpm a plném plynu nějakých 13 000 stop při rovném letu (při stoupání to bylo méně než 9000 stop) . Spitfire ve hře drží +16lbs boostu v mnohem větší výšce při plynu na 30%.
Protože jsem idiot co si neuvědomil že Spit ve hře má v základu Merlina 46 a ne 45, tak pak píšu takovéhle nesmysly. Merlin 45 ve hře má kritickou výšku pro +16lbs boostu při rovném rychlém letu něco okolo 12 000 ft (nebo o něco málo níž), což je v pořádku. Pro Merlin 46 je ta kritická výška ve hře myslím nějakých cca 16 000 ft, což je teda pořád trochu moc vysoko na můj vkus.
P.S. - dáš to někomu vědět Barone a nebo to mám napsat někam na ofiko forum? Podklady ti dodám když bude třeba. |
|
|
|
Baron |
Přidané 08-07-2017 13:04
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Uz je to prelozene a postnute. Dakujem Farky.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 10-07-2017 16:13
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Ono to asi dopadne stejně jako ten dotaz na Sturmoviky...
Od Gavricka:
Thanks to everyone for the technical details found. Some materials I have not met before. As time will be, I will study and take into account. Takže jde studovat knížku...
Jak u Spita v BoK (ne)funguje správa motoru? Pokud chci např. v DCS snížit výkon motoru, musím nejprve snížit plnící tlak, teprve potom otáčky a naopak pro zvýšení výkonu nejprve zvýšit otáčky a potom plnící tlak. Dle YT videí (BoK nemám) mi přijde, že zde to je úplně fuk. Může ho zkusit někdo uhnat? Např. otáčky na max+plnej boost a držet rychlost pod 160mph.
V DCS dopadne špatná správa motoru např. takto:
nebo i s fireshow:
|
|
|
|
Baron |
Přidané 10-07-2017 16:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Nie, on napisal, ze niektore materialy predtym nemal. Ked bude mat cas prestuduje si ich a vezme do uvahy. To je trochu rozdiel.
Len pre tvoju informaciu, kedze nemas BoK - tiez utrhnes (zadres, poskodis) motor, ked ho nespravne manazujes. Napr. to co si napisal, vedie k zadretiu motora.
Upravil/a Baron dne 10-07-2017 16:27
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 10-07-2017 16:27
|
Fusioner
Příspěvek: 17614
Založený: 19.06.08
|
(v DCS) stačí na zemi popojet na minimálních otáčkách a velkém plnícím tlaku a jsou zavařovačky hotový.
Ale musíme počítat s tím že je v BoKu Vb a ne IX. |
|
|
|
Saburo |
Přidané 10-07-2017 18:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 218
Založený: 22.12.08
|
no jeden šit při plném plnícím tlaku a otáčkách na nimimál začne po přibližně minutě upouštět páru a do čtvrté minuty je kaput...
ten druhej šit, je po nahození ihned na provozních teplotách, narozdíl od toho prvního (to není chyba!!!) a pak při stejném nastavení motoru běží i po páté minutě kdy se rozsvítí varování na vysokou teplotu motoru...
motor prvního šitu se musel nejříve ohřát na provozní teplotu, ale i tak hebnul o dost dříve, mapy byly default léto pro oba a plně otevřené chladiče pro oba taktéž
jeden to má asi relativně dobře simulované, zato ten druhej bude buď nějaký druh pre-pre-alpha release a nebo to bude naprostej shit
p.s. ještě mě zaujalo, že u druhého stačí povolit brzdu a začít malinko a pomalu pojíždět a teplota chladící kapaliny de trochu dolu??? co ta podvozková noha před chladičem, o minimální rychlosti pohybu letounu radši ani nemluvit... |
|
|
|
magot |
Přidané 10-07-2017 19:10
|
Fusioner
Příspěvek: 17614
Založený: 19.06.08
|
Voni to za 3 roky doladěj, žádnej strach ale bude z toho cejtit pořád slepovánka z ABC.
Btw ten model kokpitu Vb mi přijde takovej chudší, ale aspoň šetřej polygonama ... |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 10-07-2017 19:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Mě v BOS vždy dostávalo, jak se měnila rychlost poškození motoru u HE-111 podle naložení. Když byl lehce naložen, motory vydržely hodně hrubé zacházení. Když byl těžce naložen, motory začaly při vzletu do 10s hořet. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 10-07-2017 20:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
AJaromir napsal:
Mě v BOS vždy dostávalo, jak se měnila rychlost poškození motoru u HE-111 podle naložení. Když byl lehce naložen, motory vydržely hodně hrubé zacházení. Když byl těžce naložen, motory začaly při vzletu do 10s hořet.
Hořet? Ty jsi dokázal v nějaké verzi odpálit motory do 10 vteřin po vzletu? A hlídal jsi aspoň trochu provozní otáčky?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 10-07-2017 20:15
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
1stCL_Fucida napsal:
AJaromir napsal:
Mě v BOS vždy dostávalo, jak se měnila rychlost poškození motoru u HE-111 podle naložení. Když byl lehce naložen, motory vydržely hodně hrubé zacházení. Když byl těžce naložen, motory začaly při vzletu do 10s hořet.
Hořet? Ty jsi dokázal v nějaké verzi odpálit motory do 10 vteřin po vzletu? A hlídal jsi aspoň trochu provozní otáčky? Ale to je přeci kravina. Básnička, jak .. na topole podle skal zelený mužík zatleskal. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 10-07-2017 20:31
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Ale hlídal jsem výkon. Musel jsem dát pro vzlet tak slabý výkon, že mi dráha nestačila. Přijde mi úplně absurdní, že je to závislé na hmotnosti stroje místo efektivity chlazení motoru. Přece když mám motor dobře chlazený, tak jej mohu i mírně přetížit, dokud mi to chlazení dovoluje a nevzniká detonační hoření. |
|
|
|
Baron |
Přidané 10-07-2017 20:52
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Jardo, nieco si robil zle. Pravdepodobne si nechal prilis dlho take off rezim, vrtule na maxime, alebo cosi take. To len tipujem, ale motory He-111, ked das po vzlete na climb mod a nechas chvilu vytiahnute klapky, motory ti neodidu. Chladice - olejovy aj vodny - musia byt na maxime samozrejme.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 10-07-2017 21:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Zkus tam dát nejtěžší možný náklad. Ono to možná opravili, ale já si to dobře pamatuji, jak jsem na to nadával, že co je to za blbost. |
|
|
|
Baron |
Přidané 10-07-2017 21:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
A to si mal aku verziu Heinkela? Kolko si mal paliva? Ak mas plnu nadrz a maximalny naklad, tak je to o hubu. S tym suhlasim. S maximalnym nakladom sa lieta tak na 30 - 40 % paliva, podla vzdialenosti aku mas uletiet. A aj to je mozno vela. Treba si pozriet ci si neprekrocil vzletovu hmotnost, potom ano, uvaris tie motory velmi rychlo.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 10-07-2017 21:32
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Já vím, ale přece poškození motorů přece není závislé na hmotnosti letadla, ale na schopnosti je uchladit. Takže když letím dostatečně rychle, tak jsou i chladiče dostatečně ofukovány. A jinak jsem maximální vzletovou hmotnost nepřekročil. |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 10-07-2017 21:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Jenže ti ty motory neodešly na chlazení, ale na překročení povoleného limitu pro startovací režim motorů. Těžší letadlo trvá dostat do vzduchu dýl. BOS to má nastavené, že pro určitý režim motorů máš daný určitý přesný čas.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 10-07-2017 21:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
To je možné. Nicméně mi to přijde celkem nesmyslné, že to mají udělané takto. |
|
|