Mimochodem dělám s Vávrou ve stejném baráku, v Karlíně. Takhle v téhle čtvrti vypadá prakticky každý. Tolik Julesů Verneů pohromadě jsem viděl jen na fotkách z přehlídky sapérů cizinecké legie na třídě Champs Elysées http://cizineckal...849118.jpg
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
říkal jsem si (a hledal) co bylo 13. 2. - a ono začátek vývoje ...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Moje první postřehy, nakonec jsem na starý kolena pořídil gamepad xbox1. Působí fortelně, s W10 se hned skamarádil (ještě aby ne). Na ovládání jsem si zvykl hned, člověk se hlavně nemusí hrbit nad klávesnicí, rychle a přehledně se pohybujete v menu i po krajině. Skvěle se jezdí na koni, přidržíte B a kůň cválá, poklepete B a sprintuje. Jsou tam takový poziční páčky ovládaný palci, levým se pohybujete všemi směry a pravým rozhlíží. To nejduležitější-souboj, Levou páčkou se opět pohybujete a pravou ovládáte tu směrovou růžici tj. určujete z který strany je veden váš výpad. Tlačítka jsou i vpředu gamepadu. Levým horním ukazovákem se aktivuje blok a pravým horním se bodá, pravý spodní seká. Máte i další možnosti ale tohle je základ. Pak už to je jen o časování a kontrole staminy. Ty souboje se mi líbí jak je to udělaný.
Takže když to zhodnotim tak z hlediska herního komfortu je to prakticky nutnost.
Jojo jen si v nastavení vybereš jestli chceš klávesnicomyš nebo páčkovač. V betě zatím nelze přemapovat klávesy, ale jsou nastaveny na takové ty standarty co jsou za ta léta v herním průmyslu vyzkoušené, takže s tím není problém.
Já mám k PC připojený páčkovač k "ixboxu" a jede v poho i na W7 - moc ho ale nepoužívám, mám moc pomalé a nepřesné palce
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Je to už takto daný a v betě nejde nic přemapovat nebo mně to nešlo.
Beta je naprosto příšerná,nevyvážená,spíše se měli trochu zajímat po dlouhé odmlce přidávaní novinek do bety ktomu aby nám dali ochutnat trochu stabilnějšího dema,snad je únor poslední datum.
No je celkem smutné že děj hry se odehrává u nád a český dabing nebude.
taky mi to přišlo "hloupé", ale když jsem zkouknul jedno video, kde Vávra popisoval co namluvení do angličtiny obnáší (nejen času!), tak jsem pochopil, že cz dabing minimálně do doby vydání být ani nemůže
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Moje první postřehy, nakonec jsem na starý kolena pořídil gamepad xbox1. Působí fortelně, s W10 se hned skamarádil (ještě aby ne). Na ovládání jsem si zvykl hned, člověk se hlavně nemusí hrbit nad klávesnicí, rychle a přehledně se pohybujete v menu i po krajině. Skvěle se jezdí na koni, přidržíte B a kůň cválá, poklepete B a sprintuje. Jsou tam takový poziční páčky ovládaný palci, levým se pohybujete všemi směry a pravým rozhlíží. To nejduležitější-souboj, Levou páčkou se opět pohybujete a pravou ovládáte tu směrovou růžici tj. určujete z který strany je veden váš výpad. Tlačítka jsou i vpředu gamepadu. Levým horním ukazovákem se aktivuje blok a pravým horním se bodá, pravý spodní seká. Máte i další možnosti ale tohle je základ. Pak už to je jen o časování a kontrole staminy. Ty souboje se mi líbí jak je to udělaný.
Takže když to zhodnotim tak z hlediska herního komfortu je to prakticky nutnost.
Mně jinde přišlo, že s myší jsem měl daleko citlivější a přesnější pohyb. Třebas Spintires naprosto špičkové použití. Ale ve WT těžký problém s mířením. Čehož se obávám i zde (ale nezkoušel jsem ;) )
Mno uvidíme...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Levá ruka MS SW strategic commanderu (pohyb a všechno ostatní), pravá na myši míří, střílí, bodá, hází, dává pěstí do frňáku. Nemá chybu.
Češtinu Vávra vysvětlil naprosto srozumitelně. Z mého pohledu by čeština byla především ztráta času, kterého mají málo. Ať ho investují do toho, aby hra byla co nejlepší.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Levá ruka MS SW strategic commanderu (pohyb a všechno ostatní), pravá na myši míří, střílí, bodá, hází, dává pěstí do frňáku. Nemá chybu.
Češtinu Vávra vysvětlil naprosto srozumitelně. Z mého pohledu by čeština byla především ztráta času, kterého mají málo. Ať ho investují do toho, aby hra byla co nejlepší.
Řekl bych že času měli celkem dost nato kolikrát vydání bylo odložené a nepříjde mi že by zahraniční dabéři dělali za párek v rohlíku,prostě dialogy z bety kde hrdina v angličtině rozmlouvá z někým a przní dobová jmena je opravdu směšné až k pláči.Tohle je prostě lejno na podstatu lokálního zasazení hry a hlavně na české fandy kteří pomocí kickstartru finančně pomohli tento projekt uskutečnit.
Ani mne ne. Zahraniční dabéři nedělají za párek v rohlíku, ba právě naopak. Nicméně zatímco anglicky či německy mluvené verze se prodá stovky tisíc kusů a většina lidí ji rozumí, tak české sotva pár tisíc. Prostě se to nevyplatí (ani finančně, ani časově, ani vynaložením námahy). Být Vávrou, též ji nedělám.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ani mne ne. Zahraniční dabéři nedělají za párek v rohlíku, ba právě naopak. Nicméně zatímco anglicky či německy mluvené verze se prodá stovky tisíc kusů a většina lidí ji rozumí, tak české sotva pár tisíc. Prostě se to nevyplatí (ani finančně, ani časově, ani vynaložením námahy). Být Vávrou, též ji nedělám.
Takový zaklínač byl nadabován v mateřštině a nemyslím že nesklidil úspěch.
Upravil/a majklbeer dne 08-07-2017 08:53
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.