1stCL_pbarry napsal:
Nejde mi do hlavy co udělali s těma křidýlkama na 109.. existuje ve hře letadlo, které má horší roll rate?
Zkusil jsem G-2 a přijde mi to stejné. Ta avizovaná revize FM má přijít až v příštím patchi.
Nicméně G-2 je proti tomu Spitfiru opravdu hodně hodně...no...nevýrazná. Uvidíme, co v té verzi 2.012. Zatím to paradoxně místo na druhý největší střep po P40 vypadá na nejsilnější červenou mašinu.
Tak jsem zkoušel Spita proti G2. Řekl jsem si, uděláme to reálně ... jak to bude ve hře online, vzal jsem 60% paliva, na Spita namontoval zrcátko a Merlin 45, na G2 ten skleněný pancíř. No a dal si offline duel proti Veteran AI. Když sedím ve Spitu tak prostě párkrát zatočím a bum bác a G2 je naporcovaná. Když sedím v G2, je to tedy o hodně větší zábava. Musím vybudovat převahu výšky alespoň pár set metrů. Musím se dostat za Spita, což s tou G2 nejde většinou moc dobře a především ne na dlouho. Vystřelím, zasáhnu z kanonu, říkám si, OK, teď to už bude snadné. Není. Spit letí dál. Tak zase nastoupat, zase dotlačit do defenzívy. Se štěstím zas trefit. Vono to furt letí, maximálně tak leakuje nádrž.
Zkoušel jsem to 3x G2 já versus Spit AI a vždy jsem potřeboval minimálně 3 střelecké pozice, kdy jsem zasáhnul, abych ho dostal dolu. Vždycky po prvním zásahu kanonem letěl a bojoval, jak by se nic nedělo. Při třetím letu jsem ho dostal do pozice, že jsem mohl chvíli střílet do černého, takže když už byl poškozenej, schytal sbírku zásahů z kanónu a upadlo mo křídlo. Celkem v tu chvíli měl už tak 6 - 7 dásahů kanónem. Takže dmg model počítá s rozebráním. Neseděl jsem v tom ve chvíli, kdy to dostává zásahy, asi by to člověk taky viděl jinak, ale přijde mi to docela odolné. Asi jako Šturm či Peška. Na ně taky většinou potřebuji 3x opakovat útok.
Takhle pocitově mi přijde, že Befka a FW se pod dojmem poškození rozeberou na prvočinitele mnohem rychleji. Stává se mi celkem pravidelně, že mě někdo s Jakem osolí a upadne mi ocas nebo křídlo hned po první salvě.
Určitě tedy G2 je pro dogfightování se Spitama celkem náročné. Sice může utéct do stoupání, ale musí to být strmé stoupání, ne že to člověk zkusí uhnat na rychlost. Roll rate to má asi taky lepší. Zatáčku pak o dost lepší. Jak je to za ocasem, těžko se shání nějaký vhodný pohyb. Jako protivník mi to přijde porovnatelné s Jakama s tím rozdílem, že Jaku se dá utéct do stoupání snáz. Není nutné držet maximální stoupání,stačí prostě stoupat, třeba i na rychlosti a on už časem odpadne. Taky ta odolnost u Jaků není až taková.
Jo a hezký prvek je, že to AI umí využívat let na zádech v boji. Když je v defenzívě, blížím se do střelecké pozice, otočí se na záda a v pravou chvíli přitáhne. Tohle dělávaly v ROFku třeba Nieuporty. V kombinaci se slabším roll rate toho Befka je to zajímavá vlastnost toho AIčka.
Ano Spit točí excelentne. Bolo by zvláštne, keby to tak nebolo že Na nemeckých strojoch - vrátane Mc.202 - odporúčam používat klapky. Dajte ich tak cca na 10 %, otvárajte a zatvárajte podľa uváženia. Na nich vymanevrujete i Spita...
K dogfightu so Spitom - ísť do horizontály so Spitom je veľmi, veľmi riskantné. S výnimkou Emila a Folgore majú Nemci výhodu vo vyššej rýchlosti, a sú lepší vo vertikálnych manévroch. V každom prípade je Spitfire smrteľne nebezpočný protivník.
...a to ešte neprišli Kobry, čo je ruská srdcoffka
Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.
Je to tak správně?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.
Je to tak správně?
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.
1. SLI autodetection is switched off. If you don't have SLI and your FPS is too low even after updating the graphics driver, please make sure that the Multi-GPU option is unchecked in the game graphics options.
2. In Mission Editor, .List files saving is fixed. If you host an MP server and player had trouble connecting to it, please resave your MP mission using the new editor.
3. Spitfire gun fire now correctly illuminates it and its surroundings.
4. Ju-52 instruments are a bit less brighter during daytime.
Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.
Je to tak správně?
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.
No, to je vlastně pravda. Ale pokud si vzpomínám, v CoD je to řešeno jinak. Tehdy mi to přišlo docela realistické, akorát už přesně nevím, jak to bylo ;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.
Je to tak správně?
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.
Tak v DCS ma toto P51 reseno take pojistkou a to tak ze s vrtuli na tezko a plynem na doraz se po stisknuti zvolene klavesy poskodi pojistka, cimz vas to pusti na max plneni. Smysl to ma a to dost podstatny, po poskozeni plomby si musite sakra hlidat pozici plynovky protoze uz vam nic nebrani omylem letet namisto 100% nevedomky 110%.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
V kazdem pripade je to blbe, systemu bylo nekolik, chovaly se ruzne, ale u kazdeho zalezelo na pozici plynove paky. Nasimulovat to (s malymi kompromisy) jde.
V CloDu to funguje následovně. Plynová páka nadoraz a zmáčknout tlačítko boostu. Pokud nemáš páku nadoraz, tlak vyskočí jen nepatrně. Při aktivovaném boostu je "jako by" vyšší nárůst výkonu, při kratší dráze páky. V BoSu je to prostě zle.
Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.
Je to tak správně?
Samotnou aktivaci Emergency boostu mají správně.
Ten červený "omezovač" není toliko omezovač jak spíš "spouštěč". Nebyla to zarážka plynové páky, ta šla ve Spitfiru "pětce" dorazit naplno dopředu i bez spuštěného Emergency Boostu. Ta červená páčka po aktivaci (tj. ručním stisknutím pilotem) prostě resetovala automatický regulátor plnícího tlaku tak, aby maximální dosažitelný plnící tlak byl těch +16lbs .
Jiná věc je to, že i při v podstatě staženém plynu tam vyletí +16lbs boostu. V malé výšce to řekněme ještě dává jakýsi smysl, ale nějak nežeru to chování ve větších výškách. Že by Merlin uměl +16lbs plnícího tlaku při plynu na 1/3 ve výšce 4000 m se mi nějak nechce líbit. Ona je to totiž kravina.
Rumcajs napsal:
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.
Není to kompromis, protože to není pojistka (zarážka).
Jsem se napoprvé unáhlil. Ale už se to chová, jak jsem psal. Tedy změní se rozsah. Buď je do 12 lbs nebo po zapnutí boostu do 16lbs. Plynovka teď reaguje očekávaně i se zapnutým boostem.
Díky, Farky, nevěděl jsem, že to funguje takto (na ofiko fóru to takto také někdo vysvětloval)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tak jo, ještě jedna otázka. Když jsem u Spitfire v CoD otevřel kabinu, viděl jsem plameny z výfuků a podle jejich barvy se dal nastavovat motor. To samé jde v BoX třeba s jaky. Ale spitu z výfuků nic nešlehá (tedy kromě startu). Má to tak být?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jsem se napoprvé unáhlil. Ale už se to chová, jak jsem psal. Tedy změní se rozsah. Buď je do 12 lbs nebo po zapnutí boostu do 16lbs. Plynovka teď reaguje očekávaně i se zapnutým boostem.
Já ti nevím, ale plynovka zrovna nereaguje se zapnutým Emergency boostem tak jak bych očekával. V tuhle chvíli je úplně jedno jestli tam máš 100% a nebo 30% plynu, plnící tlak je stejný (maximální) nehledě na výšku v které letíš. Plnící tlak začíná reagovat při plynu menším než 30%. Pokud vím, plnící tlak by měl reagovat v plném rozsahu pohybu plynové páky a +16lbs boostu by tam mělo být jen při 100% plynu (páka úplně na přední zarážce). Pokud tedy Spitfire V neměl ještě starší typ Boost Control Cut-Outu, což by poněkud měnilo situaci. Tedy ne že by to v tom případě bylo ve hře správně, naopak.
Nemluvě o tom, že v reálu byla kritická výška (Full throttle height) Merlinu 45 pro +16lbs boostu při 3000 rpm a plném plynu nějakých 13 000 stop při rovném letu (při stoupání to bylo méně než 9000 stop) . Spitfire ve hře drží +16lbs boostu v mnohem větší výšce při plynu na 30%.
310_cibule napsal :
Tak jo, ještě jedna otázka. Když jsem u Spitfire v CoD otevřel kabinu, viděl jsem plameny z výfuků a podle jejich barvy se dal nastavovat motor. To samé jde v BoX třeba s jaky. Ale spitu z výfuků nic nešlehá (tedy kromě startu). Má to tak být?
Plameny by měly šlehat, já myslím že to prostě jen není na Spitfiru ještě dodělané.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.