November 24 2024 21:21:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
1stCL_Fucida
1stCL_pbarry napsal:
Nejde mi do hlavy co udělali s těma křidýlkama na 109.. existuje ve hře letadlo, které má horší roll rate?


Zkusil jsem G-2 a přijde mi to stejné. Ta avizovaná revize FM má přijít až v příštím patchi.

Nicméně G-2 je proti tomu Spitfiru opravdu hodně hodně...no...nevýrazná. Uvidíme, co v té verzi 2.012. Zatím to paradoxně místo na druhý největší střep po P40 vypadá na nejsilnější červenou mašinu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Deschain
Tohle je můj první online sestřel, zbraně skutečně účinné, PS hd by mělo naskočit za chvíli
YouTube Video


 
1stCL_pbarry
1stCL_Fucida napsal:

Zkusil jsem G-2 a přijde mi to stejné. Ta avizovaná revize FM má přijít až v příštím patchi.


Máš pravdu. Zkoušel jsem F-2, ale asi jsem měl moc cílů na mapě a šlapalo to pomalejš.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Rumcajs
Tak jsem zkoušel Spita proti G2. Řekl jsem si, uděláme to reálně ... jak to bude ve hře online, vzal jsem 60% paliva, na Spita namontoval zrcátko a Merlin 45, na G2 ten skleněný pancíř. No a dal si offline duel proti Veteran AI. Když sedím ve Spitu tak prostě párkrát zatočím a bum bác a G2 je naporcovaná. Když sedím v G2, je to tedy o hodně větší zábava. Musím vybudovat převahu výšky alespoň pár set metrů. Musím se dostat za Spita, což s tou G2 nejde většinou moc dobře a především ne na dlouho. Vystřelím, zasáhnu z kanonu, říkám si, OK, teď to už bude snadné. Není. Spit letí dál. Tak zase nastoupat, zase dotlačit do defenzívy. Se štěstím zas trefit. Vono to furt letí, maximálně tak leakuje nádrž.

Zkoušel jsem to 3x G2 já versus Spit AI a vždy jsem potřeboval minimálně 3 střelecké pozice, kdy jsem zasáhnul, abych ho dostal dolu. Vždycky po prvním zásahu kanonem letěl a bojoval, jak by se nic nedělo. Při třetím letu jsem ho dostal do pozice, že jsem mohl chvíli střílet do černého, takže když už byl poškozenej, schytal sbírku zásahů z kanónu a upadlo mo křídlo. Celkem v tu chvíli měl už tak 6 - 7 dásahů kanónem. Takže dmg model počítá s rozebráním. Neseděl jsem v tom ve chvíli, kdy to dostává zásahy, asi by to člověk taky viděl jinak, ale přijde mi to docela odolné. Asi jako Šturm či Peška. Na ně taky většinou potřebuji 3x opakovat útok.

Takhle pocitově mi přijde, že Befka a FW se pod dojmem poškození rozeberou na prvočinitele mnohem rychleji. Stává se mi celkem pravidelně, že mě někdo s Jakem osolí a upadne mi ocas nebo křídlo hned po první salvě.

Určitě tedy G2 je pro dogfightování se Spitama celkem náročné. Sice může utéct do stoupání, ale musí to být strmé stoupání, ne že to člověk zkusí uhnat na rychlost. Roll rate to má asi taky lepší. Zatáčku pak o dost lepší. Jak je to za ocasem, těžko se shání nějaký vhodný pohyb. Jako protivník mi to přijde porovnatelné s Jakama s tím rozdílem, že Jaku se dá utéct do stoupání snáz. Není nutné držet maximální stoupání,stačí prostě stoupat, třeba i na rychlosti a on už časem odpadne. Taky ta odolnost u Jaků není až taková.

Jo a hezký prvek je, že to AI umí využívat let na zádech v boji. Když je v defenzívě, blížím se do střelecké pozice, otočí se na záda a v pravou chvíli přitáhne. Tohle dělávaly v ROFku třeba Nieuporty. V kombinaci se slabším roll rate toho Befka je to zajímavá vlastnost toho AIčka.
 
Baron
Ano Spit točí excelentne. Bolo by zvláštne, keby to tak nebolo že Úsměv Na nemeckých strojoch - vrátane Mc.202 - odporúčam používat klapky. Dajte ich tak cca na 10 %, otvárajte a zatvárajte podľa uváženia. Na nich vymanevrujete i Spita...
K dogfightu so Spitom - ísť do horizontály so Spitom je veľmi, veľmi riskantné. S výnimkou Emila a Folgore majú Nemci výhodu vo vyššej rýchlosti, a sú lepší vo vertikálnych manévroch. V každom prípade je Spitfire smrteľne nebezpočný protivník.

...a to ešte neprišli Kobry, čo je ruská srdcoffka Šklebící se
Hals - und Beinbruch!
 
1stCL_pbarry
Já jsem z toho dost zklamanej. Lítá to úplně bezpohlavně. Od druhoválečného plnokrevníka bych čekal něco osobitějšího.

Co je zásadní je ta přehnaná odolnost, ke které není důvod a naprosto OP zbraně, kdy na jeden průlet postřílim tři Heinkely/ju88 na půlku zásobníku..

Snad to alespoň vyvolá diskuzi ke zbraním obecně.. Každopádně pocit z toho, že na to hoši dost serou zůstává. Viz FM posledního šturmovika..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
310_cibule
Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.

Je to tak správně?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Rumcajs
310_cibule napsal:

Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.

Je to tak správně?
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.
 
Baron
Ak najdete nejake nelogicnosti, dajte mi to prosim vediet cez PM. Postnem to na testerskom fore. Dakujem.

P.S. Zbrane a odolnost som uz napisal.
Hals - und Beinbruch!
 
RH_Killer
Stahuje se 115 MB. Tak jsem zvědavej.
 
Aces_Wild
Hotfix was just released:

1. SLI autodetection is switched off. If you don't have SLI and your FPS is too low even after updating the graphics driver, please make sure that the Multi-GPU option is unchecked in the game graphics options.
2. In Mission Editor, .List files saving is fixed. If you host an MP server and player had trouble connecting to it, please resave your MP mission using the new editor.
3. Spitfire gun fire now correctly illuminates it and its surroundings.
4. Ju-52 instruments are a bit less brighter during daytime.
 
310_cibule
Rumcajs napsal:

310_cibule napsal:

Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.

Je to tak správně?
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.


No, to je vlastně pravda. Ale pokud si vzpomínám, v CoD je to řešeno jinak. Tehdy mi to přišlo docela realistické, akorát už přesně nevím, jak to bylo ;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
SepiaX
Rumcajs napsal:

310_cibule napsal:

Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.

Je to tak správně?
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.


Tak v DCS ma toto P51 reseno take pojistkou a to tak ze s vrtuli na tezko a plynem na doraz se po stisknuti zvolene klavesy poskodi pojistka, cimz vas to pusti na max plneni. Smysl to ma a to dost podstatny, po poskozeni plomby si musite sakra hlidat pozici plynovky protoze uz vam nic nebrani omylem letet namisto 100% nevedomky 110%.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
 
LesniHU
V kazdem pripade je to blbe, systemu bylo nekolik, chovaly se ruzne, ale u kazdeho zalezelo na pozici plynove paky. Nasimulovat to (s malymi kompromisy) jde.
 
TozziFan
V CloDu to funguje následovně. Plynová páka nadoraz a zmáčknout tlačítko boostu. Pokud nemáš páku nadoraz, tlak vyskočí jen nepatrně. Při aktivovaném boostu je "jako by" vyšší nárůst výkonu, při kratší dráze páky. V BoSu je to prostě zle.
 
Farky
310_cibule napsal:

Překvapilo mne, jak je ve spitu řešen boost. Měl jsem za to, že na plynové páce byl červený omezovač/zarážka, která nepovolovala posunout páku tak, aby překročila určitý plnící tlak. V případě potřeby se tato zarážka uvolnila, plynovka se posunula za její úroveň a tlak vzrostl až na 16 lbs (max. 5 minut, pak odešel motor). V BoX je to tak, že po stisknutí omezovače vzroste tlak okamžitě na 16 lbs bez ohledu na to, v jaké pozici je plynovka.

Je to tak správně?


Samotnou aktivaci Emergency boostu mají správně.
Ten červený "omezovač" není toliko omezovač jak spíš "spouštěč". Nebyla to zarážka plynové páky, ta šla ve Spitfiru "pětce" dorazit naplno dopředu i bez spuštěného Emergency Boostu. Ta červená páčka po aktivaci (tj. ručním stisknutím pilotem) prostě resetovala automatický regulátor plnícího tlaku tak, aby maximální dosažitelný plnící tlak byl těch +16lbs .

Jiná věc je to, že i při v podstatě staženém plynu tam vyletí +16lbs boostu. V malé výšce to řekněme ještě dává jakýsi smysl, ale nějak nežeru to chování ve větších výškách. Že by Merlin uměl +16lbs plnícího tlaku při plynu na 1/3 ve výšce 4000 m se mi nějak nechce líbit. Ona je to totiž kravina.

Rumcajs napsal:
Tohle je kompromis. Aby to bylo věrně, musel bys mít pojistku fyzicky i na plynovce doma. Tedy každej by ji musel mít. Takže plyn funguje tak, že 100% na ose plynovky se chápe vůči rozsahu s nebo bez boostu podle aktuálního režimu. No jak popisuješ. Vlastně mě ani nenapadá, jak tohle vyřešit jinak v kontextu plynových pák, kterýma se doma pyšníme.


Není to kompromis, protože to není pojistka (zarážka).
 
Rumcajs
Jsem se napoprvé unáhlil. Ale už se to chová, jak jsem psal. Tedy změní se rozsah. Buď je do 12 lbs nebo po zapnutí boostu do 16lbs. Plynovka teď reaguje očekávaně i se zapnutým boostem.
 
310_cibule
Díky, Farky, nevěděl jsem, že to funguje takto (na ofiko fóru to takto také někdo vysvětloval)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Tak jo, ještě jedna otázka. Když jsem u Spitfire v CoD otevřel kabinu, viděl jsem plameny z výfuků a podle jejich barvy se dal nastavovat motor. To samé jde v BoX třeba s jaky. Ale spitu z výfuků nic nešlehá (tedy kromě startu). Má to tak být?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Farky
Rumcajs napsal:

Jsem se napoprvé unáhlil. Ale už se to chová, jak jsem psal. Tedy změní se rozsah. Buď je do 12 lbs nebo po zapnutí boostu do 16lbs. Plynovka teď reaguje očekávaně i se zapnutým boostem.


Já ti nevím, ale plynovka zrovna nereaguje se zapnutým Emergency boostem tak jak bych očekával. V tuhle chvíli je úplně jedno jestli tam máš 100% a nebo 30% plynu, plnící tlak je stejný (maximální) nehledě na výšku v které letíš. Plnící tlak začíná reagovat při plynu menším než 30%. Pokud vím, plnící tlak by měl reagovat v plném rozsahu pohybu plynové páky a +16lbs boostu by tam mělo být jen při 100% plynu (páka úplně na přední zarážce). Pokud tedy Spitfire V neměl ještě starší typ Boost Control Cut-Outu, což by poněkud měnilo situaci. Tedy ne že by to v tom případě bylo ve hře správně, naopak.

Nemluvě o tom, že v reálu byla kritická výška (Full throttle height) Merlinu 45 pro +16lbs boostu při 3000 rpm a plném plynu nějakých 13 000 stop při rovném letu (při stoupání to bylo méně než 9000 stop) . Spitfire ve hře drží +16lbs boostu v mnohem větší výšce při plynu na 30%.

310_cibule napsal :
Tak jo, ještě jedna otázka. Když jsem u Spitfire v CoD otevřel kabinu, viděl jsem plameny z výfuků a podle jejich barvy se dal nastavovat motor. To samé jde v BoX třeba s jaky. Ale spitu z výfuků nic nešlehá (tedy kromě startu). Má to tak být?


Plameny by měly šlehat, já myslím že to prostě jen není na Spitfiru ještě dodělané.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,037,344 návštěv