Jedničku. Ale šlo mě spíš o ten způsob naplnění scény, viz. v tom videu je na 1 m² 350 tisíc nesmyslných věcí ... smysl pro design je mimo ..
Klasická konzolovina.
A co je na tom špatně ? Pokud to engine zvládne na slušnějším PC plynule zobrazovat, tak je to přeci přirozenější - holt je tam bordel :)
A ty barvičky - mně se líbí.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jedničku. Ale šlo mě spíš o ten způsob naplnění scény, viz. v tom videu je na 1 m² 350 tisíc nesmyslných věcí ... smysl pro design je mimo ..
Klasická konzolovina.
A co je na tom špatně ? Pokud to engine zvládne na slušnějším PC plynule zobrazovat, tak je to přeci přirozenější - holt je tam bordel
A ty barvičky - mně se líbí.
U mě nic moc, ale proti gustu, žádnej dišputát. ;-)
[img]http://oceanofgames.com/wp-content/uploads/2014/09/Metro-Last-Light-Redux-Download-For-Free.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://thetruthspeakerdotco1.files.wordpress.com/2015/02/1motor1.jpg[/img] is not a valid Image.
ed: posloupnost obrázků by měla být takto (dle roku vydání a "vydání" )
Upravil/a Hoper dne 14-06-2017 14:11
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Kluzák v průběhu skluzu nezachoval původní směr sestupu k RWY a začal se stáčet „za nohou“.
hmmmm asymetrický skluz
To jě nějaký nový termín? Prostě skluz, no. Buďto ho umíš a udržíš směr, nebo ho neumíš a utíká ti. Pod "symetrickým" skluzem si moc nepředstavím, teda.
Na zvětšení náklonu k udržení směru ale kluzák reagoval výrazným propadnutím.
proč asi zvětšoval náklon, že? Neměl to vyrovnat náhodou pravým křidélkem?
Zopakuj si skluz : Levá noha, pravé křidélko -> pravý náklon, letadlo míří nalevo od trati, resp. letí napravo od směru. Utíkalo mu to za levou nohou, takže mohl buď ubrat levé nohy nebo přidat pravých křidélek (tedy korigovat náklon).
Při srovnání řízení začal v důsledku ztráty vztlaku padat po křídle, pravou polovinou dolů a přešel do pravé
vývrtky.
takže za to rafnul, jak měl strach a byl nízko a bylo to v kelu ..
Spíš to tak jakože úplně normálně přetáhnul. Jedno už, zda "rafnutím" či plynule. Ani při plynulém přitahování tě to ve skluzu nijak echt nevrauje. Rychloměr neukazuje a kabina míří do háje, aby ses mohl držet horizontu.
Generální problém je spíše v tom, že lidi znají skluz jen z výcviku a z Blaníka. Na dalších érech už ho nemají v ruce ani neznají meze letadla (ve skluzu). Já si to - když sestupuju z větší výšky - zkouším. A musím přiznat, že můj závěr u Vosy je, že nad zemí si skluz rád odpustím.
Upravil/a 1stCL_Jiricek dne 14-06-2017 13:42
Ta zprava to shrnula, ale otazniky zustavaji. Treba kdyz byl dotycny 500 metru od drahy, tak mel asi 60 metru vysky, coz vosa s klouzavosti na brzdach kolem sesti da uplne v pohode, tak proc skluz. A proc vetsina rychlosti v tabulce zacina sestkou kdyz by to melo byt kolem osmdesati, a co presne se stalo, ze to pri levem skluzu spadlo do prave vyvrtky.
Ja jsem zkousel i plnou nohu a nemel jsem pocit, ze by chovani bylo nejak zabijacke, ale to varovani v manualu je celkem opravnene. Reverzace neni "nepatrna", jak se tam pise, hadam, ze hodne zalezi na centrazi, resp. rychlosti, ja jsem nikdy nemel problem to proslapnout zlehka zpet, ale znam cloveka, co tak nedobrovolne vyklesal par set metru a proslapnul to az na finale (uf!). Jinak je to na draka, nema to trup jako orlici a blanici, takze to nebrzdi, jen to prinasi intenzivni pocit nebezpeci. Lepsi je pry natahnout to na mensi rychlost a nechat prosednout, nekousel jsem, ale polara tomu odpovida. Neprijemne prekvapen jsem byl ve skluzu s vosou jen jednou, kdyz se znicehonic potopil nos opravdu vyrazne dolu - nejspis se dostala vyskovka do uplavu za brzdou. Zkousel vosu nekdo nekdy ve skluzu pretahnout do padu? Co to udela?
Ta zprava to shrnula, ale otazniky zustavaji. Treba kdyz byl dotycny 500 metru od drahy, tak mel asi 60 metru vysky, coz vosa s klouzavosti na brzdach kolem sesti da uplne v pohode, tak proc skluz.
Mohl si ho chtít cíleně vyzkoušet. V kabině měl brzdy měl zavřené.
A proc vetsina rychlosti v tabulce zacina sestkou kdyz by to melo byt kolem osmdesati
No je to ještě zajímavější. Mělo mu foukat do zad. Sice píšou, že nefoukalo, ale to dá rozum, že ani pilot ani AFISák neřeknou, že startovali i přistávali po větru... Každopdáně meteo dává v nárazech 8kt. V té tabulce sice píšou IAS, ale je to z tracku, taže žádná IAS, ale TAS, ne? S větrem do zad je tedy IAS ještě nižší a už opravdu na pováženou.
...a co presne se stalo, ze to pri levem skluzu spadlo do prave vyvrtky.
No jestli pojal podezření, že je na pádovce (což pojal, protože píše, že se to náhle začalo hodně prosedat) tak vedle těch pravých křidélek (čímž si ještě "přikřivil" profil a pomohl mu za mezní úhel) pravděpodobně i pustil tu levou nohu. Což vedlo k rotaci doprava, tedy zpomalení pravého křídla...
Ja jsem zkousel i plnou nohu a nemel jsem pocit, ze by chovani bylo nejak zabijacke, ale to varovani v manualu je celkem opravnene. Reverzace neni "nepatrna", jak se tam pise, hadam, ze hodne zalezi na centrazi, resp. rychlosti, ja jsem nikdy nemel problem to proslapnout zlehka zpet, ale znam cloveka, co tak nedobrovolne vyklesal par set metru a proslapnul to az na finale (uf!). Jinak je to na draka, nema to trup jako orlici a blanici, takze to nebrzdi, jen to prinasi intenzivni pocit nebezpeci. Lepsi je pry natahnout to na mensi rychlost a nechat prosednout, nekousel jsem, ale polara tomu odpovida. Neprijemne prekvapen jsem byl ve skluzu s vosou jen jednou, kdyz se znicehonic potopil nos opravdu vyrazne dolu - nejspis se dostala vyskovka do uplavu za brzdou.
Ano, to je přesně to, proč píšu, že nad zemí bych do agresivnějšího skluzu s Vosou nešel. Celá se mi roztřese a najednou udělá zhup dolů s rotací proti noze. Naštěstí se rychle chytí a je ovladatelná, nicméně rozeběhnutá a o pár metrů níž. Tedy nic, co chceš při omezeném přistání. Podotýkám, že mám krajní zadní centráž (no popravdě možná mírně za )
A proc vetsina rychlosti v tabulce zacina sestkou kdyz by to melo byt kolem osmdesati
No je to ještě zajímavější. Mělo mu foukat do zad. Sice píšou, že nefoukalo, ale to dá rozum, že ani pilot ani AFISák neřeknou, že startovali i přistávali po větru... Každopdáně meteo dává v nárazech 8kt. V té tabulce sice píšou IAS, ale je to z tracku, taže žádná IAS, ale TAS, ne? S větrem do zad je tedy IAS ještě nižší a už opravdu na pováženou.
Tezko rici, v te tabulce je i sloupec "V", ktery by mel byt dle popisu v reportu primo z GPS. Jak to upravili na IAS nevim. Kazdopadne bych cekal, ze urad zkusi vypatrat, jestli to bylo 80, nebo nebylo, kdyz na gps bylo 70-. Nebo alespon nabidne mozne vysvetleni.
Jinak dvoumetrovy vitr neni nijak moc, kdyz je trochu zive pocasi tak se beztak toci a v praxi stejne musis umet pristavat po vetru, protoze se muze stat, ze budes muset jit proti svahu. To bych neresil, nemyslim, ze to melo vliv.
...a co presne se stalo, ze to pri levem skluzu spadlo do prave vyvrtky.
No jestli pojal podezření, že je na pádovce (což pojal, protože píše, že se to náhle začalo hodně prosedat) tak vedle těch pravých křidélek (čímž si ještě "přikřivil" profil a pomohl mu za mezní úhel) pravděpodobně i pustil tu levou nohu. Což vedlo k rotaci doprava, tedy zpomalení pravého křídla...
S tou rotaci je to i moje vysvetleni, ale prava kridelka by mela snizit uhel nabehu na prave strane.
CSL1_Talbot napsal:
Skratka nemal ist pod 90 na finale,tak sme sa to ucili.A na ose robit sklz je naprd,lebo je malo ucinny.Zatial som nikdy nemusel robit na ose sklz.
Jak a kdy? Zda se ze jeste zbyva trochu casu, tak akorat na cestu kolem sveta omrknout globalni civilizaci, pak uz neco takoveho nebude nejakych par desitek tisic let k videni, zase... https://globe24.c...-internetu
občas se nezadaří i u Radiožurnálu...
[img]https://ovarek.cz/pic/SVK/2017-06-12_D11-huste-snezeni.jpg[/img] is not a valid Image.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jak a kdy? Zda se ze jeste zbyva trochu casu, tak akorat na cestu kolem sveta omrknout globalni civilizaci, pak uz neco takoveho nebude nejakych par desitek tisic let k videni, zase... https://globe24.c...-internetu
To su klidný. My totiž máme propracovanu z dávných dob Civiní Obranu a každý ví kde se nachází jeho kryt. ( Pokud tam není zrovna bouwling) Protože je nás málo a máme malý genetický fond, záleží kolik se zachrání. To se fak nebojím, protože vláda na to dbá.
Vtip: Příjde chlap do banky a ptá se úředníka jestli mu už přilšly sociální dávky. Úředník mu odpoví, že neví, ale že jemu už to strhli z platu.
Jak a kdy? Zda se ze jeste zbyva trochu casu, tak akorat na cestu kolem sveta omrknout globalni civilizaci, pak uz neco takoveho nebude nejakych par desitek tisic let k videni, zase... https://globe24.c...-internetu
To su klidný. My totiž máme propracovanu z dávných dob Civiní Obranu a každý ví kde se nachází jeho kryt. ( Pokud tam není zrovna bouwling) Protože je nás málo a máme malý genetický fond, záleží kolik se zachrání. To se fak nebojím, protože vláda na to dbá.
Vtip: Příjde chlap do banky a ptá se úředníka jestli mu už přilšly sociální dávky. Úředník mu odpoví, že neví, ale že jemu už to strhli z platu.
Jelikoz jsem se tech davnych dob zucastnil tak mohu poprat good luck, propracovany to fakt bylo, lepe nez dnes. Vite ze v britanii skepy nejak zvlast nefrci? Jediny misto kde by se tu dalo schovat a ja o nem vedel je bunkr nedaleko farmy co jsem bydlel, stal nad nim radiomajak RAF za posledni valky, klic od poklopu ma pan Robertson takze v pripade potreby taky na dlouhy lokte, proc si delat starosti, radeji uzivejme a smejme se spolecne tomu kam jsme to my pani tvorsva dopracovali...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.