Tohle nepotřebuje žádné ventily díky svému tvaru. K výrobě stačí plech, švajc, svářečka, wapka a flexa. Na vstřikování pak kousek trubky a vrtačka. Jinak na konci videa již sestava nevydržela tak vysoké teploty a na straně sání došlo k implozi. YouTube Video
No samozřejmě, že vhodným tvarováním lze do jisté míry (kterou sám píšeš), nahradit ventily. Dělali jsme např. "puf-puf parníček" se spirálou z trubičky, zahřívala se v tom voda pevným lihem, a díky tvaru v ní docházelo k opakovaným rázům v jednom směru. Prťatům se to líbilo, když jsme to pouštěli na "kačáku" a dodnes se to děckám moc líbí
U Něm. originálu byly ventily vytvořeny dvěma deskami s vyvrtanými otvory (mimo sebe - nesouose), kde vnější deska byla pevná, vnitřní pak se pohybovala tak, aby při dosednutí na vnější došlo k přerušení proudu nasávaného vzduchu, a naopak při odálení k jeho volnému proudění.
Jednoduché jak facka šprtovi, jak by řekli hrdinové Big bangu
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Představ si, Fuči, že zrovna to, co tobě vadí (ta středová poloha ) je to, proč jsem si já ten klacek koupil
Proč? No protože já primárně nelítám druhoválečný říšský šmejd (i když nezpochybňuji tvou tézi okolo fešáctví pilota ), ale pěkně kosmos - sci-fi třeba Elite a Star Citizen.
No a protože ve vesmíru není vzduch (srv. RD - "ve vesmíru tě nikdo neslyší" a "kdo potřebuje kyslík, Dejve" ), není tam ani aerodynamika. A tudíž potřebuješ řídit nejen rotace, ale i translace v obou směrech. Tzn. u dopředného tahu nejen dopředu, ale i dozadu.
Pročež se mi hodí i ta kolíbka, a vlastně bych uvítal ještě jednu - na translaci nahoru - dolů
Mch poťáky drží bez problémů už dva roky. Asi jsi měl smůlu.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Představ si, Fuči, že zrovna to, co tobě vadí (ta středová poloha ) je to, proč jsem si já ten klacek koupil
Stačí vyhodit pružiny a středovou polohu není třeba řešit, éra stejně středovou polohu nemají. A joystick se bude blížit realitě.
U svého Cougara jsem to udělal a nebolí mě ruka, ty pružiny byly zatraceně tuhé.
Vysel novy reflex special, znacna cast je venovana pomoci jez se nove vzniklem statu dostalo z Ceskoslovenska v dobe valky a nezavislost, obsahuje i zminku o naletu B-17tek na Kahiru primo z naseho uzemi a to kdyz byly v americe zakoupene stroje po vyzbrojeni u nas preletavany do Izraele, vi se o tom vice?
Kazdopadne doporucuji uz jsem to prelouskal
No to byla zajímavá story ... skoro na zfilmování
Oni letěli původně 4 B-17. Agent Hagany je koupil v "bazaru" za 3K USD per B-17. Letěli 4x B-17 ale jednu zadrželi na Azorech tamní úřady a nikdy se do Izraele ta poslední nedostala ačkoli za ní zaplatili.
Ty 3 přiletěli 17. června 1948 do Žatce, měli den zpoždění a nějaký problémy s navigací u Portugalska.
Upravil/a magot dne 30-05-2017 10:51
Vysel novy reflex special, znacna cast je venovana pomoci jez se nove vzniklem statu dostalo z Ceskoslovenska v dobe valky a nezavislost, obsahuje i zminku o naletu B-17tek na Kahiru primo z naseho uzemi a to kdyz byly v americe zakoupene stroje po vyzbrojeni u nas preletavany do Izraele, vi se o tom vice?
Kazdopadne doporucuji uz jsem to prelouskal
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Incredibly Goldberg and his aircrew were able to find the Portuguese islands: “By a stroke of luck we were able to pick up the airway radio beacon from Santa Maria after 20 hours of flying – but the weather had turned bad and the ceiling was low. The island is covered with mountains, and Col. B— then announced that an instrument approach would be too risky, so he was going to ditch the plane off the coast. I said that was crazy, and that I would make the approach. He refused to get out of the left-hand seat. It was time for some drastic action. I grabbed a fire extinguisher and told him I’d crush his skull if he didn’t get out of the f—-ing seat. He left, we landed safely… And I completed the rest of the flight to Czechoslovakia alone in the cockpit!”
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.