Jen pár poznámek k Speedlink Black Widow. Ostatní popisované joye neznám.
Přidej si mne, jako dalšího kdo nedá dopustit na kolébku (na pedály nemám). Black Widow mi vydržel 5 let, pak začaly značné vůle u joysticku a plynová páka zlobila kvůli krátkým drátkům a brnkala do kolébky a tím pádem nastaly nekontrolovatelné záškuby směrovky a pády.
Pro kolébku jsem sáhnul po Thrustmasteru. Twist a kroucení pravačky je pro mne nepřirozené.
Recenze velmi dobře čtivá, máš ode mne 0,50 Kč.
Připojuji se ke gratulaci k pěkné recenzi. Ostatně uměřené vyjadřování je u Fučidy zvykem, jak víme z interview s Paulínou Wolfovou blahé paměti. lol.
Jsem uživatelem Black Widow cca 8 let, stále spokojen. Také mně připadá kolíbka mnohem lepším kompromisem, než nepřitozené nakrucování klacku. Takže bych to neřadil mezi nevýhody, ale naopak mezi přednosti.
Zajímavý je také vývoj cen tohoto joysticku:
A neměla V1 náhodou náporový motor a ne turbínový? Nebo přesněji pulzační motor, což je upravený náporový motor tak, aby fungoval i tam, kde náporový motor nefunguje.
A neměla V1 náhodou náporový motor a ne turbínový? Nebo přesněji pulzační motor, což je upravený náporový motor tak, aby fungoval i tam, kde náporový motor nefunguje.
A přitom existují modely s pulzačním náporovým motorem YouTube Video
1stCL_Jiricek napsal:
Taky jsem "prouvažoval" tenhle scénář. Ale jak říkám - nedovedu si to představit. Při zachycení o porost kteroukoli polovinou křídla by se obě lámaly koncem směrem k ocasu. To křídlo leží vylomené směrem dopředu. Varianta, že jej tam položili při záchraně, je taky těžko uvěřitelná. Kdekoli by leželo to křídlo, je jednodušší a logičtější položit ho na zem, ne na trup. Zatřetí - ten náraz, který vyrval křídlo (přefiklo to čepy ???), musel být neskutečný. A ta díra v zemi se taky nemohla stát jinak, než že letadlo šlo křídlem napřed.
Nanejvýš si dovedu představit, že zavadil levým křídlem, udělal hodiny 90° doleva, jakási (mi neznámá) síla ho poklonila doprava a on zapíchnul pravým vřetenem do země. Ale co by jej takto - a hlavně takto rychle - naklonilo napravo, když zavadil nalevo, si opět neumím představit.
Ještě mohl jít tím křídlem napřed záměrně, skluzem. Ale to už vůbec nedává smysl. Jako fakt jsem zvědavý, o co šlo.
Letiste je imho na sedme az osme hodine te vosy, occamova britva nam rika, ze dopad byl pravym kridlem, nasledovala rotace doprava a ukrouceni ocasu po jeho dopadu diky setrvacnosti vyskovky a smerovky. Z porostu a der v zemi bych moc nevyvozoval, uz to tam rozdupali hasici, doktori, vysetrovatele a ostatne i ten fotograf.
Tak už mám info od zdroje: snažil se to dotáhnout k letišti a dělal to tak, že letěl na minimálce (!?), nikoli ještě těsně nad zemí. A upadlo mu to. Tedy skutečně nikoli "řízené přistání", zřejmě nějaký více či méně vyvinutý vývrtko-pád.
Nj to jsou ty starší moduly 4. generace, F-35 a F-22 už maj horizont na full settings
Chodemimo tenhle opar bývá v Izraeli dost hustý že je rozeznatelný už na 100m, takže to je pak v Ulicích Tel Avivu jak v laciné střílečce typu WT
Upravil/a magot dne 22-05-2017 11:40
Magot a AJaromír - no vždyť to píšu. Originál V1 měl "bručka", tedy pulzační motor, nikoli turbínový.
Mimochodem, pulzační motor je tak jednoduchý, že jsme jej kdysi zkušmo zhotovili v rámci mladistvého výbušnění ve sklepě. Stačil nám k tomu jen náčrtek v knížce právě o V1. Na třetí pokus (bylo třeba poladit velikosti nasávacích otvorů a vůli ventilové desky) běžel a nezhasínal. Tah jsme neřešili a neměřili stačilo nám že to "běží"
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Magot a AJaromír - no vždyť to píšu. Originál V1 měl "bručka", tedy pulzační motor, nikoli turbínový.
Mimochodem, pulzační motor je tak jednoduchý, že jsme jej kdysi zkušmo zhotovili v rámci mladistvého výbušnění ve sklepě. Stačil nám k tomu jen náčrtek v knížce právě o V1. Na třetí pokus (bylo třeba poladit velikosti nasávacích otvorů a vůli ventilové desky) běžel a nezhasínal. Tah jsme neřešili a neměřili stačilo nám že to "běží"
Tohle nepotřebuje žádné ventily díky svému tvaru. K výrobě stačí plech, švajc, svářečka, wapka a flexa. Na vstřikování pak kousek trubky a vrtačka. Jinak na konci videa již sestava nevydržela tak vysoké teploty a na straně sání došlo k implozi. YouTube Video
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.